دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 11 مهرماه سال 1390
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " عبور از خط قرمز "

با این اوضاع و احوال بحرانی وجنگ قدرت و ثروت چگونه می توان باور داشت در شرایطی که اجازه یک حرکت اعتراضی مسالمت آمیز در داخل کشور داده وتحمل نمی شود پیام یا نسخه ی پیشنهاد همه پرسی برای کشور فلسطین ولی وقیح منفور و نامشروع راهگشا باشد و مورد استقبال واقع شود؟

از 1933 که موجب جنگ جهانی دوم شد تا کنون پیوسته بحران های اقتصادی در آمریکا وغرب وجود داشته است که برای عبور از آن معمولاً راه اندازی جنگ برون مرزی استفاده شده است و بر حسب ادعای وکیل تسخیری قلم بر دست دروغ نامه ی کیهان فط بحران مختص شرایط کنونی آمریکا در وال استریت نیست که نوسان بازار بورس وتحولات اقتصادی کنونی آمریکا در آنجا وجود دارد که این نابغه وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان کشف کرده است که این بحران را به انقلاب 33 سال پیش در ایران نسبت داده است و مدعی شده که خارج از کنترل آمریکا رخ داده و به آمریکا تحمیل شده است . در صورتی که بحران اقتصادی و مالی و پولی و بانکی و سایر بحران های رژیم ضد بشر و قرون وسطایی را غوطه ور ساخته است از جمله بحران مشروعیت که اگر این بحران ها بیشتر از بحران آمریکا نباشد کمتر نیست . با این تفاوت که آمریکا ابر قدرت است ویک کشور ثروتمند پیشرفته و ایران یک کشور جهان سومی عقب مانده ی قرون وسطایی می باشد. بهر حال وی اینگونه از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی تحلیل داده است
اين رويه و مشي خودخواهانه مقامات واشنگتن و تل آويو تاكنون نيز استمرار و تداوم داشته است. اما شواهد و قرائن، آشكارا بيانگر اين است كه بيرون از اراده تل آويو و واشنگتن كه منافع درهم تنيده اي دارند رخدادهاي بزرگي در حال به وقوع پيوستن است. در آمريكا امروز اوضاع به گونه اي تغيير يافته است كه ديگر نام «وال استريت» بازار بورس و تحولات اقتصادي آمريكا را به خاطر نمي آورد. «وال استريت» اكنون اعتراض گسترده آمريكايي ها به سياست هاي نظام سرمايه داري را نشان مي دهد.اعتراض فراگير و دامنه داري كه در قامت يك جنبش ظاهر شده است. جنبشي كه روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز از آن به عنوان «جنبش تسخير وال استريت» نام مي برد.گزارش هاي منتشره حكايت از آن دارد كه موج اين جنبش نيويورك را درنورديده و به شهرهاي شيكاگو، لس آنجلس، سان فرانسيسكو و حتي واشنگتن نيز رسيده است."

عجیب است که قلم بر دست در ادامه ببشتر دست به خود زنی زده است . چونکه جرقه ی اصلی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه پس از کودتای 22 خرداد 88 در تظاهرات های ضد حکومتی ایران زده شد که همراه با پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای واصل ولات وقیح معترضان ایرانی بود که 18 ماه هم ادامه یافت .گر چه این قیام اعتراضاتی مردم ایران بطور وحیانه و ضد انسانی سرکوب شد. ولی خشم شعله آتش نهفته در زیر خاکستر است که مترصد وزیدن نسیم برای شعله ور شدنش می باشد. اماا کنون مدعی قلم بر دست با پاک کردن صورت مسأله نقل قول کرده است که تظاهرات اخیر جوانان معترض در خیابان شهر های آمریکا و وال استریت الهام گرفته از تظاهرات جوانان مصر است . مسخره تر اینکه آن را ربط به پیش بینی ولی وقیح منفور ونا مشروع در مورد غرب و آمریکا و اسراییل با بر چسب جنبش بیداری اسلامی داده است که وی چنین مدتی پیش در پیام خود به این موضوع اشاره کرد:

