گزیده خبرهای 21 آذر90

سردار نقدی در جمع بسیجیان همدان:نظم انقلابی ضروری‌ترین نیاز امروز مبارزات آزادی‌بخش است.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گاهی دشمن با نقاب انقلابی دو آتشه به میدان آمده و می‌کوشد با استفاده از تزویر و بازی گرفتن افراد احساساتی جبهه خودی و شکل دادن به اقدامات افراطی، چهره حرکت‌های انقلابی را مخدوش کند.

نظم انقلابی بسیج به نظر این پاسدار سردار آدمکش عراقی یعنی پیوسته در حال آمادگی انتحاری و انفجاری بسر بردن و در سرکوب و ضرب و شتم و کشتن ومجروح ساختن مخالفان ومعترضان فعال بودن همچنین آماده ی تهاجم واز دیوار سفارت های خارجی بالا رفتن و دست به گروگان گیری زدن می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان استان همدان، با هشدار نسبت به توطئه‌های دشمنان برای مخدوش جلوه دادن حرکت های انقلابی در نزد ملت‌ها، گفت: دشمنان در مقابل پیشروی سریع آزادیخواهان در جهان کم آورده‌اند و خود را در آستانه فروپاشی کامل می‌بینند و از آنجایی که حربه‌ای جز تزویر ندارند؛ تلاش می‌کنند با نفوذ در صفوف حرکتهای انقلابی که روز به روز محبوبیت بیشتری نیز میان مردم می‌یابند، چهره حرکت‌های انقلابی را مخدوش کنند.وی با اشاره به نفاق دشمنان جنبش آزادیخواهی در جهان خاطرنشان کرد: عوامل دشمن گاهی نقش انقلابی دو آتشه را بازی می‌کنند و چه بسا افراد احساساتی جبهه خودی را با خود همراه می‌کنند تا با تندروی و اقدامات افراطی چهره جریان انقلاب را نزد مردم خراب کنند. وی با ذکر نمونه‌ای از رفتارهای مزورانه رژیم منحوس پهلوی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با اوج گیری انقلاب و نزدیک شدن مردم به پیروزی نهایی، عوامل رژیم و به تبع آنها افراد ناآگاه و جاهل، در صفوف تظاهرات مردم، اقدام به شکستن شیشه مغازه‌ها و بانکها می کردند ولی مردم هوشیار با شعار "ما بت شکنیم، شیشه شکن نیستیم" این توطئه را خنثی کردند.وی با اشاره به حادثه آتش سوزی در سینما رکس که توسط ساواک ترتیب داده شده بود، افزود: از آنجایی که جریان انقلاب با سینمای فاسد قبل از انقلاب مخالف بود؛ آتش زدن سینما اتهامی بود که می توانستند به جریان انقلاب بچسبانند و بین مردم جا بیاندازند؛ لذا سینما رکس آبادان را آتش زدند تا حرکت انقلاب را بدین بهانه مخدوش جلوه دهند اما مردم هشیارانه شعار دادند "رکس آبادان را شاه به آتش کشید".وی با اشاره به تاکیدات مکرر امام خامنه‌ای (حفظه الله) بر لزوم حفظ نظم و انظباط، ابراز داشت: امام خامنه‌ای فرمودند که "بسیجی مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست" که این حرف برای ما حجت است. و ی در جمع بسیجیان کرمانشاه نیز به طور مفصل در مورد اینکه اصطلاح رایج "بسیجی بی‌ترمز" در زمان جنگ چه معنی می‌دهد و به معنی بی نظمی و افراطی گری نیست؛ صحبت فرمودند.حال جا دارد از خود بپرسیم علت این فرمایشات چیست و چرا امام‌مان اینقدر روی نظم تاکید دارند؟زورآزمایی‌های آمریکا و اروپا و ایادی داخلیشان با انقلاب اسلامی نیز بی نتیجه بوده و تنها راه باقیمانده آنان برای اینکه بتوانند جلوی جریان بزرگ پیوستن مردم دنیا به انقلاب اسلامی را بگیرند؛ انجام رفتارهای غیر موجه و انداختن آن به گردن انقلاب و افراطی جلوه دادن و خراب کردن چهره ماست.نقدی در پایان اظهار داشت: در پرتو استقامت ملت در مسیر نورانی ولایت، امروز انقلاب اسلامی به دور پیروزیهای بزرگ رسیده است و هر روزخاکریزی از دشمنان اسلام و بشریت فرو می‌ریزد و هر پیروزی، بیداری‌ها و پیروزی‌های بیشتر را رقم می‌زند. در چنین شرایطی برای حفظ و استمرار این موفقیت‌ها باید با هوشیاری بالا، کنترل احساسات، جلوگیری از رفتارهای افراطی و نشان دادن ظرفیت کافی، حرکت روی نوار پیروزی را ادامه دهیم

اجراي حد قطع پا و دست دو سارق در شیراز

چرا سازمان ملل نین رژیم وحشی ضد بشری قرون وسطایی این چنین ساده مرتکب جنایت ضد بشری در مورد ربانیان دست پروردگان خودش می شود و33 سال است که به اینگونه جنایات ادامه داده است. اما با کمال تعجب هنوز این رژیم بربرمنی وتاریک اندیش ضد بشری را به عضویت خود نگهداشته وتلاش برای لغو عضویت اش نکرده است؟ عجیب اینکه وقتی در این مورد آفتابه وتخمرغ دزدان چنین اقدام می شود که مملکت فراوان کلان دزدان و اختلاس گران 3 هزار میلیارد تومانی در همه سطوح وجود دارد که مورد حمایت کامل دستگاه فاسد قضایی وو لی وقیح منفور ونا مشروع هستند.

