دو گزیده خبری تصویری از رئیس جمهور -15 آذر 90

ژست احمدی نژاد نزد اردوغان و مشایی!

باز هم سایت شفاف وابسته به شهردار تهران قالیباف است که رقیب جدی رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد تصویری شکار کرده تا که توانسته باشد با یک تیر وچند و نشان زده باشد .جالب است که آنقدر عکاس ذوق زده شده که متوجه نشده است که گاف داده ونام تصویر وزیر امور خارجه ترکیه را با نخست وزیر این کشور اشتباه گرفته است . یعنی از حول حلیم توی دیگ افتاده است . تازه نگفته است که بر گزیدن این تصویر که جزو خبر های روز نیست چه ارتباطی به روز عاشورا دارد ؟ جز اینکه هدف برجسته کردن اختلاف و رقابت ناشی از جنگ قدرت وثرون باشد.

دقایقی پیش رئیس جمهور در جمع عزاداران حسینی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حاضر شدخبرگزاری فارس: دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد به شهر ری سفر کرد و با حضور در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به جمع عاشقان حضرت باعبدالله‌الحسین(ع) در این آستان پیوست.

معلوم است هر چه زمان به تاریخ بر گزری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره نزدیک تر می شود .هم دامنه ی رقابت و اختلافات ناشی از جنگ قدرت و ثروت میان باند های مافیایی کودتایی اصول گرا هم بیشتر می شود . هم اینکه علنی وتند وتیز تر می شود . طوری که اکنون ولی وقیح منفور ونا مشروع بطور موازی دست به تبلیغات علیه ی همدیگر می زنند . یعنی در مراسم تاسوعا و عاشورابه جای اینکه رئیس جمهور در بیت جماران بر سر منبر رود ومداحی کند یا پا منبری بگیرد . ولی ترجیح داده است تا که در حرم عبد العظیم در شهر ری حضور یابد

به گزارش فارس از جنوب تهران، دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد پس از سفر به شهرستان ری در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) حضور یافت و به جمع عاشقان و شیفتگان عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پیوست.از ساعات ابتدایی امروز عاشقان و دوستداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در قالب دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری با عزیمت به بارگاه ملکوتی و منور حضرت عبدالعظیم حسنی در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی حضور یافته و در غم و اندوه سرور و سالار شهیدان اشک ریخته و بر سر و سینه خود می زنند.کربلای ایران با نوای یا حسین یا حسین امت حزب‌الله ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی حال و هوای معنوی و روحانی دو چندانی پیدا کرده است. این گزارش حاکی است: طی سالیان متوالی محمود احمدی‌نژاد در روز عاشورا در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور می‌یافت و پس از شرکت در مراسم عزاداری و در میان دسته‌های عزادار در نماز جماعت ظهر آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت می‌کرد که امسال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دقایقی پیش شهرستان ری میزبان رئیس جمهور بوده است.