نامه ها و صدای شما

نامه ها و صدای شما .12 آذر -92
انتقاد ونارضایتی شهروندان از  بی توجهی  مسئولان و عملکرد غیر مفید  و غیر خدماتی و....
نامه‌هاي شما
*پل شيب‌دار! 
اين روزها مردم مدام مثلاً از سربالايي قيمت‌ها و تورم در سراشيبي صحبت مي‌كنند. شهرداري منطقه 14 نيز براي رفت وآمد عابران پياده، درتقاطع خيابان شهيد عبدالكريم مخبر شمالي - وليعصر(عج) شرقي، پل فلزي كوچكي كار گذاشته كه شيب‌دارد و حتي افراد سالم به سختي مي‌توانند از آن رفت و آمد كنند ديگر معلولان و ويلچرسواران كه جاي خود دارند و مجبورند مسيرشان را تغيير دهند و از عرض خيابان بروند. اميدوارم باچاپ اين متن كوتاه، مسئولان شهرداري منطقه 14 به موضوع رسيدگي كنند و يا شيب را بردارند يا پل را. محسن ملاعباسي - تهران 
*نخاله‌ها جمع‌آوري وزمين باير آسفالت شد! 
بالاخره باگذشت مدتي از درخواست ساكنان بزرگراه شهيد محلاتي، ابتداي خيابان تكيه اكبرآبادي شمالي مبني بر جمع‌آوري نخاله‌هاي ساختماني و آسفالت اين محل، مسئولان نخاله‌ها را جمع‌آوري و محل ياد شده را آسفالت كردند، از كارمندان پرتلاش روابط عمومي شهرداري منطقه14 به دليل پيگيري اين موضوع قدرداني مي‌كنيم. عرفان - تهران 
*ايمني گران و دوربين‌هاي تيزبين! 
عده‌اي از مردم كه موتورسيكلت ندارند، از اين كه مأموران راهنمايي و رانندگي به تخلف موتورسيكلت‌رانان رسيدگي نمي‌كنند، گلايه‌مندند و درخواست رسيدگي دارند، در حالي كه در بيشتر مكان‌ها و حتي كوچه‌ پس كوچه‌هاي شهر دوربين نصب شده وبه راحتي از تخلف موتورسيكلت‌ها و خودروها عكس مي‌گيرد. به عنوان نمونه، پسرم موتورسيكلت‌سوار است و براي استعلام خلافي، به يكي از مراكز پليس +10 رفت و دريافت كه 540هزار تومان جريمه شده، وبيشتر جريمه‌هايش نيز از نداشتن كلاه ايمني است. اما وقتي براي خريد كلاه كاسكت به خيابان ري رفتيم، كلاه‌هاي معمولي بيش از 50هزارتومان بود. گراني كلاه ايمني موجب شده كه برخي از موتورسيكلت‌رانان از گذاشتن كلاه خودداري كنند، غافل از اين كه دوربين‌هاي تيزبين تخلف آنان را عكس مي‌گيرد و ثبت مي‌كند! علي - تهران 
صداي شما
يك پزشك از تهران: علاوه بر آلودگي هوا، امواجي كه از آنتن‌ها و گيرنده‌ها در تهران و ساير كلان شهرهاي بزرگ پخش مي‌گردد مشابه مايكروفر مي‌باشد. آيا كسي مي‌تواند سر خود را داخل مايكرو فر روشن كند؟ اين امواج سرطان‌زا و باعث سقط جنين بانوان مي‌شود. 
* محموديان از تهران: چرا مسئولان ذيربط نسبت به ترميم پل كن ا قدامي انجام نمي‌دهند؟ اگر اين پل بالاي شهر تهران بود، يقينا تا الان درست شده بود! تذكر بدهيد شايد گوش شنوايي پيدا شود. 
* اكبرزاده از تهران: از مجلس و دولتمردان درخواست مي‌شود فكري هم به حال بيمار سازمان تامين اجتماعي بكنند. اين سازمان كه در روزگاري نه چندان دور يكي از ثروتمندترين سازمانها بود، اينك در آستانه مشكلات بزرگي قرار دارد و اگر دولت بدهي‌هاي خود را به اين سازمان ندهد مشكلات دوچندان خواهد شد. 
* يك شهروند از مهريز يزد: از آقاي ظريف و تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي سپاسگزاريم. به عنوان يك هموطن و جوان ايراني مي‌گويم شما حق هسته‌اي ملت را احياء كرديد و به جهانيان فهمانديد كه حق هسته ا‌ي صلح آميز حق ملت ايران است. درود خداوند بر بندگان متدين خود، الحق و الانصاف آقاي ظريف با ظرافت خود گل كاشتيد. 
* كشتكار از بوشهر: چرا بعضي‌ها از تريبون‌‌هايي كه بدست مي‌آورند به افراد خدوم توهين مي‌كنند؟ اينها كه خدمت كردند و آدمهاي سالمي بودند و اهل دزدي هم نبودند. چرا برخي‌ها با اين كلمات سخيف در جامعه تشويش اذهان عمومي مي‌كنند؟