گزیده خبرهای 14 آبان 90 قسمت - 4

توهین حسینیان به استیضاح کنندگان وزیر اقتصاد

مگر از آخوند پالان ساییده مدافع و دمخور و یار سعید امامی که اصول گرای عضو بازار مکاره می باشد. غیر از این می توان توقع داشت . به خصوص اینکه موضوع مهم رقابت و اختلاف وجنگ قدرت و ثروت مرتبط با برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم در پیش می باشد؟

روح‌الله حسینیان از اعضای شاخص جبهه پایداری و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفته که برخی از نمایندگان چون زورشان در موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها به احمدی‌نژادنمی‌رسید با انتقامگیری می‌خواستند وزیر اقتصاد را استیضاح کنند.هرچند وزیر اقتصاد با وساطت لاریجانی و لابی گری های گسترده دولتی ها قبل از جلسه استیضاح، مجداد از مجلس رای اعتماد گرفت ولی حامیان دولت به این نیز راضی نشدند و به اتهام افکنی به نمایندگان پرداخته اند.به گزارش شفاف روزنامه ایران نوشت: روح‌الله حسینیان از اعضای شاخص جبهه پایداری و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفته که برخی از نمایندگان چون زورشان در موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها به احمدی‌نژادنمی‌رسید با انتقامگیری می‌خواستند وزیر اقتصاد را استیضاح کنند

رئیس دفتر سیاسی سپاه: مهمترین وظیفه سپاه پاسداری از ولایت فقیه است

چرا روی دروایسی شده است و پاسدارجارچی تبلیغ گر دچار لکنت زبان شده است و بخش دیگر معادله را مجهول گذاشته و بیان نکرده است . زیرا که بطور شفاف گفته نشده است که پاسداران کودتاگر غارتگر با ولی وقیح منفور ونا مشروع لازم وملزوم هم دیگر می باشند و این اعتراف دفاع از ولی وقیح منفور ونا مشروع، در اصل دفاع کردن از سخنگوی ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران می باشد.ا

دیگربان : یدالله جوانی٬ رئیس دفتر سیاسی سپاه اعلام کرد مهم‌ترین وظیفه این نیرو٬ پاسداری از «ولایت فقیه» است و تیم محمود احمدی‌نژاد با «بیگانگان» رابطه برقرار کرده است.آقای جوانی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی را «ولایت فقیه» دانسته و تاکید کرده که «سپاه موظف است از این دستاورد مهم پاسداری کندجوانی همچنین افزوده است تیم احمدی‌نژاد «در حوزه ارتباطات خارجی با عناصری که روابط خاصی با بیگانگان دارند و وابستگی آن‌ها به دشمنان مشهود است، ارتباط برقرار کرده‌اندبه گفته وی٬ این جریان «ارتباطاتی برقرار کرده و سفرهای مشکوکی نیز انجام داده‌انداین فرمانده سپاه همچنین بازداشت تعدادی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد از سوی این نیرو را «قانونی» خوانده و اظهار داشته است: «اگر بازداشتی صورت گرفته، قانونی و به دستور مقامات قضایی بوده استجوانی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: «اقدامات سیاسی سپاه در راستای رسالت قانونی این نهاد است و سپاه نه تنها اظهار نظر سیاسی می‌کند بلکه با انحراف برخورد می‌کندوی در عین حال افزوده که «هیچ پاسداری حق ندارد وارد گروه‌های سیاسی شود و اگر افرادی وارد احزاب و گروه‌های سیاسی شوند به‌عنوان متخلف با آن‌ها برخورد می‌شودنیرو‌های سپاه و بسیج سال‌هاست وارد جریان‌های سیاسی شده و در انتخابات دخالت می‌کنند. فرماندهان سپاه و بسیج می‌گویند این اقدام آن‌ها برای حفظ دستاورد‌های جمهوری اسلامی است.

