گزیده خبر های 12 اسفند -89 قسمت - 2

سریال "آتیش زدم به مالم" با شرکت احمدی نژاد.فروش كاپشن احمدی‌نژاد :۵۴میلیون تومان!

با سناریو بازی های کمدی و مسخره چه ساده نقش لابی های اعزامی غارتگر هم لو می رود و تبدیل به داستان تف وتاق و ریش می شود . زیراکه دردانشگاه های کشور از سوی دانشجویان فریاد مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد سرداده می شود. همچنین توی خیابا ن شهرهای بزرگ ایران فریاد مرگ بردیکتاتور. خامنه ای و اصلو لایت وقیح طنین انداز شده است . اما این بازیگر مأمور غاتگر متولد شهربنآلمان بر روی کابشن دو سنتی پاسدار گماشته احمدی نژاد سرمایه گزاری کرده است.زیرامدعی است که وی در دنیا و میان کشور های عرب ازمحبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

باشگاه خبرنگاران ( متعلق به صدا و سیما، که آخرین دروغ آن انتشار عکسهای دختری که گویا ظاهر اسلامی نداشته بعنوان دختر میر حسین موسوی بود. آن عکسها بطور وسیع در نماز جمعه پخش شدند ) : خریدار كاپشن احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد در همه دنیا و به خصوص در میان عرب ها و مسلمانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است!به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی ابراهیمی زاده متولد شهر بن در آلمان در مراسم تحویل خودروی احمدی نژاد خطاب به برنده مزایده اظهار داشت: من به عنوان یكی از دوستداران و علاقه مندان به رییس جمهور ایران خریدار خودروی شخصی وی بودم.وی همچنین اظهار داشت: پیشنهاد ۱۵۰هزار یورویی بالغ بر ۲۲۵ میلیون تومان از طرف من برای خرید خودروی احمدی نژاد بوده است.ابراهیمی زاده همچنین گفت: در اختیار داشتن كاپشن احمدی نژاد من را برآن داشت تا با پرداخت ۵۴میلیون تومان آن را به دست بیاورم.

بازگشت خان جنوب و آوارگی روستائیان محروم

اینهم شیوه ا ی دیگر از تلاش به اریکه قدرت رسانیدن مستضعفان وپابرهنگان که خمینی شیاد وعده اش ر اداده بود و از سوی جانشین و پیروانش باشعار وارونه ی مبارزه بامفسدین اقتصادی و زمین خواران این چنین دنبال می شود..

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه خبری آتی نیوز، برخی از اهالی تعدادی از روستاهای جنوب کشور طی روزهای اخیر از زمین های کشاورزی خود بیرون رانده شده اند. آنها می گویند در اجراي طرح اصلاحات اراضي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، زمين هاي کشاورزي شان، به اجبار به يکي از خوانين منطقه واگذار شده است.پس از پيروزي انقلاب و فرار اين خان، مردم بار ديگر بر روي اين زمين ها به فعاليت کشاورزي مشغول شدند. اما اکنون اين فرد در دادگاه طرح دعوي کرده و دادگاه بدوي نيز براساس مستندات ارائه شده توسط وی، راي به نفع همان خان داده است.بر اساس این رأی، دادگاه زمين ها را از تصرف مردم خارج کرده و به خان واگذار شده است اما ساکنان اين روستاها اعلام می کنند که اين زمينها متعلق به آنها بوده و پيش از انقلاب به زور از دست آنها خارج و به خوانين داده شده است.

۳۶۰ تن از کارگران آبادانی در آستانهٔ اخراج قرار گرفته‌اند

در رژیم ضد بشری عوامفریب وارونه گو بطور مجدانه ی بقدرت رسانیدن محرومان و زحمتکشان و تهی دستان پیگیری می شود . زیر که ه همه ی وعده و قول های داده شده از سوی رهبر و حاکمان و مسئول بطور دربست بصورت معوس اجرا می شود.

