گزیده خبر های 17 اردیبهشت – 90 قسمت - 2

صديقي در جمع عزاداران حضرت زهرا(س):منتظر اقدام عملي رييس‌جمهور در تبعيت كامل از ولايت هستيم.خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت تهران خطاب به احمدي‌نژاد گفت: آقاي رئيس جمهور شما مي‌گوييد با ولايت‌مداري خود، بيني دشمنان را به خاك مي‌ماليد اما براي ما حرف كافي نيست ما منتظر عمل هستيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002171072

بیچاره عنتر ولی وقیح پاسدار گماشته احمدی نژاد بنا بر فرمان رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتاگر چقدر بسوی رفسنجانی کیش شداده شد و پاچه ی وی را گرفت تا منجر به جراحی شدنش از امام جمعه ی موقت تهران و جراحی شدنش از رأس سیرک مجمع خبر گان رهبری شد . اکنون به جای اینکه از وی حمایت و قدردانی شود . ولی چون خواسته از حق قانونی عزل وزیر از کابینه ی خود استفاده کند .ولی مورد بی مهری لوطی جماران واقع شده است . برای همین اما از آخوند نمره موقت و شوت جانشین رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران شده تهدید به تبعیت کامل از ولایت وقیح شده است؟

آيت‌الله علم‌الهدي در جمع عزاداران فاطمي:مردم با دين‌سازي و فرقه‌سازي منحرف نمي‌شوند.خبرگزاري فارس: امام‌جمعه شهر مشهدمقدس خاطرنشان كرد: برخي‌ها فكر مي‌كنند كه مي‌توانند دين و فرقه‌اي بسازند و مردم را به وسيله آن منحرف كنند در حالي كه امامت امام زمان(عج) از راه مجتهد جامع‌الشرايط است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002170289

آخوند متحجر فرصت لب و رنگ عوض کن زن ستیز فراموش کرده است که چگونه مدافع سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است . ولی اکنون چون رابطه ی لوطی و عنترش شکر آب شده است با گردش بسوی لوطی بر سر عنتر کوبیده و وی را طاغوت پرست نامیده است که چرا نا فرمانی نسبت به لوطی کرده است ؟

آيت‌الله علم‌الهدي با بيان اينكه ادعاي مشاهده و ارتباط با امام زمان(عج) كه برخي دم از آن مي‌زنند، نوعي دكان و دروغي بيش نيست، بيان داشت: كسي كه امروز در جامعه زندگي مي‌كند بايد امامت امام زمان(عج) را بپذيرد و راه پذيرش امامت ايشان از طريق حجت است. كسي كه در برابر ولي‌فقيه بايستد و از فرمان ايشان اطاعت نكند و در مقابل نظام ولايي الگوي ديگري را مد نظر داشته باشد، اين شخص طاغوت‌پرست است.

سروري در گفت‌و‌گو با فارس:جريان‌هاي انحرافي با نفوذ در شخصيت‌هاي ولايتمدار قصد تضعيف ولايت فقيه را دارند.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از وجود يك جريان انحرافي در راستاي تضعيف ولايت فقيه خبر داد و گفت: متاسفانه احساس مي‌شود اين جريان انحرافي تلاش دارد كه با اقدامات خود و نفوذ در برخي شخصيت‌هاي ولايتمدار كاري انجام دهد كه منجر به تضعيف پايه‌هاي ولايت فقيه شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002171122

این بسیجی سابق و عضو بازار مکاره که جز متهمان قتل های بازداشتگاه کهریزک می باشد . زیرا که با گزارشی که وی هیه نمود دست به پرونده سفید کردن زد و گزارش وارونه تهیه نمود. اکنون این حامی سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد همچون آخوند علم الهدی نعله وارونه زده است . یعنی در همسنگری با لوطی جماران به عنترش حمله کرده و وی و حامیانش را متهم به جریان انحرافی کرده است.

در عصر طاعون زده سكولاريسم نظام ولايت فقيه نظامي واحد و الگويي بود كه توانست نظام سكولار را به عقب‌نشيني وادار كند و يك خودباوري را در درون جوامع اسلامي به وجود آورد و اينها همه از بركات ولايت فقيه بود. آنچه باعث شد 33 سال ملت ما در حمله سراسري دشمن و تحريم‌هاي بي حد و حصر دشمنان اسلام و انقلاب پايداري و مدل خود را بر مدل سكولاريسم مقدم كند و مردم مسلمان دنيا را به سوي انديشه مدلي مشابه مدل ايراني بكشاند، وجود ولايت فقيه در كشورمان است كه توانست همه ظرفيت‌هاي كشور را در راستاي رشد تعالي كشور و احياي انديشه و تفكر اسلامي به كار گيرد.

