گزیده خبر ها 12 اسفند - 89

رئيس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران:آمريكا از سالها قبل شبكه‌سازي براي اغتشاش در ايران را برنامه‌ريزي كرده بود.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: آمريكا شبكه‌سازي‌‌هايي را از سالها قبل در ايران در نظر داشت و براي ورود به جريان فتنه و استفاده از بستر انتخابات، زيرساخت‌هاي خود را آماده كرده و براي سازماندهي اغتشاشات برنامه‌ريزي كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912111183

با وجوداینکه بیش از 3 د هه است که فریاد مرگ بر آمریکا زده می شود . طوریکه که این شعارتبدیل به چماق وتهدیدو اتهام و حذف حتی فیزیکی مخالفان و منتقدان و دگراندیشان و رقباشده است در صورتی که زد و بند های پشت پرده به شیوه ای گوناگون با این دشمن آمریکا پیگیرانه دنبال شده است . اما اکنون چون این ترفند نخ نما شده است آنچنان که نه کاربرد مثت نددرد که منفی شده است آنگونه که به جز ساندیس خوران حکومتی منتقد و معترض دیگری در تظاهرات های حکوتی خیابانی شعار علیه ی آمریکا نداده است .بنا براین اکنون که تق نامشروع بودن ولی وقیح و رژیم کودتایی فاشیستی مذهبی ایران در آمده است . طوریکه در هرفرصتیک ه پیش می آیدیا روزنه ای گشوده و باز می شود که مردم معترض می توانندواردصحنه ی مبارزه توی خیابان یا دانشگاه ها شودبلافاصله فریاد مرگب ر دیکتااتور و اصل ولایت وقیح سر داده می شود که نمایان گر ضریب نارضایتی عمومی می باشد . ازسوی دیگروضعیت اقتصادی آنقدر نا بسامان است که رشد تورم و گرانی همراه با گسترش فقر و بیکاری هم چاشنی حذف یارانه های دولتی شده است. لذا چون بشدت وحشت از تظاهرات و قیام های ضد حکومتی در آینده می باشد . پس عنصر مفلوک و خبیث و قاتل اطلاعاتی امنیتی که دمخورمجتبی خامنه ای و رئیس سازمان اطلاعات و امنیتپ پاسداران کودتا گر است. برای نفی نارضایتی عمومی آویزان به دست آویز راه اندازی انقلاب مخملین سال 90 در ایران شده است. یعنی همان سنناریوی سوخته شده ی دوران خاتمی را بازسازی و تکرار و نشخوار کرده است .

حجت‌الاسلام سالك در گفت‌وگو با فارس خبر داد.تاكيد آيت‌الله مهدوي‌كني براي نامزدي رياست خبرگان در جلسه چهارشنبه جامعه روحانيت.خبرگزاري فارس:سخنگوي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به جلسه روز گذشته جامعه روحانيت مبارز گفت: اعضاي شوراي مركزي از آيت‌الله مهدوي كني درخواست كردند كه به تقاضاي اعضاي خبرگان رهبري براي نامزدي رياست خبرگان پاسخ مثبت دهد كه آْيت‌الله مهدوي كني در پاسخ فرمودند: من مي‌آيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912111559

آخوند کنی مهره انگلسی مرموز از ترس دچار شدن به سرنوشت رفسنجانی و سران رقیب مغلوب و حفظ غارتگری های جهان و سر سپردگی که به ولی وقیح در سغرر وی به قم نشان داد .اکنون برای کنار زدن رفسنجانی از سوی مهره های منفور حامی ولی وقیح هل داده می شود که مقابل رفسنجانی به ایستد تا با تهدید و توطئه کردن رفسنجانی وی در مجمع خبر گان آخوندی جای رفسنجانی بنشیند و رئیس آن شود . البته در صورت رئیس شدنش می بایست منتظر افزودن نامش در لیست ترو ریست ها و ممنوع الخروج ها باشد که هم مورد تحریم وهم حساب های بانکی اش مسدود می شود.

آيت الله مهدوي كني:بر عهدي كه با ولايت بسته‌ايم،ايستاده‌ايم

خبرگزاري فارس: من و جمعي از دوستان جامعه روحانيت بعد از انتخابات رياست جمهوري هفتم و انتخاب آقاي خاتمي، خدمت آقا رفتيم و صحبت كرديم. من خدمت آقا عرض كردم ما وظيفه‌اي داشتيم، كارمان را انجام داديم. اينك كه انتخابات برگزار شد و نامزد ما راي نياورد ما در اينجا مي‌توانيم يكي از اين سه گزينه را انتخاب كنيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912111389

اینگونه خوشرقصی و چاپلوسی کردن ها ی آخوندکنی گذشته که ناشی از خصلت آخوند های مفتخ ور انگل حوزوی حکومتی و جاه طلبی شان می باشد . از سوی دیگر مر تبط به جنگ قدرت و لرزان شدن موقعیت ولی وقیح نامشروع است . زیرا که این روز هابا وجود فضای بشدت امنیتی پلیسی و حکومت نظام اعلام نا شده تحمیل شده فریاد مرگ بردیکتاتور و اصل ولایتو قیح نثارش می کنند . بنا براین تلاش می شود که رفسنجانی حذف و این مهره ی انگلیسی سر سپرده ی ولی وقیح جایگزین وی شود. البته این سناریو ادامه ی سناریوی شکست آخوند تمساح یزدی و احمد جنتی و شیخ محمد یزدی از رئیس مجمع خبرگان آخوندی می باشد.

ديدگاه آيتالله مهدوي كني درباره امام(ره) و ولايت فقيه/تشيّع بدون ولايت فقيه قابل تصور نيست

خبرگزاري فارس: همه فقها ولايت فقيه را قبول دارند؛ اختلاف نظر در محدوده اختيارات فقيه است والّا هيچ فقيه شيعه‌اي نيست كه ولايت فقيه را قبول نداشته باشد، چون نمي‌شود تشيّع را بدون ولايت فقيه تصور كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912111348

علم کردن آخوند کنی فراموش شده زیرا خیلی سال بود که وی کنار گودبود وخبری از وی نبود . اما اکنون چون در ادامه ی جنگ قدرت وحذف کردنرقبا نیاز به بازی کردن ویازسوی پاسداران کودتا گر و ولی وقیح می باشد .بنابراین این چنین حلوا حلوا می شود.