گزیده خبرهای 26 دی 90 قسمت-4
محاکمۀ زندانی سیاسی ارژنگ داودی بر مبنای محاربه
اینگونه محاکمه کردن از سوی سر دژخیم صلواتیی ودستگاه آلوده به فساد و تبعیض یاد آور اوایل انقلاب است که گفته می شد برای یک استوار ارتش وابسته به شاه  اهل خرم آباد به جرم محاربه حکم اعدام صادر کرده بود که سئوال کرده محاربه  یعنی چه؟ بهش گفته بودند محاربه یعنی جنگ با خدا. وی  به زبان لری جواب داده بود من در تظاهرات فقط تیر هوایی شلیک می  کردم ونمی دانستم  که تیر ها به خدا می خورد ومن مجرم می شوم. یعنی درست تداعی کننده شرایط کنونی است متهمی که حکم محکویت گرفته و  چندین سال است  که در سیاه چال  از هر سو زیر فشار وکنترل شدید قرار دارد . ولی دوباره به اتهام محاربه  محاکمه می شود . این اقدام حنایتکارانه وضد بشری فقط  ولی از عهده رژیم فاشیستیم مذهبی ایران بر  میاد که دین را ابزار قدرت وثروت و سرکوب وسانسور ووارونه گویی وجنایت وخیانت کرده است .
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی ارژنگ داودی جهت محاکمه به شعبۀ 15 دادگاه انقلاب فراخوانده شد و قرار است که توسط صلواتی معروف به قاضی مرگ بر مبنای اتهام سنگین محاربه مورد محاکمه قرار گیرد. روز دوشنبه  26 دی ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی جهت محاکمۀ چندین باره به شعبۀ 15 دادگاه انقلاب برده شد. او قرار است توسط صلواتی معروف به قاضی مرگ بر مبنای اتهام سنگین محاربه مورد محاکمه قرار گیرد.آقای داودی پیش از این 15 آبان ماه به این شعبه برده شده بود ولی دادگاه او به تعویق افتاد.زندانی سیاسی ارژنگ داودی هنگامی که در سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات بسر می برد با پرونده سازی بازجویان وزارت اطلاعات او را به شعبۀ 3 دادسرای انقلاب مستقر در زندان اوین منتقل کردند و توسط فردی بنام ناصری بازپرس این شعبه تفهیم اتهام شد. یکی از اتهامات که توسط ناصری به وی تفهیم شد:« محاربه از طریق عضویت و هواداری و تلاش موثر در پیشبرد اهداف سازمان مجاهدین خلق می باشد» ناصری گفت: به این دلیل بنابه مادۀ 186  به محاربه متهم هستید ناصری در ادامۀ تهدیداتش علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی گفت :در صورت محکوم شدن 4 حکم پیش بینی شده است. این احکام عبارتند از: 1- قتل با طناب 2- بریدن دست و پا 3- سنگسار 4 – نفی بلد
 شاهرخ زمانی، فعال کارگری جهت اجرای حکم بازداشت شد
باز همم وردد یگری از جنایت بشری ونقض حقوق بشر که در مورد محروم وزحمت کش ترین قشر جامعه یعنی کارگران اعمال شده است  آخر کجا می توان اینگونه شرایط خفقانی وتبعیض آمیز نا عادلانه وجودد ارد که 33 ساا است از سوی حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا مشروع روزانه اعمال شده است؟.
وزارت اطلاعات استان آذربایجان شرقی ظهر، دیروز یک‌شنبه شاهرخ زمانی را در محل کارش بازداشت کرده و سپس بصورت تلفنی محمد جراحی، نیما پوریعقوب و ساسان واهبی‌وش را به اتاق ۳۷ وزارت اطلاعات جنب زندان تبریز احضار کرده است.برای این چهار فعال کارگری و دانشجویی در مجموع ۲۲ سال و ۶ ماه حبس تعزیری صادر شده است که این حکم در دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی تایید شده و فرجام‌خواهی آن به نتیجه نرسیده است.به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، اجرای حکم از طریق وزارت اطلاعات شیوه‌ی جدیدی است که تاکنون کم‌تر سابقه داشته و شائبه‌ی گشودن پرونده‌ی جدیدی را برای این چهار نفر به‌وجود می‌آورد.شاهرخ زمانی قبل از بازداشت به خانواده و دوستانش اعلام کرده بود که در صورت دستگیری مجدد به هر دلیل چه برای اجرای حکم چه پرونده‌ی جدید اعتصاب غذای خشک و نامحدود خواهد کرد. او در بازداشت قبلی خودش نیز به مدت ۲۶ روز اعتصاب غذا کرده بود.
