گزیده خبر های 13 تیرماه 90 قسمت - 3

تازه ها

زنان توريست ايراني در اوج بي‌حجابي و زنان و دختران آذربايجاني، كاملاً با حجاب

در رژیم فاشیستی مذهبی 33 سال است شعار رو سری یا سری برای حجاب اجاری و تحمیلی اجرا می شود . ولی اکنون گزارش شده است که در دیدار رئیس بازار مکاره پاسدار علی لاریجانی از جمهوری سکولار آذربایجان دختران محجبه آذربایجانی وتوریست های بی حجاب و بد حجاب ایرانی حضور داشتند !

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي و هيات پارلماني كشورمان از روز پنج‌شنبه گذشته به مدت سه روز سفري به جمهوري آذربايجان داشتند كه اين سفر با حاشيه‌هايي نيز از جمله در شهر باكو همراه بود. باكو دو روز ميزبان هيئت پارلماني كشورمان بود و هيئت ايراني، روز سوم با سفر به شهر تاريحي - مذهبي گنجه، از نمايشگاه هشتصد و هفتادمين سالروز تولد نظامي گنجوي، مسجد شاه عباس صفوي و آرامگاه نظامي گنجوي بازديد كرد. به گزارش شفاف در مسير عزيمت هيئت‌ پارلماني به مسجد شاه عباس، رئيس مجلس ضمن بازديد از نمايشگاه هشتصد و هفتادمين سالروز تولد نظامي گنجوي با ايرانياني كه توريست به نظر مي‌رسيدند، ديدار و خوش و بش مي‌كرد؛ نكته جالب اينكه زنان ايراني در اوج بي‌حجابي و بدحجابي بودند و زنان و دختران آذربايجاني، كاملاً با حجاب و چادر گشت و گذار مي‌كردند.

اظهارات گستاخانه وزير مصر به ايران

اینهم واکنش تلاش بی وقفه از موضع ذلت و خواری و تسلیم شدگی نا شی از لگد بر گور خمینی شیاد زدن به امید آنکه رابطه با مصر عادی شود . ولی اکنون تلاش گران رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران با واکنش شر ط دار فاصله گرفتن از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و عدم مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه عربی از سوی وزیر امور خارجه مصر مواجه شده اند

وزيرامور خارجه دولت موقت مصر در اظهاراتي گستاخانه و همسويي با سياستهاي خصمانه برخي كشورهاي عربي عليه جمهوري اسلامي ايران مدعي شد رابطه با ايران مشروط بر آسيب نرسيدن به كشورهاي حاشيه خليج فارس خواهد بود. محمد العرابي در گفتگو با روزنامه الراي چاپ كويت اعلام كرد كه بهبود روابط تهران و قاهره و نزديك شدن به ايران هرگز در راستاي آسيب رساندن به منافع كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس نخواهد بود و مصر به اين مسئله اهتمام صد درصدي دارد. به گزارش مهر، وي درباره سرنوشت پرونده گاز مصر به رژيم صهيونيستي گفت: ما قطعا اين پرونده را بازگشايي خواهيم كرد، اما اكنون توجه خود را به بازسازي نهادهاي ديپلماتيك در داخل كشور معطوف كرده‌ايم و اين مرحله زياد به طول نخواهد انجاميد. پس از گذشت اين مرحله به پرونده مذكور رسيدگي و تمام حقايق را فاش خواهيم كرد. وزير خارجه مصر موضوع گاز و برق را براي مصر راهبردي دانست و اعلام كرد حساب و كتابهاي مربوط به آن بايد از نظر سياسي و اقتصادي و طبق منافع ملي كشور دقيق باشد. عرابي در بخش ديگر سخنان خود درباره صدور كيفرخواست از سوي دادگاه بين‌المللي ويژه ترور حريري اظهار داشت: من معتقدم لبنان به خوبي درك مي‌كند چه اتفاقاتي در منطقه رخ مي‌دهد و اين خود مصونيتي در برابر هر نوع اختلافات داخلي به شمار مي‌رود. وي افزود: موضوع فلسطين مسئله اصلي مصر و كشورهاي عربي به شمار مي‌رود و قاهره همواره از حقوق ملت فلسطين حمايت كرده است. طرف فلسطيني تاكنون پيشرفتي در روند صلح مشاهده نكرده است. من بر اين باورم تغييرات استراتژيك فعلي در منطقه اقتضا مي‌كند كه روند صلح عادلانه محقق شود و اين مسئله نبايد با تاخير همراه باشد. محمد العرابي درباره روابط آمريكا و مصر در آينده گفت: روابط ما با آمريكا بسيار حائز اهميت است و روابط 2 كشور مبتني بر احترام، دوستي و منافع مشترك است.