"اما نكته قابل تامل و درس آموز اين است كه رسانه هاي آمريكايي-و از جمله نيويورك تايمز- به اين مسئله اعتراف دارند كه جنبش جوانان معترض آمريكايي از جوانان معترض مصري درميدان التحرير الهام گرفته اند.نكته اي كه چند ماه پيش رهبرحكيم انقلاب اسلامي به روشني آن را پيش بيني و تاكيد كرده بودند كه اين بيداري ملت ها آمريكا و اروپا را نيز دربرخواهد گرفت.انزواي مرگ بار فرو برده است.از ابتداي تحولات منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، مقامات اين رژيم از شكل گيري يك انقلاب اسلامي ديگر در منطقه اظهار نگراني كرده و عجز آلود واهمه و ترس خود را علني كردند. جالب است كه نتانياهو و شيمون پرز چندبار موضع گرفتند و نتوانستند خاطر پريشان خود را پنهان نمايند.اينكه تحولات منطقه در بستر بيداري اسلامي و موج بيداري ملت ها عليه سياست هاي آمريكايي و صهيونيستي تا قلب اروپا و آمريكا همگي ناشي از يك پديده تعيين كننده و شاخص روشن است: «بروز و ظهور انقلاب اسلامي بيرون از دو اردوگاه شرق و غرب"

عجیب است که قلم بر دست زور زده است تا بر گزار ی بیداری اسلامی و اجلاس دو روزه در تهران را جابی اندازد که چگونه پیش مقدمه بر گزاری کنفرانس اسلامی در تهران شود تاکه آشکارا اعتراف کنند بدلیل وحشت از سکولاریسم است که موجب شل شدن دکان چند نبش دین فروشی و فراهم شدن شرایط پایین کشیدن کرکره اش می شود. برای همین این مدعی نماینده مردم مصر و لیبی شده است به سخنان فرصت طلبانه وموج سوارانه ی ولی وقیح منفور و نا مشروع تابا آویزان شود که در اجلاس اسلامی ضمن دفاع تاکتیکی تبلیغاتی از مبارزات ملت فلسطین از انتفاضه دفاع کند. زیرا که هدف نمایش دشمنی باپیشنهاد محمود عباس در مجمع عمومی سازمان ملل است که برای تشکیل کشور مستقل فلسطین طرح پیشنهادی به دبر کل سازمان ملل داد تا مورد بررسی و رأی گیری قرار گیرد که مورد استقبال نمایند گان کشور های دیگر به خصوص ملت فلسطین و ملت و کشور های منطقه واقع شد. ولی اکنون تلاش می شود تا که نظر ولی وقیح در اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ولی وقیح منفور و نا مشروع اینگونه از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی حایگزین شود:

