گزیده خبر های 16 آبان - 89
فرمانده نيروي انتظامي در گفت‌وگو با فارس:مأموران پليس حاضر در صحنه حادثه سعادت‌‌آباد تنبيه مي‌شوند.خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: مأموران پليس حاضر در حادثه سعادت آباد تنبيه مي‌شوند تا با احساس مسئوليت بيشتري در مأموريت‌ها حاضر شوند، پرونده اين دو مأمور در بازرسي نيروي انتظامي در حال پيگيري است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908151635
مگر تراژدی بازداشتگاه کهریزک و نقش نیروی انتظامی و مالیده شدن پرونده عاملان و آمران اصلی جنایت فراموش شده است؟ چرا آنجا که پای یک مخالف در میان است یا به گوش دادن موزیک درون خود رو بر می گردد. حضور مور وملخی مأموران آدم کش و وحشی و شکنجه گر با مجوز سلاح کشیدن و کشتن وجود دارد و سریع هم اقدام می شود. ولی عجیب است که کشور مدعی قدرت مند و امن ترین کشور جهان پلیس برای مدت 20 دقیقه قادر نبوده است که از پس یک ضارت کارد بر دست بر آید و آن را مهار کند تا بتواند مضروب را از صحنه خارج کند تا تبدیل به مقتول نشود؟ ادعای رئیس داروغه چیان مصداق این شعر است که گفته می شود خانه از پای بست ویرانس . خواجه در فکر نقش ایوانست.
ناگفته‌های جنایت سعادت‌آباد از زبان قاتل
http://www.fararu.com/vdceex8p.jh87wi9bbj.html
گذشته از وضعیت بی مسئولیتی پلیس که عملاً در صحنه ی فیلم ویدئو قابل رؤیت است که تکذیب کردنی نیست . ولی از سوی دیگر باید گفت که رژیم ضد بشری آنگونه جامعه ی ناهنجارفاجعه آمیز و به بن بست رسیده ای ساخته است که فشار و محدودیت و جنایت و سرکوب و اختناق با ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعدام را در جامعه گسترش دااده است که روحیه ی تعاون و انسان دوستی و شهامت و جسارت عمومی کمک به دیگران را از بین برده است . همچنان که اگر جوانان را به اعتیاد و نابودی نکشانیده باشد به شیوه ای دیگر آرزمند مرگ و اعدام شان نموده است؟
تلخ ترین حادثه‌ای که در روزنامه‌ها خواندی چه بود؟ الان حضور ذهن ندارم اما همه حادثه‌ها که کسی در آن کشته می‌شد مرا ناراحت می‌کرد. اما خودت به چنین جنایتی دست زدی. فتم که جنون آنی بود. جنون، چقدر 45 دقیقه. اجازه ندادی محمدرضا که هنوز زنده بود را به بیمارستان ببرند؟ من کاره‌ای نبودم، پلیس حاضر بود و خودشان محمدرضا را نبردند شاید زودتر می‌بردند زنده می‌ماند! تو چاقو را روی سینه‌ات گذاشته و تهدید می‌کردی اگر کسی محمدرضا را به بیمارستان ببرد، خودت را خواهی کشت؟ من کاری با انتقال محمدرضا به بیمارستان نداشتم، پلیس آنجا بود و می‌توانست وی را ببرد اما هیچ اقدامی نکرد. من دیوانه شده بودم و خودم را تهدید به خودزنی می‌کردم همین. محمدرضا به تو التماس می‌کرد اجازه بدهی او را ببرند و تو با لگد به صورتش زدی؟ من یادم می‌آید با لگد به سرش زدم اما نشنیدم چه چیزی از من می خواست هیچ چیز نمی‌شنیدم. در فیلمی که در اختیار ما است زنی فریاد می‌زد اجازه بدهی محمدرضا را به بیمارستان ببرند و تو این کار را نمی‌کنی؟ من نشنیدم آن زن چه می‌گوید تصورم این بود می‌پرسد چرا این کار را کرده‌ام و من علتش را گفتم. پس تو می‌گویی مخالف انتقال محمدرضا به بیمارستان نبودی؟ اصلاً این مورد به من ربطی نداشت حتی بازپرس شهریاری هم از عملکرد ماموران پلیس تعجب کرده بود. چطور مگه؟ بازپرس با ناراحتی به مأموران گفت که چرا فقط تماشاچی بودند، چرا یک گلوله هوایی شلیک نکرده‌اند من بترسم و حرف‌های دیگر که به من ربطی ندارند. اصلاً گلوله‌ای شلیک نشد؟ نه، منتظر بودند تا اینکه آمدند و محمدرضا را بردند. خیلی طول کشید؟ نمی‌دانم چند دقیقه شد اما خودم هم تعجب کرده بودم چرا آن را نمی‌بردند. بپرسید اصلاً مخالفتی نکردم. الان اگر اعدامت نکنند باز کیمیا را دوست داری؟ من در همان صحنه حادثه کیمیا را فراموش کردم. من باید اعدام شوم. مرگ را با آغوش باز می‌پذیرم. دروغ نمی‌گویم، تنها نگرانی‌ام خانواده‌ام هستند که بارها به من تذکر داده بودند و گوش به حرفشان نداده بودم. رف آخر؟ پشیمانم. مثل همه قاتل‌هایی که بارها ماجرایشان را در روزنامه‌ها خوانده‌ام و همیشه می‌گفتم پشیمانی دیگر سودی ندارد!
تائيد حكم قصاص جواني كه به خاطر يك نگاه آدم كشت
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890815/13890815_06_jomhori_islami_goonagoon_0006.html
اینهم یک نمونه ای دیگر از رشد تعصبات خشک خرافاتی و ارتجاعی دوره ی جاهلیت و بربریت آنگونه که نگاه موجب قتل یکی و قصاص دیگری می شود
حكم قصاص جواني كه به خاطر نگاه بد و ناسزاگويي، جوان ديگري را به قتل رسانده بود، در ديوان عالي كشور تأييد شد. به گزارش فارس،‌ شامگاه 28 اسفند 87، مأموران پليس بخش گلستان از توابع رباط كريم از فوت مشكوك جواني در يكي از بيمارستان‌هاي اين شهر باخبر شدند. مأموران با حضور در بيمارستان متوجه شدند كه اين جوان بر اثر اصابت چاقو به ناحيه گردن به قتل رسيده است و عوامل اورژانس وي را به بيمارستان منتقل كرده‌اند.
سوء قصد به جان دو برج ساز تهراني ناكام ماند.
بازهم گزارش موردی دیگر از عدم امنیت در جامعه و تهدید کردن از سوی باند های مافیائی سازمان یافته ی آدم کشان وابسته به نهادهای سر کوبگر و باج گر حکومتی در کشوری که مدعی امن ترین کشور جهان است
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890815/13890815_06_jomhori_islami_goonagoon_0009.html
به گزارش ايسنا، ماموران نيروي انتظامي از طريق تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي "110" در جريان تيراندازي به سمت دو نفر در يكي از مناطق غرب تهران قرار گرفتند. ماموران نيروي انتظامي با حضوردر صحنه حادثه دريافتند كه در ساعت 20 دو برج ساز بزرگ تهراني در حالي كه قصد خروج از محل كار خود را داشتند، از سوي افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده كه پيش از رسيدن ماموران، توسط مردم به بيمارستان منتقل شدند.
