محسني اژه اي: آمريكايي ها فهميدند ايران هنوز انقلابي است

محسني اژه اي: آمريكايي ها فهميدند ايران هنوز انقلابي است 7 بهمن – 94
کدام انقلاب؟! چرا آخوند دژخیم اژه ای ارتجاع ناب و تروریسم وجنگ افروزی وآدمر بایی وگروگان گیری دریایی که از موضع ترس کمتر از24 ساعت ازاد شدند بمنزله جازدن انقلاب است؟
معاون اول قوه قضائيه با اشاره به ماجراي دستگيري تفنگداران آمريکايي توسط نيروهاي سپاه، گفت: خود آمريکايي ها اعلام کردند، هنوز ايران انقلابي است و باورشان شده که در مسير انقلاب قرار دارد.
    به گزارش تسنيم، حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي صبح ديروز در نشست معاونين رياست قوه قضائيه و روساي کل دادگستري هاي سراسر کشور درباره شرايط منطقه و کشور اظهار داشت: امروز با شرايط پيچيده اي در دنيا، منطقه و کشور روبه رو هستيم، تحولات آن چنان زياد است که امروز با روز گذشته تفاوت دارد و حتي در بعضي مواقع، ساعات با ساعات ديگر نيز فرق مي کند، با توجه به اين پيچيدگي ها وظيفه همه مسئولان دشوار، سنگين و قابل توجه است.

    وي افزود: در اين ميان وظيفه قوه قضائيه نيز خطير و سنگين خواهد بود چون کار قضاوت سخت است و اين موارد شرايط را بر ما سخت مي کند. 

    سخنگوي قوه قضائيه تصريح کرد: يکي از مسائل مهم ما در کشور، مسائل اقتصادي است؛ از يک طرف به سرمايه گذاري، کمک به توليد و کمک به دولت به منظور رفع بيکاري و تامين امنيت اقتصادي و رفع معيشت مردم نيازمنديم و از طرف ديگر بايد از نفوذ اقتصادي در کشور که دشمن در صدد است از اين طريق نفوذ سياسي کند، جلوگيري کنيم.

    محسني اژه اي افزود: از جمله مسائل قابل توجه در کشور دفاع از آزادي بيان و تضارب افکار مردم است؛ از طرف ديگر جلوگيري از نفوذ شيطان بزرگ و هجمه دشمنان در مسائل سياسي، فرهنگي و باورهاي ديني و انقلابي مردم نيز بايد مورد توجه قرار گيرد؛ يکي از مسائل مورد نظر دشمن اصلي ما يعني صهيونيست ها و آمريکا اين است که ايران را از روحيه جهادي منصرف کنند و متاسفانه بعضي ها در داخل آگاهانه و يا غيرآگاهانه حرف دشمن را تکرار مي کنند و مي گويند «تا چه زماني لازم است انقلابي باشيم؟

    معاون اول قوه قضائيه با تقدير از اقدام اخير سپاه در دستگيري تفنگداران آمريکايي اظهار داشت: در جريان اخيري که سپاه آفريد، ملاحظه کرديد که خود آمريکايي ها اعلام کردند هنوز ايران انقلابي است و باورشان شده که در مسير انقلاب قرار دارد.