دو گزیده خبر 22 تیر90

رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريكا در مقاله‌اي نوشت؛كنفرانس مبارزه با تروريسم تهران، شكستي ديپلماتيك براي آمريكا.خبرگزاري فارس: رئيس پيشين مجلس نمايندگان آمريكا معتقد است كه شركت بيش از 60 كشور دنيا در همايش مبارزه با تروريسم در تهران شكستي ديپلماتيك براي دولت اوباما به شمار مي‌رود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004211098

از اینکه در این گزارش خبری به ضعف اوباما مقابل حاکمان تهران اشاره شده کاملاًدرست است . زیرا که این ضعف ناشی ازسیاست وزارت امور خارجه آمریکا مقابل رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران است که در بیش از 3 دهه گذشته از سوی لابی های دوطرف تعیین و ترسیم شده است . اما در مورد ادعای 60 کشور شرکت کننده در اجلاس بین المللی مبارزه با تروریست در تهران با ید گفت که این ادعا تداعی کننده ی داستان گنجشک و منار است . زیرا حضور چند رهبر در این نمایش خیمه شب بازی اجلاس تهران که خود شان ناقض حقوق بشر و مبلغ تروریست هستند .یا اینکه دستان شان به ریختن خون های بی گناه مردم کشورشان یا سایر کشورهای دیگر آلوده است که اگر چنانچه بد نام تر از حاکمان ایران نباشند و ضعیت بهتری ندارند . به خصوص یکی از این رهبران شرکت کننده در این اجلاس تهران عمر البشیر رئیس جمهور سودان است که به جرم نسل کشی و جنایت علیه ی بشریت در جنوب سودان مستقل شده پرونده گشوده ی شده ی زیر پیگرد جنایت علیه ی بشریت از سوی داد گاه بین المللی لاهه دارد . بهر حال در این اجلاس فقط جای قذافی و بشار اسد خالی بود .بنابراین حضور چند رهبر انگشتتان یک دست در اجلاس کشوری که پدر خوانده ی تر وریست جهان است و رکور دار مقام اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر می باشد. بقول وزیر امور خارجه ی آمریکا یک طنز است . زیرا که ادعای وارونه و فرار آی دزد آی دزد کردن است . به خصوص در شرایط کنونی که نا امنی جامعه را فرا گرفته است که ناشی از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت سخت میان لوطی و عنتر است .آنچنانکه روزانه تعدادی از نزدیکان مشاوران نزدیک رئیس جمهور از سوی وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران کودتا گر با اتهامات فساد و جاسوسی و همکاری با دشمن بیگانه بازداشت و بازجویی می شوند تا اعتراف برای بازداشت دیگران کنند. لذا اینگونه تبلیغ کردن خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس و از تصویر و نام پاسدال گماشته احمدی نژاد درر استای اهداف خاص استفاده کردن نشان از مرغ عزا و عروسی یا چوب دو سر طلا بودن پاسدار گماشته احمدی نژاد است. برای اینکه با اینگونه فرصت طلبانه خبر باز تاب دادن چوب زدن و پیاز خوراندن به پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

به گزارش فارس، هفته‌نامه "هيومن ايونتز " در مقاله‌اي به قلم "نيوت گينگريچ " رئيس پيشين مجلس نمايندگان آمريكا مي‌نويسد: همايش مبارزه با تروريسم كه در تهران برگزار شد، نه تنها كشورهاي ضدآمريكايي، بلكه متحدان منطقه‌اي آمريكا را نيز به طرف خود كشاند و اين پاسخ سياست "ضعف و تسليم " اوباما است