نبض تهران به شماره افتاد.باغ‌هاي ايراني؛ كاخ رويايي "مهندسان ساخت‌وساز پايتخت " خبرگزاري فارس: اگر شخصي به منظور ساختمان‌سازي باغي را خشك كند شهرداري مي‌تواند آن باغ را به نفع شهر مصادره كند و فرد خاطي محكوم به 2 سال زندان و كاشت درخت مي‌شود؛ اين نص صريح قانون است اما اگر خود دستگاه‌هاي مسئول، باغي را خشك كردند چه كسي داعيه‌دار اين حقوق ميراث طبيعي است؟
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908151570
وقتی اعتراف می شود که رژیم ضد بشری غارتگر ایران کویر کن خودش قانون را نقض می کند و با قطع درختان باغات آن را تبدیل به زمین بایر و سپس بساز و بفروشی می کند . چگونه می توان انتظار داشت که قانون شکن مجری قانون شود؟ چونکه گفته می شود پیشنماز که باد رها کند .پس نماز توفان بر پا می دارد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:بايد خلق و خوي شهدا را در وجود خود زنده كنيم.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: براي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت، بايد خلق و خوي شهدا را در برنامه‌ها و وجود خود زنده كنيم و همواره در محضر شهدا باشيم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908151584
رژیم مرده زیان و مرده خوران و مرده پرستان حاکم که دشمن زندگان و زندگانی هستند. اکنون آنچنان که در بن بست و بحران رفته اند که . به نظر می رسد که چون ضریب اعمال جنایت شان مقابل جو رو به رشد نارضایتی عمومی کافی نمی باشد. پس پاسدار بسیجی عراقی آدم خوار جنایتکار مجبور به حضور در صحنه شده تا که اعتراف کند و هوار بزند که به جای پاسخ دادن به مطلبات مردم ایران نیاز شدید به زنده کردن قصاب و جلاد جنایتکار آدمخورانی همچون اسدلله لاجوردی می باشد .
كوهكن ضمن تكذيب خبر دعوت از وزير خارجه سابق انگليس؛ادعاي "جك استراو " در مورد دعوت وي به ايران دروغ‌پرازي انگليسي‌هاست.خبرگزاري فارس: سخنگوي هيئت رئيسه مجلس هر گونه دعوت از وزير امور خارجه سابق انگليس از سوي علي لاريجاني را تكذيب كرد و اين موضوع را دروغ‌پردازي انگليسي‌ها دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908151597
این تکذیب کردن از آنگونه تکذیب کردن هاست که به منزله ی تأئید مضاعف می باشد . زیرا که سابقه ی تاریخی انگلیسی بودن اخوی های لاریجانی پوشیدنی نمی باشد . برای اینکه فراموش نشده است که چگونه قبل از 2 خرداد سال 76 محمد جواد لاریجانی به انگلیس فخیمه سفر کرد تا حمایت دولت فخیمه را نسبت به نامزدی ریاست جمهوری علی اکبر ناطق نوری مقابل محمد خاتمی جلب نماید . یا آن زمان که پاسدار علی لاریجانی رئیس سازمان پشم و شیشه بود در مورد اشغال نظامی عراق یک ریز خبر علیه ی آمریکا نه انگلیس پخش می شد که مطبوعات انتقاد کردند که مگر انگلیس در کنار آمریکا در اشغال نظامی شریک نبود اما چگونه است که مگس که برروی آسمان عراق پرواز می کند به آمریکائیان نسبت داده می شود ، ولی هیچ خبری از انگلیس نیست؟ حال بماند که 400 هزار اسناد ویکی لیکس گفته است که واقعیت چیست؟ البته مورد انتقاد دولت فخیمه ارباب انگلیس و نوکرش رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ایران واقع شده است.
سفر مجدد مقام معظم رهبری به قم
ولی وقیح چون آنچه طراحی شده بود از سفر قبلی به قم عایدش نشده است . به خصوص اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و همچنین سید حسن خمینی هم همیاری اش نکردند . به خصوص اینکه سپس لباس شخصی ها به سیدحسن در تهران به وی حمله کردند . مهمتر اینکه آخوندهای سرشناس رقیب حوزوی هم حاضر بد یدار وی در قم نشدند . اکنون مجبور به سفر دو باره به قم شده است که نشان از جایگاه لرزان وی می باشد.
