گزیده خبرهای 27 آذر 90 قسمت -2
زنجیره پاره کردن وکف بر دهان آوردن سربازجو پاسدار لمپن تر مز بریده ودنده عقب کنده حسین شریعتمداری  از تعدادی از حامیان جنبش سبز که چرا دفاع مشروط از حق و حقوق مجاهدین اشرف  کرده اند  وهمسو با آدمکشان حرفه ای حاکم بر ایران ودژخیمان وزارت بد نام اطلاعات وپاسداران وسپاه قدس وسفیر پاسدار حسن دانایی فرد ومزدور خائن دست نشانده نوری مالکی خواهان قتل عام شان نشده اند که مورد تهدید وتوهین واتهام واقع شده اند؟
شماري از اصلاح طلبان فراري به همراه برخي اعضاي گروهك هاي ضدانقلاب از سازمان تروريستي منافقين حمايت كردند.اين گروه با امضاي نامه مشتركي از دولت عراق خواسته اند اعضاي اين گروهك تروريستي را پناهنده! قلمداد كند و ضرب الاجل 31 دسامبر براي اخراج تروريست ها را به تأخير اندازد. علي افشاري و مادر زنش فريبا داودي مهاجر، احمد باطبي، محسن سازگارا، حسين باقرزاده(عضو سابق مركزيت منافقين)، رامين پرهام (سمپات منافقين)، علي اكبر مهدي، حسن ماسالي، كاظم علمداري، محمد برقعي، مهدي جامي و يوسف عزيزي بني طرف، از امضاكنندگان اين نامه هستند كه ادعا كرده اند «صرف نظر(!؟) از مواضع و عملكرد اين سازمان» بايد مشكل پادگان اشرف حل شود.
صدها ساندیس خوران عراقی وایرانی همراه با کارکنان سفارت و راهنمایی سفیر پاسدار  دانایی فرد و سپاه قدس قدس مردم عراق جا زده شده اند. چونکه  مشابه اراذل اوباشان بسیجی مهاجم  به سفارت انگلیس  در تهران واشغال آن از سوی ن بی ترمز ودنده عقب کننده شدگان است  که دانشجویان  بسیجی نامیده شدند. همینطور دستگاه بد نام اطلاعاتی آنگونه قاطی کرده ودست به وارونه گویی زده است که   مجاهدین را متهم به قاتل آیت الله طالقانی کرده اند و  نا خواسته لو داده شده  است که زنده یاد آیت الله طالقانی شهید شده است . چونکه زنده یاد دکتر کاظم سامی پس از خبر مرگ آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران حضور یافت و فریاد زد پیام طالقانی شهادت است و شورا  و نشان داد ایشان را بطوری عمدی از سر راه بر داشتند چون موی دماغ خمینی شیاد و حامی مجاهدین بود. همچنین  شرکت کنندگان سوگوار فریاد می زدند طالقانی را کی کشته؟ پاسخ می دادند همان یارو چشم درشته که منظورر استپوتین خمینی شیاد آخوند بهشتی شود
با نزديك شدن به پايان مهلت دولت عراق به گروهك تروريستي منافقين براي خروج از خاك اين كشور مردم عراق در تجمعات گوناگون خواستار عملي شدن اين مسئله شدند.تظاهركنندگان عراقي ديروز با تجمع در ميدان التحرير بغداد با اشاره به جنايت هاي گروهك تروريستي منافقين در زمان رژيم سابق، ادامه حضور اعضاي اين گروهك در عراق را تهديدي براي امنيت ملي اين كشور دانستند.عادل فياض خبرنگار شبكه تلويزيوني المنار در بغداد گفت: تظاهركنندگان در ميدان التحرير بغداد از جمله سران عشاير عراقي اين پيام را ارسال كردند كه همان طور كه اشغالگران آمريكايي از عراق عقب نشيني كردند، سازمان مجاهدين خلق (منافقين) هم بايد از عراق خارج شود.يكي از شركت كنندگان در اين تظاهرات گفت: ما از مجلس نمايندگان و نخست وزير مي خواهيم شياطين خلق را از خاك كشور ما كه آن را ويران كردند، بيرون كنند.يك زن عراقي هم اظهار داشت: ما خواهان عملي شدن مصوبه دولت عراق در مورد بيرون كردن سازمان تروريستي خلق هستيم. يك شهروند عراقي تصريح كرد: اين گروهك ساخته و پرداخته شيطان بزرگ عليه جمهوري اسلامي ايران است. اين گروهك در پشت پرده در بسياري از مصيبت هايي كه رخ مي دهد، دست دارد. از جمله اين موارد سركوب انتفاضه الشعبانيه و قتل آيت الله محمود طالقاني است.
