«نازنین زاغری» متهم امنیتی به تهران منتقل شد

دادستان عمومی و انقلاب تهران:
«
نازنین زاغری» متهم امنیتی به تهران منتقل شد 5 تیر -95
رژیم یاغی و باج وگروگانگیر وارونه ی ولایت فقیه به دلیل آزاد کردن چند گروگان آمریکایی دو خانم ایرانی تبار مقیم انگلیس وکانادا  که به ایران  سفر کرده بودند. هنگام ترک ایران از سوی اطلاعات وامنیت پاسداران  به اتهام جاسوسی بازداشت شدند که گذشته از  اینکه  هدف گروگان گیرها مخالفت برجام است فشار برروی دولت روحانی  هم واردکنند  همچنین در آینده برای تبادل جاسوسان شان با این دو کشور معامله کنند. برای همین نازنین ساغری ایرانی تبعه انگلیس بازداشت شده از کرمان به تهران منتقل شده است .
با گذشت چند روز از انتشار خبر دستگیری نازنین زاغری در کرمان، دادستان عمومی و انقلاب تهران از انتقال وی از کرمان به زندان تهران خبرداد و گفت: این فرد در کرمان دستگیر شده بود و اکنون به تهران منتقل شده است. پرونده‌ وی به دلیل عدم صلاحیت رسیدگی به تهران ارسال شده و متهم دو تابعیتی است.
جعفری دولت آبادی به جهت محرمانه بودن مرحله تحقیقات در دادسرا، از بیان جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.
همچنین در ادامه برخورد قاطع با عناصر و شبکه‌های وابسته به بیگانه، هما هودفر عضو هیات مدیره و از بنیانگذاران موسسه برانداز «ولوم» که در دفتر مرکزی لندن فعالیت می‌کند نیز به اتهام فعالیت‌های ضدامنیتی توسط ضابطین قضایی بازداشت شد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران هم‌چنین در رابطه با آخرین وضعیت پرونده هما هودفر اظهار داشت: این فرد نیز تابعیت ایرانی کانادایی دارد. که در حوزه‌های فمینیسم و جرائم امنیتی ورود داشته و پرونده‌اش در دادسرای تهران تحت رسیدگی است.