. گزیده خبر های 14 تیر 90 قسمت - 2
لاريجانی: مردم می‌توانند تظاهرات کنند اما نه بدون اجازه

http://www.fararu.com/vdce7v8v.jh8wfi9bbj.html

با توی سر پاسدار احمدی نژاد زدن وموجب تضعیف شدنش شد موجب باز شدن فضا برای پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره باز شده است تا که چپ و راست وارد صحنه شود یا دست به سفر بزند و نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا نماید واینگونه هذیان و طنز های وارونه بی مزه گویی کند آنهم در رژیمی که دارای ولی وقیح مطلقه است که با وجود وی اصلاً قانون معنی ومفهومی ندارد و وزارت کشور که باید مجوز راهپیمایی دهد خودش یک ارگان سرکوبگر در تظاهرات نا راضیان می باشد. به خصوص که خود مدعی هم در بازار مکاره زیر تیغ اتهام و پرسش گری قرار دارد که برای فرار اینگونه ادعای وارونه ی قانون گرایی کرده است؟

علي لاريجاني با اشاره به انتقاداتي كه درباره مواضع وي در جريان فتنه 88 مطرح است، ضمن بيان توضيحاتي در اين باره گفت كه عده‌اي همچنان مي‌خواهند شائبه‌ها درباره من باقي بماند. به گزارش فارس، علي لاريجاني كسي است كه در انتخابات دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي، پس از استعفا از دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي از شهر قم كانديداي مجلس شد و با رأي بالايي از اين شهر به مجلس هشتم راه يافت. شائبه يا سوء‌ تفاهمي بين اصولگرايان و نيروهاي حزب‌اللهي پيش آمده و برخي معتقدند كه در جريان فتنه و در آن شرايطي كه رهبري يك تنه به موضوع ورود كرده و از كيان انقلاب دفاع كردند، شما در آن دوره كمرنگ‌تر به موضوع ورود كرديد و حتي در گفت‌وگوي ويژه خبري هم تا حدي اعتراضات خياباني را تأييد كرديد، لطفا روشن و صريح درباره اين مسئله صحبت كنيد؟ ‌اين عده چه كساني هستند؟ رهبري در نماز جمعه 29 خرداد تلقي خودشان را به عنوان ناظر بيان كردند .برخي از آقايان فكر مي‌كنند كه با حرف تند زدن مي شود شرايط كشور را درست كرد . ممكن است برخي از من خرده بگيرند اما من مشرب خودم را مي‌روم .

ردپای همسر ایرانی سفیر در مافیای ‌دارو

http://www.fararu.com/vdcf0cdc.w6d0vagiiw.html

خوب آیاد هنوز هم می توان باور داشت که در این کشور از رأس تا ذیل فاسد و مافیایی و رانت خوار و غارتگر طبق ادعای پاسدار علی لاریجانی درآن قانون وجود دارد که می بایست بر اساس این قانون مجوز قانونی تظاهرات دریافت کرد و قانونی اقدام به تظاهرات نمود؟

