امام جمعه قم: عده اي براي ترويج فرهنگ اعتماد به آمريكا تلاش مي كنند

امام جمعه قم: عده اي براي ترويج فرهنگ اعتماد به آمريكا تلاش مي كنند 30 آبان – 94
واقعاً آخوندهای خمینی صفت و ولی فقیه  گونه چاکر منش وبی اراده بیش از حد کودن اندو دچار واماندگی ذهنی اند . برای اینکه نمی دانند در قیام 6 روزه دانشجویی تیر 78 و تظاهرات  8 ماهه  ضد حکومتی 88 شعارها و فریاد مرگ بردیکتاتور بود و شعاری علیه ی آمریکا داده نشد تاهیچگونه همسویی ووجه اشتراک با موضع خامنه ای وجود نداشته باشد . از سوی دیگر هرکه می خواهد ایران را ترک کند .تلاش می کند ابتدا به آمریکا برود . حال آخوند محمد سعیدی امام جمعه قن و کشاف  اینکه علی خامنه ای هنگام تولد یاعلی گویان متولد شد اکنون کشف کرده است که عده ای برای ترویج فرهنگ اعتماد به آمریکا تلاش می کنند . غافل از آنکه آمریکا  هنگام اشغال نظامی عراق  با تبانی  حاکمان رژیم منفور ولایت فقیه هم قرارگاه های مجاهدین درعراق را بمباران کرد،هم خلع سلاح شان نمود.هم تازگی  با چراغ سبز سکوت اجازه دادتا80 موشک بسوی لیبرتی پرتاب شود. چون برخلاف تعهداتش از مجاهدین لیبرتی حفاظتو حراست نمی کند.

امام جمعه قم گفت: عده اي براي ترويج فرهنگ اعتماد و تکيه بر آمريکا به جاي اعتماد و توکل بر خدا تلاش مي کنند.
    قم - خبرنگار کيهان: 

    حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدي در خطبه هاي نماز جمعه قم که در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد افزود: تسهيل راه نفوذ آمريکا و دو قطبي کردن جامعه و در نهايت استحاله دروني نظام از اهداف جريان غرب گراي فعال در کشور است.

    وي با بيان اينکه منظور از جريان هاي غربگرا دولت ها نيستند و همه دولت ها به اندازه توانشان منشا اقدامات ارزنده اي بوده اند تصريح کرد: امروز آمريکا و متحدانش با توجه به اقتدار منطقه اي و پيشرفت هاي اعجاب انگيز نظامي ايران اسلامي از راهبرد نظامي چشم پوشيده و به راهبرد نفوذ و اقدامات نرم افزاري روي آورده اند. 

    متولي آستان مقدس کريمه اهل بيت(ع) به فعاليت ليبرال ها در دولت موقت اشاره کرد و گفت: اين جريان تصور مي کرد براي رسيدن به پيشرفت به جاي تعهد بايد به تخصص روي آورد و علاوه بر هموار کردن رابطه با آمريکا بايد به آنها تکيه و اعتماد کرد.

    سعيدي افزود: اين جريان پس از فتح لانه جاسوسي آمريکا با شکست مواجه شد و کنار رفت.

    وي اتحاد شوم بني صدر و منافقين و التقاطي ها را با شعار «اراده ملي» در برابر وجدان بيدار ملت که تبلور آن در سيره امام و ياران او بود، دوره دوم عنوان کرد و گفت: اين تفکر برگرفته از تجربه مصدق بود که به دنبال تز حاکميت اسلام منهاي روحانيت بود اما هوشياري حضرت امام(ره) و مردم آنان را ناکام گذاشت.

    خطيب جمعه قم دوره سوم را دوره شکل گيري جريان غر ب گراي مبتني بر ليبرال - دمکراسي ناميد و اظهار داشت: اين جريان پس از جنگ شکل گرفت و با عنوان توسعه و ساخت کشور با محور نظام بين الملل مجري مدرنيزم غربي و توسعه اقتصادي عامل شکاف طبقاتي و ترويج تساهل و تسامح در احکام اسلام و کم رنگ شدن حجاب و عفاف و ترويج موسيقي و غنا بود.

    وي افزود: در اين دوره اگرچه صداي اعتراض مرجعيت بلند شد اما متاسفانه اعتنايي نشد.

    سعيدي دوره چهارم را دوره مدعيان توسعه آزادي به سبک غربي و جامعه مدني با مدل غربي عنوان کرد که در صدد ايجاد ناهنجاري هاي جديد بودند و بيان داشت: اين جريان با روشنگري هاي رهبري و تمايز ميان اصلاحات آمريکايي و اصلاحات اسلامي با شعار مبارزه با فقر، فساد و تبعيض ناکام ماند و شکست خورد.

    وي دوره پنجم را دوره احياي گفتمان امام و انقلاب و عدالت و کار براي محرومان عنوان کرد و گفت: اين جريان اگرچه در سال هاي اول موجب ايجاد اميد در دل مردم و محرومان شد اما متاسفانه در ادامه زاويه پيدا کرد و با خلط گفتمان اسلامي با گفتمان التقاطي و باستاني درصدد گفتمان سازي در برابر رهبري بودند اما به هدف خود نرسيدند.

    امام جمعه قم دوره فعلي را دوره حضور جريان هاي غرب گرا و داراي عقبه در سطح بين الملل دانست و گفت: اين جريان در پي تضعيف نهادهاي انقلابي از جمله سپاه و بسيج و نهادهاي حاکميتي مانند شوراي نگهبان است.

    وي افزود: آنها در آستانه دو انتخابات مجلس و خبرگان در پي هموار کردن نفوذ آمريکا و فتنه اي هستند که به مراتب پيچيده و خطرناک تر از فتنه 88 است.

    سعيدي اضافه کرد: انقلاب بر اصولي مانند استکبارستيزي، توجه به محرومان ، تقويت ارزش هاي اسلامي و مقاومت اسلامي پايدار است و همه بدانند ملتي که حماسه 9 دي را خلق کرد همچنان پشت سر رهبري و گوش به فرمان ولي فقيه ايستاده و برنامه هاي شيطاني دشمنان انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.