گزیده خبر های 21 شهریور 90

کشته شدن یك فرمانده نیروی دریایی ارتش در درگیری با "اشرار

چگونه است که تا کنون اشرار واراذل اوباش توی خیابان ها و حاشیه ی برخی از شهر ها بودند. ولی اکنون دامنه ی مانور و مبارزه کردن شان به حیطه ی نیروی دریایی هم کشانیده شده است؟ نکند درگیری میان نیروهای آبی پاسداران و نیروی در یایی ارتش وجود داشته است که برای ماستمالی کردن موضوع از ترفند اشرار استفاده شده است؟

آینده : پیكر فرمانده تیپ سوم تفنگداران نیروی دریایی ارتش كه در مقابله با "اشرار" در منطقه جنوب شرق كشور کشته شده بود، صبح امروز تشییع و به خاك سپرده شد.به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناخدا دوم تكاور سید حسین مولایی فرمانده تیپ تفنگداران حمزه سید الشهداء منطقه سوم نیروی دریایی در حین انجام مأموریت توسط "اشرار " کشته شد. وی كه به منظور شناسایی و موقعیت یابی نقاط مناسب تیراندازی در منطقه سوم دریایی كنارك به مأموریت اعزام شده بود در درگیری غافلگیرانه با "اشرار و معاندین" نظام کشته شد

.احمدی نژاد: همه بی مسکن ها تا سال 91 خانه دار می شوند

پاسخ این وعده ی کیلویی پاسدار گماشته احمدی نژاد که جنبه ی تبلیغاتی دارد مکمل قول دادن 1000 متر زمین از سوی وی می باشد که تأکید می شود حتماً فیلم بعدی دیده شود تا مشخص شود اختلاف شعار تبلیغاتی تا واقعیت چه میزان می باشد؟سایت 24 : احمدی نژاد گفت: تمام ایرانیان بدون مسکن تا پایان سال ۹۱ خانه دار می‌شوند.محمود احمدی‌نژاد عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد با بیان اینکه مسکن مهر با وجود پیشرفتهای خوبی که داشته هنوز به نقطه مطلوب خود نرسیده است اظهار داشت: در حال حاضر در تمام استان‌ها و شهرستانهای کشور ساخت مسکن مهر در حال انجام است که امید است تا پایان سال آینده همه از مسکن برخوردار باشند. وی افزود: بر اساس برنامه‌ای که برای مسکن مهر داشتیم قرار بود که در سال ۹۲ عرضه و تقاضا به تعادل برسد، اما در برخی استان‌ها ساخت مسکن مهر سریع‌تر انجام شد و بر همین اساس جشن خانه‌دار شدن در آن استان‌ها زود‌تر از زمان مورد نظر اجرا می‌شود

فیلم / مشاهده کنید این پیر زن بیچاره کچا زندگی میکند و چگونه وارد آن میشود

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=37993

باید به پاسدار گماشته احمدی نژاد گفت که نمی خواهی وعده ی نا کجا آبادی هزار متر زمین وتا آخر سال 91 به همه خانه دادن وی بدهد . یا اینکه ولی وقیح منفور و نامشروع مدعی دفاع از محرومین شود و ادعای پوشالی و وارونه کند که مخالف تجمل گرایی و مدافع ساده زیستی دارد . به این فیلم نگاه کنند که این شهر وند سالخورده کجا و چگونه بسر می برد . مشروط بر اینکه نهضت کارتن خوابان و آلونک نشینان هم شهری هم رو به رشد می باشد.

ربایش عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران

این خبر مرتبط با خبر بعدی می باشد . زیرا که جزو دستآورد و پیآمد سیاست ربودن و گروگان گیری 32 ساله است که مکمل سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و ماخله گری در امور داخلی کشورها می باشد که سابقه ی 33 ساله دارد. یعنی از زمان ربودن فرزند زنده یاد آیت الله طالقاتی و محمد رضا سعادتی تا اشغال سفار ت آمریکا در تهران ادامه داشته است . البته هم شامل سایر شهروندان دیگر و هم حیطه ی آدم ربایی در لبنان و سوریه و عراق هم کشانیده شده است.

مهندس سید امیر خرم صبح امروز از مقابل درب منزل ربوده شد. به گزارش «میزان خبر»، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایرانکه در پی بی‌اعتبار دانستن ابلاغ تلفنی حکم قطعی شش سال زندان خود خواستار احضاریه رسمی دادگستری شده بود، امروز ربوده شد. حکم شش سال زندان اخیر نیز به اتهام شرکت در تجمع روز عاشورا و عضویت در نهضت آزادی برای وی صادر شده بود.از محل نگهداری این فعال سیاسی خبری در دست نیست. عضو ارشد نهضت آزادی ایران که از جانبازان جنگ هشت ساله ایران وعراق است و از سال ۱۳۶۵ به عضویت نهضت آزادی ایران درآمد. خرم سال‌ها عضو دفتر سیاسی و شورای مرکزی نهضت آزادی ایران بود و از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۸۶ ریاست شاخه جوانان نهضت آزادی ایران را بر عهده داشت. او در سال ۱۳۸۰ به همراه دیگر اعضای نهضت آزادی و فعالان ملی مذهبی به اتهام براندازی بازداشت شد و سه ماه را در سلول انفرادی زندان ۵۹ سپاه گذراند. اما بعد‌ها اتهامات اولیه به فراموشی سپرده شد و در دادگاه انقلاب به جرم اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در نهضت آزادی به چهار سال و هشت ماه زندان محکوم شد