حكم قطع پا و قطع دست دو سارق با دستور دادستان عمومي و انقلاب شيراز، در زندان عادل‌آباد اجرا شد. به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي دادگستري استان فارس، حد قطع پاي سارق مسلح بانک‌هاي شيراز که در دادگاه انقلاب اسلامي اين شهرستان صادر شده بود، با دستور علي القاصي‌مهر ـ دادستان شيراز ـ در محل زندان عادل‌آباد به مرحله اجرا درآمد. حد قطع يد اين سارق مسلح نيز قبلا اجرا شده بود. بر اساس اين گزارش، حکم سارقي ديگر نيز که به اتهام چند فقره سرقت حدي در حوزه قضايي خنج به قطع يد محکوم شده بود در اجراي نيابت واصله و با دستور دادستان مرکز استان در زندان عادل‌آباد اجرا شد. دادستان عمومي و انقلاب شيراز، اجراي حدود شرعي را در راستاي برخوردهاي قاطع دستگاه قضايي با جرايم، مهم خواند و اظهار كرد: دستگاه قضايي فارس در برخورد شديد با جرايم مهم و اجراي حدود الهي مصمم خواهد بود. وي حتميت و جديت در اجراي احکام و حدود شرعي را يکي از راهکارهاي پيشگيري کيفري در وقوع جرايم مهم و خطرناک خواند و اجراي اين احکام را درس عبرتي براي مجرمان سابقه‌دار دانست.

بیانیه روزنامه ایران علیه مقامات قضایی

نمونه ی بارز تناقض وتبعیض آمیز دستگاه فاسد قضاییه همین بیانیه است که 20 روز پیش مورد تهاجم گزمکان در خدمت این دستگاه فاسد قضاییه واقع شد . در صورتیکه ی وری پاره ی ایران دولتی می باشد و مدیر مسئول آن مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می باشد.

روزنامه ایران در بیانیه ای که در مورد واقعه مربوط به کنفرانس خبری مدیر مسئول این روزنامه صادر شده است نوشت:از حادثه تاسف بار تعرض به حریم موسسه فرهنگی - مطبوعاتی ایران 20 روز سپری شده است. در این حادثه که اجتناب از آن مستلزم اندکی تدبیر و خردورزی بود، جمعا 45 نفر از سردبیران، نویسندگان، دبیران و خبرنگاران نشریات زیرمجموعه این موسسه و همچنین مدیرمسوول متدین، متعهد و با سابقه روزنامه ایران بازداشت شدند و سپس به اتهام واهی شرکت در گروگانگیری معاون دادستان تهران برای آنها پرونده سازی شد. شش نفر از همکارانمان نیز مجروح شدند که برخی از آنها همچنان دوران درمان خود را طی می کنند. خسارات مادی قابل توجهی به موسسه وارد شد، دوربین های نصب شده را از جا کندند و به همراه رایانه ضبط کننده تصاویر با خود بردند. کارت های ملی و تلفن های همراه همکاران بازداشت شده را که بعدا با دخالت وزیر محترم کشور و استاندار محترم تهران آزاد شدند، توقیف کرده و به آنها بازنگردانده اند.با وجود گذشت 20 روز از این حادثه اسف بار، آثار وضعی و روحی ناشی از آن همچنان باقی است و به انتظار افکار عمومی برای برخورد با خاطیان و متخلفان از قانون نیز پاسخ داده نشده است.عناصر متخلف همچنان بر سر کار خود باقی مانده اند و دادستان کل کشور به جای دلجویی از کارکنان موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران و وعده جبران آسیب های وارده، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی اش، ضمن طرح برخی مطالب خلاف واقع، خواستار آن شده است تا با کارکنان روزنامه ایران که به رفتار غیرقانونی عوامل دادستانی معترض بوده اند، برخورد شود.