واردات 9 قلم داروی بیوتکنولوژی از کشوری که جزء صادرکنندگان دارو به ایران قرار ندارد همزمان با تولید این داروها در داخل موضوعی است که محققین داروهای بایوتک را نگران ساخته تا جایی که معتقدند دستهایی در پشت پرده این جریان قرار دارد که می خواهد ریشه تولید را بخشکاند. به گزارش خبرنگار مهر، از یک سال قبل زمزمه هایی مبنی بر واردات دارو از کشور آرژانتین به گوش می رسد که موجبات نگرانی تولیدکنندگان داروهای بیوتکنولوژی در داخل را فراهم آورده است. زیرا معتقدند تولید این قبیل داروها در کشور حاصل تلاش و مشقت محققین و پژوهشگران جوان کشور است که خود را فدای استقلال کشورشان کرده اند و حالا که دسترنج آنها به ثمر نشسته است، درست نیست که یک شرکت ناشناخته در عرصه دارو با حمایت افرادی در داخل کشورمان بخواهد همان داروهایی را وارد کند که توسط صنایع دارویی در داخل کشور تولید می شود. دکتر فریدون مهبودی، رئیس شبکه بیوتکنولوژی پزشکی کشور با اشاره به تدوین نقشه جامع سلامت کشور و جایگاهی که برای ایران در افق 1404 در نظر گرفته شده است، افزود: «قرار است ایران در این سال 2 درصد از سهم بازار جهانی فرآورده های بیوتکنولوژی را تامین کند که دستیابی به این امر نیازمند ایجاد زیرساختهای لازم استمهبودی با اشاره به جریانی که قصد واردات دارو از کشور آرژانتین را دارد، گفت: «این کشور جزو کشورهای وارد کننده دارو به ایران نیست و این موضوع در تناقض با سیاستهای حمایتی وزارت بهداشت از تولیدات داخل قرار دارد که باید حل شودرئیس شبکه بیوتکنولوژی پزشکی کشور با تاکید بر اینکه «بحث یک تفکر است که وارد جنگ با کشورمان شده است و می خواهد در نقاب تولید دارو، در مقابل جریان صنعت داروی ایران قرار بگیرد و آن را نابود کندعضو هیئت علمی انستیتوپاستور ایران با اشاره به حضور همسر ایرانی یکی از سفرای کشورهای اروپایی در راس شرکت وارد کننده 9 قلم داروی بیوتکنولوژی به کشورمان، افزود: «متاسفانه داروهایی مجوز واردات از وزارت بهداشت را گرفته اند که زمینه تولید آنها در داخل فراهم شده است. در حالی که حداقل 100 قلم داروی بیوتکنولوژی در دنیا وجود دارد که می توانند نسبت به واردات و تولید آنها در داخل کشور اقدام کنند«متاسفانه به جای اینکه از این صنعت نوپا حمایت شود با ظرافتهای خاصی از فعالیت آنها جلوگیری می شود. به طوریکه در صدور مجوز برای داروهای تولید داخل سنگ اندازی می شود اما در مقابل به راحتی برای واردات دارو مجوز صادر می شود...

طعنه به فرمانده‌سپاه در سایت روزنامه‌دولت+تصویر

این نه لج بازی کردن که بیان واقعیتی است که همه ی مردم ایران در ریز اطلاعات آن می باشند که چگونه پاسداران و نیروی انتظامی حد اقل در گیر مواد مخدر هستند وسر نخ باند های مافیایی مواد مخدر را در دست دارند. ولی بدلیل رعب و وحشت تحمیل شده در جامعه که ناشی از قدرت و ابزار سرکوب است تا کنون هیچ مرجع و مقامی بدلایل ذینفع بودن یا وحشت داشتن شهامت بازگو کردن و پیگیری اش را نداشته است . اما بدلیل ادامه جنگ قدرت و ثروت و عدم مهار آن پاسدار رئیس جمهور احمدی نژاد در دفاع از خود و دولت و مشاورانش مجبور به بیان این واقعیت شده است . بنابراین از سوی ولی وقیح نامشروع حامی این ارگان های فاشیستی و سرکوبگر و غارتگر دارای اسکله های غیر مجاز در سواحل آبی جنوب کشور و مرز خاکی باا فغانستان و رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری وهمسویان شان تلاش می شود تا با تهدید و پرونده سازی و پاک کردن صورت مسأله مانع از پیگیری این موضوع شوند.

