دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 23 آذر ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تنگنا در عبور از تنگه "

"با وجود اینکه مصطفی تاج زاده که معاون سیاسی وزیر کشور دولت اول خاتمی بود . اما اکنون در زندان بسر می برد . مقابل ولی وقیح منفور و نامشروع رهبر رژیم فاشیستی مذهبی که ادعا می کند رهبر جنبش بیداری اسلامی در منطقه است . وی فاش ساخته است که اولین موضع گیری رهبران احزاب یا جریانات منطقه این است که می گویند الگوی ما هر گز حکومت ایران نمی باشد .حال بماند رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد صحبت از بیداری انسانی مقابل بیداری اسلامی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع می کند"

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با نقل قول کردن از خمینی شیاد که آن را پیش زمینه ی ادعاهای وارونه ی خود نموده است که مدعی شده خمینی شیاد مقابل چالش با قدرت هاي استكباري به بهره گيري از تاكتيك «ضربه اول» اعتقاد داشت. با این نقل قول کردن هدف گران فروشی کردن همراه با تبلیغات محور موضوعات مطرح شده است. البته وی خود را به خنگی و فراموشی است که گویا به یاد نمی آورد که پس از اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 مگر قرار نبود بر اساس تأکیدات خمینی شیاد کار کنان سفارت آمریکا به اتهام جاسوس محاکمه ومجازات شوند . ولی شاهد بودیم که در پایان گروگان ها به چه وضعی آزاد شدند؟. مورد دیگر ربودن 15 ملوان و قایقران های انگلیسی در آب های ساحل عراق باا تهام اینکه وارد آبهای ساحل ایران شدند . با ادعای مجوز غیر ورود و اتهام جاسوسی از سوی واحد دریایی پاسداران ربوده و به گروگان گرفته شدند و برای دو هفته تمام دستگاه های تبلیغاتی رژیم فاشیستی مذهبی پیرامون این خبر کوک ومتمرکز شد تا جایی که چپ و راست تأکید وتبلیغ می شد که به زودی این جاسوسان انگلیسی محاکمه و مجازات خواهند شد. ولی این ادعا واخطار های پوشالی تبدیل به سناریوی مشابه ی گروگان گیری سفارت آمریکا در تهران شد و کوه موش زایید . آنگونه که در یک شوی سیاسی مضحک مطبوعاتی داخلی و خارجی پاسدار گماشته احمدی نژاد با دادن هدایا به این جاسوسان انگلیسی آزاد و گفت از سوی مطبوعات تا فرود گاه تهران اینان بدرقه شوند تا به کشور فخیمه ی انگلیس باز گردند. مورد سوم در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی بدون سر نشین آمریکایی می باشد که گفته می شود در افغانستان سقوط کرد و در اختیار گروه حکمتیار بود که پاسداران آن را از اینان هم خریده است .هم اینکه مأمور اف بی آی ربوده شده در جزیره ی کیش را تحویل این گروه داده اند .مهمتر اینکه گذشته از اینکه این هواپیما بهانه ی مناسب برای پوشش تبلیغاتی دادن عبور از بحران 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی و انفجارات در انبار مهمات موشک های دور برد پادگان پاسداران در مدرس کرج که در ادامه ی آن گزارش شد که صدای شنیده شده ی انفجاری در پادگان نظامی هسته ای پاسداران در اصفهان به وقوع پیوست وگزارش شد . ولی با تناقض گویی این صدا تکذیب شد. از طرف دیگر سناریوی تهاجم واشغال سفارت انگلیس در تهران از سوی اراذل اوباشان بی ترمز ودنده ی عقب کنده ی دانشجویان بسیجی نامیده شده انجام شد. ولی چون گندش در آمد طوریکه نه اینکه تبدیل به انقلاب سوم نشد ، بلکه موجبب یشتر منزوی شدن در منطقه و جهان رژیم فاشیستی مذهبی ایران شد . همینطور این اقدام موج محکومیت های جهانی همراه با تصویب تحریم های بیشتری شد . بنابراین برای برون رفت از این بحران ها می بایست دست به اعجاز یا سناریوی جدیدی زده می شد تا که بشود از بحران ها عبور نمود . بهمین دلیل یکباره خبر از در دست داشتن هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین در ایران از سوی پاسداران آنتنی شد .در صورتی که یک هفته جلوتر گزارش مفقود شدن این هوا پیما در افغانستان شده بود. اما سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری این چنین آویزان به خمینی شیاد شده است تااهداف ترسیم شده اش را پیگیری نماید:

"از مجموعه بيانات و مواضع امام راحل ما-رضوان الله تعالي عليه- بر مي آيد كه آن حضرت در چالش با قدرت هاي استكباري به بهره گيري از تاكتيك «ضربه اول» اعتقاد داشته اند و بر اين باور بوده اند كه هرگاه دشمن با هدف اعلام شده تجاوز به حقوق ملت و يا حاكميت ملي، آرايش حمله - نظامي يا اقتصادي- مي گيرد و از مرز تهديدهاي توخالي و رجزخواني هاي رواني و تبليغاتي فراتر مي رود، مؤثرترين راهكار آن است كه ما ضربه اول را به دشمن وارد كنيم و منتظر نمانيم تا در مقابل ضربه و حمله آفندي دشمن دست به پدافند بزنيم. اشاره به چند نمونه از مواضع حضرت امام(ره) مي تواند پشتوانه اين برداشت از نگاه آن بزرگوار باشد"

پاسدار شریعتمداری سرباز جو در ادامه ی لیست کردن رجر خوانی های خود باز هم بافراموش کردن سرکشی جام زهر از سوی خمینی شیاد که ناشی از شکست جنگ ایران وعراق بود. البته برای فراز از مسئولیت پاسخگویی که برای چه 7 سال اصرار بر ادامه ی این جنگ داشت. بنابراین مجبور به صدور فرمان قتل عام زندانیان سیاسی در زندان های سراسر کشور شد و مکمل آن فتوای قتل سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی را داد.دچون دف بود تا با منحرف کردن اذهان عمومی بتواند از بحران شکست جنگ ایران وعراق عبور نماید . ولی پاسدار سربازجوی وارونه گوی با سانسور وتحریف گری مدعی قدر قدرتی خمینی شیاد کرده است تا آن را اینگونه مرتبط به دفاع از پروژه ی هسته ای کند:

"بعد از انتشار كتاب موهن «آيات شيطاني» كه مقدمه اهانت هاي بعدي به ساحت مقدس اسلام و رسول خدا(ص) بود، حضرت امام(ره) با صدور حكم تاريخي و معروف خود، قتل سلمان رشدي را واجب دانسته و كساني كه در اين راه كشته مي شوند را شهيد اعلام فرمودند. يعني سر «مار» را بلافاصله پس از خروج از سوراخ به سنگ كوبيدند"

آنچنان عربده کشانه از بستن تنگه ی هرمز گفته است که گویا در آمد رژیم فاشیستی مذهبی متکی به فروش نفت نیست واز تنگه هرمز هم صادر نمی شود که اکنون از موضع خود زنی کردن یا بر سر شاخه نشستن واز بن بریدن این چنین تهدید به بسته شدن تنگه هرمز نموده است:

" اكنون به چند نمونه از آماري كه در پي خواهد آمد و فقط اندكي از بسيارهاست، توجه كنيد؛1- تنگه هرمز تنها راه آبي هشت كشوري است كه در مجاورت آبهاي خليج فارس قرار دارند.2- به طور متوسط در هر ده دقيقه يك كشتي غول پيكر از اين آبراه عبور مي كند.3- بيش از 40 درصد نفت مورد نياز دنيا از خليج فارس تأمين مي شود.4- صدور نزديك به 90 درصد نفت خليج فارس از تنگه هرمز صورت مي پذيرد و كشتي هاي اقيانوس پيماي حامل نفت ناچار به عبور از اين تنگه استراتژيك هستند.5- تسليحات نظامي خريداري شده كشورهاي حاشيه خليج فارس از آمريكا و ساير كشورهاي اروپايي با عبور از تنگه هرمز به مقصد مي رسد.6- آژانس اطلاعات انرژي آمريكا پيش بيني كرده است كه حجم صادرات نفت از تنگه هرمز تا سال 2020- يعني 8 سال ديگر- به 30 تا 35 ميليون بشكه در روز افزايش خواهد يافت.7- تنگه هرمز علاوه بر اهميت حياتي آن در تامين انرژي مورد نياز دنيا و مخصوصا آمريكا و اتحاديه اروپا، در مبادلات تسليحاتي و تجاري ميان آمريكا و متحدان منطقه اي آن، نيز نقش تعيين كننده اي دارد"

با وجود اینکه مصطفی تاج زاده که معاون سیاسی وزیر کشور دولت اول خاتمی بود . اما اکنون در زندان بسر می برد . مقابل ولی وقیح منفور و نامشروع رهبر رژیم فاشیستی مذهبی که ادعا می کند رهبر جنبش بیداری اسلامی در منطقه است . وی فاش ساخته است که اولین موضع گیری رهبران احزاب یا جریانات منطقه این است که می گویند الگوی ما هر گز حکومت ایران نمی باشد .حال بماند رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد صحبت از بیداری انسانی مقابل بیداری اسلامی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع می کند. همنین در داخل کشور جنگ قدرت و ثروت با شدت تمام ادامه دارد . آنگونه که در کاکل تبلیغات شعاری باندهای مافیایی مدعی اصول گرا آشکار ا نشان ازتضاد واختلاف است تا چه رسد به اینکه جنبه ی رهبریت برون مرزی ومنطقه ای داشته باشد. ولی سربازجو شریعتمداری در یادداشت روز خود تلاش کرده است از موضع ضد آمریکایی و وارونه گویی ادعا کند که استیصال آمریکا ومتحدانش آنچنان است که دیکتاتور های وابسته شان یکی یکی سقوط می کنند و لی تغییر وتحولات منطقه به نفع رژیم قرون وسطایی و ضد بشری ایران به پیش می رود: بنابراین اگر چنانچه ایران تحریم نفتی شود و منافع رژیم ضد بشری و قرون وسطایی در خطر بی افتد. اینگونه تنگه هرمز تهدید به مسدود شدن می شود:

"استيصال آمريكا و متحدانش در برابر انقلاب هاي اسلامي منطقه، سقوط پي درپي ديكتاتورهاي دست نشانده، بحران مالي و اقتصادي بي نظير و شكننده، جنبش ضد نظام سرمايه داري و فراگير وال استريت، سقوط پرشتاب رژيم صهيونيستي روي قوس نزولي همراه با درك اين واقعيت از سوي استراتژيست هاي آمريكايي و اروپايي كه موج بلند و تاريخ ساز تحولات كنوني جهان از ايران اسلامي الگو گرفته است، آنان را به طرح توطئه هاي زنجيره اي عليه جمهوري اسلامي ايران كشانده است كه تحريم نفتي ايران، تازه ترين نمونه آن است و طي چند هفته اخير در مذاكرات مشترك و استراتژيك آمريكا و اتحاديه اروپا كليد خورده و به جريان افتاده است. ولي دشمن بايد بداند همه مهره هاي اين شطرنج را در اختيار ندارد و ايران اسلامي از يك سو با استناد به كنوانسيون هاي 1958 ژنو و 1982 جامائيكا، كه موضوع آن نظام حقوقي آبراه هاي بين المللي و حق عبور كشتي هاست، حق دارد و مي تواند در صورت محروم شدن از صدور نفت خود، تنگه هرمز را به روي تمامي كشتي هاي نفتكش و حتي كشتي هاي حامل كالاهاي تجاري يا تسليحاتي ببندد. ضمن آن كه در حالت ياد شده، چنانچه ايران از صدور نفت خود محروم شود، دليلي ندارد كه ديگران از تنگه اي كه در آبهاي سرزميني كشورمان قرار دارد، اجازه صدور نفت آنهم براي دشمنان تابلودار و متخاصم ايران اسلامي را داشته باشند.همانگونه كه ملاحظه مي شود، فقط عبور كشتي هايي از تنگه هرمز مجاز خواهد بود كه براي «امنيت، نظم، آسايش و حقوق ملي» جمهوري اسلامي ايران «بي ضرر» تشخيص داده شود. و بند 4 از ماده 14 و بند يك از ماده 16 كنوانسيون 1958 ژنو، تشخيص بي ضرر بودن عبور كشتي ها از تنگه هرمز را برعهده كشور ساحلي- ايران اسلامي- گذارده است و...اكنون بايد گفت؛ در صورتي كه صدور نفت ايران از سوي آمريكا و كشورهاي اروپايي و يا ساير متحدان آسيايي آنها نظير ژاپن، تحريم شود، آيا عبور كشتي هاي حامل نفت براي كشورهاي ياد شده كه در حالت مورد اشاره، دشمن تلقي مي شوند «عبور بي ضرر»! خواهد بود؟ بديهي است كه پاسخ اين سؤال منفي است و ايران اسلامي حق دارد و مي تواند با جلوگيري از عبور اين كشتي ها مانع توانمندي دشمن در تهديد امنيت ملي خود شود"

در خاتمه اینکه جالب است هنگامی که نوری مالکی مزدور وخائن و دست نشانده عازم آمریکا شد تا در کاخ سفید با رئیس جمهور آمریکا دیدار داشته باشد تا که قرار دادهای جنگده های اف 22منعقد نماید . همچنین همراه با اوباما با تاج گل به عنوان یابود برای چند هزار کشته ی آمریکایی در عراق برای شان گذاشتن حضور داشت تا به وی تفهیم شود که این تعداد نظامیان آمریکایی در عراق کشته شدند تا تو توانستی نخست وزیر شوی که مدافع منافع آمریکا باشی و نه مدافع حاکمان ایران و سوریه باشی . البته وی بعنوان دلال و منتقل کننده ی پیام پاسداران و رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع به اوباما ایفای نقش کرد. چون وی پیشنهاد بازگرداندن هواپیمای جاسوسی آمریکا از ایران را به اوباما داد تا که آن را مطرح نماید . در حقیقت هدف از این پیشنهاد یک تیر و چند نشان زدن بوده است که درر أس آن معامله برروی مجاهدین اشرف وتأکید بر ترک شان از اشرف است . از سوی دیگر ترغیب آمریکا به کاهش تحریم ها می باشد .هدف دیگر باز کردن فضای گفتگو یا ادامه ی سیاست وقت کشی می باشد تا که حاکمان ایران در پناه این سنگر بتوانند به تلاش های شان برای دست یابی به سلاح هسته ای ادامه دهند. در صورتیکه کنگره ی آمریکا با تحریم بانک مرکزی موافقت کرده است . همچنانکه همراه بودن هادی عامری پاسدار سپاه بدر و دست بوس خامنه ای منفور ونا مشروع در تهران بعنوان وزیر راه که در این سفر بود موجب آبرو ریزی وانتقاد شده است. به خصوص اینکه نوری مالکی دست نشانده حاضر نشد که دست از حمایت بشار اسد دیکتاتور جنایتکار رئیس جمهور سوریه بر دارد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900922/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 23 آذر ماه سال 1390

تنگنا در عبور از تنگه (يادداشت روز)