قالیباف: عدالت بی ولایت میسر نیست

http://www.fararu.com/vdcce0qm.2bqex8laa2.html

ازسوی پاسدار شهر دار قالیباف اعتراف شده است که نام استخوان های پوسیده ی گرد آوری شده برای مرده چرخانی و معرکه گیری را نمی داند . یعنی لو داده است که این ترفند استخوان چرخانی برای معرک گیری دفاع از ولی وقیح نا مشروع می باشد که مردم معترض ایران پس از کودتای 22 خرداد در چندین تظاهرات بزرگ ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و ولی وقیح علیه اش سر دادند . بد تر اینکه اکنون که شکاف عمیق طبقاتی و بی عدالتی و تبعیض آنگونه در جامعه بیداد می کند که حاصل 32 سال ولایت وقیح منتهی شده است که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی باشند. همینطور رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری نفس مرذدم ایران را گرفته است . اما پاسدار قالیباف همشهری لوطی جماران ولی وقیح مدعی شده است که عدالت بی ولایت وقیح میسر نیست تا اینکه اینگونه با دهان کجی کردن نمک بر روی زخم محرومان پاشیده باشد.

شهردار تهران با بیان این که ما از شهدا و حضرت زهرا (س)درس می گیریم که عدالت بی ولایت میسر نیست،‌گفت: شهدا پیروان واقعی حضرت زهرا(س) هستند و این پیروی نه به ادعا بلکه با مجاهدت و اطاعت از ولایت بوده است. ما نام هیچ یک از شهدایی که امروز به خاک سپرده می شوند نمی دانیم که بدون شک این ها همسنگران ما و پیروی امامت و حضرت زهرا (س) بوده اند.

پدر شبنم مددزاده د : ۲۰۰ نفر را از رجایی شهر منتقل کرده اند

این گزارش از سیاه چال های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی می باشد که نوعی دیگر از عدالت ولایت وقیح است که پاسدار قالباف ادعا کرده است که عدالت بدون ولایت وقیح امکان پذیر نمی باشد..

پدر شبنم مدد زاده، دانشجویی زندانی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که وی غروب سه شنبه بدون هیچ توضیحی از زندان رجایی شهر کرج به زندان قرچک ورامین منتقل شد. این درحالیستکه طبق حکم دادگاه شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه او محکوم به تبعید در زندان رجایی شهر کرج است. عبدالعلی مدد زاده، پدر این دانشجوی زندانی که از انتقال دختر کوچکش شوکه است به کمپین گفت: « دیروز مادرش از تبریز به کرج رفته بود تا دخترش را ملاقات کند اما به او اجازه ملاقات نداده بودند و به او گفته بودند که آنها در حال رفتن به زندان قرچک هستند و ملاقات نداده بودند. از دیروز تا حالا ما مانده بودیم که یعنی چه. امروز صبح شبنم فقط یک دقیقه زنگ زد و گفت که بابا اینطوری شده . به او اجازه داده بودند که یک دقیقه زنگ بزند و به ما خبر بدهدگفته می شود علاوه بر شبنم مددزاده، مهموش ثابت و فریبا کمالی از سران جامعه بهائیت نیز غروب سه شنبه به زندان قرچک ورامین منتقل شده اند. با این حال هنوز از نام زنان زندانی سیاسی که به زندان قرچک ورامین منتقل شده اند اطلاع دقیقی در دست نیست.عبدالعلی مدد زاده در خصوص صحبت های دخترش گفت:« فقط یک دقیقه حرف بود. گفت ۲۰۰ نفر را آورده اند زندان قرچک، گفت حمام و توالت درست نداریم. در یک جا هم ظرف شسته می شود، هم لباس، هم حمام می کنند. توالت هم درست نیست. گفت هیچی نداریم. چاقو کش، قاتل ، زندانی سیاسی ، تیغ زن ، تریاکی همه را یک جا جمع کرده اندپدر شبنم مدد زاده درباره علت این جابه جایی گفت: « مگرقانون اجرا می شود! هر جا دلشان بخواهد می برند. بچه من که فقط نیست، ۲۰۰ نفر را از زندان رجایی شهر کرج برده اند قرچکعبدالعلی مدد زاده گفت: « وقتی دکتر بهداری زندان به او بگوید ما شما را آوردیم اینجا که شکنجه بدهیم نه اینکه معالجه کنیم دیگر چه انتظاری می توانم داشته باشم. بچه من الان آنجا مریض است. نه فقط شبنم همه زندانی ها حالشان بد است. من دو زندانی دارم که نمی دانم از کدامشان بگویم. فرزاد هم الان زندان رجایی شهر کرج است. چند ماه بود که خواهر و برادر هم در آنجا یکدیگر را ندیده بودند حتی شبنم قبل رفتن هم برادرش را نتوانسته ببیندشبنم مددزاده، دبیرسابق سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران که در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۸۷ بازداشت شد و در تاریخ۲۰ بهمن ۸۸ در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۵ سال حبس تعزیری همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شد. که این حکم در تاریخ ۱۲ خرداد ۸۹ عینا تایید شد. با انتقال او به زندانی دیگر شانس ملاقات گهگاهی با فرزاد، بردارش نیز از بین رفت. فرزاد مدد زاده نیز که به دنبال دستگیری خواهرش بازداشت شد به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود که به همین علت می توانستند یکدیگر را ملاقات کنند.

