انتقاد از روحيه اشرافي گري در هر ۲ دولت هاشمي و روحاني

    انتقاد حجت الاسلام طباطبايي از روحيه اشرافي گري در هر ۲ دولت هاشمي و روحاني  3آذر-94
یک مورددیگرکیش دادن مهره های خامنه ای وپاسداران به سوی   روحانی و رفسنجانی . انگاری اعضای خانواده خامنه ای وبیت وی همه کارتون خواب اند و زندگی اشرافی ندارند و با پاسداران وشرکای شان مشغول غارتگری نیستند.

حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي طباطبايي با بيان اينکه مشکلاتي مانند اشتغال و بيکاري و ... جدي است، اظهار داشت: من نگران فقرا هستم، ولي متاسفانه روحيه اشرافي گري هم در دولت روحاني و هم دولت هاشمي وجود دارد.
    
حجت الاسلام والمسلمين طباطبايي در گفت وگو با تسنيم در خصوص حضور و نقش فائزه هاشمي در جريان فتنه 88 تصريح کرد: قطعاً و ابداً اين مواضع ايشان (فائزه هاشمي) مورد تاييد نيست، من که بچه هاي هاشمي را تاييد نمي کنم. در قضيه فائزه، با هاشمي درگير شدم. يک اظهاراتي کرده بود خانم فائزه، من به هاشمي گفتم اين چه حرفهايي است؟ هاشمي گفت خودت به او بگو. من گفتم وقتي شما هستي چرا من بگويم؟ خانمش هم بود. به خانمش هم مطلبي گفتم ولي جواب تندي به من داد.
    
طباطبايي در پاسخ به اين سوال که همسر هاشمي گفت که اگر موسوي راي نياورد مردم به خيابان ها بريزند، ادامه داد: اين کار هم مورد تاييد من نيست، مورد تاييد خود آيت الله هاشمي هم به نظرم نبود.
    
وي در خصوص نامه هاشمي رفسنجاني به مقام معظم رهبري که در آن از فوران آتشفشانها و ... صحبت شده بود، گفت: اين نامه به معناي هشدار و پيش بيني بود تا بشود آن را کنترل کرد، من اين نامه را به معناي فتنه انگيزي نمي دانم، من اعتقاد ندارم که هاشمي روبه روي نظام ايستاده اند.
    
وي در عين حال گفت: انتقاداتم را مستمرا و کرارا به آقاي هاشمي مي گويم. اين گونه نيست که هرچه آقاي هاشمي بگويد قبول داشته باشم. خيلي جاها ايشان نتوانسته من را نسبت به مواضعش قانع کند.
    
طباطبايي ادامه داد: من اولين آخوندي هستم که بر صحت انتخابات88 تاکيد کردم، منتها در همان برنامه گفتم که آقاي احمدي نژاد هم مخالفانش را خس و خاشاک نداند و شال سبز گردنش نيندازد، من هيچ قائل نبودم که در انتخابات تقلب شده است.من خودم فرداي انتخابات به آقاي موسوي نامه دادم و گفتم که اغتشاش نکند.
    
طباطبايي افزود: بعضي ها در دفتر هاشمي رفت و آمد مي کنند. در رفت و آمدهايشان مي ترسم ذهنشان را خراب کنند. چيزهايي مطرح شود و به نظام لطمه بخورد. اندازه اي که مي فهمم سعي مي کنم نگذارم اين اتفاقات پيش بيايد. وي در پاسخ به خبرنگار که گفته بود چند وقت پيش فردي به اسم هراتي به عنوان مشاور ايشان مشغول فعاليت شده بود. بعدا معلوم شد که ايشان فردي بدنام و ضدامام و رهبري است که بيانيه هايي نيز عليه امام و رهبري منتشر کرده است اظهار داشت: مي ترسم از نفوذي هايي که پيش ايشان مي روند. مي ترسم از اينکه در دفترشان نفوذ کنند.
    
وي با تاييد اين مطلب که خاتمي در محافل خصوصي مي گويد تقلب نشده ولي عمومي حاضر نيست اين حرف را بگويد، ادامه داد: خب گاهي اينها ناشي از ضعف اخلاقي است. براي چه مي خواهيم به خاطر نگهداشتن 4نفر حقيقت را نگوييم؟
    
طباطبايي در پاسخ به اين مطلب که مهم ترين معضل کشور چيست، گفت: قطعاً مشکلات اقتصادي. من نگران فقرا هستم. ولي متاسفانه روحيه اشرافي گري هم در دولت روحاني و هم دولت هاشمي وجود دارد. مشکلاتي مانند اشتغال و بيکاري و ... جدي است.
    
حجت الاسلام طباطبايي در خصوص شخصيت مقام معظم رهبري تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب حتي کم نظير هم نيست، بلکه بي نظير است. آقاي خامنه اي شخصيت فراجناحي دارند و رهبر کل يک ملت هستند. نبايد برخي اصولگرايان بگويند رهبري فقط متعلق به اصولگرايان است. بايد شان رهبري را حفظ کرد.