دستگيري ۱۶ زن و مرد در پارتي شبانه

هرروز که می گذرد بیشتر خبرهای مربوط به اثبات ادعای وارونه به ایران امن و آزاد و با ثبات ترین کشور جهان است این چنین مخابره می شود که حتی جوانان درون خانه ها هم امنیت ندارند.

روزنامه خراسان : ۱۰ مرد و ۶ زن شب يکشنبه در يک پارتي مختلط شبانه در مشهد دستگير شدند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي، ماموران کلانتري نجفي مشهد در پي به دست آوردن اطلاعاتي (!) درباره برپايي مجلس پارتي و لهو و لعب بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگي مقام قضايي محل را مورد بازرسي قرار دادند. در بازرسي از محل ۱۰ نفر مرد و ۶ نفر زن با وضعيت پوششي زننده دستگير شدند و مقداري مشروبات الکلي نيز کشف و ضبط شد. متهمان با تشکيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند. خبر ديگر اين که ماموران پليس مشهد ۳ زورگير خطرناک را که با ضرب و شتم شاکيان خود، اقدام به سرقت کرده بودند، دستگير و روانه زندان کردند.

خاتمي: موسوي و كروبي با لجاجت و غرور ضربه سختي به ما زدند.خبرگزاری فارس: خاتمی با انتقاد شدید از عملکرد کروبی و موسوی گفت که این افراد با با لجاجت و غرورشان هم به خودشان هم به اصلاحات ضربه مهلکی زدند. ما باید وارد میدان شویم، ما نباید توقعاتمان زیاد باشد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900621000809

اینگونه گفتمان تند با چاشنی تهدید وتوهین ظاهراً به گروه خون خاتمی سازشکار نمی خواند. اما از اینکه وی تلاش می کند با نوعی تملق گویی کردن ولی وقیح نا مشروع و منفور وارد بازی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره شود تا چند تا چاپلوس و دست آموز وارد بازار مکاره ی نهم شود شکی وجود ندارد . ولی موضع گیری علیه ی کروبی و موسوی بیشتر به نظر می رسد که می بایست ترفند تبلیغاتی پاسداران کوتا گر و حامیان ولی وقیح منفورو نامشروع باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از ندای انقلاب اخیرا خاتمی جلسه ای با نیروهای انتخاباتی خود و اعضای بنیاد باران داشته است. در این جلسه خاتمی تحلیلی از زبان بازیگر پنهان می کند و می گوید:"ایشان معتقد است نظام از دولت بریده و این اوضاع به وجود آمده توسط دولت، کاملا نظام را در حمایت از دولت نا امید و دچار تردید کرده است. آقای احمدی نژاد وزنی در انتخابات ندارد و گروه های اصول گرا با هم درگیر هستند و فقط جلوی دوربین لبخند می زنند و در باطن اختلافات عمیقی دارند. خاتمی از قول نامبرده نقل می کند:« ما نباید بگذاریم طیف جدیدی از اصول گرایان روی کار بیایند» همچنین در ادامه خاتمی گفت:"من حرف های ایشان را قبول دارم و باید به گونه ای تبلیغ کنیم اگر طیفی به عنوان نام اصول گرایی خواست فعالیت کند باید بگوییم اینها همان تجربه احمدی نژاد است و اینها به پایان خط رسیده و باید همان طیف بندی چپ و راست (اصلاح طلب و اصول گرا) را دنبال کنیم و از این فضا و فرصت استفاده کنیم. بهترین فضا برای بلند شدن است." خاتمی افزود: " موسوی و کروبی کجا هستند که این گند کاری ها را کردند و اگر نمی کردند الان بهترین فرصت برای ما بود تا ما فاتحانه و قهرمانانه به فضای کشور بر میگشتیم، اما آقایان با لجاجت و غرورشان هم به خودشان هم به اصلاحات ضربه مهلکی زدند. ما باید وارد میدان شویم، ما نباید توقعاتمان زیاد باشد. در مجلس باید به حداقل کفایت کنیم، باید وضعیت را روی بازسازی و سازماندهی نیروها قرار دهیم تا حمایت روی ما زیاد نشود،انتظار هم نداشته باشیم آقایان تاج زاده و بهزاد نبوی را مردم قبول کنند، مردم از اینها هم عبور کردند، مهم الان برگشتن به قدرت است و بعد می شود سوار بازی شد، مهم مهره ها نیستند مهم ساماندهی حرکات بعد است."