نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   5 تیر -95
قطع آب در اهواز
ما ساکنان آخر آسفالت با شروع تابستان مشکل افت فشار آب داریم در دو هفته اخیر و در بعضی منازل شاهد قطعی 13 الی 14 ساعته آب هستیم من یک مخزن جدید نصب کرده‌ام ولی متاسفانه امروز خالی شده و الان ساعت 7 صبح است آب نیز قطع است (فقط صبحها تا ظهر آب وصل بوده) و 122 نیز بی‌اطلاع است و هیچ جوره همکاری نمی‌کنند لطفا شما این موضوع را خبری کنید بلکه مشکلاتمان مرتفع شود.یکی از اهالی منطقه آخر آسفالت – اهواز
سیاه نمایی
این روزها رسانه‌هایی دست به افشاگری درباره فیش‌های حقوقی می‌زنند که تا چندی پیش در دولت قبلی و در مقابل اقدامات مخرب اقتصادی آن، نه تنها سخنی به میان نیاوردند، بلکه تنها وظیفه خود را دفاع محض از رئیس‌جمهور وقت و کابینه او و تصمیمات آنان می‌دانستند. به این رسانه‌ها بگویید که مردم آن روزها را فراموش نکرده‌اند و به همین سادگی نمی‌توانند با منفی بافی و سیاه نمایی درباره دولت روحانی بپردازند.به آنا بگویید کمی انصاف داشته باشید و خدا را شاهد گفتار، کردار و اعمال خود بدانیم.
افشاریان - تهران

*اکبر نژاد از تهران: با کاهش سودبانکی اکثر صاحبخانه‌ها کرایه‌های خود را بالاتر برده‌اند و مستاجران خانه بدوش را تحت فشار گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد مسئولان در کاهش سود بانکی به عواقبی از این دست که دود آن در نهایت به چشم اقشار آسیب پذیر جامعه می‌رود، توجه چندانی نداشته‌اند.برای حل معضلات اقتصادی باید همه جوانب را در نظر گرفت.
*
یک مستمری بگیر تامین اجتماعی از تهران: در حالی که وارد چهارمین ماه سال 95 شده‌ایم و با وجود وعده‌های داده شده و صحبت‌های مسئولان، هنوز خبری از پرداخت معوقات حقوق فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران آن نیست! معلوم نیست کوتاهی در پرداخت حقوق این قشر از جامعه که سال‌های متمادی چرخ تولید را در این کشور چرخانده اند، تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟
*محمودیان از تهران: در مورد دریافت‌ها و حقوق‌های نجومی برخی از مدیران دولتی، یک سئوال دارم که اساساً فلسفه وجودی "ذیحساب های" مستقر در تمامی ادارات، سازمانها چیست؟ آیا وظیفه آنها رسیدگی به همین موارد نیست؟ لطفا مطلب بنده را رسانه‌ای کنید شاید مرجعی پاسخگو باشد.