گزیده خبرهای 12 اسفند – 89 قسمت- 3

سرلشكر جعفري:حوادث منطقه آغازگر دوران جديدي در خاورميانه است.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه با اشاره به تحولات منطقه گفت: اين حركت بزرگي كه شروع شده آغاز يك دوران و فصل جديدي است و طبيعي است كه در اين راستا انتظارات بيشتري نيز از انقلاب اسلامي وجود دارد

http://www.farsnews. com/newstext.php?nn=8912120226

اعتراف آشکار رئیس گزمکان پاسداران به صدورسیاست تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرزبه خصو ص کشورهای منطقه و تأکیدبرپیگیری سیاست مداخله گری در امور داخلی این کشور ها زیر پوشش اسلامی کردن سمت وسوی قیام هایمنطقه مشابه آنچه که د 32 سال استرایرن حاکم شده است

بدون ترديد شرايطي كه امروز در اين مقطع زماني وجود دارد براي توسعه دين اسلام و ارزشهاي آن در هيچ مقطعي از تاريخ اسلام نبوده و ما امروز به رغم تلاش دشمنان شاهد گسترش قدرت نرم اسلام در نقاط زيادي از جهان و بخصوص منطقه خاورميانه هستيم.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور 75 درصد مردم دسترسي به مواد مخدر را آسان تلقي مي‌كنند .خبرگزاري فارس: قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز متأسفانه 75 درصد مردم كشور دسترسي به مواد مخدر را آسان و سهل تلقي مي‌كنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912120256

چرا گزارش نشده و گفته نشده است که کدام ارگان های حکومتی درگیرموادمخدردر32 سال گذشته فعال بوده است که نتیجه ی ادعای 32 سال مبارزه باقاچیان موادمخدرو معتادین به اینجارسیده است که اکنون اعتراف شده است که 75 %مردم کشور می گویند که دسترسی موادمخدر آسان وارزان است .و جای کالاهای موردنیاز حذف یارانه های دولتی راگرفته است؟

سردار نقدي در يادواره 3هزار شهيد جامعه اطلاعاتي:جامعه اطلاعاتي با ولايت‌مداري در برابر تهديدات امنيتي موفق عمل كرده است.خبرگزاري فارس: سردار محمدرضا نقدي گفت: تهديدهاي امنيتي كه با تشكل‌هاي گسترده و پشتوانه خارجي عليه كشور ما انجام شده است، مي‌توانست نظام‌هاي مختلفي را ساقط كند ولي جامعه اطلاعاتي مقابل همه آنها ايستاد و تاكنون موفق بوده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912120201

آنگونه رژیم جنایتکار کدتاگر نامشروع به پیسیو افلاس افتاده است که ولی وقیح نیاز به اینگونه شعبان بی مخ ها همچون نقدی عراقی دارد که تلاش می کند هر ر وز بیش از گذشته چرند و لغز خوانی کند تا به همه مشنگ ها وقاطی هاو روان گردان ها و زنجیر پاره کرده های حکومتی سور بزند.

با رد شايعه انتقال به زندان
اژه اي : سران فتنه در خانه خود محدود شده اند
http://www.kayhannews.ir/891212/2.htm#other201

آخوند بد نام و منفور أدمکش حرفه ای که یکی از مجرمین اصلی قتل های زنجیره ای می باشد. اکنون از وحشت گنجانیدن نامش برتوی لیست 80 نفره تحریم و ممنوع الخروج و مسدودشدن حساب های بانکی شان که ازسوی اتحادیه اروپا انجام شد ه است . همچون داستان تهران دست به سناریویسیاه سازی وارونه زده است .

دادستان كل كشور با رد شايعه دستگيري سران ضد انقلاب فتنه تأكيد كرد كه اين افراد در منزلشان هستند و تنها ارتباطات آنان محدود شده است.حجت الاسلام «غلامحسين محسني اژه اي» در حاشيه همايش دادستان هاي عمومي و انقلاب سراسر كشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي درباره ادعاي دستگيري سران فتنه توسط رسانه هاي خارجي، گفت: روز سه شنبه هم به اين سؤال پاسخ دادم كه ادعاي آنها مبني بر اين كه اين افراد بازداشت شده و به زندان حشمتيه برده شده اند كذب است. آنها در منازلش گفت: سايت وزارت خارجه اسرائيل از اينكه تماس هاي موسوي و كروبي قطع شده به شدت ابراز نگراني كرده است.

گزارش كميسيون اصل 90 از توطئه 25 بهمن
مجلس: موسوي و كروبي ضد انقلابند ، تأخير در مجازات ديگر پذيرفته نيست
http://www.kayhannews.ir/891212/14.HTM#other1401

آخر در رژیم فاشیستی مذهبی وترویستی نا مشروع بازار مکاره ی آلت دست کودتا گران و ولی وقیح و آمران وعاملان قتل های زنجیره ای به جای اینکه پاسخگوی مطالبات مردم و مشکلات و معضلات باشند . ولی تبدیل به شعبه ی بازجویی و شکنجه گری واعتراف گیری وتنظیم کردن کیفرخواست اعدام با اتهام ضد انقلاب وجاسوس برای رقبای حذف شده ازصحنه شده اند؟ آیا هنوزهم این رژیم ضد بشری نامشروع مشروعیت داردونمی بایست باسیستم دمکراتیک تعویض شود؟


وكلاي ملت روز گذشته ضمن قرائت گزارش مجلس از توطئه 25 بهمن، موسوي و كروبي را ضدانقلاب و مستوجب تعقيب قضايي و برخورد قاطعانه دانستند.

