گزیده خبر های 18 اردیبهشت 90

فیلم / راهزنی در روز روشن در تهران.تا زمانیکه بیکاری، فقر و دیکتاتوری وجود دارد ، به یک کلام تا زمانیکه جمهوری اسلامی حاکم است شاهد هر چه بیشتر چنین صحنه هایی خواهیم بود.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32427

خوب با دقت فیلم را به بینید و به قیافه ها و اعتراف وسن این جوانان و بادمجان کاری پای چشم یکی از این متهم قربانی توجه نمایید که چگونه ادعای کمدی عدالت وقیحی که از سوی پاسدار قالیباف شهر دار تهران و همشهری ولی وقیح تأکید کرده که عدالت بدون ولایت وقیح میسر نیست وو ارونه می باشد؟ همچنین ادعای ایران آزاد وامن ترین کشور جهان چگونه است . یعنی اینکه معنی عدالت ولایدت وقیحی و امنیت و آزادی مورد نظر ادعایی رهبر و مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی چگونه می باشد ؟ ضمن اینکه فراموش نشود که این جوانان متهم قربانی پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری و کودتایی می باشند که جزو قربانیان شکاف عمیق طبقاتی و فقر و بیکاری متعلق به خانواده های محرومان جمعیت 80% کشور می باشند که در زیر فقر اقتصادی ایران بسر می برند .البته محصول همان وعده ی عوامفریبانه خمینی شیاد می باشد که گفته بود آینده ی ایران از آن مستضعفان و محرومان و پا برهنگان است . بعلاوه اقتصاد را نیز به خر حواله داده بود که اکنون همین خران با آقازاده های شان صاحب اقتصاد خری شده وعر عر کنان کشور را به دو قطب اکثریت محروم و اقلیت صاحب همه چیز تقسیم نموده اند.

مسئولین دماوند خوابندیا بیدار؟/پارتی 35 دختر و پسر در شب شهادت حضرت زهرا(س)

هوا بسوی گرما و فصل تابستان می رود که نیاز به افزایش طرح ضربتی سرکوب و رعب ووحشت و خفقان زیر چتر مبارزه با بد حجابی و شیخون فرهنگی در راستای تقویت دیوار اختناق ضروری می باشد. به خصوص اینکه اختلاف و شاف میان لوطی و عنتر بد جوری عریان شده است که بطور مضاعف می طلبدکه سیاست خفقان همراه با ضرب و شتم و یورش به جوانان بدلایل گونا گون پیگیری شود . به خصوص اینکه ماه خرداد و سالگرد مرگ خمینی شیاد و 22 خرداد 88 هم نزدیک می باشد که از قبل باید مقدمه ی فضای حکومت نظامی فراهم شود

رقص و آواز نموده و حتی به تذکرات همسایگان نیز هیچ توجهی نکردند به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی شبکه خبری آتی نیوز؛ همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عده ایی از دختران و پسران با وقاحت تمام اقدام به برگزاری مجلس رقص و آواز نموده و حتی به تذکرات همسایگان نیز هیچ توجهی نکردند.در پی این اقدام وقیح که مورد اعتراض بسیاری از غیرتمندان و دوستداران اهل بیت صورت گرفت تعدادی از نیروهای بسیجی با تذکر به صاحب آن خانه پرداخته لکن مورد بی توجهی قرار گرفته که پس از این موضوع این بسیجیان با هماهنگی دادستان باغیرت دماوند همه این افراد را دستگیر و تحویل مراجع ذیربط دادند.تعدادی از شهروندان این شهرستان در گفتگو با آتی نیوز از بومی نبودن مسئولین انتقاد داشته و مدعی بودند ساعات اداری که تمام می شود مسئولین مختلف شهر را ترک کرده و می روند بنابراین الفتی هم با شهر و مشکلات آن نخواهند داشت.چند تن از بسیجیان این شهرستان در اعتراض به عملکرد مسئولین و عدم برخورد قاطع با این هنجارشکنان اجتماعی قصد تجمع مقابل فرمانداری را در شب شهادت حضرت زهرا(س) داشتند که با وساطت بعض بزرگان فعلا از این عمل صرفنظر کردند.جا دارد مسئولین این شهرستان خصوصا فرماندار شهر توجه ویژه ایی به امور فرهنگی و مذهبی این شهر توریستی داشته باشد.

