گزیده خبر های 11 تیر 91- قسمت -2
امام جمعه مشهد:گراني ها ارتباطي به تحريم ندارد/ متوليان بعد از تعطيلات نوروز کشور را رها کرده اند
سئوال است که مگر در پیام  های اقتصادی نوروزی رهبر ولی فقیه چه رمز یا معمای مرموز پیچیده ای وجود داشته است د که  پس از  عید تا به حال  منتهی به  رها کردن کشور شده است؟ بعلاوه مگر گرانی تا قبل از عید وجود نداشته است که این شیخ پشمالو علم الهدا  برای دفاع از پروژه ی هسته ای واهداف آن که تحریم ها را بهمراه داشته اما این آخوند  پشمالوی بغایت  زن ستیز وارونه گوی منکر تأثیر تحریم هابر روی  گرانی شده است .یعنی طوطی وار ادعای همشهری رهبرش را نشخوار ورله نموده است و برخی از مدیران اقتصادی دولتی را  عامل ومقصر  گرانی دانسته است ؟
خراسان رضوي:  هوشمند-امام جمعه مشهد ضمن تاکيد بر اين که گراني هاي اخير هيچ ارتباطي با تحريم ها ندارد، گفت: متاسفانه يک عده افرادي که بايد جريان اقتصادي کشور را مديريت کنند، آن طور که بايد و شايد وارد ميدان مديريت نشده اند و همه چيز را رها کرده اند.آيت ا... سيد احمد علم الهدي روز گذشته در گفت وگوي اختصاصي با خراسان رضوي در ادامه با چند بار تکرار عبارت هايي هم چون گراني هيچ ربطي به تحريم ها ندارد، اين موضوع را مورد تاکيد قرار داد و افزود: تحريم ها بهانه اي براي گراني شده است.وي در ادامه تصريح کرد: (متوليان امر) پس از تعطيلات نوروز کشور را رها کرده اند و به همين دليل شرايط اين گونه شده است.خبرنگار ما سپس از آيت ا... علم الهدي پرسيد: «آيا اين شرايط را از ضعف دولت مي دانيد؟» او پاسخ داد: «ضعف هم نيست؛ چه بسا عمد باشد. من ضعف نمي دانم 
هيچ نهادي در موضوع پارازيت‌ها پاسخگو نيست
بدلیل اینکه همه شان سانسورچی وموافع ممیز گری وسرکوب می باشند .از سوی دیگر می دانند که در کشور مدعی امن وآزادترین کشور جهان تقبل سانسورچی بود موجب چه تنفر شدیدی در اذهان عمومی می شود .برای همین است که در بازی موش وگربه کی بود کی بود من نبودم اجرا و تکرار می شود.
 ايلنا: معصومه ابتكار رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران گفت: به عنوان اعضاي شوراي شهر تهران هيچ اطلاعاتي در رابطه با موضوع پارازيت‌ها و فرستنده‌هاي آن نداريم. اما آنچه كه مي‌دانيم اين است كه اين امواج بر سلامتي انسان و سلول‌هاي بدن تاثير مي‌گذارند. او با اشاره به جوابگو نبودن هيچ نهادي در كشور در رابطه با موضوع پارازيت و آلودگي امواج تاكيد كرد: من به عنوان يك متخصص ايمونولوژي و محقق مي‌گويم كه سرمنشاء بسياري از عوارض و بيماري‌هاي بدن مي‌تواند اين امواج باشد. اين استاد دانشگاه تربيت مدرس، با اشاره به تاثير امواج بر سلول‌هاي مختلف بدن و به مورد سلول‌هاي ايمني گفت: امروزه وقتي شاهد افزايش بيماري‌هاي مختلف با منشاء ناشناخته هستيم، به طور قطع و يقين مي‌توانيم بگوييم تشعشع مي‌تواند موجب اختلال در سيستم ايمني بدن شود و اين موضوع قطعي است.