قریب به ۳۶۰ تن از کارگران آبادانی با پایان سال جدید در آستانهٔ اخراج قرار گرفته‌اند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، قریب به ۳۰۰ نفر از کارگران پالایشگاه آبادان و ۶۰ نفر از پرسنل شهرداری آبادان در آستانهٔ عید نوروز و شروع سال جدید، توسط شرکت‌های پیمانکاری در آستانهٔ اخراج قرار دارند.کارگران مذکور این اقدام را ضد کارگری وچپاولگرانه دانسته و علت آن را عدم موافقت شرکت‌های پیمانکاری برای پرداخت مزایای مختلف به کارگران عنوان می‌کنند.گویا این گونه شرکت‌ها که در آستانهٔ عید نوروز کارگران خود را اخراج می‌کنند، با شروع سال نو نفرات جدیدی را به کار می‌گیرند و به علت بحران بیکاری در کشور گا‌ها حتی متخصصین را به عنوان کارگر ساده می‌توانند بکار گیرند.شایان ذکر است که اینگونه اخراج‌ها به صورت یک سنت هر ساله در آمده و در آستانهٔ سال جدید انبوهی از خانواده‌های کارگری دچار مشکلات اقتصادی و خانوادگی می‌شوند

نامه علی مطهری به آملی لاریجانی درباره هتاکی به فائزه هاشمی
ریشه این پرده دریها را در مناظرات انتخاباتی (احمدی نژاد) میدانم

آنگونه تق وگند ادعای کاذب رعایت اخلاق و حرمت افراد در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی در آمده است که اکنون یکی از آشپزباشی های بازار مکاره صدایش از شوری آش بلند شده است و عریضه ی اعتراضی برای برادر شوهر همشیره اش نوشته وشکوه ها از دست لمپن های فحاش و هتاک لباس شخصی ای دژخیم بی تر مز و دنده نموده است تا که وی وادار یا مجبورشود ناپرهیزی و سنت شکنی کند و دست به آزمونب ریدن دسته ی چاقو ازسوی چاقو کند.

علی مطهری در نامهاش به صادق آملی لاریجانی از هتاکی به دختر و نوه هاشمی انتقاد کرده و خواستار برخورد از سوی مراجع صالحه قضایی شد. به گزارش خبرآنلاین، متن کامل این نامه به قرار زیر است:ریاست محترم قوه قضائیه.آیت الله صادق لاریجانی دامت برکاته.با اهداء سلام و آرزوی توفیق، حادثه هتاکی و دشنامهای ناموسی به خانم فائزه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی چیزی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. به تعبیر امیرالمومنین علی علیه السلام اگر مسلمان از غم این حادثه دق کند و بمیرد مورد ملامت نیست بلکه سزاوار است. حادثه از این قرار است که در حالی که خانم فائزه هاشمی و پسر خواهرشان پس از تشییع جنازه یکی از اقوام نزدیک خود در شهر ری به سوی خودروی خود در حال حرکت بودند، چند تن از اراذل سیاسی بی بصیرت به وی نزدیک شده و دشنامهایی به ایشان و پدر بزرگوارشان میدهند که قابل ذکر نیست و بی تردید مصداق حد قذف یعنی هشتاد ضربه شلاق است.گذشته از اینکه باید بررسی شود که چرا انقلاب اسلامی ما به این انحطاط کشیده شده است و بنده ریشه این پرده دریها را در مناظرات انتخاباتی میدانم (پیک ایران : اشاره به مناظرات احمدی نژاد است) با توجه به اینکه فیلم این حادثه منتشر شده و افراد هتاک شناسایی شدهاند، مستدعی است دستور اقدام عاجل در خصوص اجرای حکم در ملا عام پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، صادر فرمایید.اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت و این لکه ننگ بر دامان انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.با تقدیم احترام.علی مطهری

روزنامه "لزاکو" : مقامات ایران ثروت ها ی خود را به خارج انتقال می دهند

خمینی شیاد کجاست تا به بینند جانشین و پیروان این مدعی شیاد مدافع حکومت پا برهنگان و محرومان و مبتکر تز اقتصادمال خر است و از روحانیت ومعنویت و اخروی می گفت اکنون چگونه پس از 32سال که دین راتبدیل ابزارقدرت و انباشت ثروت و خفقان و سرکوب کرده اند آنگونه که از ترس پژواک ناقوس فریاد بلندشده ی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ایو اصل ولایت وقیح چون احساس ترس و وحشت کرده اند در شرف انتقال ثروت های نجومی کسب کرده شان به خارج هستند؟ا

