نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  10 آذر- 94
بیمارستان دولتی و...
این که برخی از پزشکان به موقع در محل کارشان حاضر نمی‌شوند بماند، ولی بیمارانی که برای درمان، تلفنی از بیمارستان صدر (به‌آفرین) وقت می‌گیرند، باید حتما صبح زود هم در صفهای طویل که بیرون از بیمارستان تشکیل می‌شود، برای نوبت‌گیری مجدد حضور یابند. تازه بعد از همه این مراحل توسط منشی یا دستیاران دندانپزشکان به بیماران می‌گویند باید عکس از دندان داشته باشند. مرکز دندانپزشکی این بیمارستان در خیابان فیروزه میدان ولی‌عصر، برای بیماران نیازمند به جراحی، برای یک هفته بعد وقت می‌دهد ولی از اول به بیمار نمی‌گویند که رادیوگرافی کامل دندان تهیه کنند و بیمار باید برای تهیه عکس به بیمارستانی دیگر برود، که در آنجا هم صفهای طولانی تشکیل شده و قطع برق هم بعضی از اوقات هرازگاه اتفاق می‌افتد. همه اینها یعنی برباد رفتن عمر بیمارانی که به خوبی از آن استفاده نمی‌شود البته برای مستضعفان!؟یک بیمار – تهران

 *حقگو از تهران: باید پذیرفت که اعمال بابک زنجانی و فعالیت‌های اقتصادی او با مجوز از مدیران رده بالای دولت سابق بوده، پس باید در کنار او مدیرانی که به او مجوز دادند هم محاکمه شوند. ریشه‌های اصلی این اعمال خلاف باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
*چراغی از شهریار: از شهرداری شهریار تقاضا می‌شود نسبت به رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها در شهرک «وانین» شهریار اقدامات لازم را انجام دهند تا بیش از این به خودروها آسیب وارد نشود.
*
رستمی از تهران: چرا و به چه دلیل قیمت گوجه‌فرنگی طی 5-6 روز از 2 هزار به 6 هزار تومان رسید؟!
*
حمید‌فر از تهران: با توجه به ترافیک‌های سنگین وآزاردهنده در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، از مسئولان ذیربط تقاضا می‌شود هرچه سریعتر به افتتاح انتهای شمالی بزرگراه شهید باقری به بزرگراه شهیدبابایی غرب بپردازند.