باهنر در نشست خبري:كانديداها بايد موضع خود را دربرابر فتنه مشخص كنند

    باهنر در نشست خبري:كانديداها بايد موضع خود را دربرابر فتنه مشخص كنند10 آذر- 94
  این محمدرضا باهنرفرصت طلبی که  تریاکی سابق و نایب رئیس دوم مجلس ارتجاع  است . چون عضو باندمافیایی غارتگر مؤتلفه اسا . بنابراین یک کارچاق کن  حرفه ای پشت پرده است . موضع وی شبیه موضع احمدتوکلی است . برای اینکه تلاش می کند با اتخاذ سیاست توبره و آخورپیوسته به نفع خودش تمام شود .بنابراین برای بازکردن جای پای ورود به مجلس ارتجاع دهم آنگونه علیه ی رقیب متهم به فتنه موضع گیری کرده است تا موردخوشآیند باندهای دلواپسن گران هسته ای باشد.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد کرد: فتنه يک فاجعه عظيم بود و از اين رو کساني که کانديدا مي شوند بايد موضع خود را با فتنه مشخص کنند.
    
محمدرضا باهنر دبيرکل جبهه پيروان در نشست خبري روز گذشته برگزار شد ضمن تسليت اربعين حسيني راهپيمايي اربعين را پديده بي نظيري دانست که موقعيت مناسبي براي جهان تشيع به وجود مي آورد.
    
باهنر با اشاره به هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام و شهداي بسيجي اظهار داشت: امروز بسيج در جهان اسلام توسعه يافته و ما شاهد موج بسيجي شدن در کشورهاي اسلامي هستيم، آنها به شدت با زباله هاي تکفيري و تروريستي که معضل جهان بشريتند، درگير هستند لذا اميدواريم با استقامت امت اسلامي اين غده چرکين از بدنه اسلام دفع شود.
    
دبيرکل جبهه پيروان در ادامه با بيان اينکه جلسات مختلف اصولگرايي يک نقطه مشترک دارد و آن هم تلاش براي وحدت است، خاطرنشان کرد: هيچ کدام از اين گروه ها و جلسات محور نيستند.
    
وي افزود : جلسات سه جانبه اصولگرايان که يک سال طول کشيد و مذاکراتشان نيز بسيار مفيد بود، بحث شان همراهي و همدلي براي ايجاد وحدت بود.
    
باهنر خاطرنشان کرد: اوايل هفته آينده اصولگرايان فراخوان عمومي خواهند داشت و همه جلسات سه جانبه، چهارجانبه و هشت نفره تجميع مي شود.
    
وي درباره اظهارات عطريانفر که کارگزاران را محوريت اصلاح طلبان دانسته بود، گفت: همه به دنبال يک محور مي گردند و بر سر آن محور نيز دعواست و کارگزاران يا اعتدال و توسعه يا يک حزب ديگر خود را محور و مرکز مي دانند و در اصولگرايي نيز همينطور است.
    
اين فعال سياسي در پاسخ به سوالي ، درباره ردپاي فرزند مهاجراني وزير دولت اصلاحات در گم شدن دکل نفتي و رويه قوه قضاييه در برخورد با اين موضوع و کرسنت يادآور شد: برخورد با مفسدين اقتصادي در دستور کار قوه قضاييه است و کارنامه آنها در اين زمينه خوب و قابل دفاع است و قوه قضاييه با اصلاح طلبان و اصولگرايان برخورد مي کند و از اين رو برخوردهايش سياسي نيست.
    
باهنر درباره حضور ناطق نوري در انتخابات نيز، گفت: ما آقاي ناطق را سرمايه اصولگرايي مي دانيم اما برخي تصور مي کنند اگر او فعال شود يک اصلاح طلب خواهد بود در حالي که اگر آقاي ناطق بيايد جريان اصولگرايي را مديريت مي کند اما هنوز مي گويد که احساس تکليف نمي کنم و قطعا کانديدا نمي شوم، او حتي از اينکه فعال سياسي هم شود ابا دارد.
    
به گزارش فارس دبيرکل جبهه پيروان در پايان خاطرنشان کرد: فتنه يک فاجعه عظيم بود و از اين رو کساني که کانديدا مي شوند بايد موضع خود را با فتنه مشخص کنند.