780مبلغ ویژه محرم به استان سمنان اعزام شدند

780مبلغ ویژه محرم به استان سمنان اعزام شدند 3 آبان – 94
چرا هزینه ی اعزام 780 مبلغ ویژه محرم  به استان محرم که استان  زادگاه حسن روحانی است .صرف کارتون خوابان بی سر پناه و گرسنه درتهران نشده است؟ چون رسیدگی و سر وسامان دادن به اینان خیلی مهمتر از اعزام طلبه های حوزه و و مداحان به استان سمنان است.

سمنان- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با اشاره به مشارکت بالای مردم در برگزاری آئین‌های ماه محرم و بهترین زمان برای تبیین فرهنگی ناب اسلامی گفت: در این راستا 780 مبلغ به سراسر استان اعزام شدند.
حجت‌الاسلام علی شکری، مردمی بودن و مشارکت بسیار بالای مردم را نقطه قوت محرم الحرام در مقایسه با ماه‌های دیگر طول سال دانست وافزود: برنامه ریزی برای این رویداد بزرگ نیازمند وقت، انرژی و نیروی متخصص و انسانی خاص خود است چرا که عزاداری اباعبدالله الحسین می‌بایست با شایستگی برگزار شود.
وی، درباره اقدامات این نهاد در آستانه ماه محرم، گفت: ساماندهی مبلغان، هیئات مذهبی و مداحان پیش از ماه محرم در استان بخوبی انجام شده است.
شکری با اشاره به حضور500روحانی در همایش طلایه‌داران تبلیغ 14، بیان داشت: پیش از ماه محرم و با هدف تغذیه فکری، توصیه‌های ویژه این ماه و هماهنگی به واسطه برگزاری مراسم ویژه ماه محرم، همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه روحانیان و مبلغان برگزارشده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، درباره تغذیه فکری مبلغان نیز توضیح داد: پیش از برگزاری آئین ویژه ماه محرم، سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی شامل لوح‌های آموزشی تحت عنوان بازیچه شیطان با موضوع آسیب شناسی ماهواره و سبک زندگی اسلامی در تربیت فرزندان کرده است.
شکری با تاکید برضرورت پیشگیری از اشاعه بدعت‌ها و برداشت‌های نادرست و غیرعلمی از وقایع تاریخی و مذهبی، ابراز داشت: کارگاه آموزشی مبلغان بانو با هدف پرهیز از باورهای نادرست در مسائل اعتقادی در شهرهای مختلف استان سمنان برگزارشده است.