تصاویرچه می گویند

15 آبان 90

یعنی چی؟! (عکس)

آنقدر فرهنگ چرند وهذیان گویی و گفتمان حوزوی کردن حکومت رایج شده است که موجب طنز وجوک و حتی معا در فهم ودرک تابلوهای تبلیغاتی و غیرو شده است . طوریکه گزارشگر سایت شفاف اصول گرا وابسته به شهردار تهران با چاشنی این یعنی چه تصویرش را بازتاب داده است؟

انباشت زباله در جنگل مجاور پارک ملی بوجاق (باورکردنی نیست)

جنایاتی که حاکمان دزد وغارتگر عوامفریب دین فروش در 33 سال گذشته مرتکب شدند از حد ومرز و لیست کردن گذشته است . چونکه ترکش ویرانی وتخریب ونابودی به همه جاا صابت کرده است آری دامنه ی عملکرد تخریب آن آنگونه است که فقط شامل جنگ افروزی خانمان سوز زیر پوشش نعمت الهی نمی شود که ایران ویران شد و هزار میلیارد دلار خسارات اقتصادی همراه با میلیون ها کشته و مجروح و آورگان وبی خانمان جنگ در بر داشت . یا اینکه فقط بیشمار زندانیان سیاسی اعدام شدگان را در بر نمی گیرد که یک سند جنایت علیه بشریت می باشد . در صورتی که چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن هم بخشی دیگر از سیاست خیانتکارانه شان بوده است که موجب خشک شدن رودخانه ها ودر یاچه ها وباتلاق ومرداب ها شده است و آنگونه آسیب به محیط ز زیست کشور وارد شده است که تهران تبدیل به یکی از آلوده ترین شهر های جهان شده است و نه جنگل ها به آتش کشیده شده و با مراتع سبز رو به کویر شدن می روند ونه فضای سبزی هم ایجاد نشده است ، بلکه پارک ملی هم اینگونه تبدیل به مکان تجمع غیر اصولی زباله ها شده است.

خبرگزاری مهر : دفع غیر اصولی زباله های شهری در مجاور پارک ملی بوجاق واقع در کیاشهر محیط زیست این منطقه را در معرض تخریب قرار داده است.