پیشنهاد هاشمی برای خروج از وضع سیاسی کنونی کشور

http://www.fararu.com/vdci5yav.t1apy2bcct.html

در شرایطی که دامنه ی ابعاد جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر گسترده می شود و بیشتر موجب تضعیف پاسدار گماشته احمدی نژاد و حتی رهبر ولی وقیح نا مشروع شده است . تا جایی که رئیس گزمکان پاسداران کودتا گر وارد صحنه شده است و از موضع فرا تر از قانون و ولی وقیح دست نشانده ی پاسداران رجز خوانی و تهدید می کند و شر ط وشروط توبه کردن و لبیک گفتن به کودتا گران برای حضور در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره می کند . اما از سوی دیگر صدای اعتراضی بر خی از مدعیان اصلاح طلبان در داخل و برون مرز بلند شده است که نه دیگر در اینگونه نمایش خیمه شب بازی ها هشدار داده اند که نه اینکه نباید شرکت کرد . بلکه حضور نقش داغ کردن تنور این نمایشات خیمه شب بازی ها می باشد . حتی برخی اعتراف کردند که دیگر اصلاح طلب نیستند چونکه در رژیم ضد بشری اصلاح نا پذیر ادعای اصلاح طلبی کردن معنی ندارد و خاتمی را که با شرط و شروط گذاشتن برای حضور در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره کرده خائن نامیدند . اماا کنون رفسنجانی مکار بساز و بفروش کار چاق جراحی شده از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری فضا را مناسب دیده است تا که وارد صحنه ی معرکه گیری شود و به نفع خودش تبلیغ کند. چونکه می داند ولی وقیح نا مشروع تضعیف شده نیاز به وی دارد تا که بیشتر بر توی سر عنترش بکوبد . بنابراین رفسنجانی مکار برای پیشبرد اهداف پلیدش فرصت طلبانه تلاش کرده است تا که اعتبار برای ولی وقیح نا مشروع کسب کند که از سوی مردم معترض آشکارا فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سردادند و مهر تأئید بر نا مشروع بودنش زدند. اما رفسنجانی با تعریف و تمجید کردن از این عمود شکسته شده ی خیمه نظام تبلیغ برای زمینه سازی حضور سیاهی لشکر در بازی نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره کرده است .

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چه شرایطی منجر به رأی عدم کفایت سیاسی مجلس به بنی‌صدر شد، مهمترین دلیل این امر را ایستادگی وی در مقابل قانون، رهنمودهای حضرت امام(ره) دانست و گفت: بنی‌صدر علی‌رغم تأکیدات حضرت امام(ره)، مجلس را در رأس امور نمی‌دانست و اختیارات فوق قانون طلب می‌کرد، به‌گونه‌ای که در اواخر ریاست جمهوری وی، گاهی قوانین برای اجرا توسط رئیس مجلس ابلاغ می‌شد.مهر نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اعتماد متقابل میان مردم با نظام حلال مشکلات خواهد بود، گفت: برگزاری انتخابات آزاد مجلس و ریاست جمهوری با حضور واقعی تمامی جناح‌ها و گروه‌های دلسوز و معتقد به نظام و قانون اساسی می‌تواند به خروج از اوضاع کنونی کمک کند. آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز با گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه، دوران دانشگاه و دانشجویی را فرصت سؤال و پرسش دانشجویان خواند و با اشاره به اینکه دانشجو تا پرسش و شک نکند به یقین نخواهد رسید، تصریح کرد: متأسفانه برخی جریان‌های افراطی در حوزه و دانشگاه، فضایی را به وجود آورده‌اند که جسارت پرسش و سؤال از دانشجویان و طلاب سلب شده و این امر نشاط علمی و سیاسی را در جامعه تضعیف می‌کند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه جلسه در پاسخ به پرسش دانشجویی مبنی بر طولانی شدن سکوت وی نسبت به تحولات کشور گفت: بنده هیچ‌گاه به‌خصوص در تحولات و حوادث اخیر کشور سکوت نکرده و همواره حرفم را زده و می‌زنم، اما بنای دعوا و تشدید اختلاف ندارم، چرا که تشنج، اختلاف و درگیری را به خصوص در مقطع کنونی که از همه سو تهدید می‌شویم و نیاز مبرم به وحدت داریم، مضر به حال نظام و کشور می‌دانم وی در پاسخ به سؤال دیگری، ارتباط خود با مقام معظم رهبری را بسیار خوب و همدلانه توصیف کرد و گفت: این به معنای این نیست که در مواردی هم اختلاف سلیقه‌ای وجود ندارد، اما همواره سعی کرده‌ام مسائل را تا حدّ توان با رایزنی و گفتگو با ایشان و تأثیرگذاران نظام حل کنم و بر فضای التهاب و درگیری نیفزایم و البته در نهایت تابع نظر ایشان هستم. وی در پاسخ به پرسشی درباره راههای خروج کشور از وضع سیاسی کنونی، انزوای جریان های افراطی و تندرو و به حاشیه راندن آنان را گام اول ایجاد تغییر و تحولات مثبت در جامعه خواند و با تأکید بر اینکه در وضعیت کنونی بدیلی برای نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و نیز شخص آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان ولی فقیه در کشور نمی‌شناسد، تصریح کرد: معتقدم اعتماد متقابل میان مردم، فعالان سیاسی و رسانه‌ای با نظام کارگشا و حلال مشکلات خواهد بود و در گام‌های بعدی برگزاری انتخابات آزاد مجلس و ریاست جمهوری با حضور واقعی تمامی جناح‌ها و گروه‌های دلسوز و معتقد به نظام و قانون اساسی می‌تواند به خروج از اوضاع کنونی کمک کند