 گذشته از اینکه بر اساس تجربیات گذشته معلوم نیست که چرا  دستگاه فاسد وتبعیض آمیز  قضاییه  که فتوای سنگسار و قتل صادر نمی کند . همچنین گذشته از اینکه این پدیده ی شوم بخشی از عملکرد حکومت 33 ساله ی حاکمان دین فروش و عوامفریب می باشد .چه عملکرد مثبتی بیش از این دارد که قرار است با اشغال عراق هدیه مردم به  مردم این کشور  بدهد؟
براساس گزارشی که به تازگی سازمان بهزیستی در خصوص کارگران جنسی (روسپی) در ایران منتشر کرده است، بیش از «۵۰ درصد کارگران جنسی در این تحقیق زنان متاهل و اغلب این افراد از طبقه متوسط هستند.» خبرگزاری دانشجویان ایران: حبیب‌الله فرید، مدیر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی، زنان کارگر جنسی در ایران را به دو گروه تقسیم کرده و گفته که گروه نخست «صرفا به خاطر مسائل اقتصادی به این چرخه وارد می‌شوند و گروه دوم نیز افرادی هستند که میزان درآمد متوسطی دارند و انگیزه آن‌ها صرفا اقتصادی نیست.» به گفته آقای فرید، در برخی از این افراد «اعتیاد جنسی» نیز مشاهده شده که نیازمند درمان‌های روان‌شناختی هستنداما کاهش سن روسپی‌گری در ایران و افزایش تعداد افرادی که در این بازار فعالیت می‌کنند، نگرانی کار‌شناسان و فعالان مدنی را برانگیخته استسعید مدنی، تحلیلگر مسائل اجتماعی پیشتردر گفت‌و‌گویی با روزنامه شرق ضمن اعلام کاهش سن کارگران جنسی به «کمتر ار ۱۴ و ۱۵ سال» گفت: «براساس مطالعات، وضعیت تحصیل در این قشر به طور کامل دگرگون شده و ادعای زن بی‌سوادی که درگذشته دست به این کار می‌زد، دیگر منتفی است.» او همچنین گفت که در گذشته زنانی که وارد بازار کارگری جنسی می‌شدند برای تامین حداقل نیازهای خود دست به این کار می‌زدند اما امروز بخش قابل توجهی از این دختران برای کاهش نابرابری اجتماعی یعنی تامین حداقل نیازهای اساسی و اولیه این شغل را به عنوان «شغل دوم» انتخاب می‌کنندبه عقیده آقای مدنی، دخترانی که وارد بازار کارگری جنسی می‌شوند به این آگاهی رسیده‌اند که باید اقدامات پیشگیری انجام دهندیکی کارگر جنسی که در تهران کار می‌کند به بی‌بی سی فارسی گفت که «مشکلات اقتصادی، فشارهای خانوادگی، روابط جنسی سرد زن و شوهر باعث شده که این زنان به روسپی‌گری روی بیاورند البته در میان آن‌ها کسانی هم هستند که به آن‌ها تجاوز شده یا به روابط جنسی بیش از اندازه علاقه دارند» این کارگر جنسی با اشاره به اینکه این زنان از حضور در مراکز درمانی هراس دارند، گفت: «اگر پرستار و دکتر به مامور و پلیس زنگ بزنند، بیچاره می‌شویم برای همین ترجیح می‌دهیم حتی المقدور به بیمارستان و دکتر مراجعه نکنیم.» مسئله دیگری که کار‌شناسان بر روی آن تاکید دارند این است که «نگاه مجرمانه» به این افراد است که باعث می‌شود آن‌ها به درمان یا فعالیت‌های تحقیقی تمایلی نداشته باشندبرای همین هم مدیر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی می‌گوید که «روسپی‌گری» در ایران جرم است و برای همین کارگران جنسی برای «دریافت خدمات مراجعه نمی‌کنند و باید به سمت ارائه خدمات جامع حرکت کرد، همچنین برای توانمندسازی کارگران جنسی باید پروتکل توانمندسازی این زنان ایجاد شود.» آقای مدنی نیز مجرم اصلی در این پدیده را مشتریان آن معرفی کرده و گفته است که آمار نشان می‌دهد «مردان در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال مشتری زنان کارگر جنسی هستند و بعد جوانان قرار دارند.»  آقای مدنی «روند مشکلات اجتماعی در ایران روند مطلوبی نیست و جامعه ایران نشانه‌هایی از یک کشور بیمار را دارد چرا که نظام برنامه ریزی در ایران یا غلط بوده یا نسبت به روند مشکلات اجتماعی که روز به روز در حال رشد است، بی‌توجه شده است
این سیاست فشار از سوی دستگاه فاسد قضایی به خصوص  از سویمعاون امنیتی  پاسدار محمد باقر ذوالقدر دنبال می شود .مکمل فشاری است که برروی رفسنجانی وارد می شود که مرتبط با جنگ قدرت و ثروتو بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم در 12 اسفند می باشد.