نماینده مجلس: دستور بازداشت بروجردی صادر شده است

سئوال است ا عضای بازار مکاره که خود شان حتی برخی با آقازاده اشان اختلاس گر می باشند .چگونه اینان می توانند هم پیگیر و جوابگوی مطالبات مردم در بازار مکاره باشند .هم اینکه مدعی پیشتازی در مبارزه ی علیه ی دولت فخیمه انگلیس باشند. در صورتی که این دولت فخیمه پدر معنوی باند های مافیایی مدعی اصول گرایان حاکم می باشد؟

دیگربان : جواد کریمی قدوسی٬ نماینده مجلس از بازداشت فرزند علا‌ءالدین بروجردی در ارتباط با پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت قاضی این پرونده خواستار بازداشت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس است.آقای کریمی قدوسی روز یکشنبه (۲۰ آذر) به سایت امنیتی «بولتن‌نیوز» گفته که کیفرخواست علا‌ءالدین بروجردی در ارتباط با این پرونده صادر شده است.به گفته وی٬ نام چند نماینده دیگر مجلس در کیفرخواست صادر شده وجود دارد و قاضی پرونده معتقد است باید آقای بروجردی نیز بازداشت شود.کریمی قدوسی افزوده است: «با توجه به اعترافات امیر منصور آریا متهم اصلی پرونده و همچنین با توجه به اعترافات فرزند بروجردی، علاءالدین بروجردی متهم این پرونده است و باید بازداشت شودوی اظهار کرده است: «متاسفانه به رغم نظر قاضی پرونده بر بازداشت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هنوز وی بازداشت نشده استروز گذشته نیز غلامرضا اسداللهی٬ عضو کمیته ویژه بررسی این پرونده از احضار و بازجویی از چهار نماینده خبر داده و احتمال داده بود که برای دو متهم این پرونده حکم اعدام صادر شده باشد.علاء‌الدین بروجردی٬ ارسلان فتحی‌پور٬ محمد دهقان٬ جبار کوچکی‌نژاد و صمد مرعشی چهار نماینده‌ای هستند که پیش‌ از این نام آن‌ها در ارتباط با پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده بود.پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بانک صادرات به یکی از جنجالی‌ترین مسائل سیاسی و اقتصادی در ایران تبدیل شده است.محافظه‌کاران منتقد دولت دهم می‌گویند در این اختلاس نزدیکان احمدی‌نژاد دست دارند٬ اما رئیس دولت دهم این موضوع را رد کرده است.علاء‌الدین بروجردی هفته گذشته به سایت «آریا‌نیوز» گفته بود که «مساله اختلاس به تاریخ پیوسته» است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9دی:فتنه 88 یک "بیماری" بود که با حضور عظیم مردمی دفع شدخبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری وقایع تلخ فتنه 88 فرمودند: این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت که چنین هم شد.

چرا گفته نشده است که تجمع 9 دی 88 ساندیس خورانیب ودند که از سوی بسیج ضد مردمی وپاسداران کودتاگر گرد آوری شده بودند تا هم جنایات اتفاق افتاده در تظاهرات 6 دی عاشورا 88 ماست مالی شود . هم محتوای فریاد و شعارهای ضد حکومتی به خصوص پژواک مرگ بر دیکتاتور و خامن ای واصل ولایت وقیح از اذهان عمومی پاک شود؟ همینطور چرا پس از 2 سال اکنون ستایش گری برای چنین روز منحوسی می شود؟ مهمتر اینکه چرا بقیه اراذل اوباش وکار گرادانلان و معرکه گردانان خیمه شب بازی چنین روزی در این دیدار حضور نداشتند که شامل آخوند علم الهدی و حمید رسایی و... می شود؟ از سوی دیگر زمینه این نوع بیماری که در اصل ادامه ی همان بیماری فتنه رهبران گروه خود سر خود سر سرطانی است که جزو آمران و عاملان قاتلان قتل های زنجیره ای هستند که نه با فرافکنی ولی وقیح منفور ونا مشروع خطرشان دفع نشده است بلکه دست به کودتا زدند تا با حذف رقیب مغلوب خودد رر أسق درت قرار گیرند و یکته تازی می کنند . صد البته که این بیمار فقطدر قیام سراسری دفع وریشه کن خواهند شد.
خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی و خاطرنشان کردند: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.در هر نقطه از جهان چنانچه مردم با هدف و شعار مشخص و ایمان و عمل متناسب، به عرصه بیایند هیچ عاملی قادر به مقاومت نیست و این یک نسخه کلی برای تمام ملتهاست، که امام خمینی (ره) به آن عمل کرد و ملت ایران هم با اعتماد به امام راحل عظیم الشان، آن را به‌صورت عملی اثبات کرد. ، حماسه نهم دی را از این منظر کاملاً شبیه صدر اسلام و همچنین روزهای پیروزی انقلاب دانستند و خاطرنشان کردند: در این روز، مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری وقایع تلخ فتنه 88 افزودند: این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود؛ خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.ایشان بر ضرورت پاسداشت این حماسه بزرگ تأکید کردند و دو توصیه نیز به دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت نهم دی داشتند: اولاً در بزرگداشت نهم دی جنبه‌های شعاری غلبه پیدا نکند و ثانیاً به عمق شعارها که حرف اصلی ملت ایران بود، توجه شود. در ابتدای این دیدار آیت الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به عملکرد 32 ساله این شورا در هماهنگی مراسم بزرگ و گسترده مردمی گفت: حماسه مردم در 9 دی 88 بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها بود و ضدانقلاب را به‌کلی مأیوس کرد.