گزیده خبرهای 11 آبان90 قسمت - 4

در دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر صورت می‌گیرد؛تجمع دانشجویان در گرامیداشت 13 آبان و حمایت از قیام وال‌استریتخبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه‌های تهران و صنعتی امیرکبیر در گرامیداشت یو‌م‌الله 13 آبان در این دو دانشگاه تجمع می‌کنند.

باز هم با بسیجیان و چماقداران و ساندیس خوران اجیر شده ویک خال بفرمان پاسداران کودتا گر وولی وقیج منفو ونا مشروع زیر پوشش دانشجویان دانشکگاه تهران و امیر کبیر دست به مانور تبلیغاتی تاکتیکی ضد آمریکایی زده شده است تاا ینگونه بر ضرب سیلی صورت سرخ شده باشد . چون بر خلاف سال های گذشته نه از ماه وهفتها قبل از 13 آبان که 2 روز مانده به آن ونه در گرد همآیی جلوی لانه ی جاسوسی آمریکا در تهران و تظاهرات خیابانی که در محیط دانشجویی برای کنترل محیط دانشگاهی می باشد به تصاویر اگر مربوط به صحنه ای دیگر نباشد خوب دقت کنید به خصوص کلاه سفیر بر سر جلوی صف تا مشخص شود که دانشجویان کیستند؟

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران و صنعتی امیرکبیر به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) از ساعت 11:30 روز شنبه 14 آبان در این دو دانشگاه تجمع می‌کنند.براساس این گزارش، این دو مراسم تجمع در مساجد دانشگاه تهران و صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

نمایندگان جنبش دانشجویی ایران تأکید کردند.یوم‌الله 13 آبان وعده ما برای حمایت از قیام وال استریت و ابراز تنفر از آمریکا.خبرگزاری فارس: نمایندگان جنبش دانشجویی با برگزاری نشستی خبری در آستانه سالروز 13 آبان، از قیام وال استریت اعلام حمایت کرده و از عملکرد هیئت حاکمه آمریکا ابراز تنفر کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900811000475

این گزارش هم ادامه ی گزارش خبر ضد استکباری دانشجویی قلبی می باشد. چون صحنه گردانان پشت صحنه نمایش ضد استکباری 13 آبان هر دو منبع یکیست که هم مدافع سپاه قدس و هم پروژه ی هسته ای می باشد. البته چون مد شده که حتماً باید موضع ضد آمریکایی صادر وتقویت شود . بنابراین ساندیس خوران بسیجی مدافع با تظاهر کنندگان وال استریت شده و اینان را جزو سپاه قدس مقیم آمریکا مفتخر کرده اند . غافل از آنکه فراموش کرده اند که حاکمان ایران دست داشتن سپاه قدس در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا تکذیب نموده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مصطفی حضوری مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نشست خبری اتحادیه‌های دانشجویی که به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان در اتاق شیشه‌ای(اتاق جلسات سری) لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران ۳۲ سال است که شعار استکبارستیزی را سر می‌دهند و در طول این سال‌ها هزینه‌های سنگینی برای مبارزه با استکبار و استبداد پرداخت کرده‌اند.وی افزود:‌ آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر تحریم‌های خود علیه ایران افزود و در بحث هسته‌ای به ایران فشار مضاعفی آورد اما اکنون دوران جنگ نرم فرا رسیده و حتی دولت‌مردان غربی به حذف فیزیکی و ترور در ایران دست می‌زنند.: اکنون در دنیا سپاه قدس و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نیستند که فعالیت دارند، بلکه تمامی مردم جهان بیدار شده‌اند و هسته‌های مقاومت در تمامی نقاط دنیا شکل گرفته است.مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر اینکه مسئولان آمریکایی و غربی در توهم و توطئه به سر می‌برند، گفت: خطاب دانشجویان ایرانی به علمای مسیحی است که صدای مردم خود را بشنوند و دیگر سکوت اختیار نکنند.وی افزود: اکنون اساتید و دانشجویان غرب در کنار مردم آمریکا و اروپا دست به اعتراض زده‌اند و علمای مسیحی به گونه‌ای اقدام نکنند که تاریخ در مورد آنان ناصحیح قضاوت کند.حضوری در پایان به برنامه‌های دانشجویان برای سالروز تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: دانشجویان تهران از ساعت ۲۱ امشب با حضور در مقابل سفارتخانه‌های سوئیس، انگلیس و آلمان از قیام وال‌استریت حمایت کرده و در اعتراض به سرکوب دولت‌مردان آمریکایی و اروپایی نسبت به این اعتراضات، شمع روشن کرده و وسایل گرمایشی به این سفارتخانه‌ها تحویل می‌دهند.*موسوی: امضای بزرگ‌ترین طومار دانشجویی در حمایت از قیام وال‌استریتامیریان تصریح کرد: پیش از این دولت‌های سرمایه‌دار می‌توانستند با امکانات مالی بر قلوب ملت‌ها حکومت کنند اما امروز دیگر نه تنها نمی‌توانند اذهان و قلوب مردم جهان را در اختیار داشته باشند، بلکه در رفع مشکلات مردم خود نیز عاجز مانده‌اند.دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در پایان به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا اشاره کرد و گفت: کلینتون با دست‌پاچگی در شرایط موجود گاف‌های سیاسی داده که این امر واقعا برای دانشجویان کشورمان تمسخر‌آور است.

