كرمانشاه هنوز از محروميت ها رنج مي برد

كرمانشاه هنوز از محروميت ها رنج مي برد 30 آبان -94
در مقابل 40 روز است که  این شهر بسیج شده است تا با دخالت و سازماندهی پاسداران هرچه بیشتر  سیاهی لشکر به کربلا اعزام کند تا اعزام شدگان درمعرکه گیری روز اربعین حضور داشته باشندو درراستای مقاصد پشت پرده سپاه قدس درعراق وسوریه  ایفای نقش کنند  .حال چه تعدادشان به سوریه اعزام می گردند تاکشته شوند یا در بر اثر تصادفات جاده ای می میرندم هم نیست.

استاندار کرمانشاه با بيان اينکه اين استان با توجه به استعدادهاي فراوان هنوز از محروميت ها رنج مي برد تصريح کرد: کرمانشاه در جايگاه واقعي خود قرار نگرفته و اين چيزي نيست که استحقاق آن باشد.
    کرمانشاه - خبرنگار کيهان:

    اسدالله رازاني به تشريح برنامه ها، خواسته ها و انتظارات مديريت ارشد استان از دستگاه هاي اداري و اجرايي پرداخت و گفت: بخش هايي از سيستم مديريتي عمدتا به دنبال توجيه کم کاري هاي خويش هستند که اين رويه با روحيه تحول سازگار نيست.

    وي خاطرنشان کرد: بعضي از مديران به جاي بازي کردن در نقش برنده، نقش بازنده را بازي کرده و براي توجيه آن نبودن امکانات را بهانه مي کنند.

    رازاني اظهار کرد: مديراني که موفقيت شان را به امکانات و بودجه موکول کنند، بازنده محسوب مي شوند و مديريت ارشد استان چنين بهانه هايي را نمي پذيرد.

    وي تنها راه برون رفت از رکود در استان را اجراي پروژه هاي کلان چون احداث پالايشگاه آناهيتا، اجراي پروژه راه آهن اراک کرمانشاه، طرح ساخت فرودگاه بين المللي و انتقال آب به مناطق گرمسيري استان کرمانشاه بيان کرد و افزود: مديران بايد امکاناتي را که در لابه لاي بندهاي بودجه مخفي است را پيدا کرده و در راستاي توسعه استان به کار ببرند.