دفن 2 کشته شده در سوریه در شهرهاي پيشوا و مشهد

 دفن   2 کشته شده در سوریه  در شهرهاي پيشوا و مشهد 3 آذر -94
برخلاف لغزخوانی های خامنه ای درد یدارش با پوتین که ازشکست آمریکاد رسوریه یادکرده است هرروزتعدادپاسدارهای کشته شده بیشتری درسوریه تحویل گرفته می شود .

دو مدافع حرم حضرت زينب(س) در سوريه به شهادت رسيدند و يک جانباز مشهدي به قافله شهدا پيوست.
    
به گزارش خبرگزاري ها، مردم پيشوا ديروز پيکر مطهر شهيد جواد محمدي از مدافعان حرم حضرت زينب(س) را تشييع و در امامزاده جعفر(ع) اين شهر به خاک سپردند. شهيد جواد محمدي در هنگام شهادت 21 ساله بود. همچنين حجت الاسلام شيخ صالح حسن زاده به جمع شهداي حرم پيوست. قرار است پيکر اين شهيد خرمشهري در نجف اشرف به خاک سپرده شود.
    
رئيس هيئت رزمندگان خرمشهر گفت: اين شهيد مدافع حرم پس از پايان جنگ تحميلي براي آموزش روحانيان به حوزه علميه نجف اشرف عزيمت کرد و حدود 9 سال در اين حوزه مشغول تحصيل علوم ديني شد.
    
مولاعليزاده تصريح کرد: شهيد صالح زاده طي يک سال اخير نيز در حوزه علميه نجف اشرف، وظيفه آموزش طلاب را بر عهده داشت.
    
از سوي ديگر پيکر جانباز شهيد سيدعلي يوسفي با حضور مردم مشهد و مسئولان شهري و استاني از مقابل مهديه اين شهر به سمت حرم رضوي تشييع شد.
    
يوسفي جانباز 70 درصد قطع نخاعي بود که در مرکز توانبخشي جانبازان امام خميني (ره) بستري بود و پس از تحمل سال ها درد در سن 56 سالگي در صبح روز 30 آبان ماه امسال به شهادت رسيد.
    
وي در مدت جانبازي به ورزش بسکتبال با ويلچر و دووميداني روي آورد و به قهرماني انفرادي در رشته دووميداني و قهرماني تيمي در رشته بسکتبال با ويلچر رسيد.
    
شهيد يوسفي در پنجم فروردين ماه سال 61 و در عمليات فتح المبين دچار ضايعه نخاع گردني شد.