وزیر آموزش و پروزش : مبنای تحول آموزش و پرورش آموزه‌های اهل بیت است
 باا ین حساب دیگر چه نیاز به دانشگاه تربیت معلم و مدارس فرهنگی  می باشد .چونکه وزارت آموزش وپروش  باید تبدیل به حوزه ی علمیه قم شود و طلبه و آخوند ها جای معلمان و دبیران را بگیرند و آموزش دینی بدهند .حمیدرضا حاجی‌بابی: سند تحول آموزش و پرورش، برگرفته از آموزه‌های قرآن، سیره ‌اهل‌بیت، تفکرات بزرگان و علمای حوزه علمیه است. حمید رضا حاجی‌بابایی در مراسم رونمایی از "موسوعه امام حسین " که در مدرسه علمیه امیرالمومنین برگزار شد، این سند را راه جدیدی پیش روی نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نگاه ما نسبت به کلاس و مدرسه تغییر خواهد کرد. وی با اشاره به اهتمام آموزش و پرورش امروز نسبت به تربیت قرآنی دانش‌آموزان تصریح کرد: بعد از اینکه در وزارت آموزش و پرورش مطرح شد که دو میلیون دانش‌آموز حافظ قرآن کریم باید داشته باشیم، تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار دانش‌آموز در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تقدیم آیت‌الله مکارم شیرازی شد.
ایران هر بشکه نفت را 2 دلار ارزانتر از نرخ رایج می فروشد
33 سال است که سیاست چوب حراج بر منابع وذخایر ملی زدن وسرمایه های ملی تاراج کردن از سوی حاکمان دین ووطن فروش ادامه داشته است واینگونه ارزان فروشی نفتی وباج دادن به بیگانه جدید نیست چون از مردم باج گیری کرده اند.
در پی تحریم های احتمالی خرید نفت، ایران ارزان فروشی  نفت را با  ۲ دلار کاهش قیمت برای مشتریان آسیایی اغاز کرد.بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ایران قیمت انواع نفت صادراتی خود به آسیا برای تحویل در ماه فوریه را از ۳۰ سنت تا ۲.۱ دلار در هر بشکه کاهش داده است.این درحالی است که مسئولین دولتی ایران ارزان فروشی نفت به دلیل تحریم ها را تکذیب کرده بودند.به گزارش خبرگزاری  فارس به نقل بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد  ایران به عنوان دومین تولید کننده بزرگ نفت اوپک، بهای نفت خام خود برای تحویل در ماه فوریه را برای مشتریان آسیایی خود کاهش داده است.این گزارش به نقل از یک مقام شرکت ملی نفت ایران و بدون اشاره به نام وی نوشت: شرکت ملی نفت ایران بهای نفت سبک صادراتی خود را برای تحویل در ماه فوریه به ۲.۲۶ دلار در هر بشکه بالاتر از متوسط بهای نفت خام دوبی و عمان کاهش داد. این در حالی است که بهای نفت خام ایران در ماه ژانویه ۴.۳۶ دلار بالاتر از متوسط بهای نفت خام این کشورها  بوده است. بر این اساس ایران قیمت نفت سبک خود برای تحویل در ماه فوریه در آسیا را نسبت به ماه قبل از آن ۲.۱ دلار در هر بشکه کاهش داده استبر اساس این گزارش، نفت خام سنگین ایران نیز با کاهش قیمت همراه بوده است. در ماه ژانویه قیمت نفت سنگین ایران ۲.۷۴ دلار از قیمت نفت پایه عمان بالاتر بوده که این رقم با کاهش ۲ دلاری به ۷۴ سنت در ماه فوریه رسیده است. قیمت نفت فروزان نیز ۲ دلار و نفت سروش و نوروز نیز با ۳۰ سنت در هر بشکه کاهش نسبت به ماه ژانویه مواجه شده اند.بر اساس برآوردهای بلومبرگ، ایران در ماه گذشته روزانه ۲.۵۸ میلیون بشکه نفت خام به بازارهای جهانی صادر کرده است. کشورهای آسیایی بزرگترین وارد کنندگان نفت ایران به شمار می روند که در این میان چین ۲۲ درصد و ژاپن ۱۴ درصد صادرات نفت ایران در شش ماهه ابتدایی سال میلادی گذشته را به خود اختصاص داده اند
