كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان  6 خرداد - 95
كيهان و خوانندگان
    پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری که مثل همیشه علیه رقیب به ویژه دولت روحانی وبرجام است.

     به کوري چشم آمريکاي جهانخوار، انگليس مکار و فتنه گران داخلي آيت الله جنتي عمار زمان با راي قاطع فقهاي بزرگ کشور به رياست مجلس خبرگان برگزيده شد. کاسبان برجام که هميشه مي گويند بايد پيام انتخابات 92 و 94 را شنيد اميدوارم پيام اين انتخاب را خوب شنيده باشند.     نيکنام
     انتخاب حضرت آيت الله جنتي به رياست مجلس خبرگان از سوي اکثريت قاطع و بيش از دوره هاي قبل خبرگان جاي تقدير و تشکر دارد. نمايندگان جديد مجلس خبرگان هم ثابت کردند صاحب روحيه انقلابي هستند.    
عليمرداني
     در خصوص بيانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي در جمع سپاهيان و در دانشگاه امام حسين(ع) هر چه گفته شود کم است چرا که گوشه اي از هر بيان آن حکمت و درسي است از مستندات قرآني و سيره نبوي و ائمه دين(ع). خداوند سايه مقام ولايت را بر جهان اسلام خاصه کشورمان مستدام دارد.    
محمودي
     تدوين راهبرد سياست خارجي و اعلام جهاد کبير براي مقابله با خط تبعيت از استکبار پازل شيطان بزرگ را بر هم زد و چينش آن را براي نفوذ در مراکز تصميم گير و تصميم ساز درهم ريخت. روشي که اين بار رهبر معظم انقلاب آن را طراحي و سپاه و مردم را به اجراي آن فراخواند، باعث شد جريان منحرفي که چند سالي است با در دست گرفتن تريبون هاي عمومي، موجب انشقاق و انحراف افکار عمومي شده مهندسي اش به هم بريزد.    
نراقي
     گويا جوايز جشنواره کن زماني به فيلم هاي ايراني داده مي شود که فيلم پر باشد از اتهام خشونت جنسي در خانواده ايراني. البته آقاي فرهادي از ديد استکبار که کارش اسلام هراسي و ايران هراسي است فيلم ساز خوبي خواهد بود. زيرا هر چه در اثرهاي او مي بينيم همسو با تفکر آنهاست و بر ضد فرهنگ و دين مردم ايران.

    29140912 و 01190935

     جوايز جشنواره کن به فيلم هايي اختصاص داشت که محوريت آزار جنسي در آن ديده مي شد، حتي موضوع فيلم فرهادي هم از همين جنس فيلم ها بود و به جاي اينکه چهره پاک اسلام و قلب مهربان ايرانيان را در قاب خود به جهان نشان دهد گويا به نمايندگي از غرب خشونت گرايي را به فرهنگ ملت ايران نسبت داده است؛ به نمايندگي از همان غربي که خود مرکز جرم و تجاوز و فحشا است.

    01190935
     رسانه هاي زنجيره اي جشنواره کن و جوايز آن را طوري تيتر يک خود کردند که احساس کردم کم مانده آن را آفتاب تابان ديگري نام گذاري کنند، البته همان گونه که توافق هسته اي براي کشور گشايش اقتصادي نداشت، از بازي کلش آوکلنز گرفته تا همين جشنواره کن و... مي تواند از ديد موافقان برجام دستاوردهاي بزرگي محسوب شود!

    رجب عاقلي

     آيا براي دريافت جايزه فيلم کن فرانسه بايد حتما از کراوات استفاده کرد؟ برندگان جايزه آيا نمي شد بدون کراوات و بدون تشبه به کفار در مراسم شرکت کنند؟! هنرمندان هموطن و دريافت کننده جايزه من جانباز بمب هاي اهدائي فرانسه به عراق در جنگ تحميلي را اقناع کنند؟

    19920919
     در مسابقات بين المللي قرآن در تهران که چند روز طول کشيد نه آقاي رئيس جمهور و نه وزير ارشاد هيچ کدام حضور پيدا نکردند. اي کاش دليل آن را براي مردم اعلام مي کردند.

