داريوش سجادي: اگر اغتشاشگران در سال ۸۸ پيروز مي شدند داعش امروز در تهران بود

داريوش سجادي: اگر اغتشاشگران در سال ۸۸ پيروز مي شدند داعش امروز در تهران بود 16 شهریور -94
وارونه گویی همکار سربازجو شریعت نداری مقیم آمریکا که برای رد گم کردن برچسب همکار  سابق روزنامه ی مدعی اصلاح طلب چاشنی می شود . زیرا نتیجه ظهور ورشد داعش سرکوب شدید تظاهر کنندگان 88  وشدت دادن سیاست مداخله گری درامور داخلی عراق و سوریه ولبنان وبحرین که منجر به زد و بند نوری مالکی مزدور و دست نشانده بشار اسدد رپیدایش داعش شده است بطور وارونه تحلیل و  بازتاب داده شده است.
فعال سياسي اصلاح طلب مستقر در آمريکا گفت: هزينه اي که جنبش سبز به مملکت وارد کرد از جنگ بيشتر بود و من معتقدم اگر اغتشاشگران در سال ۸۸ پيروز مي شدند، داعش الان در تهران بود.
    
داريوش سجادي، فعال سياسي اصلاح طلب مقيم آمريکا و مشاور سابق مهدي کروبي در مصاحبه با تسنيم اظهار داشت: احتمال دارد کنگره در مرحله اول، توافق را رد کند و در يک رفت و برگشت آن را تصويب کند؛ ولي بحث اين است که آمريکا حتي اگر متن توافق را هم تصويب کند، شخص اوباما نمي تواند اين توافق را بفروشد، زيرا همه حرف آنها اين است که بتوانند در انتخابات راي جمع کنند.
    
سجادي در اين مصاحبه با اشاره به ماجراهاي اخير مهدي هاشمي رفسنجاني در زندان اوين گفت: مهدي هاشمي سکه طلادر زندان به چه دردش مي خورد غير از اينکه بتواند در آنجا هم آدم بخرد، حتماً آن سکه ها پول خردهاي در جيبش بوده!
    
وي در بخش ديگري از اين مصاحبه به تذکر اخير رهبر انقلاب به طرح آمريکا براي نفوذ در ايران اشاره و تاکيد کرد: آنها امروز روي داخل سوئيچ کردند که اين موضوع جاي نگراني دارد يعني اگر قرار باشد سازمان هاي امنيتي نگران باشند، بايد در اين گردنه نظارت خود را قوي کنند زيرا آنها با نفوذ و جمع آوري اطلاعات کار خود را انجام مي دهند و ما نيز موظف هستيم تا اين گردنه ها را محکم ببنديم.
    
سجادي در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به وضعيت آزادي در آمريکا گفت: شما در آمريکا که مثلاً مهد آزادي است هم توجه کنيد که يک نفر کمونيست به هيچ وجه حق استخدام در مدارج و نهادهاي دولتي را ندارد، ساختار کاپيتاليسم تعريف شده و مي گويند: «کمونيستي که کاپيتاليسم را قبول ندارد، ما چگونه او را در سيستم راه بدهيم؟» مي گويند: «او بيرون برود و در بازار و هر کار ديگري را که مي خواست انجام بدهد، ولي فکر نکند که اينجا مي تواند وکيل، سفير و يا حتي رئيس جمهور بشود». 
    
وي در پاسخ به اين سوال که «اگر فتنه ۸۸ در آمريکا رخ مي داد، نحوه برخورد حکومت با اين مسئله چگونه بود؟» گفت: پليس آمريکا يکي از خشن ترين پليس هاي دنياست؛ سال ۱۹۸۹ سياه پوست ها به يک مقر پليس ايالت در لس آنجلس حمله کردند، ۷۵ نفر را درجا کشتند و احدي نيز نتوانست اعتراض کند، در آمريکا مذاکره يا مشاجره با پليس حکم تير دارد، به عنوان مثال شما در آمريکا اگر تخلف رانندگي داشتيد، به عکس ايران که با پليس خوش و بش مي کنند، اگر از خودروي خود پياده شويد با تير شما را مي زنند. 
    
سجادي اظهار داشت: ايراني که ۳۶ سال زير سخت ترين فشارها به خشونت و تروريسم متهم بود، امروز به عنوان امن ترين نقطه منطقه که همه جاي آن آتش است، تبديل شده است، همه اين دسيسه ها براي ايران چيده شد اما خوشبختانه همه آن دسيسه ها به خودشان برگشت. امن تر از ايران در منطقه خاورميانه وجود ندارد؛ آن از عراق، افغانستان و آن هم از سوريه؛ بنده اين را مي خواهم بگويم که اگر قاسم سليماني، نيروي قدس و سپاه نبودند، همان ۸۸ اگر پيروز مي شدند، الان داعش در تهران بود.
    
مشاور سابق کروبي اظهار داشت: ديديد که چه اتفاقي افتاد، آن طرف گفتند که آقا، مردم در خيابان هستند، وقت باج گرفتن است، خوب سيستم باج نداد، اين نکته را قاطعانه مي گويم، هزينه اي که جنبش سبز به مردم وارد کرد از جنگ بيشتر بود، من آنجا خون گريه مي کردم، داشتم مي ديدم که آمريکايي ها و اروپايي ها چه مي کردند، يک سره آنتن هاي آمريکا روي ايران بود.
    
قاتل خاموش 3 کشاورز را کشت
    
زنجان- خبرنگارکيهان: روز جمعه در اثر گازگرفتگي 3 کشاورز در شهرستان ابهر استان زنجان جانشان را از دست دادند. در تحقيقات اوليه مشخص شد اين سه کشاورز براي آبياري به مزرعه رفته و پس از اتمام آبياري براي استراحت وارد آلونک مزرعه شده و از پيک نيک براي گرم کردن محل استراحت خود استفاده و دچار گازگرفتگي شدند. اجساد اين قربانيان جهت اعلام نظر کارشناسي به پزشکي قانوني منتقل شد و موضوع تحت رسيدگي است.