طائب: آقای حاشیه ساز آدم خطرناکی است

http://www.fararu.com/vdceve8f.jh8p7i9bbj.html

جالب است که دیگ به دیگ گفته است رویت سیاه . زیرا که طلبه ی وارونه گوی مهدی طائب اخوی طلبه ی حسین طائب است که یک آخوند جنایتکار اطلاعانی – امنیتی – کودتایی و رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر می باشد . مشروط برکه رابطه ی بسیار نزدیکی با مجتبی خامنه ای دارد . همچنین نقش مستقیم در ربودن ترانه ی موسوی و تجماز به وی و سوزاند جسدش دارد . اکنون اخوی این طلبه ی جنایتکار از موضع فرار به جلو از خطر ناک بودن اطرافیان پاسدار گماشته احمدی نژاد یاد کرده و اخطار داده است . در صورتیکه تا کنون پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت های نهم و دهم مورد حمایت کامل رهبر لوطی جماران خامنه ای بوده اند..

مسئول قرارگاه عمار گفت: آقای حاشیه ساز آدم خطرناکی است، دستش در دست دشمن است، از همان اول معلوم بود که قیچی بریدن نظام دو لبه دارد یک تیغه‌اش مهدی هاشمی و جماعت اصلاح‌طلب و یک تیغه آقای حاشیه ساز و جریان انحرافی است.

مدیرکل روابط عمومی دادگستری زاهدان به جرم قاچاق مواد مخدربازداشت شد

با این گزارش دیگرشکی نمی تواند وجود داشته باشد که چرا نتیجه ی ادعای 32 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین به شرایط کنونی منتهی شده است . چونکه نه ایران رتبه دار اول جهانی مصرف کننده ی مواد مخدر شده است . بلکه گند انتقال محموله های مواد مخدر به برون از مرز آنچنان در آمده است که آشکار شده چگونه از طریق مرز های هوایی و زمینی و آبی به اروپا و آفریقا و آسیا محموله های مواد مخدر منتقل شده است. طوریکه در یان مورد همراه با پرونده های گشوده شده ی قاچاقچیان اعزامی همراه با محمو ه های مواد مخدر وجو دارد.

