كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان -  30 مهر -94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین و قلابی اوینن امه ی کیهان سربازجوشریعت نداری
    * آقاي بان کي مون با متهم کردن کشورمان به نقض حقوق بشر خواستار حذف مجازات اعدام در ايران شد! به ايشان مي گويم، کشتار و آوارگي و قتل عام ملت هاي مظلوم در عراق، سوريه، يمن و افغانستان، فلسطين و... که با حمايت قدرت هاي دروغين حقوق بشر و به دست برخي حکام مزدور و تکفيري هاي دست پرورده مکتب ستمگر سرمايه داري روزانه اتفاق مي افتد شما را نگران نمي کند؟! شما با مجازات چند قاتل و جنايتکار که به حکم شرع و عقل قصاص مي شوند مخالفت مي کنيد چون بايد در برابر جنايات اربابان خود کر و کور و لال باشيد.    گل محمد نوراني - مهديشهر
    * برخي از برنامه هاي نفوذ دشمن در مقطع فعلي از اين قرار است:

    1- ترميم چهره خبيث و شيطاني کدخدا به حامي حقوق بشر و دوست ايران!

    2- القاي اينکه ايران متوجه اشتباهات خود شده است!

    3- اخطار به جبهه مقاومت که راهي جز پشيماني در مبارزه نيست.

    4- کنار گذاشتن فرهنگ اسلامي و ارزش ها و روي آوردن به فرهنگ طاغوت

    5- پذيرش فرهنگ سلطه و تضعيف فرهنگ عاشورائي. 

    6- القاي نااميدي در مبارزه با توجه به خطرات، سختي ها و خسارات!

    7- تحقير ملت توسط ارتجاع منطقه.

      * افراد ساده انديشي که براي باز کردن راه نفوذ دشمن صلح امام حسن(ع) يا مذاکره امام حسين(ع) با عمربن سعد را پيش مي کشند بدانند که راه شهيد همداني ها تداوم خواهد يافت و اگر دشمن فشار بياورد اين حادثه عاشورا است که تکرار خواهد شد. حادثه اي که زوال دشمن ستمگر را جاودانه ساخت.

    * آيا مشکل اصلي اين مردم تعويض اتومبيل و تجمل گرايي است که دولت براي آن بسته اقتصادي يعني اعطاي وام خريد خودرو تصويب و ابلاغ کرده است؟

        * رئيس مجلس از کدام خوشحالي مردم سخن مي گويد، وقتي رئيس جمهور اعلام مي کند لغو تحريم ها زياد در اقتصاد کشور اثرگذار نيست. وقتي تا ديروز از وابستگي حتي آب به تحريم سخن گفته مي شد و الان اين گونه حرف مي زنند. مردم براي چه چيز بايد خوشحال باشند؟

       * در آستانه 70 سالگي قرار دارم. بعد از انقلاب مطالب روزنامه کيهان و يکي ديگر از روزنامه هاي کثيرالانتشار را مطالعه مي کنم. در هيچ دوره اي همچون حال از زبان مسئولين اين همه سخنان ياس آلود نشنيده بودم. عزا گرفتن مسئولين در پرداخت يارانه مردم و تهديد به قطع آنها، گران کردن حامل هاي انرژي هر چند ماه يک بار، اظهارات متناقض درباره خارج شدن از رکود، خالي شدن روستاها از سکنه به دليل به صرفه نبودن کشاورزي، افزايش سن ازدواج و زندگي مجردي و نااميدي از ازدواج در کشور و ده ها مورد ديگر را از زبان مسئولين در مطبوعات مي توان خواند ولي از باز شدن اين گره ها خبرهاي خوشايندي به گوش نمي رسد چرا؟

    محمدرضا کريمي - نور مازندران

    * حضرت امام راحل(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است ولي فتنه گران در سال 88 با همکاري استکبار جهاني قصد فروپاشي نظام را داشتند. آنها نهادهاي قانوني را زير سوال بردند و اختلاف 11 ميليوني را تقلب معرفي کردند و بر آتش فتنه دميدند و مشوق دشمنان براي اعمال تحريم عليه ملت شدند. حال پس از فروکش کردن فتنه فعال شده اند و قصد حضور در انتخابات مجلس و نفوذ دوباره به بدنه نظام را دارند شوراي محترم نگهبان و ديگر متوليان امر بايد هوشيار باشند تا از نفوذ منافقين جديد جلوگيري شود.