احمدی‌نژاد: برخی نگذاشتند سیستم بانکی را اصلاح کنیم/برخورد فیزیکی حکومت با مردم، محکوم به شکست است

وقتی که رئیس جمهور اعتراف کرده است که به تئوری های اقتصادی باور ندارد . چون می داند در ر ژیمی که بنیانگذارش اقتصاد را به خر حواله داد . دیگر نیاز به اقتصاد مدون که خری دارد. به ویژه که سیستم قرض الحسنه ی گسترده ی سرکیسه کردن دارد که از سوی فرمانده های پاسداران کنترل می شود . دیگر نیاز به سیستم دست وپا گیری بانکی لازم نبست که برای برخی چند هزار میلیارد ی اختلاس در بر داشته باشد ولی چون برای رقبا سهمی در نظر گرفته نشده است تبدیل به شدت رقابت و اختلاف بحران حا شده است. شودهای

احمدی‌نژاد یک هفته پس از آنکه وزیر اقتصاد دولتش با رای اعتماد مشروط از جلسه استیضاح خارج شد، یکبار دیگر سخنان قبلی خود درباره اختلاس را تکرار کرد.به گزارش خبرآنلاین احمدی‌نژاد که در جشنواره رجایی سخن می‌گفت درباره اشکالات در سیستم بانکی کشور گفت: از شش سال قبل اعلام کردیم که در سیستم بانکی اشکالاتی وجود دارد و باید اصلاح شود. اما برخی‌ها به جای اینکه دولت را در زمینه رفع این ایرادات یاری کنند، تلاش کردند تا اختیارات را از دولت بگیرند که مبادا دولت اصلاحاتی انجام دهد. متاسفانه عده‌ای قلیل که نمی‌خواهند سیستم بانکی و دیگر ساز و کارهای اداری شفاف شود، در این زمینه به شدت با دولت مقابله کردند که امروز نتیجه آن را می بینیم.احمدی‌نژاد اضافه کرد: نظام بانکی کشور ایراداتی دارد و اصلاح آن مطالبه جدی دولت است اما همه باید این خواسته را مطالبه کنند تا عدالت در نظام بانکی محقق شود؛ البته عدالت باید در همه جا اقامه شود و دستگاه قضایی هم باید عادلانه قضاوت کند تا حق کسی ضایع نشود.وی در ادامه سخنانش به گونه ای سخن گفت تا مسئولیت تخلف بانکی اخیر را به افرادی خارج از دولت نسبت دهد. احمدی نژاد با بیان اینکه تخلفی در یک بانک خصوصی رخ داده و عده‌ای خارج از نظام بانکی تخلفاتی مرتکب شده اند، اظهار داشت: اصل تخلف، خارج از نظام بانکی رخ داده و در این میان افرادی از سوی قوه قضائیه بازداشت و اسم آنها منتشر شد اما اتهامشان اعلام نشد؛ باید مراقب بود که آبروی افراد زیر سؤال نرود. اجرای صحیح عدالت منوط به آن است که عدالت به صورت کامل و در همه عرصه‌ها اجرا شود و باید مراقبت کرد که تحت تأثیر سیاست‌بازی و باندبازی‌ها قرار نگیرد.احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه نظام حکومتی و اجرایی در نظام جمهوری اسلامی ایران باید پاکترین، مردمی‌ترین و عاشق‌ترین نظام حکومتی باشد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید به همه دنیا در زمینه اداره جامعه الگو بدهد. رابطه فیزیکی و مکانیکی نظام‌های حکومتی با مردم محکوم به شکست هستند و دولت‌ها باید روابط خود را با مردم بر مبنای عشق به آن‌ها تنظیم کنند.

