نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  3آبان -94
ارقام جدید در قبوض مصارف خانگی!
این روزها در قبوض آب، برق،‌ تلفن و گاز ارقامی مانند آبونمان، ارزش افزوده و... مشاهده می‌شود که به تازگی به آن اضافه کرده‌اند و بنظر می‌رسد صرفاً برای گرفتن پول از مردم است. آیا بهتر نیست دولت به جای اینکه بر قشر آسیب‌پذیر جامعه فشار آورد، هزینه‌های اضافی خود را کم کند؟عبدالله – تهران
پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم!
این پیامک‌های ناخواسته و تبلیغاتی خود برای مردم معضلی شده است و خود اپراتورها هم هر آنچه می‌گویند انجام می‌دهیم ولی باز هم اثری ندارد و انواع تبلیغات را متاسفانه باید تحمل کنیم.آیا واقعاً نمی‌شود راهکاری اساسی برای این معضل پیدا کرد؟!چند شهروند تهرانی

* یک بیمه شده تامین اجتماعی از تهران:‌ هزینه‌های بالای دندانپزشکی، خانواده‌ها را از رسیدگی و درمان باز می‌دارد. چرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این موضوع مهم ورود پیدا نمی‌کند تا مردم با هزینه کمتری نسبت به رسیدگی دندان‌هایشان اقدام کنند؟
*
مقصودی از تهران: با سرد شدن هوا، دوباره هوای کلان شهرهایی مانند تهران آلوده شده است. به مسئولان بگویید راهکاری اتخاذ کنند تا شهروندان آسیب کمتری ببینند.
* مشهدی زاده از نیشابور: با وجود وضعیت نامناسب کشاورزی، دولت نرخ گندم را کمتر از تورم افزایش داد، ولی در عوض قیمت نان را بی‌رویه، صد درصد گران کرد! دولت برای خودکفایی کمی از سود خود را صرف تسهیلات بلاعوض و افزایش منطقی خرید تضمینی سال آینده کند.