ایران بریفینگ farsi.iranbriefing.net: حمد زاهد شیخی مدیر کل روابط عمومی دادگستری استان زاهدان که از اعضای سابق سپاه پاسداران و عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز می باشد روز گذشته به جرم دست داشتن در قاچاق مواد مخدر بازداشت شد !زاهد شیخی، به دلیل حمل ۵٠٠ کیلوگرم مواد مخدر با خودروی دولتی دستگیر شده است.به گزارش منابع محلی نامبرده مواد مخدر را که شامل ۴۵٠ کیلوگرم تریاک و ۵٠ کیلوگرم هرویین بوده با خودروی دولتی و حکم ماموریت و اسلحه حمل می کرده که در پاسگاه سهل آباد از سوی ماموران نیروی انتظامی متوقف و مواد فوق کشف گردیده است.یک منبع آگاه در گفتگو با ایران بریفینگ اعلام کرد با توجه به اینکه از مدتها پیش این شایعه بر سرزبانها بوده که وی در قاچاق مواد مخدر دست دارد و ظاهرا این نخستین بار نیست که زاهد شیخی اقدام به قاچاق می کرده است ، احتمال داده که علنی شدن این موضوع و بازداشت نامبرده با توجه به اینکه زاهد شیخی و برادرش از روسای ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند و برادر دیگر وی نیز به نام محمد رضا زاهد شیخی هم اکنون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان است ، بی ارتباط با تنش‌های اخیر میان رهبر جمهوری اسلامی و عوامل محمود احمدی‌نژاد نباشد .گفتنی است هنوز منابع رسمی گزارشی از دستگیری زاهد شیخی منتشر نکرده‌اند اما منابع محلی خبر از این می دهند که وی در یک پاسگاه بازداشت شده و با توجه به مقاومتش در بازرسی از خودرو ماموران نسبت به وی حساس شده اند و پس از کشف مواد نیز باتوجه به ارائه حکم ماموریت و مدارک دولتی بودن خودرو ماموران ابتدا به هویت نامبرده مشکوک و با دخالت مقامات بالاتر موضوع محرز و نسبت به بازداشت وی اقدام می نمایند .

احضار جمعی از فعالان فرهنگی و معلمان استان یزد به دادگاه انقلاب

ولی وقیح رهبر لوطی جماران نا مشروع همین دو سه روز پیش بود که در جمع معلمن گرد آوری شده در نمایش خیمه شب بازی روز معلم روضه ی وارونه خواند و با رمال گری دجالانه مدعی شد که وقایع قیام های ضد دیکتاتوری منطقه الگوی بر گرفته از اسلام طالبانی حاکمان دین فروش ایران می باشد که این اسلام به درواز ی اروپا رسیده است . اما اکنون گزارش شده است که اینگونه فعالان فرهنگی همدان و سنندج و یزد از سوی بی دادگاه ضد انقلاب احضار شده اند.

جــرس: چند روز بعد از احضار جمعی از فعالان فرهنگی همدان و سنندج، دادگاه انقلاب شهر یزد نیز، گروهی از اعضاء کانون فرهنگیان یزد را مورد احضار و بازپرسی قرار داد.به گزارش منابع خبری جرس، دادگاه انقلاب محمدعلی شیرازی، چنگیزی، میرزائی، صدیقی، دهقانپور، حسامی فر، قوچانی، شاهدی و نجاتی، از اعضاء کانون فرهنگیان یزد را در تاریخ ۱۴ اردیبهشت احضار کرد.این گزارش می افزاید، این احضارها که در حوالی روز معلم انجام شد، بدلیل صدور بیانیه بزرگداشت روز معلم در سال ٨٩ بود، که پرونده ای در دادسرای انقلاب یزد برای این افراد تشکیل گردید.همچنین آمده است "این افراد بدون تفهیم اتهام، در مراحل بازپرسی، به اتهام نشر اکاذیب در دادگاه حاضر شدند و قاضی که بدون مطالعه پرونده در دادگاه حاضر شده بود، از متهمان خواست آخرین دفاعیه خود را تا تاریخ ۱٨ اردیبهشت تحویل دادگاه دهند. "قاضی به متهمان گفته است که پس از دریافت آخرین دفاعیه و مطالعه پرونده، ظرف یک هفته حکم را صادر خواهد کرد

در شرایطی که بازار خرافات و جن زدگی و جن گیری بسیار داغ شده است . از سوی دیگر در تظاهرات های ضد حکومتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 رخ داد . مردم ناراضی آشکارا فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت وقیح سر دادند ک بطور علنی هم صحه بر نا مشروع بودن رهبر لوطی جماران گذاشته شد . هم اثبات تغییرات دمکراتیک و پایان پذیر ی دکان دین فروشی در ایران می باشد . از طرف دیگر آخوند دلقک و شیاد قرائتی اعتراف کرده است که کسی نماز نمی خواند و زکات نمی دهد. ولی با این وجود مشخص نیست با پاک کردن صورت مسأله برای چه پادو های در خدمت حاکمان عوامفریب و دینفروش تلاش مذبوحانه کرده اند تا که از تاکسی ها اتوبوس ها بطور اجباری اذان نماز پخش کنند؟ مگر این اقدام قبل از اینکه قدرت جذب داشته باشد نقش منفی و دفع کننده ندارد و تضاد علنی با لا اکراه فی الدین نمی باشد؟

پخش اذان از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های پایتخت!