فیروزآبادی : روزی ۲ بار بیشتر خدا را شکر می‌کنم که به شهادت نزدیک‌تر شده‌ام

چرا این بسیجی اینقدر مسلمان ناخالص و دنیا پرست ومقام دوست همچون رهبر وهمشهری می باشد که با وجود مشکل چاقی وبیماری که دارد هنوز به آرزویش نرسیده است؟ مهمتر اینکه چرا در بیت رهبری کسی یافت نشده است تا یک گیلاس شربت شهادت با مخلوطی از معجون شیره به وی ی بخوراند تا به آرزویش برسد ودر صف نوبت برآورده شدن آزو نباشد؟ تازه پیش کرده که حرکت نظامی از سوی جریان انحرافی که حاج داوود احمدی نژاد فاش ساخته وجود ندارد.

فارس: رئیس ستادکل نیروهای مسلح لیست تحریم‌های غرب را گرای ترور ارزیابی کرد و گفت: من روزی ۲ بار بیشتر خدا را شکر می‌کنم که به شهادت نزدیک‌تر شده‌ام.سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر ترور فرماندهان سپاه، اظهار داشت: این را امام جواب داده‌اند که "ما را بکشید؛ ملت ما قوی‌تر می‌شود". وی با اشاره به قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های اخیر، افزود: من خودم از روزی که تحریمها را مطرح کردند، روزی ۲ بار بیشتر شکر می‌کنم که به شهادت نزدیک‌تر شده‌ام، چون تحریم‌های اینها هم، گرای ترور است.فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که در صورت اقدام آنها برای ترور فرماندهان آیا مقابله خواهد شد، گفت: مقابله که می‌شود ولی اگر توانستند، این کار را بکنند.* حرکت نظامی از جریان انحرافی خیلی بعید است.رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره برخی تحلیل‌ها مبنی بر احتمال اقدام نظامی جریان انحرافی در آینده تاکید کرد: این ارزیابی یکی از دوستان است و گرچه ایشان آدم متدین و صادقی هستند ولی به ارزیابی او نمره بالایی نمی‌دهم. حرکت نظامی از جریان انحرافی خیلی بعید است

پرخاشگری و خشونت در جامعه رو به افزایش است

جالب است که موازی رتبه های اول جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر و اعدام نوجوانان ومرگ و میر جاده ها و فرار مغز و مصرف مواد مخدر اکنون رتبه ی دومی بیمار ها هم به این لیست نکبت بار افزوده شده است تا بطور خدشه نا پذیر ثابت شود عملکرد 33 ساله حکومت فاشیتی مذهبی عوامفریب و دین فروش چگونه می باشد؟

خبر آنلاین : اختلالات روانی و افسردگی در جامعه ما دومین رتبه بیماری ها را از نظر تحمیل هزینه های بهداشتی، روانی و اجتماعی و اقتصادی دارد.دکتر مجید ابهری، رفتارشناس و آسیب‌شناس اجتماعی در تازه‌ترین یادداشت خود برای خبرآنلاین به موضوع بی اعتمادی اجتماعی و پیامدهای آن اشاره کرده و نوشته است: مهمترین دغدغه رفتارشناسان و آسیب‌شناس‌های اجتماعی افزایش شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی در جامعه است تا آنجا که اختلالات روانی و افسردگی در جامعه ما دومین رتبه بیماری ها را از نظر تحمیل هزینه های بهداشتی، روانی و اجتماعی و اقتصادی دارد.به گفته او، همچنین پرخاشگری و خشونت رو به افزایش است تا آنجا که بیش از 60 درصد از جرایم به علت خشونت روی میدهد.این آسیب‌شناس در ادامه نوشته است: در یک پژوهش میدانی بیش از 75 درصد از مردم پول و پارتی را برای احقاق حق خودشان ضروری دانسته و تنها 25 درصد از آنها به اجرای مساوی قانون اعتقاد داشتند. از این نظر میتوان چنین برداشت کرد که شاخص‌هایی چون امید به آینده، قابل اعتماد بودن یا منصف بودن افراد و تکیه بر انصاف اجتماعی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.