    سوري

     آن مديري که تورم را دوازده درصد اعلام کرده با محاسبه حقوق ده ها ميليون توماني خودش بوده و چنين مديري خبر از واقعيت جامعه ندارد که خيلي از جوانان با دستمزد 600 هزار تومان کار مي کنند. کسي که چشمش دائم به دنبال آمريکا باشد بهتر از اين نمي شود.

    89020914
     باخبر شديم همايش اقتصاد مقاومتي با حضور استانداران و خانواده آنها در مجلل ترين هتل 5 ستاره شهر مقدس مشهد برگزار شده است. خداوکيلي کجاي اين همايش تفريحي- سياحتي مسئولان با اقتصاد مقاومتي سازگاري دارد؟

    98440912
     8 سال است که بازنشسته شده ام با حقوقي که دريافت مي کنم و بالابودن هزينه هاي زندگي تا امروز نتوانسته ام يک بار به زيارت حضرت شاهچراغ در شيراز در 50 کيلومتري محل سکونتم يعني شهرستان مرودشت بروم. کداميک از دولتمردان مشکلات زندگي ما مردم عادي جامعه را درک و لمس مي کنند؟

    39120917
     با 14 ميليون واريزي به حساب مسکن مهر در دولت قبل صاحب مسکن مهر شدم درحالي که هيچ گاه تصور نمي کردم روزي بتوانم صاحب خانه شوم ولي متاسفانه دولت تدبير به جاي رفع معايب مسکن مهر در صدد تعطيلي آن است. چراکه حضرات خود بي نياز از مسکن 50 متري اند و در ويلاها زندگي مي کنند و مسکن 50 متري را مسکن نمي دانند. کسي که به چيزي اعتقاد نداشته باشد براي آن هم گامي برنمي دارد.

    30700912
     بنده با حقوق دريافتي بازنشستگي حدود 350 هزار تومان زندگي بسيار سختي را مي گذرانم. آيا انصاف است که مديران ما با اين مشکلات که مردم درگيرش هستند از حقوق هاي ده ها ميليون توماني بهره مند باشند؟

    14790933
     کارگر مظلوم سوادکوهي با کار دشوار در معدن با ماهي 800-900 هزار تومان حقوق زندگي مي گذراند و جناب مدير شرکت نفتي با چند ده ميليون! اين را مي گويند دولت تدبير و اميد و اعتدال!

    وليزاده- قائم شهر

     چندي است شهردار هنردوست تهران، شهر را به گالري نقاشي هاي بي ارزش و زشت کشورهاي خارجي تبديل کرده است. چرا از احاديث گهربار اهل بيت، وصاياي زيباي شهدا چنين بهره برداري را نمي کند؟ اين قبيل رفتار نشانه بي سليقگي شهرداري است!

    مرادخاني

     شهرداري و امور اراضي کشاورزي با موانعي که سر راه صاحبين باغ ويلادر مشهد ايجاد کردند از جهت زيست محيطي مناظر زيبايي براي جذب گردشگري ايجاد کرده اند که اميدواريم اين کار آنان تداوم پيدا کند و مشمول همه باغ ويلاها بشود.

    56040937
     گلايه اي از شهرداري تهران دارم. در ايام نيمه شعبان تعداد تابلوهاي نقاشي بي ارتباط با اين ايام نوراني در سطح شهر بيشتر بود از احاديث و فضيلت هاي ماه شعبان. در سالروز آزادي خرمشهر نيز ياد و نام شهيدان کمتر ديده شد. ارزش هاي ديني و ملي که استکبار از آن وحشت دارد بايد در جامعه انقلابي روزبه روز تقويت شود.

    6623021
     اغلب رسانه هاي زنجيره اي به جاي اينکه به بخش هاي مهم ديدار رئيس جمهور با مراجع بپردازند خبرهاي خود را به بخش هاي حاشيه اي آن اختصاص دادند از رسانه ملي هم انتظار مي رود از جزئيات ملاقات آقاي روحاني با مراجع بخصوص آيت الله مکارم شيرازي اخباري منتشر کند. رسانه ملي يک امت انقلابي بايد انقلابي باشد.

    86620912 و ميرزاخاني- تهران