باور كنيد من نفوذي نيستم! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900413/2.htm#other207

هرکه توبه کند واز رژیم ضد بشری ر.و گردانی نماید و دست به روشن گری بزند مشخص است که از سوی پاسدار سربازجوی پرونده و سناریوی ساز گناهش بخشودنی نمی باشد به خصوص اینکه همچون وی سابق مدیر مسئولی روزنامه مدعی اصلاح طلب داشته باشد. بنابراین می بایست که با سیاست توبره و آخوری از طریق گفت و شنود وخبر ویژه ی دروغ نام ه ی کیهان بطور گاز انبری با وی برخورد شود تا با این شیوه تهدید و ترور شخصیتی یا مجبور به باز گشت به ایران شود و درشوی تلویزیونی همچون سردار مدحی ابراز ندامت کند یا سکوت کند یا تخریب شود تا افشاگری هایش بی ارزش و اعتبار شود. به ویژه اینکه متهم از سوی مدعیان اصلاح طلبان نیز بدلیل فاش گویی اخیرش پیرامون خاتمی زیر فشار واقع شده است.

مجتبي واحدي مشاور كروبي كه اكنون در آمريكا اقامت دارد، در مصاحبه اي ويدئويي با خود گفت: من اينجا به صراحت مي گويم ديگر اصلاح طلب نيستم.مجتبي واحدي در حالي كه از كشور خارج شده بود تا مدت ها روزنامه اصلاح طلب آفتاب يزد را بدون اعلام و به عنوان سردبير اداره مي كرد. او مدتي تلاش كرد تا وارد شوراي هماهنگي سبز شود اما جدي گرفته نشد. وي همچنين در برخي فراخوان هاي اينترنتي براي اغتشاش پس از 25 بهمن، جوگير شده و از اين دعوت ها (از جمله راهپيمايي سكوت در پياده روهاي بالاي شهر) حمايت كرده بود به همين دليل هم وي متهم است با تند كردن فضا، درصدد بوده تتمه نيروهاي ميداني جريان هاي معارض را به خيابان كشانده و به دام اندازد.جدي گرفته نشدن واحدي چه از سوي اصلاح طلبان فراري و چه از سوي بقيه طيف هاي اپوزيسيون باعث شد تا وي دست به ابتكار زده و ضمن مصاحبه ويدئويي خود، چند نشان را با هم بزند! هم درباره اين كه مانند اميرارجمند، نفوذي و مدحي شماره 2 يا 3 نيست و اظهارات تند وي نبايد به حساب نفوذي بودن نوشته شود و هم به بقيه نشان دهد كه بايد او را جدي بگيرند و وارد بازي خود كنند.واحدي در مصاحبه با خود به خاتمي و بقيه اصلاح طلبان كه دنبال استمالت از نظام و بازگشت به عرصه قدرت و سياست هستند، حمله كرد و گفت: من با صداي بلند و با افتخار مي گويم كه خودم را اصلاح طلب نمي دانم. واقعا من نمي دانم اين دوستاني كه دنبال شركت در انتخابات هستند دنبال چه مي گردند؟ آيا چهار پنج ميليون تومان حقوق نمايندگي و يك ماشين و يك محافظ و يك دفتر اينقدر ارزش دارد كه خواسته هاي مخالفان را زير پا بگذاريم و با حكومت زد و بند كنيم؟ آقاي خاتمي اگر مي خواهد نام نيكي ازش باقي بماند، اگر نمي خواهد متهم به اين بشود كه مي خواهد به هر قيمتي عده اي از اطرافيانش در قدرت باقي بمانند، بيايند و توضيح بدهد. توي اين شرايط من معتقدم كه اين خيانت، به صراحت مي گويم، اين خيانت به آرمان هاي مخالفان است كه آنها را دلسرد بكنيم، يا آنها را به اين نتيجه برسانيم كه مقاومت فايده اي ندارد و آخرش سران اصلاح طلب قرار است بروند زد و بند بكنند.