خارج از دستور

http://www.kayhannews.ir/891212/14.HTM#other1402

این گزارش هم مکمل گزارش قبلی و عوارض و واکنش های حاشیه ای مربوط به اقدام بازار مکاره می باشد.
اعتراض جمعي از نمايندگان مجلس به اظهارات نسنجيده مطهري جمعي از نمايندگان در پاسخ به تذكر مطهري كه پيگير گزارش كميته بررسي حادثه كوي دانشگاه بود گفت اين گزارش به قوه قضائيه ارسال شده است.

انتقال مهدوی باویلچر برای اعلام كاندیداتوری ریاست مجلس خبرگان

وقتی که بازار مکاره کیفرخواست اتهامی ضدانقلابی برای سران رقیبت نظیم می کند . چرانمی بایست یک مهره ی فسیل زهوار در رفته ی انگلیسی سواربرویلچر به جای رفسنجانی برکرسی ریاست تشریفاتی مجمع خبرگان آخوندی ننشیند؟

سرانجام پس از مدت ها تایید و تكذیب ، سرانجام عصرامروز سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اعلام كرد كه در جلسه شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز ، آیت الله مهدوی كنی از حضور خود در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان خبر داده است.به گزارش عصرایران ، جلسه شورای مركزی در حالی در محل دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد ، كه به گفته یكی از اعضای جامعه روحانیت مبارز - كه نخواست نامش ذكر شود - آیت الله مهدوی كنی به دلیل كسالت ، در بستر بیماری بود و برای جلسه او را با ویلچر از بیمارستان به دانشگاه بردند.حجت الاسلام والمسلمین احمد سالك در باره جلسه امروز گفت: در این نشست موضوع نامزدی آیت الله مهدوی كنی برای ریاست مجلس خبرگان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به درخواست های متعدد اعضای مجلس خبرگان رهبری و تقاضای علما و روحانیون در رابطه با ریاست مجلس خبرگان ، آیت الله مهدوی كنی پاسخ مثبت دادند و فرمودند "من می آیم." كه این امر نشان دهنده وظیفه شرعی و بر اساس اعتقادات ایشان است و نشان دادند كه روحیه ایثارگری دارند

قتل كارگر معتاد براي 200 هزار تومان

http://www.kayhannews.ir/891212/15.htm#other1508

اینهم وضعیت محرومان که به اینان قول داده شده بودکه صاحب حکومت خواهند شد که نه چنین نشد، بلکه اوضاع برای شان وارونه شده است .چونکه ابتد افقیرومحتاج وبیکار می شوند. سپس به اعتیادکشانیده می شوند که اگر چنانچه زندانیو بردار کشیده نشوند. اینگونه درکشور مدعی امن ترین کشورجهان کشته شوند؟
كارفرمايي كه كارگر معتاد خود را به خاطر 200هزار تومان به قتل رسانده بود توسط ماموران پليس آگاهي ورامين دستگير شد.

.اختلاس صدها میلیاردی

اگر آن کار گر معتاد نگون بخت به خاطر مبلغ 200 هزار تومان کشته بدست کارفرمایش می شود . در عوض حامیان دولت نا مشروع این چنین صدها میلیاردتومان اختلاس گری و دزدی می کنند؟

آژانس ايران خبر: در جریان درگیری هاي دروني در حكومت آخوندي , علی موسوی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس يك فقره از اختلاس ها ي ميلياردي را بر ملا كرد وگفت: تخلف شرکت‌های بیمه‌ از آغاز امسال تا‌کنون بیش از 300میلیارد تومان است. وی اذعان کرد: اعلام این تخلف و تخلفهای بسیار دیگری با اطلاع بیمه مرکزی ایران صورت گرفته است. شرکتهای بیمه بر اساس قانون باید 10درصد از دریافتی قراردادهای بیمه شخص ثالث را برای توسعه امور حمل‌ونقل کشور، به خزانه واریز کنند. شرکتهای بیمه‌گر از ابتدای امسال با اطلاع بیمه مرکزی ایران، افزون بر وجوه دریافتی بیمه شخص ثالث، 10درصد نیز به‌صورت غیرقانونی از مشتریان خود گرفته و آن 10درصد را به خزانه واریز کرده‌اند. از ابتدای سال جاری بیش از 15میلیون خودرو شامل موتورسیکلت، ماشین سواری و ماشین سنگین، از طریق شرکتهای بیمه در سراسر کشور بیمه شده‌اند. با محاسبه میانگین وجوه دریافتی برای بیمه شخص ثالث خودروهای بیمه شده در سال 89، رقمی افزون بر 300میلیارد تومان به‌صورت غیرقانونی و مازاد بر وجوه قانونی بیمه، از بیمه‌شدگان دریافت شده است.