رهبر معظم انقلاب روز گذشته در سفری کوتاه به قم برای بازدید مراجع، با تعدادی از آنان دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری رسای قم، رهبر معظم انقلاب روز گذشته درسفری مجدد و کوتاه به قم، در بیوت حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی و سبحانی حاضرشدند. رسا افزود؛ در سفر ده روزه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به قم جمع کثیری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم با حضور در محل سکونت رهبر معظم انقلاب، با ایشان دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب پیش از این، بارها در سفرهای کوتاهی به قم با مراجع تقلید دیدار کرده بودند.
رسالت> كروبی در آستانه بركناری
http://www.fararu.com/vdcjatem.uqeyxzsffu.html
ارگان تبلیغاتی رسالت حوزه ی علمیه ودولت نامه ی انگلیسی باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه و آخوندهای متحجر همسو با آن که فقط انباشت ثروت و غارتگری آرما ن و اهداف شان می باشد . اکنون برای نفوذ و تبلیغ خائن سازی و عضو گیری درون حزب اعتماد ملی کروبی و تلاش برای مشروعیت دادن به رژیم ضد بشری که از هم اکنون باید سیاهی لشکر برای نمایش خیمه شب بازی های آینده دست و پا شود . این تحلیل جاسوسی به سبک سربازجو حسین شریعتمداری از سوی همکار بازجوی سابق طلبه کاظم انبار لوئی علیه کروبی و موسوی تهیه و تنظیم شده است.
در اين جلسه برخي اعضا كه منتقد و معترض به عملكرد ساختارشكنانه كروبي بودند، اعتقاد داشتند كروبي با گره زدن سرنوشت خود به ميرحسين و جنبش سبز، ملعبه دست ضد انقلاب خارج قرار گرفته و موجب بي‌اعتمادي مردم و عناصر سياسي به خود و حزب اعتماد ملي شده و بايد با تشكيل كنگره اقدام به عزل كروبي و جايگزين كردن فرد مناسبي براي دبير كلي حزب باشيم. از سوي ديگر برخي اعضاي اين جلسه كه جزء دوستان سابق كروبي هستند براي حفظ احترام و سوابق گذشته وي پيشنهاد كردند كه با كروبي به طور خصوصي صحبت كنيم تا خود وي اقدام به استعفا و كناره‌گيري نمايد.
جهت اطلاع
اعزم افتخاری هنر پیشگان زن به مکه که از سوی رحیم مشائی انجام شده است . اکنون قوز بالا قوز شده است زیرا که تبدیل به چشم کور کردن به جای زیر ابرو بر داشتن شده است
تعدادي از بازيگران زن كه اين روزها براي انجام فريضه حج به مكه عزيمت كرده اند، در بدو ورود به فرودگاه جده براي رعايت حجاب اسلامي از سوي مسئولان ايراني تذكر گرفتند. به گزارش آتي نيوز، جمعي از بازيگران مرد و زن جايگزين بخشي از زايراني شده‌اند كه به دلايل مختلف از جمله حمل مواد مخدر، بيماري و ممنوع الخروج بودن از اعزام به عربستان سعودي باز مانده‌اند. اين درحالي است كه صدها هزار نفر از افراد عادي كه سالهاست ثبت نام كرده‌اند در انتظار سفر حج هستند و بايد چند سال ديگر نيز در نوبت بمانند!
همزمان با روز ملي مبارزه با استكبار جهاني صورت گرفت طنين فرياد "مرگ بر آمريكا" در سراسر كشور
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890815/13890815_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0011.html
تظاهرات نمایشی و فرمایشی کنترل شده ی حکومتی 13 آبان که برگزار شد آنهم بدون آنکه هیچگونه اشاره ای به تعداد یا کمیت شرکت کنند گان در این نمایش خیمه شب بازی داده شود . ولی گزارش شده است که مشابه ی این شو در چند مرکز استان هم اجرا شد که گویا در این شهرها نیز نمایش مشابه ی تهران در 13 آبان بوده ولی این نمایش به سراسر ایران تعمیم داده شده است . عجیب اینکه به جای حضور مقامات رژیم تروریستی فقط پاسدار ضر غامی رئیس صدا و سیما در تهران حضور داشت و روضه ی ضد آمریکا و اسرائیل و لبیک گفتن به لوطی جماران ولی وقیح خواند که نشان از ورشکستگی و زدن زیرآب ادعای مبارزه با آمریکاست . چونکه زد و بند های پشت پرده رد و بدل شدن پیام ها همچنان میان دو طرف ادامه دارد.
