گزیده خبر های 11 تیر 91- قسمت -3
مصباح یزدی: همانند مقام معظم رهبری نمی‌توان در این جهان پیدا کرد/ تنها کسی که می توان به انبیاء الهی تشبیه کرد امام راحل و مقام مظعم رهبری است/ امامت بالاتر از نبوت است ( آیا این ادعاها از نظر مسلمانان کفر نیست؟
همینقدر که این آخوند پالان ساییده فرصت طلب و پول ومقام  پرست مفت خور  مصباح یزدی که تئوری پرداز خشونت و فتوا دهنده یمرگ ودروغ گفتن مصلحتی می باشد . به ویژه اینکه در زمان شاه مبارزه اش تقیه کردن بوده است . اوایل انقلاب هم چون جزو مخالفان خمینی شیاد بود ترجیح داده بود سکوت کند یا تقیه پیشه نماید .ولی چون می داند علی خامنه ای خیلی علاقمند به ستایش وچاپلوسی وتعریف وتمجید کردن می باشد . برای همین برای باج گیری ومفت خوری بیشتر هر زمان که فرصتی که گیر می آورد. آنگونه تعریف و ستایش مشمئز کننده از ولی فقیه می کند که جای شبهه در دروغ گفتنش وجود ندارد .بهرحال هم اینکه این آخوندد غلکار منفور از ولی فقیه فریبکار منفور ونامشروع تر از خودش حمایت با ثناگویی کرده است  نشان از اوضاع بشدت بحرانی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ونامشروع بودن علی خامنه ای  رهبر ولی فقیه می باشد.
خبرگزاری فارس: مصباح یزدی گفت: همانند مقام معظم رهبری به هیچ عنوان نمی‌توان پیدا کرد چرا که ایشان نمونه برجسته‌ای از ائمه اطهار و اجدادشان است.به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی مصباح یزدی ظهر امروز در اردوی زیارتی - آموزشی بصائر در جمع مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در هتل محمد رسول‌الله مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های ذکر شده در آیات مربوط به عبادالرحمان در قرآن کریم اظهار داشت: خداوند متعال به عده‌ای از بندگان شایسته خود لقب خاصی داده است.وی افزود: تنها در برخی از مومنان و انبیاء الهی می‌توان برخی از این ویژگی‌ها را دید که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به توجه ویژه انبیاء به خانواده‌های خود و فرزندان خود اشاره کرد، آنها همواره در نجواهای خود می‌گفتند که خدای متعال هر آنچه به من عطا کردی به فرزندان من نیز عطا کن.رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی  خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال یکی از امتحان‌های خدای متعال برای حضرت ابراهیم، ذبح حضرت اسماعیل بود، البته شاهد بودیم که پس از آن همه امتحان‌های سخت خداوند پس از دادن لقب‌هایی چون نبوت به حضرت ابراهیم به ایشان لقب امام را نیز عطا فرمود که در اصطلاح خاص قرآنی امامت بالاتر از نبوت است.وی ادامه داد: بسیاری از خانواده‌های غربی و غرب زده امروز نمونه‌ای از جهنم هستند.رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدف آفرینش انسان‌ها، اظهار داشت: هدف از آفرینش انسان‌ها و جامعه تنها گذران زندگی نبوده بلکه این دوران انسان خود را برای زندگی ابدی آماده می کند.وی افزود: در همین راستا انسان‌ها در این مسیر نیازمند سعادت و اهنمایی‌هایی هستند که باید از سوی جانشینان پیشوایان الهی و انبیاء الهی صورت گیرد.مصباح یزدی یادآور شد: روحانی‌ها یکی از این اقشار هستند که مردم را به سوی خدا و زندگی ابدی هدایت کنند، البته در زمان ستمشاهی روحانیت را به قشری سربار جامعه تشبیه می‌کردند و این در حالی بود که توجه نداشتند روحانیت قشری از جامعه است که ‌می‌تواند انسان‌ها را هدایت کرده و به تربیت دینی بپردازد.وی ادامه داد: این جامعه نیاز به رهبری و قشری دارد که دستورات خدا را درک کرده و در نهایت به جامعه انتقال دهد و باید ‌این افراد بتوانند کسانی را که در دام شبهه افتاده‌اند و یا در حال سقوط هستند را نجات دهند.وی افزود: البته خداوند حجت را بر ما تمام کرده و فقط این وظیفه بر عهده انبیاء الهی است که تنها کسی که می توان به آنها تشبیه کرد امام راحل و مقام مظعم رهبری است.مصباح یزدی خاطرنشان کرد: جای تاسف است که چرا هنوز نتوانستیم امام را بشناسیم و یا نتوانستیم جانشین امام  ، مقام معظم رهبری را به درستی درک کرده و بشناسیم.وی تصریح کرد: باید توجه داشت همانند مقام معظم رهبری به هیچ عنوان نمی‌توان بر روی زمین و آسمان‌ها پیدا کرد چرا که ایشان نمونه برجسته‌ای از ائمه اطهار و اجدادشان است.رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی  تاکید کرد: این افراد، از ابتدای زندگی خود، از خدا تنها این خواسته را داشتند که در راه خدمت به مردم و دین خود بوده و بتوانند نقش جانشینی را به درستی انجام دهند.
