ردن ايران از محور مقاومت از مهم ترين اهداف آمريكا در دنبال كردن راهبرد تعامل

    آخوند سعيدي مطرح كرد:جداكردن ايران از محور مقاومت از مهم ترين اهداف آمريكا در دنبال كردن راهبرد تعامل 3آذر-94
تمام مهره ها وعوامل خامنه ای وپاسداران درهمه نهادها علیه ی روحانی ورفسنجانی ودولت ائتلافی یازهم و برجام ازموضع ضد آمریکایی بسیج شده اند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکيد کرد: جداکردن ايران از محور مقاومت، يکي از مهم ترين اهداف آمريکا از دنبال کردن راهبرد تعامل با جمهوري اسلامي ايران است.
    
حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دومين همايش طلاب و روحانيون بسيجي حوزه هاي علميه تهران بزرگ که در حوزه علميه مروي برگزار شد، گفت: توسعه رژيم صهيونيستي، تسلط بر جريان انرژي جهان، جلوگيري از خيزش هاي منطقه اي و مهار ايران را از جمله اهداف مهم آمريکا در منطقه غرب آسيا توصيف و تصريح کرد: اين اهداف از طريق راهبرد نظامي با تقابل مستقيم يا نيابتي، راهبرد فرهنگي با تهاجم به مقدس ترين مقدسات مسلمانان و راهبرد ديپلماسي شامل اغنا، تشويق و تحريم دنبال مي شود.
    
سعيدي با تاکيد بر اينکه تعامل و پذيرش بخشي از خواسته هاي ايران تنها پوششي براي دنبال کردن راهبردهاي خصمانه آمريکا و استکبار جهاني است، افزود: اين تعامل با هدف تغيير نگرش، رفتار، ساختار و حکومت دنبال مي شود و تغييري تاکتيکي براي تحقق اهداف آمريکاست.
    
وي در ادامه با اشاره به عوامل تغيير محاسبات و رويکرد آمريکايي ها در مقابل ايران تاکيد کرد: ناکارآمدي گزينه نظامي و تحريم ها، پيشگيري از فروپاشي سازمان تحريم، بلوغ دانش و فن آوري در عرصه هاي گوناگون و نفوذ و قدرت منطقه اي ايران از علل عقب نشيني آمريکا و تغيير تاکتيک آنها به شمار مي رود.
    
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مهار حرکت هسته اي ايران، ايجاد زمينه حرکت به سمت فراهسته اي، فتح بازار، محدود کردن نفوذ گفتماني و جداکردن ايران از محور مقاومت را مهم ترين اهداف آمريکا از دنبال کردن راهبرد تعامل دانست و اظهار داشت: آمريکايي ها بطور قطع تکنولوژي در اختيار ما قرار نخواهند داد و ما تنها با تکيه بر فکر و انديشه و باور دروني مي توانيم گام هاي بلندي را برداريم.
    
به گزارش فارس، سعيدي در ادامه تصريح کرد: آمريکايي ها در پي فراهم سازي زمينه و بسترسازي به منظور چانه زني روي مولفه هاي اقتدار، عزت ملي، محور مقاومت و عمق استراتژيک ما هستند.