        * علي رغم وضعيت نامناسب کشاورزي، دولت نرخ گندم را کمتر از تورم بالابرد ولي قيمت نان را بيش از صد در صد افزايش داد. شايسته است دولت کمي از سود خود را صرف تسهيلات بلاعوض و افزايش منطقي خريد تضميني سال آينده گندم نمايد.    
کمالي
    * آقاي رئيس جمهور گفته اند ما مفتون غرب و غربي ها نيستيم ما از خدا مي خواهيم چنين باشد و نحوه دست دادن ايشان با مقامات غربي خلاف اين گفته را ثابت نکند. و شاهد ذوق زدگي يکطرفه ايشان در چنين ديدارهايي نباشيم.

       * آقاي ظريف وزير امور خارجه کشورمان در ميان آل هاي منطقه از آل خليفه گرفته تا آل سعود دنبال خوب نباشد ريشه مشترک اين آل ها با صهيونيسم اصلاح شدني نيستند.

        * واقعا مسخره است کشوري مثل عربستان با ارتش اجاره اي براي کشور قدرتمندي مثل ايران شاخ و شانه بکشد علتش هم اين است که دولت ما ديپلماسي التماس را در پيش گرفته و فکر مي کند با اين روش موفق به تنش زدايي مي شود.

     * انتفاضه سوم فلسطيني ها که شروع شده بار ديگر ثابت کرد تنها راه بيرون راندن اسرائيلي هاي غاصب از سرزمين هاي اشغالي مجاهدت، مقاومت و شهادت است. و راهکار سازش به سرنوشت امثال عرفات و قذافي منجر خواهد شد.

       * پيشنهاد مي کنم تمام دستگاه ها و نهادها به گونه اي هماهنگي و برنامه ريزي داشته باشند که مراسم 13 آبان امسال يعني روز ملي مبارزه با استکبار جهاني باشکوه هر چه بيشتر و همراه با شعارهاي انقلابي و حماسي تر با شرکت اقشار مختلف مردم در تمام مراکز استان هاي کشور برگزار شود.    
شکوهي
    * آقاي نوبخت شما دو سال و اندي است که پشت سر دولت قبل بدگويي مي کنيد و تمام فعاليت هاي آنها را زير سوال مي بريد. اين بدگويي ها که هيچ عايدي براي ملت نداشت آيا خودتان از اين همه بدگويي خسته نشديد؟

       * شوهرم معتاد و يک سال است خانه را ترک کرده و خانواده را بدون نفقه رها کرده است. براي تعيين تکليف به شعبه 5 دادسراي عمومي پاکدشت مراجعه کردم آنها هم بنده را به شوراي حل اختلاف ارجاع داده اند. اين شورا هم کاري از دستش برنمي آيد. مانده ام با مستاجري و بي سر پناهي چه بکنم. از مسئولان امر تقاضاي رسيدگي دارم.    
م- محمودي
    * دانشکده هنر و معماري در خيابان فلسطين پاتوق تعدادي دختر و پسر سيگاري و دودي و داراي رابطه آزاد و خلاف شرع شده که به هيچ يک از اصول اخلاقي پايبند نيستند. اين وضعيت اسفبار در همان ورودي دانشکده کاملاقابل مشاهده است.

       * الان حدود 7 سال است که بازنشستگان در مورد يکسان سازي حقوق خود بلاتکليف هستند و مورد بي مهري قرار گرفته اند. بنده يک بازنشسته هستم واقعا جايي نداريم درددل کنيم و حال که يک بار مي خواستيم صداي اعتراضمان را به گوش مسئولان برسانيم با خبرنگار روزنامه شما هم برخورد کردند تا صداي ما را به گوش مسئولان نرسانند.

    * از مسئولان تقاضا داريم به داد دهها هزار دانش آموخته رشته حقوق قضايي در کشور برسيد. 7 آذر امتحان کارآموزي وکالت توسط کانون هاي وکلاي دادگستري برگزار مي شود. اين کانون ها گويا قصد توليد ياس در دل جوانان فارغ التحصيل رشته حقوق و خانواده آنها را دارند. از 60 هزار متقاضي فقط 2 هزار و 500 نفر پذيرفته و بقيه مردود مي شوند؟