گزیده خبر های 13 اسفند- 89

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در بازديد از وزارت اطلاعات:انقلاب اسلامي ايران الگوي بيداري اسلامي در منطقه است.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روز گذشته در بازديد از وزارت اطلاعات ضمن حضور در نمايشگاه فعاليتها و پيشرفتهاي مختلف سربازان گمنام امام زمان(عج)، با مديران، كارشناسان و كاركنان وزارت اطلاعات نيز ديدار كردند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912130001

پس از تنظیم بیانیه ی تحمیلی وسفارشی پاسداران کودتا گر پیرامون تظاهرات ضدحکومتی 25 بهمن بود به اعضای بازار مکاره ی موسوم به مجلس هشتم که بطورمستقیم رهبرولی وقیح نامشروع بافریاد مرگ مورد خطاب واقع شد وازسوی معترضان ناراضی این چنین مورد استقبال واقع شد.لذا اکنون برای مجازا ت کردن موسوی و کروبی که با همسران شان ربوده و زندانی شده وبدون ملاقات هستند در این بیانیه متهم به ضدانقلاب شدند و ازدستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه درخواست شده که م بایست موسوی کروبی محاکمه و مجازات شوند . البته گذشته ازاینکه بخشی از هدف این بیانیه زهر چشم گیری ازرفسنجانی است تا که خودرا کاندید ریاست مجمع خبر گان آخوندی نکند .ازطرف دیگر نباید نقش جلادان دست اندر کارقتل عام زندانیان سیاسی سال 67 و عاملان وآمران قتل های زنجیرهای درتنظیم این بیانیه یا کیفرخواست دربازار مکاره نادیده گرفته شود چونکه نقش اینان در تنظیم این بیانیه یاپیگیری وقرائت آن دربازارمکاره بسیارپررنگ بوده است . همچنین پس از ارائه ی گزارش از سوی عنصر جانی و قاتل طلبه اطلاعاتی امنیتی حسین طائب که دمخور مجتبی خامنه است که نقش محوری در طرح کودتای 22 خرداد88 وحذف رقباایفا نمود . به خصوص اینکه رئیس سازمان اطلاعات و امنیت یا ساواک پاسداران کودتا گر می باشد. بازگویی چرندیات و نشخوار اتهامات دروغ نامه ی کیهان وخبر گزاری دروغ پردازپاسداران فارس ازسوی که علیه ی رهبرن رقیب و آمریکا و انگلیس و اسرائیل است وتأکید نموده که آمریکا درشرف راه اندازی انقلاب مخملین در سال 90در ایران است .اکنون دیدارولی وقیح ازوزارت بدنام اطلاعات که قبل از اجلاس دو روزه مجمع خبرگان آخوندی وپس ازشیرینکاری و بندآب دادن ها یا گه زدن های آخوند طوطی صفت و کودن حیدر مصلحی وزیر بدنام اطلاعات است .بایدگفت که این دیدارلوطی جماران از این وارخانه ی آدمکش که مدافع جراحی وخراتی اندیشه و افکار ومبلغ سانسور وخفقان وتفتیش عقاید است هیچ پیام و مفهومی به جز عیان شدن بی اعتباری وعدم مشروعیت ولی وقیح و رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی و وحشت ازقیام مردم ناراضی و نگرانی از منفجر شدن فضای انفجاری جامعه وچشم اندازتیرهوتار ندارد؟

شاور كميسيون فرهنگي مجلس:مردم بحرين خواهان برچيده شدن پايگاه نظامي آمريكا هستند

خبرگزاري فارس: مشاور كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم بحرين نسبت به اينكه كشورشان به عنوان بزرگ‌ترين پايگاه نظامي آمريكا در منطقه است، معترض هستند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912120610

چگونه است جمعیت شیعه ی ایران که بیش از جمعیت شیعه بحرین است و هرفرصتی که پیش آید مردم معترض ناراضی وارد خیابان شده وفریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دهند و خواهان رفتن خلیفه یا ولایت وقیح هستند این موضوع بطور دربست سانسور و فراموش شده است . اما اکنون از سوی عضو بازار مکاره و تأئیدسیاست صدورتروریسم و ارتجاع وبحران به برون مرز ومداخله گریدر امور داخلی کشورهای همسایه و منطقه ازموضع ضد آمریکایی نماینده وسخنگوی مردم بحرین شده است و با افزایش درصد جمعیت شیعه ی بحرین از جانب اینان نقل کرده است که خواهان رفتن خلیفه وبرر چیده شدن پایگاه نظامی آمریکا هستند . همچنین وافزوده که اینان خواهان بر گزاری انتخابات آزاد می باشند گواینکه چنین انتخاباتی در ایران وجود دارد که نسخه ی مشابه ی آن باید ر بحرین دنبال واجرا گردد.