کارکنان استانداری تهران ملزم به پوشیدن لباس فرم شدند
خوب با این حساب چرا عنوان  استانداری به پادگان نظامی یا بسیج وپاسداران و پلیس یا حوزه علمیه قم تغییر نام داده نمی شود . چون در این ارگان ها از لباس های فرم متحد الشکل استفاده نمی شود؟
مهر : مدیرکل امور بانوان استانداری تهران اعلام کرد: لباس فرم کارکنان استانداری تهران تحویل داده شد و تمامی کارکنان ملزم به پوشیدن لباس فرم شدند. آذر نظری با بیان اینکه 85 درصد کارکنان استانداری رنگ سرمه ای را به عنوان لباس فرم انتخاب کردند گفت: طراحی و دوخت لباسها به پایان رسیده و لباسها تحویل کارکنان خانم استانداری شد.وی افزود: هم اکنون تمامی کارکنان زن استانداری تهران ملزمند از لباس فرم استفاده کنند.
جمهوری اسلامی : دور جدید تحریم‌ها هم بی اثر خواهد بود
عجیب است با وجود اینکه رشد تورم و گرانی همراه با فقر بیداد می کند . ادعای جنگ روانی شده که سئوال است که  این چه جنگ روانی است که در فاصله ی کوتاهی قیمت دلار از مرز 2060 تومان فرا تر  رفته است .اگر پس از اجرای تحریم نفت این جنگ روانی تبلیغاتی نامیده شده عبور کند و به  واقعیت  به پیوندد. آن موقع تکلیف چه می شود؟ مهمتر اینکه با تنگ شدن دایره تحریم ها چگونه امکان دور زدن می تواند  وجود داشته است .چون خریداران یا فروشندگان مورد مخاطب حاکمان ایران باید آمادگی پرداخت هزینه ی دور زدن تحریم ها را داشته باشند که آسان وکم هزینه  نمی باشد.
شمس الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران، گفته است که اعلام زمان برای آغاز دور جدید تحریم ها علیه ایران "تنها برای ایجاد جو روانی در كشور است و دور جدید تحریم ها كه آغاز شده، جدید نیست."به گزارش بی بی سی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری رسمی دولتی ایران، به نقل از وزیر اقتصاد و دارایی نوشته است که این تحریم ها از قبل آغاز شده بود و غرب برای افزایش میزان فشار روانی روز های خاص برای آغاز تحریم های جدید مشخص می کند.اتحادیه اروپا روز اول ژوئیه (امروز) را زمان آغاز دور جدید تحریم های اقتصادی علیه ایران، از جمله تحریمهای نفتی، تعیین كرده بودند.رستم قاسمی، وزیر نفت ایران نیز گفته است آن کشور بازارهای خود را دارد و "تمامی گزینه ها" برای مقابله با تحریم ها در دولت برنامه ریزی شده است. او در خصوص این "گزینه ها" توضیح بیشتری نداده است.به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، وزیر نفت ایران گفته که نفت آن کشور "همچنان در بازارهای بین المللی به فروش می رسد و تنها بخشی از فروش نفت به اروپا، پیش از آغاز تحریم ها از سوی ایران قطع شده بود."وزیر نفت ایران همچنین گفت که تحریم نفتی یک تحریم اعمال شده از سوی سازمان ملل متحد نیست و چند كشور "به دلیل خواسته های غیر منطقی خود اقدام به وضع تحریم كرده اند" و بنابراین ایران موضوع را از طریق سازمان های بین المللی دنبال خواهد کرد.ده کشور از واردکنندگان اصلی نفت از ایران، از جمله چین، هند، مالزی و ترکیه از شمول این تحریمها معاف شده اند. دولت آمریکا گفته است این معافیت به علت کاهش واردات نفت ایران از سوی آن کشورهاست.
