گزیده خبر های  27 تیر 91 . قسمت 2
جهت اطلاع
جالب است که هشدار داده شده است که بدلیل شرایط بحرانی  مدعیان  باید مواظب باشند وارد فضای زود هنگام جنگ قدرت وثروت ورقابت ریاست جمهوری دوره ی یازدهم نشوند.
 ورود زودهنگام احزاب و فعالان سياسي به مقوله انتخابات رياست جمهوري براي بعضي‌ها مشكل آفرين شده است. بعد از آنكه محمد نبي رودكي از نزديكان شهردار تهران اعلام كرد كانديداتوري محمدباقر قاليباف براي انتخابات يازدهم قطعي است و در پي آن، برخي از سايت‌ها نيز اعلام كردند كه احتمالاً قاليباف در دهه فجر حضور خود را در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي رياست جمهوري يازدهم را به صورت رسمي اعلام مي‌كند، اين سخنان و اخبار با واكنش روابط عمومي شهرداري تهران مواجه شد. اين روابط عمومي شهرداري تهران اين سخنان را نظرات و علاقه‌مندي‌هاي شخصي دانست و اعلام كرد "اين گمانه‌زني‌ها ارتباطي با ديدگاه‌هاي شهرداري ندارد." از آنجا كه تكذيبيه قصد شهردار تهران را براي نامزدي رياست جمهوري نفي نمي‌كند، انتقاداتي در سطح رسانه‌ها متوجه شهردار تهران شده كه چرا قبل از موعد طبيعي وارد اين مقوله شده است. نكته مهم اينست كه در شرايطي كه مردم دچار مشكلات زيادي هستند، حضرات بي‌اعتنا به اين مشكلات درصدد كسب قدرت برآمده اند
درآمد 12 ميليون‌ ماركي گروهك تروريستي منافقين با مجبور كردن كودكان به تكدي‌گري
بیچاره گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی ضمن برجسته کردن    دشمنی با مجاهدین و وحشت از اینان از سوی دیگر زیرآب ادعای رقیب همکارش پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری  زده شده است که تازگی به نقل از واشنگتن پست  خبر از بررسی وتحقیق  محور  صد ها هزار میلیارد دلار دارایی های  مجاهدین  یاد کرده است . . اما اکنون  نه اینکه به 12 میلیون مارک کاهش داده شده است . از سوی دیگر خیلی مسخره است که یک سرباز گمنام امام زمانی هلندی وصل به وزارت بد نام اطلاعات از هلند گزارش پیرامون فرزندان مجاهدین مقیم آلمان داده است تا نتیجه ی این گزارش در این روزی نامه  بازتاب داده است .
 يك پژوهشگر هلندي اعلام كرد؛ منافقين پس از انتقال فرزندان اعضاي اين باند از عراق به اروپا، از اين كودكان به عنوان مهره‌هايي براي سوء استفاده مالي استفاده كردند. به گزارش ايسنا، به گفته "يوديت‌ نيورينك"، برخي كودكان اعضاي سابق گروهك تروريستي منافقين كه در سال 1370 به دستور سركرده اين گروهك از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا فرستاده شدند با افشاي مناسبات اين فرقه اعلام كردند كه به دستور سركرده منافقين از وجود آنها براي گدايي در خيابان‌هاي آلمان استفاده شده است. براساس اين گزارش، تعداد زيادي از اين كودكان كه در ساختمان‌هاي متعلق به منافقين نگهداري مي‌شدند، هر روز مجبور بودند در خيابان‌هاي آلمان از مردم اين كشور گدايي كنند و در صورتي مي‌توانستند به محل نگهداري خود بازگردند كه رقمي بين 130 تا 260 مارك از مردم گدايي كرده باشند. در ادامه اين گزارش آمده است: در فاصل زماني كوتاهي، سركرده منافقين از همين راه 12 ميليون‌ مارك عوايد گدايي از مردم آلمان را صرف امور تروريستي فرقه‌اش كرد
تحريم بانك‌هاي لبنان به خاطر ايران
با زهم از موضع حرف علی خامنه ای یکیست و مرغ یک پا دارد در دفاع از اهداف نظامی هسته ای با وجود اینکه یک بانک در عراق که در اختیار حاکمان ایران بو دتحریم شد .اکنون نوبت تحریم بانک های لبنان شده است که در خدمت حاکمان ایران بوده اند . ولی همچنان  با پررویی ادعا می شود که تحریم ها اثر ندارد و ربطی به گدایی ندارد
 روزنامه لبناني "الاخبار" به نقل از نتايج تحقيقات سه ماهه يك مؤسسه آمريكايي موسوم به "متحدان عليه ايران هسته‌اي" نوشت: اين مؤسسه در گزارش اخير خود مدعي شده كه فعاليت سيستم پوليشويي در بانك‌هاي لبنان با همكاري بخش بانكي و تحت نظر ايران و حزب‌الله با هدف حمايت از عمليات‌هاي پولشويي و سندهاي قرضه مالي كشور، به صورت غيرقانوني فعال است. اين روزنامه لبناني با اشاره به واكنش بخش بانكي لبنان به اين نوع ادعا‌ها ادامه داد: بخش بانكي لبنان در صدد ارسال جوابيه قانوني و مناسب به اين گونه ادعا‌ها و اتهامات است. الاخبار با اشاره به گزارش اين مؤسسه آمريكايي تأكيد كرد: اعضا و مشاوران اين مؤسسه بسيار قديمي، در راستاي تأمين هدف‌هاي رژيم صهيونيستي تلاش مي‌كند و يكي از مشاوران اين مؤسسه عضو سابق سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي "موساد" بوده است. از سوي ديگر حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه با انتشار بيانيه‌اي اتهامات اخير وزارت خزانه‌داري آمريكا مبني بر دست داشتن اين حزب در عمليات پولشويي و تجارت مواد مخدر را كذب محض دانست
اخراج 8000كارمند پژو پيامد تحريم ايران
باز هم مورد دیگر  از بی تأیر بودن تحریم ها که موجب افزایش واردات و تورم وگرانی لجام گسیخته همراه با فقر وبیکاری وتعطیلی کارخانه ها واخراج کارگران شده است.