اخراج فوتبالیست های ایرانی از امارات
 این اقدام هم جزو پیآمد سیاست تبلیغاتی مبارزهبا آمریکا واسراییل نابود باید گردد همراه با سیاست صدور تروریسم وارتجاع وبحران به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه وهمسایه است . همچنین جزو مشتقات تلاش غنی سازی اورانیوم و دست یابی به سلاح هسته ای و تحریم والبته بی اثر بودنش می باشد.
هادي آيت‌اللهي نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال، ديپورت شدن فوتباليست‌هاي ايراني شاغل در ليگ امارات را يك تصميم سياسي از سوي شيوخ اماراتي مي‌داند‌.به گزارش  « تابناک»، آيت‌اللهي با اشاره به سياستهاي دولت امارات مبني برقطع همكاري باشگاه‌هاي فوتبال اين كشور با فوتباليست‌هاي ايراني مي‌گويد: «این رویه‌ای است که کشور امارات طی چند سال اخیر در پیش گرفته و اقدامی کاملا سیاسی است. سطح فوتبال ایران و امارات قابل قیاس نیست به همین خاطر دليلي ندارد مقابله به مثل كنيمبه‌واسطه اعمال چنين قانوني است كه محمد رضا خلعتبري، بازيكن فصل قبل الوصل امارت به ايران برگشته و باب مذاكره را با تيم‌هاي‌ليگ برتري باز كرده است. البته معدود فوتباليست‌هاي ايراني از تصميم تازه اماراتي‌ها ضرر نخواهند‌كرد‌چرا كه بعضي از تيم‌هاي ليگ برتري‌درحال‌حاضر از تيم‌هاي‌اماراتي هم بيشتر پول مي‌دهند!پس از آنكه دو استاندار دولت دهم يكباره عزل شدند، برخي منابع از دلايل عجيب و غريب بركناري استاندار قم سخن مي‌گويند. اين منابع به خبرنگار سياسي "انتخاب"، گفته اند: موسي پور به دو دليل عمده از سمتش اخراج شده است. اول آنكه او در برخي موارد هماهنگ با دولت نبوده و برخي سفرهايش بدون هماهنگي با دولت بوده است. مسئله دوم كه بيشتر باعث ناخرسندي مقامات دولتي شده است، ملاقات‌هاي پي در پي و رابطه خوب موسي پور با علي لاريجاني نماينده مردم قم و رئيس مجلس شوراي اسلامي بوده كه ظاهراً چندان به مذاق دولتي‌ها خوش نيامده است. به گزارش "انتخاب" به نقل از "سعيدي" امام جمعه قم، بركناري ناگهاني استاندار قم، واكنش علما و "ناخرسندي مراجع تقليد" را در پي داشته است
دعوا بر سر عزل ناگهانی استاندار قم شدیدتر می شود.اعتراض رسمی برخی مراجع تقلید به تغییر استاندار قم.
ادامه ی اختلافات و تضاد ورقابت ها که از رأس شروع شده و به نهاد ها وبدنه سرایت کرده است .چون بمرحله ی مهار ناپذیر رسیده است . بنابراین ادامه ی جنگ قدرت وثروت  به قم وحوزهه  رسیده و موجب برکناری استاندار قم شده است . به خصوص اینکه پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره از قم نامزد بازار مکاره شده بود .بعید نیست که استاندار عزل شده ی قم در تقلبات رأی سازی به نفع پاسدار علی لاریجانی نقش داشته است که اکنون برای انتقام گردن از سوی دولت ورئیس جمهور عزل شده است .