سيدجلال فياضي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مردم مسلمان بحرين، اعم از شيعه و اهل سنت خواستار در دست گرفتن قدرت و ايجاد حكومتي مردمي كه با رأي مردم به قدرت برسد و اداره امور را در دست بگيرد، هستند. مشاور كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: نكته مهم در مورد اعتراضات مردمي بحرين اين است كه با وجود اينكه 85 درصد جمعيت بحرين شيعه هستند ما شاهد هستيم كه هم شيعيان و هم اهل‌سنت خواستار پايان حكومت خليفه هستند.

فضلي‌نژاد در نشست جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي:زهرا رهنورد دانشگاه الزهرا را به محفل فمنيست‌هاي بهايي تبديل كرده بود.خبرگزاري فارس: عضو مركز پژوهش‌هاي موسسه كيهان با بيان اينكه زهرا رهنورد زماني كه رئيس دانشگاه الزهرا بود اين دانشگاه را كه براي تربيت زن متفكر مسلمان تأسيس شد ، به محفل فمنيست‌هاي بهايي تبديل كرد، گفت: اين فمنيست‌هاي بهايي از بنياد اشرف پهلوي به ايران آمده بودند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912120102

گشودن و طراحی این سناریو یجدید که علیه ی همسر موسوی است وزسوی یک عنصر کثیف عضو حزب الله و همکار پاسدارشکنجه گر حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان پیگیری شده است . ادامه ی سناریوی بیانیه ی تظاهرات 25بهمن بازار مکاره علیه ی موسوی و کروبی است . زیراکه بیانگر وخیم و بحرانی بودن شرایط پاسداران کودتاگر و ولی وقیح نامشروع می باشد که موجبشده تئوری پردازان توطئه و دسیسه که بشدت ازاوضاع انفجاری جامعه وحشت زده شده اند تلاش مذبوحانه همه جانبه کنندکه باهمه ترفند و حیله وتهدید وپرونده سازی کردن باید از همه مهره های پلید وآلوده علیه ی رقیب مغلوب استفاده نمایند به تصورخام وباطل اینکه نارضایتی عمومی نه محصول 32ساله ی جنایت خیانت و عوامفریبی و جنگ افروزی وغاتگری و دین فروشی و ادامهی جنگ قدرت و حذف کردن باندهای متخاصم می باشد ، بلکه زیرسر رقباوآمریکا و انگلیس و اسرائیل است که باحذف کاملر قبااز صحنه وخاموش کردن شان بسترنارضایتی عمومی وحضور درتظاهرات های ضد حکومتی بافریادمرگ بردیکتاتور وخامنه ای واصل ولایت وقیح هم تمام می شود.

علم‌الهدي: مشكل ايران با فتنه‌جويان بر سر مباني حاكميت ولايت فقيه است.خبرگزاري فارس: امام جمعه مشهد گفت: مشكل ايران با اين فتنه‌جويان تنها بر سر اصل و مباني حاكميت ولايت فقيه است و در اين مورد هيچ نتيجه موافقي اتخاذ نمي‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912120530

آنگونه که تصور می شد که این آخوندمتحجر زن ستیزفرصت طلب خنگ است. اکنون مشخص شده است که آنقدر ها هم ابله ومشنگ نیست . چونکه پیام قیام های منطقه علیه دیکتاتور ها با زیاد معترضان ناراضی ایرانی مرگ بردیکتاتور وخامنه ای واصل ولایت وقیح پیوند خورده است که اینواقعیت را وی خوب گرفته ودرک کرده است.برای همین ازموضع ترس و وحشت به دفاع ازولی وقیح نا مشروع و مفلوک برخاسته و بافرافکنی وی را محور قدرت و ماندگاری رژیم ضد بشری کودتا نا مشروع دانسته و اطاعت دیگران از وی رالازم و واجب دانسته است .

آخوند علم‌الهدي با بيان اينكه اداره جامعه در گروداشتن يك دكترين سياسي وديني خاص و ويژه است، گفت: هدف فتنه جويان از بين بردن اصل ولايت فقيه است و مباني ديني و توحيدي در جامعه و رسيدن به آرمان‌هاي كشورهاي غربي به‌ويژه آمريكا است. وي بيان داشت: مشكل ايران با اين فتنه جويان تنها بر سر اصل و مباني حاكميت ولايت فقيه است و در اين مورد هيچ نتيجه موافقي اتخاذ نمي‌شود. در ايران در راس همه امور و شاخص اصلي بصيرت ولي فقيه است و بايد بر اساس تشخيص و نظرات وايشان امورات اداره شود تا در درگاه حق تعالي و در بين مسلمانان جهان حجت باشيم. .