 شركت بزرگ خودروسازي "پژو - سيتروئن" در حالي در نظر دارد طرح اخراج 8 هزار كارمند خود را اجرايي كند كه گزارش‌هاي موثق نشان مي‌دهد: تصميم اخير اين شركت به علت تبعات تحريم يكي از شركت خودروسازي ايران اتخاذ شده است. به گزارش مهر، يكي از مهم‌ترين سرخط‌هاي خبري رسانه‌هاي غربي در چند روز اخير اعلام تصميم شركت پژو - سيتروئن فرانسه در اخراج حدود 8000 نيروي كار خود به علت كاهش چشمگير توليد و فروش اين شركت بزرگ خودروسازي بود. اين رسانه‌ها به نقل از مسئولان عالي رتبه پژو اعلام كردند اين خودروساز بزرگ فرانسوي در نظر دارد تا 8000 جايگاه شغلي خود را حذف كرده و يكي از كارخانه‌هاي خود را در پاريس تعطيل كند. اعلام رسمي اخراج 8000 نيروي كار اين شركت، شوك بزرگي به اقتصاد فرانسه محسوب شده و موجي از اعتراضات و اعتصاب‌هاي احتمالي را در پي خواهد داشت، تا حدي كه يك وزير اقتصادي دولت اولاند را به واكنش صريح در يكي از شبكه‌هاي تلوزيوني اين كشور مجبور كرد. وي اين اقدام شركت "پژو - سيتروئن" را زلزله اقتصادي در فرانسه ارزيابي كرد و اين موضوع را براي دولت و كارگران غيرقابل تحمل خواند. اولاند رئيس‌جمهور جديد فرانسه نيز در مصاحبه با تلويزيون اين كشور گفته است كه اين طرح يك شوك بزرگ براي كارگران و خانواده‌هاي آن‌ها و اتحاديه‌هاي كارگري است. اين طرح به هيچ وجه قابل قبول نيست و بايد مذاكرات مجددي برگزار شود.
قرائتی : آرایش در دانشگاه ممنوع شود/ صبح‌ها خانم‌ها و عصرها آقایان در دانشگاه درس بخوانند
این آخوند مشنگ و مضحک و انگل غارتگر که دو سه پس از انقلاب صاحب یک گاو داری مدرن در استان مرکزی شد . البته اوایل انقلاب تلاش کرد با رئیس نهضت سواد آموزی اینگونه دلقک بازی بی سوادی را در ایران ریشه کن کند .اکنون برای حفظ وامنیت غارتگری ها مجبور به ساز کودتا گر وولی فقیه برقصد و این چنین فتوای زنانه و مردانه برای دانشگاه ها صادر کرده یا  تبدیل به مسجد کرده است.
خبر آنلاین : قرائتی در اولین نشست هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ، افزود: همچنین بحث تفکیک دخترها و پسرها در دانشگاه‌‌ها جز در موارد ضروری باید در دستور کار قرار گیرد. در این زمینه بنده در جلسه‌ای در زمینه اسلامی کردن دانشگاه‌ها عنوان کردم که جز در موارد ضرورت، کلاس‌ها جدا برگزار شود و می‌توان تمهیداتی فراهم کرد تا صبح‌ها خانم‌ها و عصرها آقایان در دانشگاه درس بخوانند.ازدواج و نماز.آمار طلاق زیاد شده است که یکی از دلایل آن دیر ازدواج کردن است.دوای غفلت را نماز و دوای شهوت را ازدواج عنوان کرد و گفت: اصل کارهای فرهنگی مربوط به ازدواج و نماز است و تمام فعالیت‌های فرهنگی باید صرف این دو موضوع شود.رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه در دانشگاه‌ها الزام کنیم که کسیدر دانشگاه آرایش نکند، تصریح کرد: اگر در این زمینه به دین نیز کاری نداشته باشیم، این موضوع ضربه علمی وارد می‌کند.