به نظر می‌رسد رسانه‌های دولت قصد دارند با لج‌بازی و برای انحراف افكار عمومی از مسائل اصلی و حساسی كه اینك در كشور می‌گذرد، فضا را برای تنفس جریان قانون‌شكن كه با اتهامات و جرائم سنگین مالی مواجه است فراهم كنند و علاوه بر این با طرح ادعاهای بی‌‌اساس به انتقام‌گیری رسانه‌ای از منتقدان جریان انحرافی بپردازندشبكه ایران كه از جمله رسانه‌های رسمی دولت احمدی‌نژاد به شمار می‌رود، پاسخ فرمانده كل سپاه پاسداران درباره سخنان اخیر احمدی‌نژاد درباره ورود كالای نظامی و دفاعی را از طریق اسلكه‌های رسمی یك ادعا خواند!به گزارش سفیر، بعد از آنكه محمود احمدی نژاددر همایش علمی تخصصی «راهبردهای نوین پیشگیری و مبارزه با قاچاق كالا و ارز» با بیان اینكه «هیچ وزارتخانه‌ای خارج از كنترل گمرك نباید اسكله‌ داشته باشد»، تاكید كرد:«كالاهای نظامی و دفاعی نیز می‌تواند از گمركات رسمی كشور وارد شود»، این گمانه‌زنی از سوی رسانه‌ها مطرح شد كه رئیس دولت مدعی وجود اسكله‌ها و گمركات غیررسمی و مخفی است كه از طریق آنها قاچاق كالا انجام می‌شود!در پی گمانه‌زنی‌های مطرح شده روز گذشته سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری در پاسخ به این پرسش كه برخی‌ها می‌گویند سپاه دارای اسكله‌هایی است كه فعالیت تجاری انجام می‌دهد، گفت:« این بحثی انحرافی است كه توسط افرادی كه به نظر ما، ذینفع هستند، مطرح می‌شودوی افزود:« این افراد با مطرح كردن چنین بحثهایی، قصد دارند توجه دولت و دستگاه‌های دیگر را از جایی كه قاچاق اصلی كالا اتفاق می‌افتد، منحرف كنندفرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین حال تصریح كرد:« نیروهای مسلح به طور طبیعی به دلیل وضعیت نظامی كه دارند، اسكله‌هایی نظامی در اختیارشان است كه در آنها هیچوقت بحث تبادل كالا صورت نمی‌گیرد و این مسایل صحبتهای انحرافی است كه مطرح می‌كننداما نحوه بازتاب این سخنان فرمانده سپاه در «شبكه ایران» كه از رسانه‌های رسمی دولت احمدی‌نژاد به شمار می‌رود نشان داد كه این رسانه‌ها و مجموعه دولت مصر هستند كه سپاه از طریق این اسلكه‌ها به قاچاق كالا می‌پردازد و این رفتار آنها مهر تائیدی بود بر گمانه‌زنی‌های مطرح شده بعد از سخنان احمدی‌نژاد!شبكه ایران برای بازتاب سخنان فرمانده سپاه از روتیتر «مدعی شد» كه در خبرنویسی برای نشان دادن دروغ بودن یا بی‌اساس بودن خبر یا اظهارنظر استفاده می‌شود، استفاه كرد.به نظر می‌رسد رسانه‌های دولت قصد دارند با لج‌بازی و برای انحراف افكار عمومی از مسائل اصلی و حساسی كه اینك در كشور می‌گذرد، فضا را برای تنفس جریان قانون‌شكن كه با اتهامات و جرائم سنگین مالی مواجه است فراهم كنند و علاوه بر این با طرح ادعاهای بی‌‌اساس به انتقام‌گیری رسانه‌ای از منتقدان جریان انحرافی بپردازند.

آیا بوی تکرار مشروطه نمی‌آید؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=64306

چرا گفته نشده است که این شیوه و تکرار نه یکشبه بویش فرار گیر شده و به مشام مدعی اخطار کننده رسیده است ، بلکه تاریخچه 33 ساله دارد . یعنی از همان شکل گیری این رژیم ضد بشری که خمینی شیاد تأکید بر اعلام جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیش نمود و اعتراف نمود اگر همه بگویند " نه " من بگویم " آری " همه باید به پذیرند شرایط مقدماتی و پی ریزی فضای آشفته باز کنونی ترسیم شد؟