ساجدي‌نيا : برخورد با كافي‌شاپ‌ها بزودي
 چرا این سردار مأمور اجرای طرح های زنجیره ای سرکو ب نمی گوید که دلیل اجرای طرح های زنجیره ای سرکوب گری ناشی از چیست که از مبارزه با بی حجابی در خیابان ودانشگاه وپشت فرمان خودرو ها تا کوهستان ورود به سالن کنسرت ها می شود تا بهانه ی مبارزه با افراذد شرور و کارتن خوابان ومعتادین وگرانی و جمع آوری تکدی گران وزنان تن فروش  و  بشقاب های ماهواره ای را در برگفته است تا که اکنون  نوبت برخورد با کافی شاپ ها داده شده است؟
به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار حسين ساجدي‌نيا صبح يكشنبه در حاشيه آغاز سومين مرحله از طرح برخورد با مالخران و فروشندگان اموال مسروقه گفت: پليس تهران بزرگ در سومين مرحله از طرح برخورد با مالخران و خريداران اموال مسروقه، با افرادي كه اقدام به خريد اموال مسروقه در حوزه لوازم صوتي خودرو كردند، برخورد مي‌كندوي با بيان اينكه بيش از 900 واحد صنفي در حوزه لوازم صوتي كه عمدتا اقدام به نصب اين لوازم نيز مي‌كنند، شناسايي شده‌اند گفت: متاسفانه برخي از مالخران در اين صنف نفوذ كرده و چهره اين واحد صنفي را مكدر كرده‌اند.فرمانده انتظامي تهران بزرگ درباره نظارت پليس بر كافي شاپ‌ها گفت: در سال جاري يك مرحله بازديد جدي از كافي‌شاپ‌هاي پايتخت توسط پليس اماكن انجام گرفت و در روزهاي آتي نيز طرح نظارت و كنترل كافي‌شاپ‌ها از سوي پليس اماكن اجرايي و به تخلفات آنان رسيدگي خواهد شد.
دستیابی به جزئیات جدیدی از پهپاد RQ170
چگونه است که پس از چندین ماه از سپری شدن خریداری شدن هواپیمای جاسوسی بدون سر نشین که از حکمتار در افغانستان  که ادعای فرود آوردنش در خاک ایران شد .اکنون همزمان که تحریم نفت از سوی اروپا شروع شد . بلافاصله خبر  اطلاع رسانی به جزییات جدید این هواپیما از سوی  پاسدار تروریست وحیدی وزیر دفاع شده است؟ تا با این برگ برنده خالی بندی   نوعی مقابله با تحریم نفت از سوی اروپا  شده باشد؟
خبرگزاری پانا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی به جزئیات جدیدی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی RQ170 خبر داد.به گزارش خبرگزاری پانا، سردار وحیدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: دستیابی به جزئیات و مسایل فنی RQ170 مسیر طبیعی خود را طی می کند که در این جهت دستاوردهای جدیدی بدست آمده است اما بنای انتشار عمومی آنها را نداریم.وی در ادامه در خصوص آخرین وضع شکایت ایران از روسیه بابت تحویل ندادن سامانه موشکی S300خاطر نشان کرد: این موضوع هنوز در مجامع حقوقی بین المللی در حال بررسی است و این افزایش زمان رسیدگی در مجامع در این گونه مجامع طبیعی است.