ملت هاي مسلمان ديگر فرش قرمز براي مقامات آمريكايي پهن نمي كنند

سرتيپ سلامي در مراسم سالگرد  یک پاسدار کشته شده به نام كاوه: ملت هاي مسلمان ديگر فرش قرمز براي مقامات آمريكايي پهن نمي كنند 15 شهریور-94
معلوم نیست چگونه این پاسدار سلامی  همچون همقطاران خود و آخوندهای امام جمعه ها واعضای بازارمکاره مجلس ارتجاع  مثل  رهبر ولی فقیه بدون همه پرسی نه  نماینده ملت ایران که ملت های مسلمان شده است وبه نقل از ملت های مسلمان ازترفند تبلیغاتی ضد آمریکایی نخ نما شده سی وچند ساله استفاده کرده و تهدید کرده است؟
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از شهيد کاوه به عنوان يک کليد واقعي براي باز کردن مشکلات در عمليات ها ياد کرد و افزود: امروز به برکت رشادت ها و جانفشاني هاي شهدا ملت هاي مسلمان ديگر فرش قرمز براي مقامات آمريکايي پهن نمي کنند.
    
سرتيپ پاسدار حسين سلامي عصر پنجشنبه در بيست و نهمين سالگرد شهادت سردار شهيد کاوه فرمانده لشکر ويژه شهدا در دوران دفاع مقدس تاکيد کرد: شهدا ادبيات مقاومت در برابر استکبار جهاني را به ما ياد داده اند و امروز ايران اسلامي به صورت بي سابقه در طول تاريخ شجاعانه مقابل سياست هاي خصمانه استکبار ايستاده است.
    
وي اظهار کرد: ملت هاي مسلمان ديگر فرش قرمز براي مقامات آمريکايي پهن نمي کنند و در برابر توطئه هاي آنها هوشيار شده اند و لذا دشمنان با توطئه هاي آمريکايي و صهيونيستي به دنبال تفرقه بين مسلمين هستند.
    
وي گفت: کشور ما به رغم تحريم هاي اقتصادي و تهديدات دشمنان، موشک و ماهواره به فضا مي فرستد و راه هاي پيشرفت و تعالي را در بخش هاي مختلف علمي و صلح آميز هسته اي مي پيمايد و دشمنان که اين ها را مغاير با سياست هاي خود مي بينند، دست به ترور دانشمندان هسته اي ما مي زنند.
    
سلامي اظهار کرد: ما بدون اتکا به رشادت ها و دليرمردي هاي شهداي والامقام و سلحشوري مانند سردار شهيد کاوه نمي توانستيم ثابت قدم در مقابل دشمنان و استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا بايستيم.
    
جانشين فرمانده کل سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب دشمن شناس واقعي هستند و به هيچ عنوان از تهديدات دشمنان هراس به خود راه نمي دهند و به خوبي مي دانند که امروز کاوه هاي بسياري در کشور وجود دارند که راه آن شهيد را در دفاع از سرحدات و آرمان هاي انقلاب اسلامي ادامه خواهند داد.
    
وي، از سردار شهيد کاوه به عنوان يکي از بي نظيرترين فرماندهان و شخصيت هاي تاريخ جهاد و شهادت انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ياد کرد و افزود: اين شهيد با رشادت هاي خود کردستان ايران را از خطر تجزيه نجات داد و نام وي لرزه بر اندام ضد انقلاب مي انداخت.
    
وي اظهار کرد: در هر مرحله اي که عمليات دفاع مقدس با مشکلاتي در روند خود مواجه مي شد شهيد کاوه کليد بازگشايي آنها بود و با درايت خود عمليات را فرماندهي مي کرد.
    
شهيد کاوه در دوران مبارزات ستمشاهي حضور موثري در مشهد داشت و بعد از انقلاب با تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به اين ارگان پيوست و پس از گذراندن يک دوره آموزش شش ماهه چريکي، به آموزش نظامي سپاه و بسيج پرداخت.
    
پس از آن، به منظور حفاظت از بيت شريف حضرت امام خميني(ره)، طي ماموريتي شش ماهه به تهران عزيمت کرد و با شروع جنگ تحميلي، به همراه تعدادي از نيروهاي خراسان به جبهه هاي جنوب اعزام شد و مدتي بعد به علت نياز شديد پادگان به مربي، او را براي آماده سازي و آموزش نيروها به مشهد فراخواندند.
    
با فعاليت هاي ضد انقلاب در کردستان شهيد کاوه به اين منطقه عزيمت کرد و نقش مهمي در مقابله با ضد انقلاب و ايادي وابسته به استکبار ايفا کرد.
    
شهيد کاوه بعد از مدتي به سمت فرماندهي سپاه سقز و تيپ ويژه شهدا که بعد به لشکر ويژه شهدا ارتقا يافت، منصوب شد.
    
سرانجام روح شهيد محمود کاوه در يازدهم شهريورماه 1365 در عمليات کربلاي دو بر بلنداي قله 2519 حاج عمران به پرواز درآمد و دل صخره و کوه، ياد و خاطره شجاعت هاي بي نظير او را در خود ثبت کرد.