حجت‌الاسلام پناهيان در مراسم شام غريبان حضرت زهرا(س):عدالت‌زدگي بدون ولايت خطرناك است؛ بايد از "وليجه‌ها " پرهيز كنيم.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان با تأكيد بر اينكه عدالت‌زدگي بدون ولايت كار را به جاهاي خطرناك مي‌كشاند، گفت كه نبايد عدالت را بهانه‌اي براي اقدام عليه ولايت قرار داد چرا كه قطعاً ولايت بر عدالت مقدم است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002171342

قیافه کمدی ایم ملیجک ولی وقیح و شاگر آخوند متحجر انگلیسی دزد متملق و چاپلوس و تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ گفتن مصلحی محمد تقی مصباح که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مإتلفه است نه اینکه زیر آب عدالت را زده است ، بلکه عدالت را در ماهیت ولایت وقیح خلاصه کرده است که از هر سوی ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و اصل و لایت وقیح می آید . البته چنی عدلتی که 80% جمعیت کشور را در زیر خط فقر اقتصادی کشانیده است . باید چنین جارچیان وارونه گویی هم داشته باشد

گزارش ميداني فارس/نان بي‌كيفيت به نرخ روز مي‌خوريم.خبرگزاري فارس: پس از هدفمندي يارانه گندم و آرد و نان دغدغه مردم در ازاي خريد نان به قيمت جهاني افزايش كيفيت است موضوعي كه در گام اول هدف دولت نبوده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002164075

در آمدن تق حمایت از دولت و طرح حذف یارانه های دولتی از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که اکنون سورنا از در گشادش نواخته شده است که ناشی از اختلاف و شکاف میان لوطی و عنتر پیرامون عزل و نصب و زیر بد نام اطلاعات آخوند دست آموز حیدر مصلحی می باشد که ادامه از جنگ قدرت و ثروت 32 ساله درون رژیم فشیستی مذهبی تروریستی کودتایی حاکم بر ایران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، در حالي هدفمندي يارانه نان از اول ديماه سال گذشته كليد خورده و در نيمه پاياني سناريوي دولت براي هدفمندي اين كالاي مهم و استراتژيك قرار دارد كه به نظر مي رسد اهداف دولت براي هدفمندي اين كالاي اساسي با اهداف مردم كوچه و بازار تفاوت دارد. واقعي شدن قيمت نان، اصلاح قيمت ها، افزايش قيمت نان و يا هر عنواني كه بشود بر اين مقوله گذاشت يك انتظار اساسي در ذهن مردم ايجاد كرده است كه ظاهرا انتظارات مردم با اهداف دولت در يك مسير قرار ندارد.

شرکت احمدی نژاد در مراسم عزاداری بیت رهبر انقلاب

بالاخره با جو و سناریو سازی جن گیری و تهدید عنتر را وارد کردند تا بعنوان پا منبری لوطی اش حضور یابد به امید آنکه همچون گذشته بفرمان لوطی عنتر همچنان نمایش جای دوست و دشمن نشان دادن راا جرا کند . در صورتیکه اینگونه نمایش پاک کردن صورت مسأله می باشد.