حمایت مجلس از سپاه قدس / هشدار 240 نماینده ایران به آمریکا.

اعلام سر سپردگی به ولی وقیح منفور ونا مشروع و اثبات عدم ستقلال رأی وتلاش برای ماستمالی کردن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا از سوی سپاه قدس است که اکنون از سوی اعضای بازار مکاره که برخی شان باید عضو این ارگان تروریستی بوده یا باشند مورد حمایت واقع شده اند.

240 نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای به آمریکا و "همدستانش" نسبت به تبلیغ علیه سپاه پاسداران هشدار دادند و حمایت خود را از این نهاد و بویژه سپاه قدس اعلام کردند. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری مهر 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و اعلام کردند ما همواه شاهد توطئه‌ها و جنگ روانی ناجوانمردانه آمریکا و همدستانش بوده‌ایم و می دانیم که از این پس این نهاد دفاع مقدس مورد تهاجم مستکبرین و زورگویان قرار خواهد گرفت. آنها در بیانیه خود آورده ان : مطمئن هستیم حاکمان آمریکا و انگلیس نمی‌توانند بحران همه جانبه در درون کشورهای خود و خشم 99 درصدی از مردم خویش را با این فرافکنی‌ها چاره کنند و بهتر است به خواسته‌های ملت خود پاسخ دهند.

واكنش فیروزآبادی به حمله احتمالي آمريكا و اسرائيل به ايران و سوريه: در صورت حمله، نه آمریکا باقی می‌ماند نه رژیم صهیونیستی

واقعاً این بسیجی بیش از حد ابله و همشهری وهم منقلی ولی وقیح منفور و نا مشروع چه معجونی مصرف می کند یا توی رگ می زند که آنگونه مشنگ وخل می شود که می تواند د ست به چنین هذیان گویی بزند؟ نکند که این نتیجه علائم پای منقل ومنبر ولی وقیح منفور ونا مشروع بودن که چنین شده است . چونکه گفته می شود اگر چنانچه دو قاطر را برای زمان طولانی در یک طویله ببندی هم خون نمی شوند ولی هم خو می شوند؟