رادیو فرانسه : در روزنامه "لزاکو"، روزنامه اقتصادی صبح پاریس، گزارشی به چاپ رسیده است در مورد نگرانی های مقامات حکومتی ایران ازاوضاع کشوروآغاز انتقال دارائی ها ازسوی این مقامات.لزاکو می نویسد: انتقال دارائی ها از سوی مقامات کشوری و لشکری جمهوری اسلامی به بانک های خارجی ازاواسط ماه ژانویه آغاز شد و در جریان ماه فوریه گذشته شتاب بیشتری به خود گرفت.لزاکو می افزاید این پول ها که به ده ها و یا صدها میلیون دلارمی رسد، نه به بانک های غربی که دراکثرمواقع به بانک های آسیائی در ترکیه، مالزی، اندونزی، پاکستان، ترکمنستان و بنگلادش صورت گرفته است. به نوشته روزنامه فرانسوی، بانک های ترکیه تائید کرده اند که یک قلم یکصد وهشتاد میلیون دلاردارائی های مقامات ایرانی به این کشورانتقال یافته و یک بانک مالزیائی نیز دریافت دویست و بیست میلیون دلاررا تائید کرده است.روزنامه اقتصادی فرانسه گزارش می دهد که بخشی از مقامات مربوط به جناح "اصولگرا"ی حکومت در حال بررسی مجرا های قانونی برای انتقال ثروت های خود به کشورچین کمونیست هستند.

ورود دو ناو جنگي آمريكا به كانال سوئز

ممکن است که باز گشت اعزام دو رزمناو دکوری و نمایی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی به سواحل سوریه با مشکل حضوری دو رزمناو آمریکایی در کانال سوئز مواجه شوند.

يك منبع آگاه در كانال سوئز گفت كه دو ناو جنگي آمريكايي در راه خود به سوي درياي مديترانه امروز وارد كانال سوئز شدند.فارس: اين منبع آگاه در كانال سوئز تاكيد كرد كه اين دو ناو جنگي آمريكايي هم اكنون در ورودي جنوبي كانال سوئز قرار دارند و بعد از ظهر قرار است، اين كانال را به مقصد درياي مديترانه ترك كنند.روز دوشنبه كاخ سفيد اعلام كرد كه نيروي نظامي خود را به سوي ليبي حركت خواهد داد و آنها را در نزديكي اين كشور مستقر خواهد كرد.اين منبع تاكيد كرد كه اين دو ناو آمريكايي به نام كرساژ و پونس توان حمل دو هزار سرباز نيروي دريايي را دارند.كاخ سفيد دخالت‌ نظامي خود در ليبي را تحت عنوان دفاع از حقوق بشر و جلوگيري از بروز فاجعه انساني در ليبي توجيه، اما تاكيد نموده همچنان راهكارهاي ديگري، از جمله راهكارهاي ديپلماتيك براي حل بحران ليبي وجود دارد.ناتو اب

این 3 خبر زیر مرتبط به همدیگر می باشد . زیرا که ناشی از شدت وحشت کودتاگران و ارگان های وابسته شان از جملله مزدوران نیروی انتظامی می باشد چون که وحشت کودتا گران ا ز حضور پر رنگ مردم معترض و ناراضی ایران در برگزاری مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری دارند . زیرکه پ نگران فراگیر شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح همراه با جشن و رقص و پایکوبی و آتش بازی در این جشن است . بنا براین از شدت وحشت از حضور اعتراضی همه گیر و مهار و کنترل ناپذیر 4 شنبه سوری بدست و پا افتاده و با صدور بخشنامه و اخطار تلاش مذبوحانه می شود با ایجا ترس مانع از برگزاری این جشن شوند یا اینکه اخلال در اجرای این مراسم ملی و اعتراضی کنند.