مصباح رهبران سبز را با شمر مقایسه کرد

این آخوند متحجردزد انکسی تئوریپ رداز خشونت و قتل و دروغ است و از همه آخوندهای حکومتی متملق و فرصت طلب وعقده ای و جاه طلب و پول ومقام پرست و کینه ای ترمی با شد . اکنون با وجود اینکه ازهر حیوان درنده ای بیشتر عطش خون خوردن ودریدن دارداینگونه بررای خوشرقصی کردنن نزد ولی وقیح و کودتاگران ظرداده است

به گزارش جهان به نقل از نشریه پرتو سخن ،آیت الله مصباح در سخنان خود در دفتر مقام رهبری اظهار داشت : کسی که حاضر باشد با آمریکا و اسراییل بسازد و برای یک حکومت به اصطلاح دموکراتیک به خیال خودشان ، و برای جمهوری ایرانی حاضر شود اسم اسلام حذف شود ،قانون اساسی حذف شود ؛ولایت فقیه حذف شود برای اینکه او حکومت کند مسلمان است ؟ آیا به خدا اعتقاد دارد اگر این مسلمان است ،پس حتماعمر بن سعد هم مسلمان بود او هم نماز می خواند و امام جماعت بود حتی صبح عاشورا به امات ایستاد و نماز اقامه کرد اگر اسلام به اینها است یزید هم مسلمان بود وشمر هم سالها در رکاب امیر المومنین سرباز علی بود در جنگ صفین در رکاب امیر المومنین با معاویه می جنگید ؛حالا باید احترامش کرد که چون سابقه جنگ صفین دارد ؟

اعتراف و اعتراض معاون اول قوه قضائیه به دستگيری های فله ای

آنقدر رژیم ض بشری نا مشروع بهم ریخته و آشفته بازار شده است که ازترس قیام عمومی مردم دست به دستگیری های گسترده زدهمی شود .آنگونه که اکنون موجب اعتراف اعتراض یک جنایتکار آدمکش حرفه ای واقع شده است کهج زو مجرمان جنایت علیه ی بشری در قتل عام زندانیان سیاسی درتابستان سال 67 است . البته این اعتراف واکنش وحشت ازگذاشته شدن نامش در لیست80 نفرهازسوی اتحادیه ی روپا می باشد.

معاون اول قوه قضائیه هوشیاری در برابر وکلای دلال، حمایت از بیگناهان در حین دادرسی، دنبال کردن پرونده تا نهایی شدن، پیگیری سریع پرونده های مهم، توجه به ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از بازداشتهای غیر ضروری را به دادستانهای سراسر کشور توصیه کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در همایش دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور با اشاره به بالا بودن آمار بازداشتی ها در کشور گفت: باید دادستان ها به دنبال کاهش آمار بازداشتی ها باشند به عنوان مثال اگر لازم نیست یک شخص بازداشت شود چرا حکم بازداشت او را صادر می کنند؟ اگر لازم است سه یا چهار ساعت شخص را نگه دارند تا موضوع حل شود اما نگذارند شخص ظهر پنجشنبه تا روز شنبه را در بازداشت بماند.وی افزود: دستور العملی از سوی رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد تا هیئت های ویژه ای در هر استان تشکیل شده و با حضور اطلاعات ارزشیابی قضات، دادستان ها و دادگستری ها وضعیت زندانیانی که چهار ماه از بازداشتشان می گذرد ولی هنوز پرونده آنها مشخص نیست و زندانیانی که انتظار دادگاه را می کشند و همچنین زندانیانی که جرمشان متناسب با حکمشان نیست به سرعت مشخص شود.وی گفت: متاسفانه برخی به دلیل بالا رفتن صدای متهم و یا برای اینکه روی او را کم کنند وی را بازداشت می کنند که این صحیح نیست. من به دادستانها توصیه می کنم که در آخر هر هفته وضعیت بازداشتی های خود را کنترل کنند.

یک شهروند اهل اشنویه به زندان محکوم شد

اینهم یک نمونه ی دیگر دستگیری های فله ای و خود سرانه و اتهام نا روازدن حکم محکومیت کیلویی صادرکردن که ناشی از وحشت مردم ناراضی وفضای انفجاری جامعه است

آژانس خبری موکریان : دادگاه انقلاب اسلامی شهر اراک یک شهروند اهل اشنویه را به نام محسن جلدیانی به حبس محکوم کرد.براساس گزارش رسیده، دادگاه انقلاب اراک محسن جلدیانی را که بهمن ماه سال 88 توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و همکاری با احزاب غیرقانونی، به 6 سال حبس محکوم نمود.گفتنی است براساس گزارش آژانس خبری موکریان ،این شهروند که مدتی را در زندان اراک بسر برده، هم اکنون در زندان مرکزی شهر مهاباد دوران محکومیت خود را سپری می نماید.