فرخ نگهدار: جايگاه واقعي منافقين جبهه اصلاحات است (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900413/2.htm#other207

در شو یاسناریوی مثلثی شبکه ی توطئه ی طراحی و اجرا شده ی علیه ی مجاهدین که از سوی شبکه ی سخن پراکنی بی بی س دولت فخیمه ی لندن و رادیو فردا و تلویزیون پشم شیشه رژیم ضد بشری اجرا شد که به مناسب 30 خرداد و 7 تیر بود که این شوی مشترک سازماندهی شده بطور همآهنگ و موازی ومترادف و مکمل هم علیه ی مجاهدین سریالش اجرا گردید که بازیگرانش برخی از مهره های تابلوو گاو پیشانی سفیدان در خدمت وزارت بد نام اطلاعات بودند یا همسو و همکار با آن همچون مسعود خدابنده و فرخ خان نگهدار وبنی صدر و بعضی هم از دار و دسته دوم خردادی های مدعی اصلاح طلب بودند که در کنار پاسداران اطلاعاتی و امنیتی و مشاور پاسدارر ئیس جمهور و حتی وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه ی علی اکبر صالحی عراقی ایفای نقش نمودند . البته این سناریوی مثلثی طراحی شده یک ضلع زاپاسی چهارم هم داشت که زیر پوشش سناریوی کمدی اجلاس بین المللی جهانی مبارزه با تروریست بود که در پایتخت ام القرای جهان اسلام پدر خوانده ی تروریست جهانی بر گزار شد که بازیگران شرکت کننده در این اجلاس خود متهمان نقض کنند گان حقوق بشر بودند. یا همچون عمر البشیر رئیس جمهور سودان است که حکم محکومیت دادگاه لاهه به اتهام جنایت علیه ی بشریت علیه ی وی صادر شده است . به خصوص اینکه طالبانی و بارزانی بدستور ولی وقیح نامشروع هم عجیب در این اجلاس دست به خوشرقصی علیه ی مجاهدین اشرف زدند . اما اکنون برای منحرف کردن اذهان عمومی و فراموش نکردن دشمن اصلی و جدی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران و برای کامل کردن این سناریوی طراحی و بسته بندی شده ی وزارت بد نام اطلاعات و مأموران اعزامی نفوذی اش در برون مرز در شبکه امداد رسانی بی بی سی و رادیو فردا علیه ی مجاهدین سربازجوی بدنام ومنفور شکنجه گر و پرونده ساز پاسدار حسین شریعتمداری هم وارد صحنه شده است تا در راستای یک تیر و چند نشان زدن برای همکار مزدور خائن فرخ خان نگهدار سرمایه دار شده اش هورا کشی کند واحسنت و مرحبا بهش بگوید که چه به موقع وقت شناسی کرده و وارد صحنه شد و وظیفه و مأموریتش علیه ی سازمان مجاهدین به خصوص مسعود رجوی را اجرا نموده است . فراموش نشود که اینگونه توطئه گری ها و شامورتی بازی وحشت از خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکامی باشد.