مراسم شام غريبان حضرت صديقه طاهره(س) امشب در بيت مقام معظم رهبري برگزار شد. به گزارش فارس، در اين مراسم پرفيض و معنوي، علاوه بر رئيس‌جمهور جمع زيادي از شخصيت‌هاي كشوري و لشكري از جمله علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان، محمدعلي(عزيز) جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران و آيت‌الله محمود شاهرودي عضو مجلس خبرگان رهبري و تني چند از شخصيت‌هاي ديگر به همراه خيل عظيم مردمي حضور داشتند. رئيس‌جمهور پس از حضور در اين مراسم در سمت چپ رهبر معظم انقلاب و در كنار آيت‌الله محمود شاهرودي نشست و همراه با حاضرين به سوگواري بانوي دوعالم پرداخت. در اين مراسم با ورود رهبر معظم انقلاب به حسينيه امام خميني(ره) مردم يكپارچه و پر شور شعارهاي «ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند»، « اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما ذوالفقار حيدريم، فداييان رهبريم» و « ابوالفضل علمدار، خامنه‌اي نگهدار» سر دادند. همچنين در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان به ايراد سخنراني و ميثم مطيعي از مداحان اهل بيت به مديحه سرائي پرداختند

عکس>احمدی نژاد در بیت رهبری.شعار عزاداران و مداحان حضرت زهرا(س) علیه چهره جنجالی دولت

لوطی عنترش را وادار به مراسم معرکه گیری جارچیان مداح و مرثیه ونوحه خوانان ولایت وقیحی کرده است تا با اینگونه شعار های لمپنی – حوزوی مدل ولایت وقیحی با تحقیر کردن حالش را گیرد و بیشتر ثابت شود که دین چگونه تبدیل به اهرم و چماق و وسیله قدرت و ثروت و حفظ آن و خفقن و سانسور حذف و خفه کردن منتقد و مخالف وحتی خودی سر پیچی کننده از فرمان لوطی شده است .



شعار بر علیه چهره جنجالی دولت در میدان منیریه تهران مورد استقبال تمامی مداحان و عزاداران حضرت زهرا(س) قرار گرفت و آنها با فریاد بیش باد به این شعار پاسخ دادند فارس خبر داد: در حاشیه مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حسین سیب سرخی مداحل اهل بیت با تاکید بر تبعیت محض تمامی ذاکران اباعبدالله از مقام معظم رهبری، شعارهایی از قبیل "بر دشمن سیدعلی لعنت " و "بر دشمن امیرالمومنین لعنت " سر داد که با پاسخ "بیش باد " عزاداران مواجه می‌شد.بعد از اینکه شعارهای سیب سرخی به پایان رسید گروهی از جوانان شعارهایی را علیه چهره جنجالی دولت سر دادند که با همراهی تمامی مداحان حاضر در این مراسم از جمله حسین سازور، ‌رضا هلالی، حسین سیب‌سرخی، محمد حسین حدادیان و حاج مرتضی طاهری همراه شد

آیت​​لله خزعلی: اگر کسی 40 میلیون نیز رای بیاورد اما ولی‌فقیه آن را تنفیذ نکند، رایش اعتباری ندارد