وكيل مدافع فائزه هاشمي از برگزاري جلسه دادگاه موكلش در سوم دي ماه و در محل شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران خبر دادغلامعلي رياحي» در گفت وگو با خبرنگار واحد مركزي خبر دراين باره افزود: وقت رسيدگي به اتهامات موكلم به بنده ابلاغ شده و قرار است با حضور در جلسه دادگاه از موكلم در برابر اتهامات مطرح شده در كيفرخواست دفاع كنم.وي گفت: براساس كيفرخواست صادر شده از دادسراي انقلاب اسلامي پرونده فائزه هاشمي با اعلام جرم دادستاني تهران و به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام در پي مصاحبه وي با سايت ضد انقلاب روزآنلاين تشكيل شده است. قرار بود نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات خانم هاشمي 23 مرداد امسال در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي برگزار شود اما قاضي پرونده با درخواست استمهال وكيل مدافع متهم به منظور تدارك دفاع، موافقت كرد و مهلت يك ماهه داده شد.فائزه هاشمي در جريان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 نيز بارها با حضور در تجمعات غيرقانوني اقدام به تشويش اذهان عمومي كرده بود
راهپيمايي علیه اچرایی نشدن مصوبه سفر استانی دولت
حاکمان ایران در عراق از کانال مزدور دست نشانده نوری مالکی مانع از ایالت شدن استان دیالی می شود وتهاجم به خانه استاندار وشورای این  استان  می رند ولی در ایران با این تظاهرات چه می خواهند بکنند؟
جمهوری اسلامی :  از استان گلستان خبر مي‌رسد در پي اجرايي شدن مصوبه سفر اول هيئت دولت به استان گلستان در شهرستان علي‌آباد كتول در سال 1384 مردم اين شهرستان براي سومين بار پس از برگزاري نماز جمعه راهپيمايي كردند. يكي از مصوبات سفر اول هيئت دولت به استان گلستان در سال 1384 احداث جاده علي آباد به شاهرود بود كه براي احداث آن در سال 1385 شش ميليارد تومان بودجه در نظر گرفته‌ شد و بلافاصله زمين‌هاي ساكنان روستاي شيرين آباد (نقطه آغازين محل احداث جاده) خريداري و عمليات جاده سازي شروع ولي پس از پيشرفت چند كيلومتري به بهانه‌هاي واهي متوقف شد. همچنين در جريان سفر اول و سوم هيئت دولت به استان سمنان و استان گلستان اين موضوع طرح و تصويب شد. وليكن از اجراي آن خبري نشد، در سفر سوم رئيس‌جمهور به استان گلستان كه در مهر ماه 89 صورت گرفت، ضمن تاكيد دوباره بر اجراي اين طرح اختيار اجراي اين مصوبه را به استاندار گلستان واگذار كرد ولي باز هم پيشرفتي نداشت. مردم علي آباد كتول در راهپيمايي خود، ضمن حمايت از نظام و دولت با شعارهايي خواهان اجراي هرچه سريعتر اين مصوبه شدند. در ادامه راهپيمايي كنندگان در محل احداث اين پروژه تجمع كردند و ضمن سر دادن شعارهايي در دفاع از اين مصوبه تعدادي از شاخ و برگهاي مسير را پاكسازي و به مسئولين امر هشدار دادند درصورت اجرايي نكردن اين مصوبه ادامه مسير باقيمانده را با دست خود باز خواهند كرد.