خاتمي : فتنه گران بايد به خاطر تقسيم مردم به درجه ۱ و ۲ عذرخواهي كنند

احمدخاتمي دهان وچشم دریده هتاک: فتنه گران بايد به خاطر تقسيم مردم به درجه ۱ و ۲ عذرخواهي كنند 12 اسفند-94
آخوندهتاک  بی ترمز و دنده عقب کنده  احمد خاتمی که فرصت طلبانه از منتظری برید وبه خامنه ای چسبید به دلیل برخورداری ازرانت  حمایت خامنه ای و پاسداران اختیار تام دارد هرچه دوست دارد بر زبان آورد یا آنچه به وی دیکته می شود بگوید . اکنون  خطاب به  یک مدعی اصلاح  طلب که ادعا کرده مردم را به در1و2 تقسیم کرده گفته  وی يکي از فتنه گران محکومي است و به زندان افتاده در ادامه برای مقایسه و دروغ بافی واتهام زدن  افزوده است  يادآوري مي کنم که اول انقلاب نيز مسعود رجوي سردسته گروهک منافقين قبل از انتخابات گفته بود ملت آگاه به ليست ما راي مي دهد اما بعد از آنکه ملت به ليست او راي نداد، او ملت ايران را ناآگاه توصيف کرد بنابراين اين رفتار اخير شبيه رفتار مسعود رجوي سردسته منافقين در اوايل انقلاب است. کجا مسعود رجوی اوایل انقلاب چنین حرفی را زد که دهان گشاد هذیان گوی ادعایش را کرده است؟
آيت الله خاتمي عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سخنان يکي از فتنه گران مبني بر تقسيم شهروندان به درجه ۱ و درجه ۲ به خاطر شکست در استان ها، گفت: اگر نام اين کار آپارتايد نيست پس چه چيزي است، آنها بايد از اين سخن سخيف عذرخواهي کنند.
    آيت الله سيداحمد خاتمي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت وگو با فارس، با اشاره به انتخابات باشکوه و دشمن شکن روز 7 اسفند در سراسر کشور، اظهار داشت: روز 7 اسفند انتخاباتي با حضور 62 درصد از مردم شکل گرفت که اين مايه افتخار نظام اسلامي است و نظام ما يک نظام مردم سالار ديني بوده که همه بايد به راي مردم تمکين کنند.

    وي ادامه داد: رفتار نابخردانه فتنه گران در سال 88 به عنوان لکه ننگي بر پيشاني آنها باقي ماند و اين فتنه گران اين آرزوي خود را به گور مي برند که در اين انتخابات از سوي افرادي ارزشي و کساني که راي نياورده اند تجمع اعتراضي برگزار شود تا توجيه گر رفتار نادرست فتنه گران در سال 88 باشد.

    عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه هر کس اعتراضي دارد به صورت قانوني اعتراض خود را دنبال مي کند، تصريح کرد: ما بايد از اين مردم تشکر کنيم نه اينکه به آنها اهانتي صورت بگيرد؛ در خبرها آمده بود يکي از فتنه گران محکوم به زندان گفته است که اکنون مي توان توسعه سياسي را در تهران صد، در مراکز استان ها 50 و در شهرستان ها 30 درصد در نظر گرفت.

    وي تاکيد کرد: بنده خطاب به گوينده اين سخن که خود يکي از فتنه گران محکومي است و به زندان افتاده يادآوري مي کنم که اول انقلاب نيز مسعود رجوي سردسته گروهک منافقين قبل از انتخابات گفته بود ملت آگاه به ليست ما راي مي دهد اما بعد از آنکه ملت به ليست او راي نداد، او ملت ايران را ناآگاه توصيف کرد بنابراين اين رفتار اخير شبيه رفتار مسعود رجوي سردسته منافقين در اوايل انقلاب است.

    آيت الله خاتمي با بيان اينکه سخن اين گوينده ناشي از يک طرز تفکر خودبر تربينانه است، افزود: معناي اين سخن اين است که ما سه نوع شهروند داريم، شهروند درجه يک تهراني ها هستند که صد درصد داراي توسعه يافتگي و توسعه سياسي بوده و شهروند درجه دو مردم مراکز استان ها و شهروند درجه سه نيز شهرستاني ها هستند که به گفته اين فرد 30 درصد توسعه يافتگي سياسي دارند.

    عضو جامعه مدرسين با طرح اين سوال که اگر اين مسئله آپارتايد نيست پس معناي آن چيست، تصريح کرد: آري، تهراني ها همانند جاي جاي اين کشور از شعور بالاي سياسي برخوردارند اما اينکه چون آقايان در استان ها قافيه را باخته اند و اين چنين به ملت اهانت مي کنند، کار نادرستي است.

    وي ادامه داد: گوينده اين سخن از استاني است که ساليان سال خودشان در آنجا همه کاره بودند و الان نيز به ناحق خود را همه کاره مي دانند اما در اين استان ناکام مانده اند.