در حالی که روز جمعه تولیت آستان حضرت معصومه  و امام جمعه موقت قم در خطبه نماز جمعه این شهر صراحتا به تغییر استاندار قم واکنش نشان داده و خواستار بازگشت حجت الاسلام موسی پور شده است، شنیده های خبرنگار «بازتاب» در قم حاکی است، اعتراض به این جابجایی ناگهانی حتی فراتر از امام جمعه است.بنا بر این گزارش، ظاهرا آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید نیز رسما به این جابجایی اعتراض کرده اند.با وجود تغییرات مکرر در مدیران و استانداران در دولت های نهم و دهم، شاید تغییر هیچ استانداری به اندازه برکناری محمدحسین موسی پور خبرساز نشده است.روز گذشته نیز تعدادی از مردم قم در دفاتر نمایندگان مردم قم حاضر شدند و مخالفت شدید خود را با تغییر استاندار قم اعلام کردند؛ منزل حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، نماینده قدیمی قم و عضو جامعه مدرسین به کانون اعتراضات به این جابجایی تبدیل شده بود.قم نیوز هم نوشت:" 8 تشکل بزرگ دانشگاهیان  استان قم نیز بیانیه ای در حمایت از ابقای استاندار فعلی داده اند و در تحولی معنا دار، گروهی از صنعتگران نیز با امضای دو بیانیه، خواستار باقی ماندن حجت الاسلام موسی پور شده اند.اما تیر خلاص را به تصمیم دولت، نظر مراجع تقلید زده است. آیت الله العظمی سبحانی، از این تصمیم اعلام نارضایتی کرده است و همچنین خبر می رسد که یکی از مراجع دیگر تقلید نیز گفته است در صورت عدم تغییر این تصمیم، واکنش جدی‌ای بروز خواهد داد."به گزارش خبرنگار بازتاب، اعتراض علما به این جابجایی، صرفا به خاطر روحانی بودن موسی پور نبوده، بلکه ظاهرا وی به نسبت عملکرد موفقی داشته و بی حاشیه نیز بوده است، در حالی که کرم رضا پیریایی، استاندار سابق همدان از نزدیکان رحیمی و فردی پرحاشیه بوده که در همدان نیز انتقادات فراوانی به عملکرد او وجود داشته و خبر انتقال او از همدان نیز با استقبال نمایندگان همدان روبرو شده است. اما در خصوص علت جابجایی موسی پور برخی رسانه ها روابط نزدیک او با لاریجانی، نماینده اول قم را مطرح کردند. برخی شنیده ها نیز حاکی است موسی پور در جلسه ای خطاب به احمدی نژاد گفته ، تا زمانی که در خط ولایت باشید، با شما همراهیم که همین موضع گیری، زمینه ساز عزل وی شده است.حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور از 16 مهرماه 88 به سمت استانداری قم منصوب شد و کرم رضا پیریایی نیز از 18 بهمن 1388 به عنوان استاندار همدان معرفی شده بود. موسی پور پیش از این معاون پارلمانی وزارت کشور بود
هشدار درباره تعطيلي تدريجي داروخانه‌ها.
چه ایراد دارد .زیرا اولاً تحریم ها اثر ندارد . دوماً  همچون کارخانه های تولیدی که هرروز تعطیل می شوند وموجب اخراج و بیکار شدن کارگران محروم و زحمت کش می شود . اکنون نیز برای فعال وگسترده کردن  فروشندگان دارو در بازار سیاه خیابان ناصر خسرو  از این  طرح  جایگزینی داروخانه های تعطیل شده استفاده خواهد شد.
ایسنا : رييس انجمن داروسازان ايران گفت: اگر سازمان‌هايي مانند دارايي و شهرداري به داروخانه‌ها مساعدت نكنند به تدريج داروخانه‌هايي كه فروش كمي دارند، تعطيل مي‌شوند.دكتر رهبر مژدهي‌آذر در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: داروخانه‌ها توانايي پرداخت هزينه‌هايي را كه از سوي سازمان‌هايي شهرداري و دارايي براي آنان در نظر گرفته مي‌شود را ندارند.وي با اشاره به جلسه ديروز انجمن داروسازان ايران با مديران سازمان امور مالياتي گفت: از مديران اين سازمان درخواست كرديم كه داروسازان را در توافقات مالياتي از رديف پزشكان متخصص جراحي خارج كنند و هم رديف پزشكان عمومي قرار دهند چرا كه هم تحصيلات و هم نوع تعامل آنان با مردم با اين دسته از پزشكان همخواني بيشتري دارد.