خرید و فروش مواد محترقه جرم است

مواد محترقه در مصارفی مانند معدن استفاده می شود مجوز آئین نامه خاص خود را دارد اما خرید و فروش آن برای تفریح غیرمجاز است و جرم محسوب می شود.واحد مرکزی خبر : فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش مواد محترقه جرم است و پلیس طبق قانون با متخلفان برخورد و آنها را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش تخصصی معاونان اجتماعی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: مواد محترقه در مصارفی مانند معدن استفاده می شود مجوز آئین نامه خاص خود را دارد اما خرید و فروش آن برای تفریح غیرمجاز است و جرم محسوب می شود.وی ادامه داد: خوشبختانه عرضه مواد محترقه و کشفیات این مواد نسبت به پارسال کاهش چشمگیری یافته و همکاری اصناف نیز در این زمینه مناسب است .فرمانده نیروی انتظامی پیش‌بینی ‌کرد امسال کمترین حوادث در چهارشنبه آخر سال روی دهد و گفت: مردم با عمل به توصیه‌های ایمنی و پلیسی چهارشنبه آخر سال آرام و کم حادثه‌ای خواهند داشت.احمدی مقدم درباره خودروهای ناایمن هم گفت: خودروی ناایمن در کشور نداریم و اگر چنین خودرویی تولید شود مطمئنا پلیس از شماره‌گذاری آن خودداری خواهد کرد .فرمانده نیروی انتظامی افزود: در حال حاضر خودروهای کشور دارای استانداردهای حداقلی یعنی کف استانداردها هستند.وی ادامه داد: در ایمنی خودروها حداقل ها را در نظر می گیرند و نمی توان حداکثر ملاک ها را در برخورد با ایمنی خودروها قرار داد زیرا این نه شدنی است و نه با اقتصاد مردم سازگاری دارد بنابراین هیچ جای دنیا چنین کاری نکرده اند.سردار احمدی مقدم در عین حال تاکید کرد: باید حد اقل ها را در هرسال ارتقا دهبم که در ابن زمینه خودروسازان همکاری خوبی داشته اند.وی گفت: البته به طور طبیعی مردم خودشان بهتر می توانند نشخیص دهند که کدام خودرو ایمنی بیشتری دارد اما اگر سطح ایمنی خورویی پایین تر از حد مجاز باشد برخورد خواهد شد.

برخورد جدي پليس با فرصت طلبان در چهارشنبه سوري

كرج- خبرنگار كيهان: پليس با افراد مخل آسايش و فرصت طلبان در آخرين چهارشنبه سال برخورد كرده و آنان را به مراجع قضايي معرفي خواهد كرد. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اين كه اقدامات كنترلي پليس در چهارشنبه آخر سال موثر و مفيد است اظهار داشت: وظيفه ايجاد نظم و امنيت در جامعه بر عهده پليس است و فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز براي جلوگيري از بروز هرگونه حادثه و آسيب براي جوانان و نوجوانان در چهارشنبه آخر سال در تمامي ميادين و خيابان هاي شهر حضور خواهد داشت. سرهنگ مهدي يارندي در توصيه به والدين گفت: آنچه به عنوان ترقه يا مواد محترقه مورد استفاده قرار مي گيرد تركيبي از مواد حساس شيميايي است كه در اثر جابجايي، حمل، حرارت اندك و.خود به خود فعال و منفجر مي شوند و انفجار آنها تنها 250 گرم مواد محترقه مي تواند علاوه بر تخريب شديد يك ساختمان منجر به شكسته شدن شيشه هاي ساختمان هاي مجاور تا شعاع زيادي شود. وي خاطرنشان كرد: به فرزندان خود بياموزيد كه استفاده از مواد محترقه و ترقه همواره با حوادث تلخ و ناگوار همراه است و در برخي موارد سبب نقص عضو و يا مرگ مي شود.

معاون اجتماعي ناجا: مردم از مواد محترقه استاندارد استفاده كنند

معاون اجتماعي ناجا با بيان اينكه پليس مخالف شادي مردم نيست گفت: از مردم مي خواهيم از مواد محترقه استاندارد استفاده كنند.به گزارش ايسنا سردار بهمن كارگر در حاشيه چهاردهمين همايش معاونان اجتماعي فرماندهان انتظامي استان ها درباره تمهيدات پليس براي چهارشنبه آخر سال گفت: متخلفان و مجرماني كه در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند، تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نخواهند شد.وي افزود: با توجه به تجاربي كه در سال هاي گذشته داشتيم و آموزش هايي كه در سطح مدارس و دانشگاه ها صورت گرفته است، چهارشنبه آخر سال هر سال بهتر از سال گذشته برگزار مي شود.كارگر افزود: پليس با شادي مردم مخالف نيست، بلكه موضوع مربوط به خطراتي است كه در چهارشنبه آخر سال مردم را تهديد مي كند كه در اين رابطه توصيه مي كنيم مردم از مواد محترقه استاندارد استفاده كنند.وي با اعلام آمادگي كامل نيروي انتظامي در مراسم چهارشنبه آخر سال اظهار كرد:اميدواريم اتفاق خاصي در اين شب نيافتد و چهارشنبه آخر سال با خوبي وخوشي برگزار شود.

