گزیده خبرهای 16 شهریور -94

گزیده خبرهای 16 شهریور -94
       واژگوني مرگبار کاميون و سمند
    زنجان- خبرنگار کيهان: فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110، مبني بر وقوع يک حادثه رانندگي در جاده «دندي-زنجان» سه راهي روستاي مرصع، بلافاصله عوامل پليس راه به محل اعلامي اعزام شدند.    «شيرمحمدي» افزود: در اين حادثه يک دستگاه سواري سمند با يک سرنشين واژگون و سرنشين اين خودرو در دم فوت و راننده مجروح شد.    وي ادامه داد: در حادثه ديگر در محور «زنجان-تهم» يک دستگاه کاميون خاور در اثر برخورد با کوه واژگون شد و راننده خودرو در دم فوت کرد.  
        برادرکشي در برابر ديدگان والدين
    فارسان- خبرنگار کيهان: 2 برادر که براي ديدار پدر و مادر کهنسال خود در فارسان به منزل آنان رفته بودند، پس از درگيري با يکديگر برادر کوچک برادر بزرگ خود را از پاي درآورد. برادران 42 و 40 ساله بر سر زمين مغازه اي که پدر به برادر بزرگتر واگذار کرده بود به مشاجره لفظي پرداختند که ناگهان برادر کوچکتر به سوي آشپزخانه منزل رفت و با کارد آشپزخانه به برادر بزرگتر خود حمله ور شد و با 4 ضربه کارد که يکي از آنها به قلب مقتول اصابت کرد برادر خود را از پاي درآورد و سپس چندين ضربه کارد نيز به خود وارد کرد.    وي توسط برادر سوم به بيمارستان منتقل شد و حال وي هم اکنون خوب است.  
        تصادف زنجيره اي در محور خورموج
    بوشهر- خبرنگار کيهان: لغزندگي جاده و انحراف به چپ يک تريلر در شهرستان دشتي، 12 مصدوم و دو کشته برجاي گذاشت.     در اين سانحه، تريلر پس از انحراف از مسير خود با 3 خودرو لندکروز، پژو 405 و رانا که در اين جاده دوطرفه در حال تردد بودند برخورد کرد که 2 کشته و 12 مجروح برجاي گذاشت.مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي بوشهر در مورد اين حادثه گفت: 2 سرنشين پژو 405 به دليل شدت صدمات وارده، در دم جان سپردند.سيدمجيد حسيني افزود: همچنين 9 سرنشين خودرو رانا و 3 سرنشين خودرو لندکروز مجروح شده که توسط آمبولانس هاي پايگاه شهري خورموج به بيمارستان منتقل شدند.    
    کلاهبرداري از جوانان جوياي کار
    گرگان - باشگاه خبرنگاران: فرمانده انتظامي شهرستان گرگان گفت: شخصي که با عنوان شرکت کاريابي اقدام به دريافت پول از جوانان در ازاي ايجاد شغل در دستگاه هاي اجرايي مي کرد، به دنبال گزارش هاي مردمي دستگير شد. سرهنگ غربا افزود: در بازرسي از اين شرکت مشخص شد 24 فقره پرونده براي افراد جوياي کار تشکيل شده و 14 نفر از اين شخص شکايت کرده اند.  
        کشف 2 محموله قاچاق در ساحل اروند
    آبادان - واحد مرکزي خبر: فرمانده پايگاه درياباني و مرزباني آبادان گفت: ماموران پايگاه درياباني آبادان با توقيف 2 فروند شناور بيش از 18 هزار بسته مواد غذايي و 11 هزار قلم نوشت افزار قاچاق را کشف و ضبط کردند.    سرهنگ اسداللهي ارزش محموله مواد غذايي را 2 ميليارد و 200 ميليون ريال و ارزش محموله نوشت افزار را يک ميليارد و 232 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: در اين ارتباط 5 نفر دستگير و به مراجع قضايي تحويل شدند. 
        توقيف محموله هاي کفش قاچاق
    زنجان - خبرنگار کيهان: فرمانده انتظامي خدابنده گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري به 2 دستگاه سواري پژو 405 و ال 90 مشکوک و خودروها را متوقف کردند.    سرهنگ خليلي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودروها در مجموع 427 جفت کفش قاچاق را کشف و ضبط کردند.وي با اشاره به دستگيري رانندگان خودروها به اتهام حمل کالاي قاچاق تصريح کرد: ارزش تقريبي کالاي کشف شده بيش از 98 ميليون ريال برآورد مي شود.