دانشجوي 86 ساله ارشد گرفت 1

دانشجوي 86 ساله ارشد گرفت  17 خرداد -95

 گفته می شود: چنین گفت پیغمبر راستگوی ، ز گهواره تا گور دانش به جوی 
لابد این فارغ ا لتحصیل ارشد کارشناسی تصمیم دارد جزو فرارمغزها از کشور  به خارج  برای ادامه تحصیل ودریافت دکترا  اقدام کند .چون توشه یا ذخیره ای برای آخرتش  می باشد.
مسن ترين دانشجوي کشور در مقطع کارشناسي ارشد رشته تحقيقات آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد عجب شير دانش آموخته شد و با موفقيت از پايان نامه خود دفاع کرد.
    ميرقنبر حيدري شيشوان، 86 ساله و متولد 1309 روستاي شيشوان از توابع عجب شير است که در هشت سالگي پدرش را از دست داد و با تشويق و هزينه دايي بزرگش، تحصيلاتش را تا مقطع دبيرستان ادامه داد.

    وي، ديپلم ادبي خود را در سال 1347 گرفت و مقطع کارشناسي را در رشته علوم اجتماعي در سال 91 در دانشگاه آزاد اسلامي تبريز به پايان رساند و در مهر سال 1392 در رشته تحقيقات آموزشي مقطع کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد عجب شير پذيرفته شد.

    وي اعلام کرده که تصميم دارد تا مقطع دکترا ادامه تحصيل بدهد.

    وي که پيشينه داوطلب شدن براي نمايندگي مجلس و رياست جمهوري را در کارنامه خود دارد نسبت به شرکت در انتخابات رياست جمهوري سال96 به عنوان داوطلب ابراز علاقه مندي کرده است. از اين پيرمرد فيلم مستندي نيز ساخته شده که به نام رئيس جمهور ميرقنبر در لوکارنو سوئيس و يوکوهاماي ژاپن با حضور خودش اکران شده و در کشور ژاپن جايزه کسب کرد.