با انهدام یک باند 11 نفره، یک تن مواد مخدر کشف شد

سردار ساجدی نیا:
با انهدام یک باند 11 نفره، یک تن مواد مخدر کشف شد  2 آذر -94
سئوال است که این موادمخدری که کشف شان مدام گزارش می شود .کجابرده می شوند یااینکه چگونه واز سوی چه نهاد یا باندمافیایی موادمخدرتوزیع می گردد یابه درون زندان ها برده می شودو این سیکل همچنان تکرار می شود؟

بخش خبری: یک باند 11 نفره ترانزیت و توزیع مواد مخدر با کشف یک تن مواد مخدر در تهران متلاشی شد.
بگزارش خبرنگار ما سردار حسین ساجدی نیا فرمانده پلیس تهران صبح دیروز با حضور در یک نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق به انهدام باند بزرگ توزیع مواد مخدر در تهران اشاره کرد و افزود: در ادامه اجرای طرح‌های انضباط اجتماعی در تهران روز شنبه گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران یک تن مواد مخدر کشف کرد و 11 تن از اعضای دستگیر شده این باند پس از انجام بازجویی‌های لازم به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی تهران بزرگ پیش از این نیز حدود 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از دیگر اعضای این باند کشف و ضبط کردند، اظهار داشت: با عملیات روز شنبه تمام اعضای این باند به غیر از سرکرده آنها که در پاکستان حضور دارد، همگی دستگیر شدند.
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه در هشت ماهه امسال میزان کشفیات مواد مخدر در تهران 42 درصد افزایش داشته است یادآور شد: در این مدت41 باند نیز شناسایی و متلاشی شده‌اند.
فرمانده پلیس تهران بزرگ اعلام کرد این مواد مخدر از شرق کشور وارد شده و به مقصد تهران بوده است و اعضای این باند که جملگی سابقه‌دار هستند سعی داشتند این مواد را در سطح شهر تهران پخش کنند که توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.
وی در بخشی دیگر درخصوص شایعاتی مبنی بر ورود داعش نیز به کشور گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای مختلف اعم از کشورهای اروپایی افتاده و رصد اخبار توسط مردم این شایعات ایجاد شده اما در مجموعه پلیس تهران،‌ همه ماموران فعال هستند و سعی و تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی انجام می‌دهند.
سردار ساجدی نیا با بیان اینکه در تهران تمامی نیروها،‌ ویژه و آموزش دیده هستند، خاطرنشان ساخت: پیش‌بینی هرگونه اتفاق احتمالی را در تهران داشته‌ایم و نیروها از آمادگی لازم برخوردار هستند و تمام تلاش این است که از هرگونه اتفاق جلوگیری کنیم و همه ماموران جان برکف جان خود را برای حفاظت از مردم می‌دهند.
فرمانده پلیس تهران بزرگ افزود: موردی از تحرکات احتمالی در سطح شهر تهران نداشتیم و پلیس از آمادگی و هوشیاری کافی برخوردار است.
سردار ساجدی نیا در بخشی دیگر درخصوص برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی گفت: مسئول تامین امنیت برگزاری هرگونه جلسه در تهران پلیس است و حتماً باید مجوزهای لازم را داشته باشند.
وی در واکنش به انتشار عکسی درخصوص استعمال مواد مخدر در مترو نیز اظهار داشت: پلیس تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت انجام می‌دهد اما مترو مجموعه 800 نفره به نام حفاظت و حراست دارد که افرادی به منظور ارتقاء سطح امنیت مترو به کار گرفته شده‌اند، اما با این حال اعلام آمادگی می‌کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم به آنها کمک کنیم و قطعاً اگر پلیس چنین صحنه‌هایی را ببیند به دلیل جرم مشهود با آن برخورد می‌کند.