نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما . 18 اردیبهشت -93
امنيت شبانه .از نيروي انتظامي تقاضا داريم براي امنيت شبانه داروخانه‌هاي شبانه روزي هماهنگي‌هاي لازم را به عمل آورند تا داروخانه‌هاي شبانه روزي به دليل نبود امنيت مجبور نباشند از پشت درهاي بسته نسخه پيچي كنند! * چند تلفن از تهران: چرا شهرداري تهران در مورد حوادث و اتفاقاتي كه در تهران مي‌افتد پاسخگو نيستند؟ بالاخره هر سازمان و ارگاني بايد جوابگوي اتفاقاتي كه در زيرمجموعه آنان مي‌افتد، نيز باشند. * موسويان از تهران: در روزنامه خواندم كه قيمت سيمان به قبل بازگشته است ولي در عمل افزايش 30 درصدي را در قيمت آن شاهد هستيم، چرا؟ * حسنوند از خرم آباد: از مسئولان سؤال شود چرا امكان مجدد ويرايش ثبت يارانه‌ها صورت نمي‌پذيرد؟ * رضاييان از تهران: از مسئولان سؤال كنيد علت اجرا نشدن قانون همسان سازي حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي چيست؟
* يك متقاضي وام از تهران: براي دريافت وام 2 ميليوني بازنشستگان تأمين اجتماعي به بانك رفاه كارگران مراجعه كردم و مي‌گويند هنوز بخشنامه آن به ما ابلاغ نشده است. تذكر بدهيد تا رسيدگي شود. 
صداي شما
* چند تلفن از تهران: چرا شهرداري تهران در مورد حوادث و اتفاقاتي كه در تهران مي‌افتد پاسخگو نيستند؟ بالاخره هر سازمان و ارگاني بايد جوابگوي اتفاقاتي كه در زيرمجموعه آنان مي‌افتد، نيز باشند. 
* موسويان از تهران: در روزنامه خواندم كه قيمت سيمان به قبل بازگشته است ولي در عمل افزايش 30 درصدي را در قيمت آن شاهد هستيم، چرا؟ 
* حسنوند از خرم آباد: از مسئولان سؤال شود چرا امكان مجدد ويرايش ثبت يارانه‌ها صورت نمي‌پذيرد؟ 
* رضاييان از تهران: از مسئولان سؤال كنيد علت اجرا نشدن قانون همسان سازي حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي چيست؟
* يك متقاضي وام از تهران: براي دريافت وام 2 ميليوني بازنشستگان تأمين اجتماعي به بانك رفاه كارگران مراجعه كردم و مي‌گويند هنوز بخشنامه آن به ما ابلاغ نشده است. تذكر بدهيد تا رسيدگي شود. 
*حسني آذر از تهران: چند روز پيش در چهارراه ولي عصر(عج) جنب ايستگاه مترو، دستفروش‌ها لباس‌هاي دست دوم را در بسته‌‌بندي‌هاي شكيل به عنوان لباس نو به رهگذران مي‌فروختند! 
* اصغر رسوليان از تهران: سال گذشته شارژ مترو را به مبلغ 55 هزار تومان خريدم. امسال كه براي شارژ مجدد مراجعه كردم از شارژ آن خودداري كردند و گفتند كارت را دور بياندازيد! چرا شركت مترو بدون مطالعه كارت يكساله را پيشنهاد كرد و حالا از شارژ آن خودداري مي‌كند؟ تقاضا مي‌شود شركت مترو مسئوليت پذير و جوابگو باشد و كارت يكساله را دوباره تمديد كند. طي تماسي با تلفن 1888 اپراتور گفت كارت‌هاي يكساله پيشنهاد شوراي شهر بوده و خود شورا جلوي صدور مجدد را گرفته است. بنويسيد شايد شهرداري، شوراي شهر و يا مترو جوابي دادند. 
نامه‌هاي شما
  درخواست 
از نمايندگان مجلس و سازمان بازرسي كل كشور تقاضا داريم تكليف واگذاري مسكن مهر 700 واحدي "تكسام" ماهدشت استان البرز را هر چه سريعتر روشن نمايند. از سال 86 تا به امروز كل وديعه مسكن (20 تا 25 ميليون تومان) را پرداخت كرده‌ايم. اين پروژه 90 درصد پيشرفت فيزيكي دارد ولي مدت 30 ماه است كه بدليل اختلافات اداري و بودجه‌اي بين پيمانكار مسكن مهر تكسام و ادارات استان وابسته به استان البرز راكد مانده است. خواهشمند است فكري به حال اين سرمايه‌هاي عظيم ملي كنند كه به بهره‌برداري برسد. بنويسيد مسئولان مسكن مهر تكسام هم به هيچ تلفني پاسخگو نمي‌باشند. اعضاي تعاوني مسكن تكسام ماهدشت - استان البرز 
سرگرداني در بزرگراه شهيد محلاتي 
چرا شهرداري منطقه 14 به مطلبي كه سال گذشته درباره بزرگراه سرگردان شهيد محلاتي كه دوربرگردان ندارد، چاپ شد، براي روشن شدن افكار عمومي، جوابيه‌اي به روزنامه ارسال نكرد؟ سروشا بزرگ ـ تهران 
دستورالعملي كه به دندانپزشكان ابلاغ نشد!
پارسال خبري در مطبوعات در باره اينكه دندانپزشكان با دفترچه بيمه تأمين اجتماعي، بيماران را ويزيت و برخي مراحل درمان را انجام مي‌دهند، چاپ شد. متأسفانه با گذشت مدتي از چاپ اين خبر، با مراجعه به دندانپزشكان اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنند و مي‌گويند تا به حال هيچ دستورالعملي درباره اين موضوع دريافت نكرده‌اند. از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تقاضا داريم به اين موضوع رسيدگي و اطلاع رساني كنند. غزاله ملاعباسي ـ تهران 
امنيت شبانه 
از نيروي انتظامي تقاضا داريم براي امنيت شبانه داروخانه‌هاي شبانه روزي هماهنگي‌هاي لازم را به عمل آورند تا داروخانه‌هاي شبانه روزي به دليل نبود امنيت مجبور نباشند از پشت درهاي بسته نسخه پيچي كنند! محمدرضا شهرياري ـ تهران