رئيس گروهك منحله فدائيان خلق با اعلام فرو ريختن تمام كاخ روياهاي گروهك منافقين تاكيد كرد مجمع روحانيون و سازمان مجاهدين انقلاب بديل واقعي همان توليداتي هستند كه سازمان مجاهدين (منافقين) عرضه كرد.فرخ نگهدار پس از فروپاشي كمونيسم و ورشكستگي كامل گروهك فدائيان خلق، از ماركسيسم جدا شد و در كسوت چپ هاي پشيمان آمريكايي درآمد. او اكنون در لندن اقامت دارد و با حلقه لندن و كساني چون بهنود و مهاجراني و محسن كديور در ارتباط است. اعضاي اپوزيسيون از نگهدار به عنوان فردي جاه طلب، متلون مزاج و فرصت طلب ياد مي كنند.نامبرده چند روز پيش در سي امين سالگرد ورود گروهك منافقين به فاز نظامي و ترور تحليلي منتشر كرد كه حاوي نكات خواندني است. وي خروج مسلحانه منافقين در خرداد 1360 را شكست فاجعه بار توصيف كرده و سپس به دنباله روي سازمان مجاهدين انقلاب و مجمع روحانيون از توليدات فكري منافقين مي پردازد: «10 سال بعد از 30 خرداد 60 ديگر كاملا آشكار شده بود كه دو محفل ايران فردا و كيان از يك سو و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و مجمع روحانيون مبارز از سوي ديگر توليدكننده و سازمانگر اصلي مولفه هاي فكري، فرهنگي و سياسي جناح چپ اسلامي و بديل واقعي همان توليداتي هستند كه سازمان مجاهدين طي دهه اول حيات خود عرضه مي كردوي با اشاره به فرار منافقين از كشور و پناه گرفتن زير پر و بال رژيم هاي بيگانه مي نويسد: خروج سران و بخش عمده اي از كادرهاي مجاهد از كشور البته دريچه هاي تازه اي براي جبران قدرت اجتماعي از دست رفته به روي آنان گشود. در اين ميان حكومت وقت عراق، كه با ايران در حال جنگ بود، دولت هاي محافظه كار و غربگراي عرب و نيز ايالات متحده آمريكا و متحدان، به حاميان گشاده دست و قدرتمند مجاهدين بدل شدند و سازمان آنان در عرصه بين المللي به سرعت به عنوان پرنفوذترين سازمان سياسي اپوزيسيون ايراني شناخته شد. چرخش تند مجاهدين به سوي جلب حمايت قدرت هاي خارجي كه مناسباتي خصمانه با حكومت ايران داشته اند، مشاركت آنان در جنگ عراق عليه ايران و به خصوص حمله به كشور پس از پايان جنگ، و بالاخره تحولات داخلي سازمان، از جمله ماجراي انقلاب ايدئولوژيك، نه تنها تتمه نفوذ اجتماعي و محبوبيت ناشي از قهرماني، جانبازي و مقاومت عليه سركوب را بي بها كرد، بلكه در مواردي گسترده حسي منفي و تلخ را درباره آنان در ميان تمام اقشار جامعه رواج داد. در آستانه دوم خرداد 76 سازمان مجاهدين در حالي كه يك سازمان واقعا گسترده مسلح و ثروتمند سياسي با نفوذ جهاني خيره كننده به شمار مي آمد، در ميان اقشار جامعه به سازماني واقعا مطرود و منزوي تبديل شده بود.فرخ نگهدار درباره علت ورشكستگي كامل منافقين يادآور مي شود: اشغال عراق توسط آمريكا و سقوط صدام براي سازمان مجاهدين قابل پيش بيني نبود. اين رويداد، تا زماني كه دولت بوش همچنان از محور شياطين حرف مي زد و براي حمله نظامي به ايران خيزهايي آشكار و نهان داشت، هنوز براي مجاهدين سنگين نمي آمد.اما با توجه به خروج آمريكا از عراق و انصراف از حمله نظامي به ايران از يك سو و روي كار آمدن دولت شيعي نوري مالكي و نفوذ رو به گسترش و غيرقابل ممانعت ايران در عراق، به نظر مي رسد كه اكنون خط مشي بنيان نهاده شده در سي خرداد 60 براي اين سازمان به پايان راه رسيده باشد. تصميم اخير سازمان براي تخليه عراق تا پايان سال جاري تمام كاخ روياهاي سي ام خردادي مجاهدين را براي هميشه فرو ريخت. طنز مضحك تحليل چريك پشيمان اين است كه وي از منافقين خواسته اصلاح طلب شوند و اين در حالي است كه بسياري از عناصر متواري مدعي اصلاح طلبي پس از خروج از كشور رسما اعلام مي كنند كه اصلاح طلب نيستند و قصد براندازي دارند.

عراق خواستار استفاده از تجربيات ايران در بخش كشاورزي شد

عجب جوک مضحک کمیک و تراژدیک گفته شده است . چون مگر در شرایطی که روند بی رویه و لجام گسیخته ی واردات کالا ها از جمله تولیدات کشاورزی موجب شده است تا که زیرآب نه اقتصاد کشور زده شود، بلکه کشاورزی داخلی نابوده شده است چون که به جای تولید وابسته به واردات شده است . اکنون سئوال است که مگر کشاورزی ایران بخشی از صنعت تروریستی است که قرار است به عراق صادر شود؟