.روضه خوانی درکابین خلبان برای لاریجانی
خوب اگر پاسدار  این بچه  آخوند که در رژیم عامفریب دین فروش باا ینگونه ترفدهای شیادانه توانسته خود وبرادارانش پست های کلیدی از آن خود نکنند اگ چنانچه دست به چنین شامورتی بازی های نمابیشی نزند نمی تواند که ایاه شان در قدرت حفظ شود
خبرگزاری فارس اقدام به انتشار حاشیه های سفر علی لاریجانی رئیس مجلس  به ترکیه کرده و دراین حاشیه ها نوشته است :وقتی هواپیما در ارتفاع 33 هزار پایی لابلای ابرها قرار گرفت ، حجت‌الاسلام رضایی به درخواست رئیس مجلس که رخت عزای حسینی بر تن کرده بود، به کابین خلبان رفت و به مناسبت فرا رسیدن اربعین به ذکر مصائب خاندان اباعبدالله الحسین پرداخت.  به گزارش ندای  سبز آزادی، این خبرگزاری همچنین درحاشیه های خود خبر داده که لاریجانی از راه‌اندازی تلویزیون فارسی زبان در ترکیه ابراز بی اطلاع  کرده و گفته است:الحمدلله در ترکیه الی ماشاءالله تلویزیون وجود دارد و از این نظر کمبودی وجود ندارد.لاریجانی درپاسخ به CNN ترک نیز گفت :نمی‌دانم چراCNN اینقدر به موضوعات مربوط به آقای اردوغان و آقای مالکی علاقمند و نگران وحدت شیعه و سنی است" و بعد هم تاکید کرد که هیچ اختلافی بین شیعه و سنی نیست مگر اینکه برخی اینگونه تبلیغ کنند یا عده‌ای بخواهند پشت این صحنه خود را مخفی کنند.خبرنگار مذکور که از پاسخ رئیس مجلس دلخور و عصبی شده بود، از مترجم خواست که متذکر شود او خبرنگارCNN - TURK است و لاریجانی هم به او پاسخ داد "بله؛ می‌دانم شماCNN ترک هستید و پاسخ من هم به سؤال شما همان است که گفتم.
وظیفه جدید وزارت اطلاعات؛ شناسايی گروه‌های سازمان يافته قاچاق کالا و ارز
این نلاش مشابه ی سناریوی مبارزه ی 33 ساله با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین می باشد و یک توطئه  ی طراحی شده  علیه ی صرافان و پرونده بازی برای شان کردن واز صحنه خارج کردن و به انحصار باندهای مافیایی وزارت بد نام اطاعات در آوردن  خرید وفروش ارز است  که همچون دوران رفسنجانی و آخوند علی فلاحیان می باشد. 
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، در جلسه علني صبح امروز و در جريان رسيدگي به جزئيات لايحه مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماده‌اي از اين لايحه را به تصويب رساندند كه بر اساس آن موارد ارجاع قاچاق به مقام قضايي تعيين شدبه گزارش ایسنا، بر اساس ماده 33 اين لايحه، هرگاه در زمان كشف جرم قاچاق، سازمان كاشف يا سازمان مامور وصول درآمدهاي دولت بر مبناي قرائن و امارات موجود از جمله وسايل و تجهيزات مورد استفاده در ارتكاب جرم، حجم و ارزش كالاي مكشوفه، احراز كنند يا احتمال قوي دهند كه جرم به صورت سازمان يافته واقع شده، مكلفند اين موضوع را با ذكر قرائن و امارات مذكور براي انجام اقدامات قانوني به مقام قضايي اعلام كنند.به موجب اين مصوبه، همچنين در صورتي كه كالاي قاچاق يا عوايد و سود حاصل از آن به شخص يا اشخاصي غير از متهم تعلق داشته باشد و يا ارتكاب جرم قاچاق توسط متهم سابقه داشته باشد، سازمان كاشف يا سازمان مامور وصول درآمدهاي دولت مكلف به اعلام اين موضوع به مقام قضايي هستند