این دوخبر هم مرتبط بهم هستند . زیرا که ابرازهمدردی ودلداری کردن ازمنوچهر متکی وزیر آدم ربای اخراجی از سوی ولی وقیح ارتباط با فعال شدن وی درصحنه ی سیاسی دارد که نشان از ادامه ی اختلاف شدید میان پاسدارگماشته احمدی نژاد بالوطی اش ولی وقیح می باشد.

پيام متكي به مناسبت درگذشت اربكان

منوچهر متكي وزير سابق امور خارجه كشورمان در پيامي درگذشت نجم الدين اربكان نخست وزير پيشين تركيه را به خانواده، مسئولين و اعضاي حزب سعادت تركيه تسليت گفت.فارس: وزير سابق امور خارجه كشورمان در پيامي درگذشت نجم الدين اربكان نخست وزير پيشين تركيه را به خانواده، مسئولين و اعضاي حزب سعادت تسليت گفت.منوچهر متكي وزير سابق امور خارجه كشورمان در پيامي درگذشت نجم الدين اربكان نخست وزير پيشين تركيه را به خانواده، مسئولين و اعضاي حزب سعادت تركيه تسليت گفت.در اين پيام آمده است: طي 26 سال آشنايي و مراوداتي كه با آن مرحوم داشتم همواره وي را به عنوان شخصيتي كه حيات خود را وقف اسلام، ملت تركيه و امت اسلامي كرده و در جهت تحقق اهداف خود از هيچ خطري و سختي هراس نداشت، يافتم. وي شخصيتي فراتر از رهبر يك حزب داشته و بنيانگذار مسيري بود كه تركيه را در جهت بازگشت مجدد به آغوش اسلام رهنمون ساخت.در ادامه اين پيام آمده است: يافته‌ها و آموخته‌هاي وي در زمينه خطرات جهاني و منطقه‌اي صهيونيسم همواره روشنگر ملل مسلمان بوده و در توسعه و تعميق جنبش‌هاي ضد صهيونيستي در منطقه و جهان نقش مؤثري داشته است دغدغه‌ها و نگراني‌ها آن مرحوم از وجود تفرقه در بين نظامي‌هاي حاكم بر كشورهاي اسلامي، موجب تلاش بي وقفه وي در جهت ارائه راه حل‌‌هاي گوناگون براي ايجاد همبستگي اسلامي شد.تأسيس سازمان دي -8 كه از آثار ماندگار آن مرحوم مي‌باشد نتيجه عيني اين تلاش‌ها مي‌‌باشد.از خداوند متعال براي آن مرحوم مغفرت و براي بازماندگان صبر و سلامتي مسئله مي‌كنم. راز تمايلي نسبت به دخالت مستقيم در انقلاب ليبي نكرده است

پيام تسليت رهبرانقلاب به متكی

عصر دوشنبه نيز مراسم ختمي به مناسبت درگذشت برادر منوچهر متكي با حضور برخي شخصيت‌هاي سياسي در مسجد الجواد تهران برگزار شد.فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي خطاب به منوچهر متكي وزير امور خارجه سابق كشورمان درگذشت برادر وي را تسليت گفتند.متن پيام به اين شرح است:بسم‌ الله‌ الرّحمن الرّحيم.جناب آقاي متكي دام توفيقه.درگذشت اخوي مكرم را به جناب‌عالي و ساير بازماندگان محترم تسليت مي‌گويم و براي آن مرحوم رحمت و مغفرت الهي مسألت دارم.والسلام عليكم و رحمة الله.سيّدعلي‌ خامنه‌اي۱۰/اسفند/۱۳۸۹.عصر دوشنبه نيز مراسم ختمي به مناسبت درگذشت برادر منوچهر متكي با حضور برخي شخصيت‌هاي سياسي در مسجد الجواد تهران برگزار شد.

هيشكي نفهمه كه خاتمي به هم ريخته (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891212/2.htm#other206

سر بازجو حسین شر یعتمداری پس از حذف کروبی و موسوی و زندانی شدن بدون ملاقات شان اکنون برای اینکه خاتمی را نیز به سر نوشت مشابه این دو دچار کند پرونده سازی همراه با تحقیر و تهدید وی را دنبال می کند.

تظاهر خاتمي به حمايت از سر ناچاري نسبت به موسوي و كروبي در حالي است كه او در جلسات داخلي مجمع روحانيون به شدت عليه اين دو موضع مي گيرد.