كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 آبان - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که هیچگاه کاری با مدعیان اصول گرایان حامی خامنه ای ومصباح یزدی و مؤتلفه غارتکر و پاسداران ندارد.

    * خدا را شکر مي گويم به خاطر داشتن چنين رهبر و ولي فقيه. ايشان با منشور اخير جلوي سوءاستفاده کشورهاي غربي، آمريکا و افراد مريض داخلي را گرفتند. به شکرانه اين نعمت ولايت شخصا دو رکعت نماز شکر و سجده شکر به جا آوردم. از امت مسلمان هم مي خواهم به شکرانه اين نعمت و براي صحت و سلامتي امام خامنه اي سجده شکر به جا آورند.
      *
مولاو مقتداي ما سرت سلامت. ما بسيجيان پايگاه شهيد علي روحاني يزدي به خود مي باليم و شور و شعف تمام وجودمان را فرا گرفته است. ما خدا را شاکريم به چنين امام و رهبري که اين گونه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و مي کند. اميدواريم دولت پيام و نامه آقا را بي کم و کاست و تفسير و تاويل نقشه راه خود قرار دهد.
      *
تيتر روزنامه هاي زنجيره اي مدعي اصلاح طلبي حاوي اين سخن بود که چرا امام جمعه شيراز به گشت و گذار جک استراو در روز تاسوعا در شيراز اعتراض کرده است! اما واقعيت اين است که تاسوعا و عاشورا براي ما نماد ظلم ستيزي است و انگليس خبيث و وزير خارجه اسبق آن يکي از نمادهاي معاصر ظلم يزيدي است. چطور در روز تاسوعا که روز آزادگي و روز عاشورا که روزشهادت امام حسين(ع) است به چنين فردي اجازه گشت و گذار در شهرهاي مذهبي ما را مي دهند؟ مردم اين مسائل را مي فهمند. اين مسائل زمينه اي براي جنگ نرم خزنده است.
       *
برخي پس از نامه رهبري معظم انقلاب به رئيس جمهور، سخن از اتمام بحث برجام بر زبان راندند. خوب است به اين عزيزان دلسوز عرض شود حالااول کار است که بايد پيگيري اجراي برجام طبق فرمايش آقا را از دولت مطالبه کرد و با رصد تخلفات استکبار جهاني در اجراي آن به روشنگري پرداخت، و مراقب نفوذ دشمن بود.
     *
تاييد مشروط برجام از سوي رهبر معظم انقلاب تحقير آمريکا بود که فکر مي کرد خود را براي جشن تحقير ايران آماده مي کند.
     *
نامه تاريخي رهبر معظم انقلاب به آقاي روحاني حاوي نکات مهمي است که واکاوي آن ضروري است: 1- در نگاه ايشان ريزبيني منتقدين در شناسايي نقاط کور برجام قابل تحسين است 2- ايشان به عداوت ذاتي و فراهسته اي آمريکا با نظام اسلامي (به دليل استکبارستيزي و دفاع از مستضعفين که جوهره انقلاب است) توجه داده اند و اينکه راه منصرف کردن دشمن از توطئه، استحکام دروني و اقتدار ملي است 3- ايشان خط مزورانه آمريکا درروند مذاکرات هسته اي با هدف هوشياري نسبت به نفوذ دشمن را متذکر شده اند 4- الزام به بستن قراردادهاي مطمئن يا ضمانت اجرائي قوي از ديگر نکات اين نامه مهم است.
      *
اگر يزيديان پليدتوانستند با حضرت آقا اباعبدالله الحسين(ع) کنار بيايند و منطق حق را بپذيرند آمريکاي مستکبر و شيطان بزرگ نيز با جمهوري اسلامي کنار خواهد آمد. هيچگاه نور و ظلمت در يک جا جمع نمي شوند. کساني که از روي دلسوزي يا غفلت براي برقراري رابطه با اين شيطان اکبر تلاش مي کنند بدانند جز خسته کردن خود و ملت، فريفته شدن و ذلت پذيري چيزي عايدشان نمي شود.    عليمرداني
    *
ملت باغيرت ايران اسلامي پس از تحمل انواع تحقير و توهين ها طي 2 سال اخير چه در ديپلماسي خارجي و چه در برخي مديريت هاي داخلي پيشنهاد واردات مدير از خارج واقعا برايش قابل تحمل نيست. اگر فردي شايستگي و توان اداره امور محوله را ندارد مي تواند کناره گيري کند چرا که شرعا و عرفا نبايد زمامدار باشد. چرا برخي ضعف و ناتواني خود را به سطح کلان کشور تعميم مي دهند؟ آيا اين کوته بيني هماني نيست که رئيس جمهور آن را به منتقدين نسبت مي داد؟ اين همان سخن رزم آرا و انجماد فکري است که بداخلاقان با ابراز آن، مردم و جوانان را نااميد مي سازند. فکر نمي کنيد که وقت اصلاح و تعمير مديريتي در هيئت دولت رسيده تا 2 سال باقيمانده صورتي آبرومندانه به مديريت اجرايي کشور داده شود و رنج مردم کمتر گردد؟!    محمودي
    *
نعمت رحماني ولايت در بيانيه اي که درمورد برجام صادر شد شامل خاطي و غيرخاطي مي شود. بنابراين خواص منفعل و مدافعان بي چون و چرا و بلاشرط برجام در سايه اين پيام به خطاهاي خود پي ببرند و براي اجراي خواسته هاي ايشان تلاش کنند.    طباطبائي- قم
    *
آيا تفسير اقتصاد مقاومتي در دولت يعني تعويض خودرو با وام 25 ميليوني و وسايل زندگي؟! خوب است تيم اقتصادي سري به حاشيه پايتخت بزنند تا فلسفه تاکيد حضرت آقا بر اقتصاد مقاومتي و نحوه اجراي آن را متوجه شوند.