وقتی نفاق، دورویی، تزویر،... بیداد می‌کند؛ وقتی بی‌هنران و بی‌تعهدها، صحنه‌گردان می‌شوند؛ در این فضای "آشفته بازار"، آیا بوی تکرار مشروطه نمی‌آید؟..وقتی نااهلان و بی‌ریشه‌ها وارد عرصه سیاست شده و به مصاف "استوانه‌های انقلاب" می‌روند؛ وقتی صدای "معارف انقلاب" به خاموشی می‌گراید؛ وقتی نمک‌نشناسی‌های سیاسی به اوج خود می‌رسد؛ وقتی به نصایح دل‌سوزی‌های مراجع و علمای اسلام بی‌اعتنایی می‌شود؛ وقتی‌ نامحرمان، میدان‌دار شده، و وارثان اصلی انقلاب منزوی می‌شوند؛ وقتی ارزش‌های انقلاب، کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شود؛ وقتی برای رسیدن به مناصب سیاسی، "هدف"، "وسیله" را توجیه کرده و هر وسیله‌ای مباح می‌شود؛ وقتی دلسوزان حکیم انقلاب به حاشیه رفته و هرگونه دفاع حقه از بانیان انقلاب در مقابل امواج تهمت‌ها و شانتاژهای فرصت‌طلبان از آنان سلب می‌شود؛ وقتی انقلاب اصطلاحا "فرزندان خویش" را می‌خورد؛ وقتی که شیاطین چهره می‌آرایند؛ وقتی نفاق، دورویی، تزویر،... بیداد می‌کند؛ وقتی بی‌هنران و بی‌تعهدها، صحنه‌گردان می‌شوند؛ در این فضای "آشفته بازار"، آیا بوی تکرار مشروطه نمی‌آید؟!چرا چنین شده است؟ شاید که بدون عبرت، فریفته و شیفته شیدایی و شعارهای مقطعی تشنگان قدرت شدیم! آری، معمار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) همه را به عبرت‌گیری از تاریخ ارجاع می‌دهد. می‌فرمایند: "تاریخ یک درس عبرت است برای ما..."، "اگر روحانیون نبودند ما الان از اسلام اطلاعی نداشتیم. مجاهدات آنهاست که برای ما اسلام را تاکنون نگه داشته است و در هر مسئله و گرفتاری که برای اسلام پیش می‌آمده، باز پیشقدم همین‌ها بودند و همین‌ها بودند که قیام می‌کردند... اوایل امر یک جریانی بود که روحانیون شاخص را پیش ملت رسوا کنند با دروغ و حیله. آقای بهشتی - رحمه‌الله - که یک نفر آدمی بود که مجاهد برای اسلام بود، به درد می‌خورد، فعال بود، دانشمند بود، مدیر بود، مدبر بود، دیدید که در صحنه کشور چه فضاحت‌ها در آوردند اشرار، مردم را از او منحرف کردند. مردم یک وقت بیدار شدند که بهشتی‌ای در کار نبود. من خوف این را دارم که خدای نخواسته ملت یک وقت بیدار بشود که روحانیت کنار رفته است و سلطه اجانب بر این مملکت بازگشته است و آن وقت بیدار بشود که روحانیت کنار رفته است و سلطه اجانب بر این مملکت بازگشته است آن وقت تاسف‌ها فایده نداشته باشد. من خوف آن را دارم که شما ملت بزرگ ایران که برای خدا قیام کردید و برای خدا جوانهایتان را دادید و برای خدا زحمات طاقت‌فرسا کشیدید و همه چیزتان را فدای اسلام کردید، با این جریانی که به نظر می‌آید دارد پیش می‌رود یک وقتی متوجه شوید که خدای نخواسته با انعزال اینهایی که خدمتگزار هستند، یک حکومت قلدری با اسم "اسلام"، با اسم "جمهوری اسلامی"، با اسم "خدمتگزار به اسلام" بیاید و همه زحمت‌های شما و خون‌هایی که دادید، هدر برود. رضاخان هم اول که آمد در همین سینه‌زنی‌ها می‌رفت و سینه می‌زد....) حضرت امام به عبرت‌گیری از نهضت مشروطه برای مصون ماندن انقلاب اسلامی، تاکید جدی دارد. در واقع، روشن است که از اختلاف و انحراف نهضت مشروطه، "استبداد رضاشاهی" زاده شد. سکاندار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری به همین واسطه است که می‌فرمایند: "تا من زنده هستم نخواهم گذاشت حرکت ملت منحرف شود". قطعا رمز موفقیت و کید معما،‌ همین است که هوشیاری و نظارت همه جانبه است. منبع: جمهوری اسلامی

تشنج در مجلس ختم امام جمعه یزد+تصاویر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=64360

عجیب است با وجود اینکه تدارکاتچی 8 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی که در مجلس ختم معاون پارلمانی دوران ریاست جمهوری اش تحمل نمی شود وفریاد مرگ بر منافق علیه اش سر داده می شود . البته فریاد زنان جزو حامیان اراذل اوباشان ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر و وزارت بد نام اطلاعات می باشند . برای چه وی از رو نمی رود و بازهم با تأیید ولی وقیح نامشروع و قانون اساسی بر اعتبار وارزش شده شرط و شروط برای حضور در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم تعیین و ترسیم می کند؟!