ادعای بهترین آزادی و دمکراسی و بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی اتخاباتی – انتصاباتی – تقلباتی درمنطقه کردن یعنی اینکه نظر لوطی جماران انتصابی و تحمیلی که رهبر عریان رژیم استبدادی فاشیستی مذهبی تروریستی می باشد که مردم به جز سیاهی لشکر دارای هیچگونه حق و حقوقی نمی باشند که در اصل همان ترجمان خمینی شیاد است که 32 سال پیش گفته بود اگر همه ی جمعیت 36 میلیونی آن موقع ایران " نه" ولی من بگویم " آری " یا بالعکس همه باید همان را بگویند که من می گویم . آیا باز هم این رژیم ضد بشری کودتایی که مردم ایران علیه رهبر پوشالی و تحمیلی اش فریاد مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح سر می دهند مشروعیت و اعتبار دارد و در تغییرات دادنش با حکومت دمکراتیک می بایست درنگ نمود؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید کسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌کنید " و حتی امام راحل تاکید کردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید فارس نوشت:به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید برونسی و چند تن از دیگر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم سردار شهید عبدالحسین برونسی علاقه و ارادت خاصی نسبت به حضرت فاطمه الزهرا (س) داشتند و این مطلب در کتاب خاک‌های نرم کوشک به عینه دیده می‌شود. عضو مجلس خبر‌گان رهبری با بیان اینکه شهید برونسی به سرداری سپاه اسلام افتخار می‌کرد، خاطرنشان کرد: امروز روز سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز تشییع سردار رشید سپاه اسلام شهید برونسی. امروز روز تلاقی حبیب و محبوب است. آیت‌الله خزعلی با تاکید بر این مطلب که اطاعت از حکم ولی‌فقیه بر تمام مردم و مراجع محترم تقلید نیز واجب است، یادآور شد: اگر کسی 20 میلیون که نه اگر 40 میلیون نیز رای بیاورد اما ولی‌فقیه آن را تنفیذ نکند آن 40 میلیون رای برای آن شخص اعتباری به همراه ندارد. عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در عصر حاضر رئیس و امام جامعه اسلامی شخصیتی است که امام راحل (ره) در مورد شخصیت ایشان می‌فرمایند "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید کسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌کنید " و حتی نیز امام راحل تاکید کردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید " آیت‌الله خزعلی همچنین در ادامه سخنان خود خطاب به دولت گفت: بسیار خوب است که دولت بعضی از افراد را که قصد نفوذ در بدنه دولت را دارند، شناسایی کرده و جلوی آنان را بگیرد.

درگيري خونين هواداران خامنه اي و احمدي نژاد در مصلي تهران

گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی . لوطی خودش می داند که عنترش همچون آبدارچی نظام خاتمی نیست که هر طوری می خواهد با وی بازی کند و نمایش دهد وتحقیر و خوارش کند و وادار به لبیک گویی بی چون و چرایش کند . زیرا که وی مقابل نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و پاسداری سر کوبگر از نیروهای مشابه لباس شخصی و ساندیس خور وحتی مسلح بر خور دار می باشد که همانگونه که در انفجار مسجد شیراز و کرمانشاه اتفاق افتاد در صورت نیاز رو در رویی متقابل به مثل خواهند کرد.

خبر آنلاین : بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، امروز با حیرت تمام شاهد کمربندبازی عده ای از جوانان شدند که با کمی دقت در جدیت طرفین متوجه شدند که این یک بازی نیست و در واقع درگیری خیابانی است.نیروی انتظامی در نمایشگاه کتاب امروز در قبال خشونت عده ای از اراذل و اوباش واکنشی دیرهنگام از خود بروز داد و این انفعال نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش نمایشگاه کتاب نشان می دهد.در ساعت 13 امروز در مقابل درب شمالی متروی مصلی و در بدو ورود به نمایشگاه کتاب، بازدیدکنندگان با حیرت تمام شاهد کمربندبازی عده ای از جوانان شدند که با کمی دقت در جدیت طرفین متوجه شدند که این یک بازی نیست و در واقع درگیری خیابانی است، در این درگیری که طرفین با کمربند و زنجیر به جان هم افتاده بودند عده ای از آنها از ناحیه سر دچار شکستگی و خونریزی شده بودند.این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که این افراد بعد از فحاشی های ناموسی به یکدیگر در برابر خانواده هایی که برای بازدید از نمایشگاه آمده بودند خودبه خود پراکنده شدند و این اقدامات در حالی اتفاق افتاد که نیروی انتظامی در فاصله 10 متری آنها دارای یک ایستگاه با تعداد قابل توجهی نیرو بود.یکی از ماموران نیروی انتظامی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه "خسته نباشید، خیلی زحمت می کشید" گفت "خب چه کار کنیم؟احتمال می رود مردم ناظر در این صحنه فیلم این اتفاقات را بر روی اینترنت قرار دهند