مهر : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: به زودی تمامی تاکسی‌های تهران و اتوبوس‌ها از طریق گیرنده‌های رادیویی خود نسبت به پخش آوای ملکوتی اذان با صدای بلند اقدام ‌می‌کنند.حجت‌الاسلام محسن قرائتی در این دیدار که مدیران ناوگان حمل و نقل شهری نیز در آن حضور داشتند، اعلام کرد: تمام توانمندی و ظرفیت حمل و نقل عمومی در بخش‌های مختلف از جمله تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو می‌بایست معطوف به گسترش فرهنگ اقامه نماز شود.معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته به این منظور اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل شهری روزانه 11 میلیون مسافر را در تهران جابه‌جا می‌کند و این حجم انبوه مسافران ظرفیت بالقوه‌ای برای انتقال آموزه‌های اخلاقی و دینی از جمله تبلیغ و ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه است.سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام این که به زودی عموم تاکسی‌های تهران از جمله تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های مستقر در فرودگاه‌های حضرت امام (ره) و مهرآباد، راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری هنگام اذان از طریق گیرنده‌های رادیویی خود نسبت به پخش آوای ملکوتی (!) اذان با صدای بلند اقدام می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به تردد 80 هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر با این اقدام صدای اذان به یک باره در کل شهر تهران طنین‌انداز می‌شود.معاون شهردار تهران با تأکید بر این که مشابه این اتفاق به زودی در 6 هزار دستگاه اتوبوس عمومی و خصوصی و در تمامی خطوط اتوبوسرانی نیز به مورد اجرا در می‌آید، اضافه کرد: علاوه بر این در پایانه‌های اتوبوسرانی نسبت به پخش اذان اقدام می‌شود و این مهم هنگام اذان صبح در اتوبوس‌های خطوط شبانه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.وی با بیان این که تمامی ایستگاه‌های مترو در مرحله نخست و قطارهای مترو در مرحله بعد نسبت به پخش آوای ملکوتی(!) اذان اقدام می‌کنند، اعلام کرد: موضوع تجهیز تمامی ایستگاه‌ها به نمازخانه و وضوخانه و توسعه نمازخانه‌های موجود با جدیت از سوی شرکت بهره‌برداری مترو دنبال خواهد شد.تشکری هاشمی پایانه‌های چهارگانه شهر تهران را از دیگر مراکزی بر شمرد که در تمام اوقات شرعی نسبت به پخش اذان از آن‌ها اقدام می‌شود و گفت: علاوه بر این پایانه‌‌های اقماری نیز شاهد پخش اذان خواهند بود، ضمن این که موضوع تجهیز تمام پایانه‌ها به نمازخانه و وضوخانه و توسعه نمازخانه‌های موجود از سوی سازمان پایانه‌‌های مسافربری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بعد از 32 سال؛ قرائتی : نماز بیمار و زکات مرده است (کسی نماز نمیخواند)

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با انتقاد از کم کاری در حوزه اقامه نماز یادآور شد: متأسفانه نماز در کشور ما بیمار و زکات مرده است که باید در اینباره طرح نویی در انداخت.به گزارش خبرنگار مهر، نخستین گردهمایی مسئولین اقامه نماز دستگاههای اجرایی کشور صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی و سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در مرکز پژوهشی و آموزشی سازمان زندانها برگزار شد.حجت‌الاسلام محسن قرائتی در این گردهمایی با اشاره به رابطه نماز و حقوق گفت: برای اینکه قوه قضائیه و وزارت دادگستری مردم را حق مدار کند نماز بسیار تاثیرگذار است.وی تأکید کرد: نماز یک هدیه الهی است. متأسفانه ما در پوست نماز مانده‌ایم چه برسد به باطن آن.وی در پایان با انتقاد از عدم مشورت در زمینه نماز گفت: در حالی که بنده بیشترین تبلیغ را در کشور دارم اما هنوز هیچ سازمانی یک مشورت تلفنی از من نکرده است. ما که عمرمان تمام شد اما توقع داشتیم در این 30 سال سازمانها و وزارتخانه‌های مختلف از ما مشورت بگیرند. متأسفانه نماز در کشور ما بیمار و زکات مرده است. آیا یک صدم بودجه‌ای که برای سریالهای یوسف و مختار و ... گذاشتیم برای نماز هم قرار داده‌ایم.