فارس : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت فعلی کشور سوریه گفت: اگر غربی‌ها جبهه مقابله با رژیم اشغالگر قدس را بشکنند همه مسلمانان شورش خواهند کرد و در این صورت نه آمریکایی باقی می‌ماند و نه رژیم صهیونیستی.به گزارش فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی سیاسی «هجوم پنهان» که به همت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برپا شده است، درجمع خبرنگاران گفت: همه رسانه‌ها و دستگاه‌های صهیونیستی می‌خواهند نشان دهند که ایران کشوری عقب مانده است که از علم و دانش بهره‌ای نبرده و نمونه‌اش این است که فیلمی از ایران از بدبختی گوشه‌ای از کشورمان ساخته شده باشد جایزه جهانی می‌دهند.وی افزود: ‌آنها به دنبال نابود کردن فرهنگ اسلام ناب هستند و جنگ نرم برای این منظور ایجاد شده است و در همه ابعاد زندگی ما وجود دارد. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تحولات جهانی و منطقه‌ای گفت: رژیم صهیونیستی بازنده اصلی بیداری اسلامی در منطقه و نهضت اشغال وال استریت است.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه در خصوص تهدید نظامی ایران از سوی اسرائیل و حمایت آمریکا از آن اظهار داشت: آمریکا می‌داند که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران علاوه بر این رژیم خود آمریکا را هم دچار خسارات جدی خواهد کرد و فعلا برای حفظ ظاهر این موضع را می‌گیرند.فیروزآبادی ادامه داد: ‌ما به عنوان دستگاه‌های نظامی تهدید را هر چند با احتمال کم و دور باشد، تهدید قطعی می‌دانیم و در کمال آمادگی و با تجهیزات درست آماده‌ایم تا هر نوع اشتباه را آنچنان تنبیه کنیم که از انجام آن متعجب شوند.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنانش با اشاره به وضعیت فعلی سوریه اظهار داشت:‌ نظام حاکم بر دمشق نظامی است که طی 30 سال گذشته با اسرائیل سازش نکرده و به عنوان خط مقدم مقابله با رژیم اشغالگر قدس پشت سر فلسطین ایستاده است.وی افزود: مختصات حاکمیت سوریه تفاوت‌های زیادی را با مختصات دیکتاتور‌های منطقه مثل عربستان، لیبی، مصر و تونس دارد.فیروزآبادی تاکید کرد:‌ در نهضت‌های بیداری اسلامی کشورهای منطقه غیر از کشور سوریه مردم در مقابل دیکتاتورها هستند اما در سوریه در مقابل حکومتش آمریکا، هیلاری کلینتون و رژیم صهیونیستی و متاسفانه ترکیه که فریب آمریکایی‌ها را خورده است، قرار دارد و البته خوشبختانه بشار اسد تصمیم گرفته است تغییرات اساسی در داخل کشورش به وجود بیاورد.وی خاطرنشان کرد: استفاده از مدل لیبی برای ترساندن حاکمیت سوریه برای این است تا سوریه را به موضع پایین‌تری بکشند نه اینکه قادرند الگوی لیبی را در سوریه پیاده کنند. اگر جبهه مقابله با رژیم اشغالگر قدس را بشکنند همه مسلمانان شورش خواهند کرد و بنابراین نه آمریکایی باقی می‌ماند نه رژیم صهیونیستی.

فاطمه رجبی به داسرا احضار شد

گفته می شود شانس که بر گردد فالوده دندان می شکند . بنارین وقتی ادامه جنگ قدرت و ثروت ورقابت و اختلاف به سمتی چرخش وحرکت کرده است که ستاره اقبال پدیده ی سوم پاسدار گماشته احمدی نژاد رو به افول باشد. مشخص است که سرنوشت نویسنده ی این کتاب پدیده ی هزار سوم شناسی هم این چنین می شود

فاطمه رجبی گفت: قاضی دادسرای ویژه کارکنان دولت بنده را احضار کرده و تفهیم اتهام و بازجویی شدم. آقای قالیباف از بنده شکایت کرده است.فاطمه رجبی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: آقای قالیباف از بنده به دلیل نوشته‌هایم درباره وی شکایت کرده و پرونده قطوری نیز در این خصوص تشکیل شده است.وی افزود: قاضی دادسرای ویژه کارکنان دولت یک بار بنده را احضار کرده و به تفهیم اتهام و بازجویی شدم و مسائلی که از من خواسته شده، نوشته‌ام تا پس از احضار مجدد به قاضی ارائه دهم.به گفته فاطمه رجبی، مهم‌ترین نوشته بنده اعتراض به قیاسی بود که آقای قالیباف در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری با رضاخان انجام داده بود.وی ادعا کرد: بنده معتقدم اینکه یک مدیر در جمهوری اسلامی خود را با رضاخان مقایسه کرده و خود را رضاخان حزب‌اللهی معرفی کند، در شأن نظام اسلامی نیست و مردم چنین کسی را نمی‌پذیرند.رجبی تصریح کرد: بنده همچنین به موضوع قلع و قمع درختان و ریشه‌کنی جدول‌ها و بازسازی مکرر و غیر ضروری آنها برای تبلیغات انتخاباتی انتقاد کردم.وی یکی دیگر از دلایل شکایت شهردار تهران از خود را "رجل سیاسی یک‌شبه خواندن" محمدباقر قالیباف عنوان کرد و البته متذکر شد که به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز چنین لقبی را اعطا کرده بود