گزیده خبرهای 30 آبان – 94 قسمت -3

گزیده خبرهای 30 آبان – 94 قسمت -3
طغيان رودخانه در سر پل ذهاب جان 2 نفر را گرفت
طغيان رودخانه ژالان در سرپل ذهاب جان دو نفر را گرفت.    به گزارش ايرنا از قصرشيرين، فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به بارش شديد باران در اين منطقه و طغيان رودخانه ژالان گفت: در اثر طغيان اين رودخانه يک دستگاه خودرو حامل دو سرنشين به درون رودخانه ژالان سرپل ذهاب سقوط کرد. جهانبخش حيدري افزود: در اثر اين حادثه پيکر بي جان دو سرنشين خودرو پس از فروکش کردن آب رودخانه پيدا شد. به گفته وي قربانيان طغيان رودخانه ژالان از کارکنان قرارگاه خاتم الانبيا بودند. از سوي ديگر، بارش شديد باران در شامگاه پنجشنبه در استان البرز سبب آبگرفتگي معابر عمومي شهر کرج شد و مشکلاتي را براي شهروندان کرجي ايجاد کرد و ترافيک سنگيني را بر تعدادي از خيابان هاي اين شهر حاکم ساخت. بارش در ارتفاعات البرز به صورت برف گزارش شده و لغزندگي در برخي محورهاي ارتباطي اين استان را به همراه داشته است.
خواب آلودگي راننده 2 قرباني گرفت
    سرويس شهرستانها: فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: در پي دريافت خبري مبني بر وقوع حادثه رانندگي محور «جيرفت- کهنوج» بلافاصله ماموران براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.    سرهنگ مهريار سعيدي افزود: ماموران با حضور در محل دريافتند يک دستگاه پژو پارس حامل 8 نفر از شهروندان از مسير خود منحرف و واژگون شده است.    وي ادامه داد: در اين سانحه کودک 3 ماهه و دختري 10 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت، راننده و همسر وي نيز به همراه 4 نفر از ديگر سرنشينان خودرو مصدوم و براي مداوا روانه بيمارستان شدند.    به گفته سعدي کارشناسان علت اين حادثه را تخطي از سرعت مطمئنه و ناتواني راننده در کنترل وسيله نقليه اعلام کردند.

    
مرگ 4 سرنشين پرايد
    سرويس شهرستانها: رئيس پليس راه خراسان شمالي روز پنجشنبه گفت: عصر روز گذشته يک دستگاه سواري پرايد در کيلومتر 70 محور فرعي «قره ميدان» شهرستان مانه و سملقان با يک دستگاه کاميونت آذرخش به شدت برخورد کرد که بلافاصله ماموران پليس راه «چمن بيد» جهت بررسي موضوع در محل حادثه حاضر شدند.    سرهنگ عليرضا حسين زاده افزود: در اين سانحه، راننده سواري پرايد و 3 نفر از سرنشينان در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و دو سرنشين ديگر اين خودرو مجروح و توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل شدند.    وي ادامه داد: کارشناسان پليس راه علت اصلي اين تصادف را بي احتياطي راننده کاميونت آذرخش و انحراف به چپ نسبت به سواري پرايد اعلام کردند.
   
    
برخورد تريلر با پرايد
   کاشان- ايرنا: برخورد تريلر با يک دستگاه خودرو سواري پرايد در جاده قديم قم- کاشان 2 کشته برجاي گذاشت.    رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي کاشان گفت: اين حادثه شامگاه پنجشنبه در کيلومتر 60 جاده قديم قم- کاشان رخ داد.    سيدمحمد حسين مکي افزود: در اين حادثه 2 نفر زن و مرد جان خود را از دست دادند.    علت اين حادثه از سوي کارشناسان پليس راه در دست بررسي است.
    
    
سيلاب مادر و فرزند را برد
    اهواز- ايرنا: فرماندار مسجد سليمان روز چهارشنبه از مفقود شدن يک مادر و دختر در اثر آبگرفتگي شديد جاده در بخش «عنبل» اين شهرستان خبر داد.    عليرضا گروئي افزود: بر اثر بارندگي شديد و آبگرفتگي جاده روستاي «پرنوشته» در بخش عنبل، يک خودرو با 5 سرنشين در سيلاب غرق شد.    وي ادامه داد: از سرنشينان اين خودرو که اعضاي يک خانواده بودند، 3 نفر نجات يافتند اما مادر و دختر 6 ساله اش هنوز مفقود هستند.    گروئي يادآور شد: اين خانواده اهل انديمشک و ناآشنا به منطقه بوده و از مسجد سليمان عازم لالي بودند که دچار اين حادثه شدند.
    
    قاتل فراري تسليم شد
    سمنان- ايرنا: فرمانده نيروي انتظامي استان سمنان روز پنجشنبه گفت: جوان 24 ساله اي که در درگيري با فردي، او را با شليک گلوله به قتل رسانده بود، پس از مدتي، خود را به پليس معرفي کرد.    سرهنگ روح الامين قاسمي افزود: اين درگيري يازدهم آبان ماه جاري در منطقه معروف به بالامحله در دامغان رخ داد.    وي ادامه داد: در اين درگيري جوان 24 ساله و معتاد به نام حسين، با شليک گلوله از يک قبضه سلاح شکاري، محسن 31 ساله را به قتل رساند و متواري شد.    قاسمي با اشاره به اينکه قاتل متواري چند روز قبل خود را به پليس معرفي کرد، يادآور شد: متهم در بازجويي به جرم خود اعتراف و علت بروز درگيري با مقتول را اختلافات شخصي اعلام کرد.