تبريز- خبرنگاركيهان:عراق خواستار استفاده از دانش و تجربيات ايران در ارائه شيوه هاي مدرن كشاورزي شد.معاون مديركل كشاورزي سليمانيه عراق در تبريز گفت: ما از افزايش همكاري ايران با كردستان عراق، در بخش كشاورزي استقبال مي كنيمروزگار- محمد خدر» در جمع خبرنگاران افزود: ايران در دوره تحريم عراق، كمك هاي فراواني به عراق كرد و اكنون نيز بيشترين سهم مبادلات تجاري ايران و كردستان عراق، مربوط به محصولات كشاورزي و لبني، ميوه و خشكبار است.وي افزود: با توجه به اشتراكات زياد اقليم غرب ايران با كردستان عراق، خواستار آموزش هاي لازم از سوي جمهوري اسلامي ايران در بخش كشاورزي هستيم.وي تصريح كرد كه تقويت بخش كشاورزي، اولويت استراتژيك كردستان عراق است و براي اين منظور به افزايش ارتباطات علمي نياز است

در قائم شهر رخ داد.سقوط 3نفر به درون چاه فاضلاب قنادي

چه اشکال دارد که از اینگونه صنعت چاه که نقش عزاییل همچون جاده های مرگ زا اجرا می کند موازی صدور صنعت کشاورزی به عراق هم صادر شود.

قائم شهر - خبرنگار كيهان:سه شهروند قائم شهري به داخل يك چاه فاضلاب سقوط كردند كه متاسفانه اين حادثه مرگ يكي از آنها را رقم زد.در اين حادثه كه در عصر شنبه (مورخ 11 تير) در يكي از قنادي هاي خيابان ساري در شهرستان قائم شهر روي داد؛ يك مرد 50 ساله كه در اين قنادي به عنوان كارگر مشغول كار بود در حين كار به داخل چاه فاضلاب قنادي سقوط مي كند و متعاقب آن دو فرزند پسر 35 و 37ساله صاحب قنادي براي نجات اين مصدوم وارد چاه فاضلاب مي شوند كه متاسفانه به دليل آلودگي بالا هر سه دچار گازگرفتگي مي شوند و نمي توانند از چاه خارج شوند.بنا به اظهارات مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني قائم شهر با حضور به موقع و تلاش ماموران آتش نشاني حادثه ديدگان بلافاصله از چاه بيرون آورده شدند كه در اين ميان كارگر قنادي فوت مي كند و فرزندان صاحب قنادي كه دچار خفگي شده بودند با آمبولانس به بيمارستان ولي عصر(عج) قائم شهر منتقل شدند. بنا به آخرين گزارش از اين حادثه، حال يكي از برادران وخيم و وي در كما قرار دارد؛ و حال برادر ديگر آسيب ديده رضايت بخش است

ريزگردها دوباره وارد آسمان خوزستان و لرستان شدند
http://www.kayhannews.ir/900413/15.htm#other1501

جالب تر اینکه مقابل تولید انبوه صادرات گوناگونی که به عراق انجام می گیرد در مقابل اینگونه تولیدات غبار و خاک و ریز گرد از عراق وارد ایران می شود تا توازن میان صادرات وو اردات با عراق این چنین وجودد اشته باشد .

سرپرستان اداره هاي كل هواشناسي خوزستان و لرستان از ماندگاري گردوخاك آغاز شده در اين دو استان تا روز سه شنبه خبر دادند.نادر شفي خدايي ديروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: گرد و غباري كه روزهاي گذشته از كشورهاي عراق و عربستان به خوزستان وارد شده بود بار ديگر با تقويت اين سامانه در خوزستان ماندگار شد و اين شرايط به تدريج تداوم خواهد داشت.وي با اشاره به بررسي نقشه هاي ماهواره اي تهيه شده در اين اداره كل افزود: بررسي نقشه هاي پيش يابي هواشناسي و همچنين آخرين تصاوير ماهواره هواشناسي بيانگر تداوم تغييرات فشار هوا تا روز سه شنبه بر روي منطقه است كه باعث وزش بادهاي قابل ملاحظه و برخاستن گرد و غبار و خاك به صورت محلي در برخي نقاط استان مي شود.شفي خدايي تاكيد كرد: در بررسي نقشه هاي پيش يابي در سطح زمين كماكان تغييرات قابل ملاحظه فشار هوا در سطح منطقه مشاهده مي شود كه باعث وزش بادهاي نسبتا شديد و شكل گيري توده هاي گرد و غبار در صحاري كشور عراق مي شود.در همين زمينه و در حالي كه چند هفته اي بود كه لرستاني ها تاحدودي از حضور ريزگردهاي عربي در امان مانده بودند باز هم موج جديد گرد و غبار هواي اين استان را غبارآلود كرد.