"در پي بيداري اسلامي، شاخصه مهمي كه ملت ها در قالب قيام ها و انقلاب ها آن را پيگيري و رهگيري نمودند حاكميت موازين اسلامي در قانون اساسي و حكومت هاي جديد است. در مصر، اردن، ليبي و ... بارها انقلابيون بر عملي شدن آموزه هاي اسلامي در سطح زندگي و جامعه تاكيد كردند.رهبر معظم انقلاب اسلامي دو روز پيش در اجلاس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين كه به فاصله كوتاهي پس از اجلاس بيداري اسلامي برگزار شد بر نكته مهم و عميقي دست گذاشتند. «آقا» كه قبلا بيداري ملت ها را تا قلب اروپا و آمريكا ديده بودند و حكيمانه اين پيش بيني را به ميان كشيده بودند اكنون به حاميان صهيونيست ها هشدار داده و گفتند: «رئيس جمهور آمريكا مي گويد كه امنيت اسرائيل خط قرمز اوست- ، اين خط قرمز را چه عاملي ترسيم كرده است؟ منافع ملت آمريكا يا نياز شخصي اوباما به پول و پشتيباني كمپاني هاي صهيونيستي براي بدست آوردن كرسي دومين دوره رياست جمهوري؟»سپس رهبر معظم انقلاب با طرح اين پرسش كه تا كي شماها خواهيد توانست ملت خود را فريب دهيد تاكيد كردند: «بدانيد اين خط قرمز اوباما و امثال او به دست ملت هاي به پا خاسته مسلمان شكسته خواهد شدو بالاخره امام خامنه اي در اين بخش از سخنانشان اين پيام و پيامد بيداري ملت ها را ترسيم كردند كه؛ «... آن روزي كه ملت هاي اروپا و آمريكا دريابند كه بيشترين گرفتاري هاي اقتصادي و اجتماعي و اخلاقي آنان منشأ گرفته از سلطه اختاپوسي صهيونيسم بين الملل بر دولت هاي آنهاست و دولتمردان آنان بخاطر منافع شخصي و حزبي خود مطيع و تسليم در برابر زورگويي هاي كمپاني داران زالوصفت صهيونيست در آمريكا و اروپايند، آن چنان جهنمي براي آنان بوجود خواهند آورد كه هيچ راه خلاصي از آن متصور نيستاز همين روي، سخنان استراتژيك و راهگشاي رهبر انقلاب در دو اجلاس بين المللي اخير در تهران بايد سطر به سطر و بند به بند در دستور كار كشورهاي اسلامي و ملت هاي مسلمان باشد تا با شكستن خط قرمز اوباما و امثال او فردايي بدون سلطه اختاپوسي صهيونيسم آغاز شود كه نشانه ها و قرائن آن به وضوح قابل رؤيت است."

در خاتمه اینکه دیگر شکی باقی نمانده است که چرا سراسیمه و با عجله و قبل از اینکهحضور محمود عباس در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یابد و طرح پیشنهادی کشور مستقل فلسطین را به دبیر کل سازمان ملل تحویا دهد .در تهران اجلاس دو روزه ی بیداری اسلامی بر گزار شد و روضه خوان اصلی اش ولی وقیح منفور ونا مشروع شد . اما پس از سخنرانی محمود عباس در مجمع عمومی سازمان ملل و پیشنهاد وی برای تشکیل کشور مستقل فلسطین ولی این پیشنهاد مورد مخالفت اسراییل و اوباما واقع شد . بلافاصله باز هم در تهران کنفرانس اسلامی بر پا شد و ولی وقیح منفور ونا مشروع از موضع دایه ی مهربان تر از مادر ونماینده ی ملت فلسطین شد و همسو وهمگام با اسراییل و آمریکا مخالفت با طرح پیشنهادی محمود عباس شد و نظر همه پرسی بحری ونهری بدون یک وجب عقب نشینی برای ملت فلسطین داد .در صورتیکه این نظر مورد موافقت خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس واقع نشد . از سوی دیگر جالب است که نه رفسنجانی ونه هیچ مهره ی دیگر رقیب مغلوب در این دو اجلاس و کنفرانس در تهران حضور نداشتند . بعلاوه پیشنهاد ولی وقیح منفور و نا مشروع مخالف نظر پاسدار گماشته احمدی نژاد در مجمع عموی سازمان ملل بود . همچنانکه فاش شدن بحران اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی مشخص است که رژیم ضد بشری قرون وسطایی را در چه موقعیت آسیب پذیری قرار داده است که با این اوضاع و احوال بحرانی وجنگ قدرت و ثروت چگونه می توان باور داشت در شرایطی که اجازه یک حرکت اعتراضی مسالمت آمیز در داخل کشور داده وتحمل نمی شود پیام یا نسخه ی پیشنهاد همه پرسی برای کشور فلسطین ولی وقیح منفور و نامشروع راهگشا باشد و مورد استقبال واقع شود؟

هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/900711/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 11 مهرماه سال 1390
عبور از خط قرمز (يادداشت روز)