جهت اطلاع

جهت اطلاع . 3 خرداد - 93
راهكار تحقق اقتصاد مقاومتي را كشف كرده‌اند!
آنقدر پیام اقتصاد مقاومتی – جهادی ولی فقیه مضحک و مسخره ووارونه است که گزارش شده است  مسئولان ارشد استان سمنان راهكار تحقق اقتصاد مقاومتي را كشف كرده‌اند! زیرا که  با يك دستورالعمل، مسئولين استان سمنان موظف شده‌اند عنوان "اقتصاد مقاومتي" را بهانه‌اي براي روزنامه نخواندن قرار دهند و مانع ورود روزنامه‌هاي كثيرالانتشار به ادارات شده اند!
* مسئولان ارشد استان سمنان راهكار تحقق اقتصاد مقاومتي را كشف كرده‌اند! با يك دستورالعمل، مسئولين استان سمنان موظف شده‌اند عنوان "اقتصاد مقاومتي" را بهانه‌اي براي روزنامه نخواندن قرار دهند و مانع ورود روزنامه‌هاي كثيرالانتشار به ادارات شوند. جالب است كه مسئولان استاني به اين نكته فكر نكرده‌اند كه يكي از مهم‌ترين راه‌هاي ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتي، مطرح كردن نقطه نظرها در اين زمينه در مطبوعات است. ضمناً اين اقدام ضد فرهنگي در استان سمنان در سالي انجام مي‌شود كه رهبر انقلاب آن را سال فرهنگ و اقتصاد... ناميده‌اند. در همين زمينه مقاله‌اي را كه در صفحه 4 روزنامه امروز به چاپ رسيده مطالعه نمائيد. 
سیاست یک بام و دو هوا
سیاست مضحک و آشکار یک بام وو هوا .برای اینکه از یک سو تبلیغ رشد جمعیت کشور از سوی رهبر ولی فقیه انتصابی می شود .از سوی دیگر اظهار نظر نگرانی از افزایش زاد وولد در مناطق سنی نشین کشو شده است !

* مولوي عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در مصاحبه‌اي با سايت "سني آنلاين" گفت اظهار نگراني بعضي از مراجع و علما درباره افزايش جمعيت اهل سنت كشور وجهي ندارد. وي افزود: "طبق تحقيقي كه خود ما از وزارت كشور داشتيم و از منابع رسمي به صورت محرمانه دريافت كرديم جمعيت اهل سنت حدود 20 درصد است... حال كه آقايان مي‌خواهند جمعيت اهل سنت را بررسي كنند مي‌بينند جمعيت اهل سنت مقداري از تصور آنان بالاتر است. اينگونه نيست كه اين جمعيت اخيراً از راه زاد و ولد بالا رفته باشد." اخيراً بعضي از مراجع و رسانه‌ها اعلام كرده‌اند در چند دهه اخير كه برنامه كنترل جمعيت اجرا شده، اهل سنت كشور به آن عمل نكرده و تلاش كردند از طريق زاد و ولد بيشتر جمعيت خود را افزايش دهند تا نسبت بالاتري پيدا كنند.مولوي عبدالحميد در همين مصاحبه با لحني اهانت‌آميز نسبت به بعضي مراجع سخن گفته و همين امر موجب اعتراض شده بطوري كه حوزه علميه امام صادق زاهدان درس‌هاي خود را در اعتراض به همين اظهارات، تعطيل كردند.