هشدار گروه هاي جهادي عراق به نيروهاي آمريكايي

خبر ويژه 
هشدار گروه هاي جهادي عراق به نيروهاي آمريكايي  15 آذر- 94
 چرا گفته نشده گروه های جهادی عراقی کیستند؟ مگر جز مزدوران عراقی عضو گیری  و سازماندهی شده از سوی پاسدار تروریست قاسم سلیمانی اند که مأمورنددست به اقدامات تروریستی علیه مخالفان عراقی  مخالف مداخله گری پاسداران درامورداخلی عراق بزنند. یا حمله موشکی به لیبرتی کنند .یااینکه به سوریه اعزام شوند تادرکنار پاسداران سپاه قدس واعضای حزب الشیطاند رسوریه بجنگند وکشته شوند؟
گروه هاي مبارز عراقي هشدار دادند در صورت ورود نيروهاي آمريکايي به اين کشور با آنها خواهند جنگيد.
    به گزارش رويتر در پي اعلام آمريکا مبني بر اعزام يگان عمليات ويژه براي مبارزه با داعش، گروه هاي مسلح و متنفذ شيعه عراق تاکيد کردند که با نيروهاي آمريکايي خواهند جنگيد.

    «جعفر حسيني» سخنگوي «کتائب حزب الله» در عراق گفت: ما با هر نيروي آمريکايي مستقر در عراق خواهيم جنگيد. هر يک از اين نيروهاي آمريکايي هدف اوليه گروه ماست. ما قبلاً با آنها جنگيديم و اکنون هم آماده ايم. براساس اين گزارش، سخنگوي «سازمان بدر» و «عصائب الحق» نيز در گفت وگو با رويترز، سخناني مشابه به زبان آوردند و به بيان بي اعتمادي خود به نيروهاي آمريکايي پس از حمله 2003 پرداختند که موجب اشغال عراق از سوي آمريکا شد.

    آمريکايي ها پيش از اين به اسم مبارزه با داعش، براي اين گروه کمک هاي لجستيکي و نظامي از طريق آسمان ارسال کرده اند. ترکيه، عربستان و قطر از متحدان نزديک آمريکا، عامل تاسيس و تقويت داعش در سوريه و عراق هستند. هدف محور آمريکا از ايجاد داعش و اوج گيري آنها در شمال عراق (خرداد 1393) ضربه به متحدان ايران در محور مقاومت و باج خواهي بود.

    گروه هاي مبارز عراقي به هنگام اشغال اين کشور ضربات مهلکي به نيروهاي اشغالگر وارد کردند. حضور آمريکا در عراق منجر به تقويت تروريسم و توسعه بي ثباتي در اين کشور شد. آمريکايي ها با به خدمت گرفتن بعثي هاي سابق و برخي از اعضاي سابق القاعده، نقش مهمي در راه اندازي داعش و تحت فشار قراردادن دولت هاي منتخب عراق و سوريه داشتند.