صبح امروز چند نفر در مجلس ختم امام جمعه یزد در مسجد حظیره یزد، در واكنش به حضور خاتمی با سردادن شعار "منافق منافق" سعی در بهم زدن جو مراسم ختم حجت الاسلام صدوقی را داشتند.سایت البرز به نقل از سایت محلی پیشگام نیوز خبر داد: صبح امروز چند نفر در مجلس ختم امام جمعه یزد در مسجد حظیره یزد، در واكنش به حضور خاتمی با سردادن شعار "منافق منافق" سعی در بهم زدن جو مراسم ختم حجت الاسلام صدوقی را داشتند. در این مراسم كه با حضور مسوولان كشوری و روحانیون برجسته كشور برگزار شده بود، مردم نیز در مقابله با این گروه های خودسر شعار "خاتمی تسلیت" سر دادند. حاضرین معتقدند حضور سید محمد خاتمی در این مراسم برای گروه های خودسر مطلوب به نظر نرسیده است.این درگیری شعارگونه در مسجد حظیره به اندكی درگیری هم انجامید و سپس این چند نفر به خارج از مسجد منتقل شدند. هنوز شایعه بازداشت گروه خودسر تایید نشده است.

وايت سايت سفير از شعار عده اي عليه خاتمي

این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی می باشد . البته بدون آنکه گفته شود اکنون که تلاش شده نقش ولی وقیح نا مشروع همکاره در فریاد منافق علیه خاتمی زدن خنثی شود . سئوال است که منبع پشتوانه حمایت و هدایت گری این اراذل و اوباشان کیست که بطور آزادانه همه جا حضور دارند و دست بهر گونه اقدام تهدید وتحقیر وتوهین آمیزی که می خواهند می زنند؟

سايت سفير نوشت : صبح امروز مجلس بزرگداشت حجت الاسلام حاج شیخ محمدعلی صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد با حضور گسترده مردم برگزار شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر، در این مراسم که سیدمحمدخاتمی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان و برادر همسر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین صدوقی حضور داشت، حدود ده نفر تلاش کردند تا این مراسم را متشنج کنند.در حالی که صبح امروز رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه فرمودند:« یکی از این کارهای مضر، دامن زدن به اختلافات و مشتعل کردن فضای اختلاف و هو و جنجال است که باید همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند. باید هرچه ممکن است اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها را کم کرد و در فضای بحث‌های اختلافی ندمید»، این عده برای چند دقیقه موجب اخلال در این مراسم شدند.بر اساس اطلاعات به دست آمده این عده با هدایت رئیس استانی یکی از سازمان‌های ادغام شده در یک وزارتخانه که به زودی وزیر آن معرفی می‌شود بر خلاف سخنان صریح رهبر فرزانه انقلاب در روز چهاردهم خرداد که تاکید کرده بودند:«اگر به نام انقلابی‌گری، امنیت بخشی از جامعه را صرفا بدلیل اختلاف سیاسی سلب کنیم، از مکتب امام منحرف شده‌ایم.» چند شعار علیه خاتمی سردادند که البته این شعارها با واکنش سریع مردم و با سردادن شعارهایی در حمایت از خاتمی همراه شد.متاسفانه برخی رسانه‌ها به جای بی‌توجهی به این اتفاقات کم اهمیت که بر خلاف نص صریح فرمایشات رهبر معظم انقلاب است تلاش کردند تا با بزرگنمایی کار ناپسند این عده محدود که به شهادت عکس‌های منتشر شده در خبرگزاری مهر کمتر از ده نفر هستند، کار ناتمام این عده را تمام کنند!امید این است که رسانه‌ها و بخصوص فعالان سیاسی با هر گرایشی، با اصل قرار دادن اخلاق و فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از وقوع حوادثی اینچنینی جلوگیری کنند و همه در وحدت و آرامش برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند