گزیده خبرهای 5 مهر -95 قسمت -3

گزیده خبرهای 5 مهر -95 قسمت -3
 کشف جسد زن 35 ساله در همدان 
جسد زنی 35 ساله در حوالی میدان رسالت همدان کشف شد که شایعه قتل وی در حال بررسی است.جسد زن 35 ساله در حوالی میدان رسالت همدان کشف شد که فرماندار همدان در خصوص این موضوع به خبرنگار مهر گفت: موضوع در حال بررسی بوده که قتل اتفاق افتاده است یا خیرعلی تعالی» در مورد جزئیات این خبر ادامه داد: جسد خانمی در حدود سن 35 تا 40 ساله در حوالی میدان رسالت کشف شده ولی اینکه قطعی باشد قتل است یا نه مشخص نیست و نیروی انتظامی همدان در حال بررسی موضوع است.فرماندار همدان گفت: کشف جسد بین حدود ساعت 17 تا 18 عصر اتفاق افتاده و این موضوع در دست بررسی است و در حال حاضر نمی‌شود اعلام کرد که قتل رخ داده است.وی اظهار کرد: بررسی این موضوع ظرف چند ساعت آینده انجام و جزئیات تا امروز مشخص می‌شود.
حبس در کمپ ترک اعتیاد، برای سرقت طلا 
زن جوانی که با دسیسه خواهر ناتنی‌اش در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد حبس شده بود، پس از 56 روز موفق به فرار شد.چند روز قبل زن جوانی وارد اداره پلیس تهران شد و گفت که خواهر ناتنی‌اش او را ربوده و بعد از بستری کردنش در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد، جواهراتش را هم سرقت کرده است.به گزارش جام نیوز، شاکی در توضیح ماجرا گفت: همراه شوهرم در یکی از محله‌های شرق تهران زندگی می‌کنم. حدود دو ماه قبل بود که او از طرف محل کارش برای انجام ماموریت به شهرستان رفت به خاطر همین من شب را به خانه خواهر ناتنی‌ام در محله نارمک رفتم.خواهرم آن شب شام مفصلی آماده کرد به طوری که بعد از خوردن غذا، به خواب سنگینی فرورفتم. صبح هم که از خواب بیدار شدم، سرگیجه داشتم. پس از خوردن صبحانه، خواهرم پیشنهاد داد همراه او به کلاس‌های عرفانی بروم. او مدعی بود مدتی است عضو گروه‌های عرفانی شده و هر روز در کلاس‌های آنها شرکت می‌کند. اول قبول نکردم اما وقتی اصرار کرد و با هیجان درباره آموزه‌های کلاس‌ها شرح داد، پیشنهادش را قبول کردم.بعد هم با خودروی او به طرف محل کلاس‌ها رفتیم تا اینکه در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر، کنار مغازه‌ای توقف کرد و دو لیوان آبمیوه خرید. وقتی آبمیوه را خوردم از هوش رفتم. ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم در محل ناشناسی هستم و دست و پاهایم به تخت بسته شده است. وقتی از زنی که کنار تخت ایستاده بود، سوال کردم، گفت اینجا کمپ ترک اعتیاد حوالی کرج است. پس از اینکه با داد و بیداد دست و پایم را باز کردند به کارکنان آنجا گفتم که اعتیاد ندارم و خواستم رهایم کنند تا به خانه‌ام برگردم، اما آنها گفتند به درخواست خواهرم مرا بستری کرده‌اند و باید مدتی آنجا بمانم.شاکی ادامه داد: من 56 روز تمام در این کمپ اسیر بودم و روزهای سختی را سپری کردم اما در طول این مدت این سوال ذهنم را مشغول خود کرده بود که چرا خواهرم مرا به این کمپ آورد. سرانجام از طریق یکی از معتادان که از کمپ مرخص شد به شوهرم خبر دادم و او را از سرنوشت خودم باخبر کردم. شوهرم وقتی از ماجرا با خبر شد به کمپ آمد و مرا از این اسارتگاه نجات داد. وقتی شوهرم مرا به خانه برد، متوجه شدم خواهرم کلید خانه‌ام را از داخل کیفم سرقت کرده و در نبود شوهرم تمام طلا‌ها و جواهرات مرا سرقت کرده است.بعد از آن بود که فهمیدم شوهرم وقتی از ماموریت بازگشته و از پیدا کردنم ناامید شده، پلیس را از ماجرا با خبر کرده است. شوهر شاکی هم گفت: وقتی از ماموریت برگشتم، همسرم در خانه نبود. ابتدا فکر کردم به خانه دوستان و بستگان رفته است اما هر جا که رفتم از او خبری نیافتم و حتی خواهرناتنی‌اش نیز چیزی به من نگفت. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی حسین پور، بازپرس شعبه پنجم دادسری جنایی پایتخت برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن صحت و سقم این ادعا در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
دعوای خانوادگی مقابل لنز دوربین 
مشرق - تصویری از مبارزه دو کانگورو با هم در پارک ملی استرالیا که توسط«اندی تیندال»،عکاس حیات وحش استرالیایی ثبت شده است. 
    4 کشته در سانحه رانندگي محورهاي ارتباطي زنجان
    زنجان- خبرگزاري صداوسيما: حادثه رانندگي در محور زنجان- خرمدره 2 کشته برجاي گذاشت.     رئيس پليس راه استان زنجان گفت: در اين حادثه که بامداد شنبه بر اثر برخورد يک دستگاه وانت نيسان با موتورسيکلت رخ داد سرنشين موتور جان خود را از دست داد.    از سوي سرهنگ شيرمحمدي علت تصادف، انحراف به چپ وانت اعلام شد.    همچنين به گزارش ايرنا صبح روز جمعه در اثر واژگوني يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 نوزاد پسر يکساله به دليل شدت جراحات وارده در دم فوت شد و مادر متوفي نيز پس از انتقال به بيمارستان به کام مرگ فرو رفت.    به گفته شيرمحمدي اين حادثه بر اثر خستگي و خواب آلودگي راننده و در کيلومتر 42 لاين شمالي آزادراه زنجان- قزوين رخ داد.
        فوت 2 نفر در آتش سوزي خودرو
    همدان- ايرنا: رئيس پليس راه استان همدان گفت: 2 سرنشين خودرو سواري پژو بامداد روز جمعه با خروج از جاده غار عليصدر همدان و برخورد با تلي از خاکستر در آتش سوختند.    سرهنگ مهدي شاکري افزود: ساعت 5 بامداد جمعه يک دستگاه خودرو پژو هنگام تردد در مسير غار عليصدر همدان از جاده منحرف شد.    وي تاکيد کرد: اين خودرو پس از خروج از مسير اصلي وارد زمين کشاورزي حاشيه جاده شده و در آنجا با تلي از خاکستر و زغال که از شب گذشته انباشته شده بود برخورد کرد.    شاکري ادامه داد: پس از برخورد خودرو با خاکستر و زغال وسط زمين کشاورزي، پژو دچار آتش سوزي شده و راننده و سرنشين آن به طور کامل سوختند.    وي تصريح کرد: با توجه به اينکه جاده محل بروز سانحه مستقيم بوده طبق نظر کارشناسان پليس راه علت اصلي بروز اين سانحه خروج خودرو از جاده به علت بي توجهي راننده به جلو بوده است.    
    سد خاکي جان جوان 20 ساله را گرفت
    سرويس شهرستان ها: فرمانده انتظامي شهرستان خمين گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره غرق شدگي در يکي از سدهاي روستاهاي اطراف شهرستان خمين، بلافاصله ماموران انتظامي پاسگاه مربوطه، براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.    سرهنگ گودرزي افزود: در تحقيقات مشخص شد جواني 20 ساله که براي تفريح و شنا به يکي از سدهاي خاکي در روستاي برگله شهرستان خمين رفته بود به علل نامعلومي دچار غرق شدگي شده است.    وي ادامه داد: پس از هماهنگي هاي لازم، جسد وي توسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه، پس از خارج کردن از سد مذکور، به مراکز درماني انتقال داده شد.    
    قاتل فراري پس از 2 سال دستگير شد
    زاهدان- ايرنا: فرمانده انتظامي هامون گفت: در پي کسب خبري مبني بر حضور قاتل فراري در هامون بلافاصله پليس آگاهي اين شهرستان بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار داد.    سرگرد سعادتي افزود: با انجام تحقيقات و بررسي تکميلي مخفيگاه قاتل شناسايي و با هماهنگي قضايي ماموران پليس آگاهي براي دستگيري وي به محل اعزام شدند و قاتل فراري در اين عمليات دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي انتقال يافت.    فرمانده انتظامي هامون تصريح کرد: اين متهم که در بازجويي پليسي به قتل نامادري خود به دليل اختلاف خانوادگي در سال 92 در يکي از روستاهاي توابع اين شهرستان اعتراف کرد با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.