اين مراسم با حضور تشكل‌هاي دانشجويي و دانش‌آموزي به همراهي اقشار مختلف مردم برگزار شد و در آن دسته‌هاي دانش‌آموزي از مدارس مختلف دخترانه و پسرانه با در دست داشتن پلاكارت‌هايي با مضامين "مرگ بر آمريكا"، "‌مرگ بر اسراييل"،‌ "ما همه سرباز توييم ‌خامنه‌اي گوش به فرمان توييم خامنه‌اي"‌، "13 آبان روز مبارزه با استكبار جهاني" به اعتراض خود عليه استكبار و انزجار از سياست‌هاي سلطه طلبانه‌ آمريكا پرداختند. هم‌چنين راهپيمايي‌كنندگان عكس‌هايي از امام (ره)‌، مقام معظم رهبري،‌ سيدحسن نصرالله و پرچم ايران را در دست داشتند. "ام الفساد قرن ما، مرگ بر آمريكا"،‌"تبلور تعدي و تجاوز، مرگ بر آمريكا"،‌ "منشا هر جنايت و توطئه، مرگ بر آمريكا"،‌ "حامي صهيونيست‌ها، مرگ بر آمريكا"، "نماد هر جنايت، مرگ بر آمريكا"‌، "محور هر شرارت، مرگ بر آمريكا"‌، "شعار هر مسلمان، مرگ بر آمريكا"‌، "پيرو دين و قرآن، مرگ بر آمريكام،‌ "پيرو خط و رهبر، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعا رهبر ما، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعار دولت ما، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعار مجلس ما، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعار هر ارتشي و سپاهي، مرگ بر آمريكا"‌، "شعار هر بسيجي دلاور، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعار دانش‌آموز، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعار هر دانشجو، مرگ بر آمريكا"،‌ "شعار هر روحاني، مرگ بر آمريكا"‌، "شعار هر ايراني، مرگ بر آمريكا"‌، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر اسراييل" و... از جمله شعارهايي بود كه در اين مراسم سر داده شد. در ادامه عزت‌الله ضرغامي طي سخناني در جمع راهپيمايان، ياد و خاطره شهداي دانشجو و دانش‌آموزي كه در تسخير سفارت آمريكا حضور داشتند، گرامي‌ داشت
در حمايت از مردم مظلوم فلسطين .شمشيربازان ايران از رقابت با نمايندگان رژيم صهيونيستي سر باز زدند
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890815/13890815_05_jomhori_islami_warzeshi_0012.html
اقدام تناقض آمیز آشکار با وزرشکار قهرمان دوم جهانی وزنه برداری رژیم ضد بشی که مدتی پیش در مجارستان در سکوی زیر دست قهرمان جهان وزنه برداری اسرائیل ایستاد . وپس از افشای صادرات سنگ مرمر از اصقهان و ترکیه و سوریه به اسرائیل همچنین با انتقاد افشاگرایانه محمود عباس که از طریق حماس اخلال گری و سنگ اندازی در روند مذاکره ی صلح خاورمیانه می کند . اما اکنون فرصت طلبانه سناریوی جدید سیاه بازی و رد گم کردن گزارش شده است که شمشیر بازان رژیم ضد بشری در حمایت از فلسطین مقابل شمشیر بازان اسرائیل قرار نگرفتند.
چهار شمشيرباز كشورمان در رقابت‌هاي جهاني فرانسه در حمايت از ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين برگي ديگر به افتخارات تاريخ ورزش افزودند و مقابل رقباي رژيم جنايتكار و اشغالگر قدس قرار نگرفتند.