       *
در اخبار آمده آوارگان سوري، عراقي و افغاني که اکثرا زنان و کودکان هستند در مرزهاي اروپايي مورد آزار قرار مي گيرند، دلم به درد آمد. دنيا ببيند اين همان فرهنگ غربي است که دولتهاي سرمايه داري غرب به دنبال جهاني کردن آن هستند و پايگاه اشرافيت در کشورهاي اسلامي و ايران نيز به دنبال آن است.
       *
در برابر مواضع خصمانه صهيونيست ها و به طور کلي دشمنان انقلاب مثل گستاخي هاي جوانک هاي نادان رژيم آل سعود فقط مواضع انقلابي چاره ساز است چرا که سياست سکوت و لبخند دشمنان را جسورتر کرده و مي کند.
      *
ممکن است آمريکا از ديد بعضي ابرقدرت و کدخدا باشد ولي براي ما مردم عددي نيست. همين باور بود که ما را در مقاومت قوي کرد و برده او نشديم.
    *
چرا دارائي مسئولان بايد از ديد مردم پنهان بماند؟ مگر نه اينکه انقلاب مستضعفين عليه مستکبرين بوده و هست؟ اين چه طرز تفکري است که حتي ليبرال ها هم آن را مردود مي دانند؟ مگر نه اينکه دانستن حق مردم است. آيا نبايد مردم بدانند که کاخ نشين ها حاکم برآنهايند يا افرادي مثل خودشان؟    امامي
    *
اميدواريم نامه اخير رهبري و تعيين شروطي محکم براي اجازه اجراي برجام خيلي دقيق و بدون کوچکترين تخلف از سوي دولت به اجراء گذاشته شود، تا بتوان از وارد آمدن ضرر و زيان جبران ناپذير به کشور جلوگيري کرد.
        *
از همان ابتداي ورود شبکه هاي اجتماعي مخرب نظير وايبر، تلگرام، واتس آپ و... روشن بود که شبکه هايي به اين گستردگي از روي دلسوزي و فعاليت صرف اجتماعي نيست بلکه نقشه دشمنان براي آلوده کردن جوانان و اعتياد آنان به سرگرمي هاي پوچ و غفلت از مطالعه و دانش پروري است. همان بلائي که بر سر وهابيت آورده اند که انسان هاي خشک مغز به دنيا پمپاژ مي کنند که هيچ منطقي جز منطق جنايت نمي شناسند و مسئولين امر هم متاسفانه تنها نظاره گر اين موجند و گاهي نيز همراه و تقويت کننده موج! چه کسي و يا کساني داراي وظيفه سالم سازي محيط اينترنت و... هستند؟    هادي و طاهري
    *
اگر آمريکا واقعاً مدعي مبارزه با داعش است چرا دولت عراق را تهديد مي کند که اگر از روسيه براي بمباران مواضع داعش کمک بگيرد، کمک هاي خود را به عراق قطع مي کند؟ آمريکا نه تنها قصد نابودي داعش و تکفيري ها را ندارد که از ورود ديگر کشورها براي نابودي اين گروهک ها نيز جلوگيري مي کند.    نصيري
    *
جبهه صهيونيستي آمريکائي انگليسي با به راه انداختن حمام خون در فلسطين اشغالي و شهيد کردن بيش از 50 فلسطيني در شرايطي که خسارت هاي جاني، مالي و سياسي و... بي شماري به اين جلادان در انتفاضه سوم وارد شده است، نه تنها قادر به خاموش کردن شعله انتفاضه نيست بلکه با شهادت هر نوجوان فلسطيني، مبارزان بيشتري با تاسي به او به صف انتفاضه پيوسته و عرصه هر لحظه بر جلادان صهيونيستي تنگ تر مي شود تا به حول و قوه الهي زمينه محو غده سرطاني مهيا شود.
      *
وام هايي را که دولت قصد دارد تحت عنوان بسته اقتصادي براي رونق بخشيدن به اقتصاد کشور در اختيار شهروندان قرار دهد جز اينکه مردم را بدهکار خودشان بکند نتيجه ديگري ندارد.